ze is wel veranderdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vroeg me af of jullie haar nog herkenden
het verhaal is ook op een wonderlijke manier naar buiten gekomen, via een "goede" vriendin met een taperecorderquote:Op zondag 15 juni 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn sympathie lag altijd bij haar.
Netjes hoor !quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef wyccie het volgende:
Dionne Warwick?
Ik was je voor, en dat bij een negerin!quote:Op zondag 15 juni 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dat wilde ik net posten.
En ze had niet eens iets strafbaars gedaan. Ze werd gewoon vermalen door al die publiciteit omdat ze Clinton per se onderuit wilden halen. Ik vond het altijd heel sneu voor haar.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:05 schreef qonmann het volgende:
het verhaal is ook op een wonderlijke manier naar buiten gekomen, via een "goede" vriendin met een taperecorder
Ja..jammer dat het zo'n zaak werd, de politieke tegenstanders zagen er helaas brood in.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ze had niet eens iets strafbaars gedaan. Ze werd gewoon vermalen door al die publiciteit omdat ze Clinton per se onderuit wilden halen. Ik vond het altijd heel sneu voor haar.
haar "vriendin"quote:Op zondag 15 juni 2008 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ha. Linda Tripp. Pokkenwijf.
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:14 schreef qonmann het volgende:
haar "vriendin"
bekend plaatje van Monica:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |