WA+1quote:
dat gaat snel ..op AKQ kreeg ik dit plaatje niet geladen laatstquote:
Ik ookquote:Op zondag 15 juni 2008 01:59 schreef qonmann het volgende:
deed vroeger talkshows op de BBC daar ken ik hem van
Hij was ooit te gast bij Terry Wogan, zo dronken als een maleier. Wogan knipperde niet eens met zijn ogen en hield 'm nog een tijdje aan de praatquote:
Feli!quote:Op zondag 15 juni 2008 03:09 schreef tong80 het volgende:
Morgen wordt mijn ma 68 Of eigenlijk vandaag
Het is een taart!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de moeder van tong80. Van harte![]()
[ afbeelding ]
je mag een nieuw plaatje postenquote:
George Best belde de roomservice in een hotel.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef qonmann het volgende:
Vraag aan Best: Heb je al je geld over de balk gesmeten ?
Best: Neeh.. Uitgegeven aan drank en vrouwen
als iemand dat ervoor over heeftquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:![]()
Waarom post jij een plaatje van Mark Owen?
Betrapt.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat ik dacht dat niemand het zou weten!
Nee hoor. Hij is getrouwd en heeft een kind.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Maar zo homo als de hel, natuurlijk.
Tuuuurlijk. Revu had ooit een verhaal over Take That en daarin werd fijntjes een gesprek tussen Mark en een one night stand beschreven. Een man, dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
Nee hoor. Hij is getrouwd en heeft een kind.
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Tuuuurlijk. Revu had ooit een verhaal over Take That en daarin werd fijntjes een gesprek tussen Mark en een one night stand beschreven. Een man, dus.
Hij heeft mij niks verteld.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het toch echt gelezen. En bekend is 't vast wel.
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r zat toch één niet-homo, hoe noem je dat ook alweer, hetero in Take That?
Die zanger Gary is in ieder geval getrouwd, heeft kinderen, dacht ik. Robbie Williams lijkt in ieder geval hetero te zijn. De rest lijkt me homo.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r zat toch één niet-homo, hoe noem je dat ook alweer, hetero in Take That?
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.
Is dat niet verboden?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is Take That één van de weinige boybands zonder homo.
Goed zeg, zover ben ik nooit gekomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Level 12 kan ik niet uitspelen. Je moet 60.000 punten hebben, ik zat net op 51 duizend nog wat. Traveller's IQ is 128.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |