quote:
en ze was ook nog heel rijkquote:Op zondag 15 juni 2008 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik zocht eigenlijk een foto toen ze nog piepjong en beeldschoon was, maar die kon ik nergens vinden.
welk nummer ?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
En wat denk je: McCartney komt voorbij op mijn iPod.
Nee juist een goede vraag, volgens Wiki niet, zie ik. Maar ze fotografeerde professioneel toen ze Paul leerde kennen. Ze heeft echt hele mooie foto's van o.a. de Stones gemaakt en van een hoop bekende groepen in de jaren zestig. Jimi Hendrix ook, dacht ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is ze van de familie van Eastman Kodak? Of gewoon toevallig dat ze met een fototoestel op de plaat staat?
Na wat WA schreef zal ik het nog even checken ..dacht dat het zo was. maar misschien ben ik te goedgeloving geweestquote:Op zondag 15 juni 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is ze van de familie van Eastman Kodak? Of gewoon toevallig dat ze met een fototoestel op de plaat staat?
Kende alleen die foto met de hoed, maar je herkende haar zonder ookquote:Op zondag 15 juni 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
Dat is het Farc-meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |