Tuuuurlijk. Revu had ooit een verhaal over Take That en daarin werd fijntjes een gesprek tussen Mark en een one night stand beschreven. Een man, dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
Nee hoor. Hij is getrouwd en heeft een kind.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Tuuuurlijk. Revu had ooit een verhaal over Take That en daarin werd fijntjes een gesprek tussen Mark en een one night stand beschreven. Een man, dus.
Hij heeft mij niks verteld.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het toch echt gelezen. En bekend is 't vast wel.
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r zat toch één niet-homo, hoe noem je dat ook alweer, hetero in Take That?
Die zanger Gary is in ieder geval getrouwd, heeft kinderen, dacht ik. Robbie Williams lijkt in ieder geval hetero te zijn. De rest lijkt me homo.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r zat toch één niet-homo, hoe noem je dat ook alweer, hetero in Take That?
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.
Is dat niet verboden?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.
Goed zeg, zover ben ik nooit gekomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Level 12 kan ik niet uitspelen. Je moet 60.000 punten hebben, ik zat net op 51 duizend nog wat. Traveller's IQ is 128.
Ik was al een tijdje wakker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef Gellius het volgende:
Welterusten, wyccie!
Gellie heeft het wel goed. Adèle Blanc-Sec heet in de Nederlandse vertaling Isabella Avondrood.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellie heeft het wel goed. Adèle Blanc-Sec heet in de Nederlandse vertaling Isabella Avondrood.
En jij woordvoerder?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellie is een Francofiel.
Ik bedoelde verdrietig, niet boos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:13 schreef Gellius het volgende:
Ikke? Ik ben de wellevendheid zelve, hoor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:47 schreef peaceman het volgende:
sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd... reden: EK voetval
Je bent ook overal en nergensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt er een plaatje gepost terwijl ik elders ben.
Valt wel mee hoor...quote:
is toch al (te) laat, time to go.quote:
Oeps, excuusquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:05 schreef brother52 het volgende:
Valt wel mee hoor...
[ afbeelding ]
Ik kijk morgenochtend wel weer of hij geraden is (als ik me niet verslaap ten minste)
Daar moest ik ook aan denken. Zo'n IJslandse trui, een muts, de vlakte.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn dat de boys van die IJslandse band? Sigur Ross?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm gegoogled.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Voetval.
Zou dat een typefoutje of een grapje zijn?
Scrut heeft een pm!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan heeft een pm.
Je bent geweldigquote:
Ben bang dat de Porugezen winnen. Ik zeg 2-1 voor Duitslandquote:
Deze ken je wel, zeker van naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |