Je lijkt wel een DGK-kutje met die paniek over het topicnummer.quote:
Nu ben ik dodelijk beledigdquote:Op woensdag 11 juni 2008 03:19 schreef APK het volgende:
Je lijkt wel een DGK-kutje met die paniek over het topicnummer.
Check, check, dubbelcheck.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Niet naar huis dus?
Wel doseren hè, kan zomaar goede kwaliteit zijn.
Forget it, die is druk zijn case aan het modden oid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Eén pm naar mijn vriend Remlof en je topic is history![]()
Ik denk niet dat die plant dat zou overleven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:25 schreef APK het volgende:
[..]
Forget it, die is druk zijn case aan het modden oid.
De kamperfoelie roept, er moet aan geroken worden voor het slapen gaan.
Dat kan ik overigens elke dwalende ziel aanraden: Koop kamperfoelie en behandel de plant zoals jezelf behandeld wilt worden.![]()
2x per jaar snoeien.
Waaaaaaaaaat?????quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:25 schreef APK het volgende:
De kamperfoelie roept, er moet aan geroken worden voor het slapen gaan.
Dat kan ik overigens elke dwalende ziel aanraden: Koop kamperfoelie en behandel de plant zoals jezelf behandeld wilt worden.![]()
2x per jaar snoeien.
Mijn pc deed raar. En toen viel mijn asbak ook nogquote:Op woensdag 11 juni 2008 03:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
WA, waarom duurde dat nieuwe topic dan ook zo lang..
Oh das wel ruk ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn pc deed raar. En toen viel mijn asbak ook nog
Dat is geen zangeres.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh das wel ruk ja.
Ik heb het volgens mij al tig keer gevraagd, maar ik heb niet zo'n sterk geheugen.
Welke zangeres was dat nou ook alweer in je avatar?
Actrice dan.quote:
Anita Pallenberg dacht ik. Uit Barbarella.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Actrice dan.
Het was een bekend iemand, toch?
Ze heeft zo'n intigrerende blik, ook al zie je de helft maar.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Anita Pallenberg dacht ik. Uit Barbarella.
Ik kom af en toe binnen en ik bikkel gewoon mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:14 schreef Drijfzand het volgende:
een mij onbekend doch intrigerend topic. Waar gaat dit over?
FYI Ben terug in NL... Verschrikkelijke bureaucratische zooi hier, vind het eigenlijk erg jammer dat ik Emerald Island verlaatquote:
Dat staat in de openingspost.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:14 schreef Drijfzand het volgende:
een mij onbekend doch intrigerend topic. Waar gaat dit over?
APK.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom af en toe binnen en ik bikkel gewoon mee.
Alright?quote:
As always.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Alright?
Ik kon mijn ogen niet geloven vanavond.
Becks en ik schoren ongeveer tegelijkertijd ons hoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat ik mij trouwens altijd al heb afgevraagd maar eigenlijk nooit aan je hebt gevraagd; waarom Beckham? Is het Beckham wel eigenlijk? Soms kijk ik wat langer en dan twijfel ik..
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Becks en ik schoren ongeveer tegelijkertijd ons hoofd.
Ik vind het een mooie man en daarnaast krijg ik een hoop geile PM's vanwege mijn avatar.
Hetgeen mij dan nauwelijks verbaast.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:49 schreef APK het volgende:
Zijn verder allemaal kansloze wijven hoor.
Daggla toch.. Alsof ik een OP niet uitgebreid bestudeer alvorens een post te plaatsen. Maar deze is nogal vaag, zoals ie zelf ook zegt:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat staat in de openingspost.
Het was meer moeite die vraag te typen dan het is om de OP te lezen.
En wat jij zegtquote:ik weet het eigenlijk ook niet.
staat helemaal niet in de OP.quote:"Het is een topic waarin een aantal oude bekenden de nachtbagger ontvluchten en zo nu en dan iets komen vertellen. Of zeggen. Of gewoon langskomen."
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:26 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Daggla toch.. Alsof ik een OP niet uitgebreid bestudeer alvorens een post te plaatsen. Maar deze is nogal vaag, zoals ie zelf ook zegt:
Je komt niet meer in de UVT > Coffeeshop merk ik?
Thinktank / Doderokquote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gaat, net als hier, altijd in fases..
Wat was je vorige account?
Goed (vind ik zelf toch). Gerard weggegoten en terug aan m'n oude vertrouwde medicijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hallo TT.
Leuk dat je hier even langskomt. Hoe staat het met de gezondheid..
Jij bent inmiddels zo'n vanzelfsprekendheid dat je niet je aanwezigheid maar je afwezigheid zou opvallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:43 schreef tong80 het volgende:
Ah hier zitten jullie.
Jullie misten me niet dat begrijp ik wel.
Jullie zien me heel de dag al.
Maar broer moet wel weer gaan posten hier hoor
Als ze 2de worden in de kwartfinale.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:45 schreef sig000 het volgende:
Wanneer komt Oranje , Griekenland tegen?
Het rare is dat we in de halve finale de Italianen al kunnen treffenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:47 schreef sig000 het volgende:
Sorry maar ik snap het schema niet zo, krijg wel veel vertrouwen zoals het team speelt, geen sterallures enzo.
Als de vibes goed zijn is dat een prima tegenstander.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het rare is dat we in de halve finale de Italianen al kunnen treffen
Dat wordt een enorm leuke pot. Ik ga echt niet naar Nederland-Roemenië kijken, dat wordt een slachtpartij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:56 schreef sig000 het volgende:
Frankrijk en Italie mogen het onderling uitvechten, hoeveel mooier wil je 't nog hebben?
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gezien![]()
En dat houden we zo ook
Dat klinkt wel een beetje sneu. Hoe oud is die vriendin? Twaalf?quote:Op zondag 15 juni 2008 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik 'moet' omdat mijn beste vriendin hier in Ierland enorm Westlife fan is, en ik wil gewoon een keertje met eigen ogen zien, maar liefst niet horen, waarom zij een keer of 10 tot 13 per jaar niets anders doet dan heen en weer pendelen van concert naar concert.
Nee heul veul ouderquote:Op zondag 15 juni 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje sneu. Hoe oud is die vriendin? Twaalf?
Correctie: het klinkt echt een beetje boel sneu.quote:
Ja lag weer wakker na 3 uur vast gespen te heben.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:58 schreef tong80 het volgende:
Oranje is tien keer zo sneu als westlife.
Ik blijf hier posten totdat ik heb geleerd wat dit inhoudt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:59 schreef Marble het volgende:
Taalfouten worden hier niet getolereerd dus bij deze ben je voor eeuwig verbannen. Hoef je je ook niet meer af te vragen wat het inhoudT en zijn beide partijen gelukkig.
Wie zijn die luiquote:Op donderdag 19 juni 2008 02:39 schreef Marble het volgende:
Lees eerst de OP eens, dan weet je waarom je nu persona non grata bent. Midden op de dag in SBT posten, hoe faux.
Is dat iets waar mijn opa naar keek?quote:
Nee heur, dat is van anno nuquote:
Vreemd, ik kom ze niet tegen op Ned1 de laatste twee weken.quote:
Fat chance!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Correctie: het klinkt echt een beetje boel sneu.
Maar misschien word je bekeerd en ga je voortaan iedere maand naar een concertEn open je topics op FOK! over de boys.
Lamon.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:09 schreef Lamon het volgende:
Ik ben nog een keertje wakker na enen dus laat ik maar ff trusten zeggen tegen wie t wil horen.
Huuuuuuuh, fictie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Hoi Daggla
Ik ga me ook terugtrekken in mijn kingsize boxspring met ouwe wijven instap. Heb nog een Tess Gerritsen uit te lezen.
Oneira glyka dan maar
Ben je jong belegen ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:11 schreef svann het volgende:
Ik houd van kaas, maar ook van jam.
Aan dat zinnetje moet ik altijd denken bij Loekie.
En vervolgens aan vervlogen tijden.
Daar heb ik jarenlang gemiddeld één keer per week naar gekeken. Dat was ook wel genoeg.quote:
Dag lieve Lamon. Hoop dat het een beetje beter met je gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:09 schreef Lamon het volgende:
Ik ben nog een keertje wakker na enen dus laat ik maar ff trusten zeggen tegen wie t wil horen.
Leg eens uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:39 schreef Yueh het volgende:
Tong je bent niet politiek correct dus je moet helaas gaan
Nee, wil ik nietquote:
Weet ik maar ik weet niet of ik 2 uur haalquote:
Tja, onze geliefde naamgever met zijn baan, Lamon in de lappenmand en broer in het getuigenbeschermingsprogramma, is de loop er idd wel een beetje uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
Weet ik maar ik weet niet of ik 2 uur haal
En er is al zolang niks gepost hier
Meteen het slechtste denken, hèquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
LOL! En ik wilde jou op je donder komen geven WA
Sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meteen het slechtste denken, hè![]()
Heb je nou alweer een andere avatar?
Oh, dat tiepje over wie we het al eerder haddenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, die is even tijdelijk, omdat ik nogal in hevige discussies verzeild ben geraakt met een zeer extremistische, ja zelfs fundamentalistische zevendedags adventist. Zo eentje die alles beter weet, en die mij en min leven met de grond gelijk maakt als minderwaardig, terwijl hij zelf zo superieur is dat zijn waarheid de enige juiste is en hij mensen zeer dwingend beveelt om zich te bekeren. Hij dreigt met de hel en verdoemenis van de New World Order en al zijn posts hangen van complottheorietjes aan elkaar.
Nee nee, houd 'm maar effe lekkerquote:Verder is die avatar het logo van de brights beweging. Daar is Richard Dawkins een fervent aanhanger van, en ik ben weer een fervent fan van de inzichten van Dawkins. Dus ik doe het slechts om te pesten, die ava. Morgen is ie wel weer weg.
Mijn nederige excuses, oh geliefde naamgeverquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, ik mag hier dus ook nog niet posten.
Oh, had ik het al verteld??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dat tiepje over wie we het al eerder hadden![]()
Nee hoor.quote:Nee nee, houd 'm maar effe lekker![]()
Ik was al dronken voor ze begonnenquote:Al naar Westlife geweest?
Nee, scheer je weg!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, ik mag hier dus ook nog niet posten.
Verdomme mens, ik verwachtte een uitgebalanceerde recensie!quote:
quote:Verder was het wel spannend want de hemelsluizen gingen open, o peen manier die ik nog nooit heb meegemaakt. Heel Galway stond blank, echt heel Galway.
Speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdomme mens, ik verwachtte een uitgebalanceerde recensie!![]()
Ja, want ik woon niet in Galway. ALthans, niet in Galway Cityquote:Maar je huis staat nog?
Geef ons lekker de schuld zeg!! Het komt door jouw post, van ergens net na 01:00 uur!!! Schande!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier
Is jullie verkering uit ?
Ik heb toch verkering met jou, tongquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier
Is jullie verkering uit ?
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Speciaal voor jou dan:
Ze zingen covers, en dat doen ze matig.
Dat is waar ook. Jij woont in woop woop, zoals ze in Australië zeggen (middle of nowherequote:Ja, want ik woon niet in Galway. ALthans, niet in Galway City
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, nu is het wel 2 uur. Welterusten, allemaal.
En liefde!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker, I.RFijn dat je ons even hebt bijgepraat over je nieuwe baan.
Dat zijn dan 142 mensen per pub.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, Woop Woop, dat valt wel mee hoor, er wonen 284 mensen in ons dorp!!! En er zijn twee pubs. Da's niet mis
Dat heb ik dan even gemist.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
En liefde!!
Daarom gaat ie tegenwoordig zo vroeg naar bed!
Oké Ole, dat had ik nog niet begrepen. En dat van die liefde is slechts speculatie van mijn kantquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist.
Het is zijn eerste echte baan na zijn studie, wyccie, als ik het tenminste goed heb begrepen.
Nou, niet hoor. Je moet 18 zijn om na 21:00 uur in de pub te mogen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zijn dan 142 mensen per pub.
Olequote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
Oké Ole dat had ik nog niet begrepen.
quote:En dat van die liefde is slechts speculatie van mijn kant
Ik, want in die post waar ik je Ole noem reageer ik slechts op jou. Jij noemt mij wycciequote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ole
[..]Wie noemt mij Ole, Ole?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik, want in die post waar ik je Ole noem reageer ik slechts op jou. Jij noemt mij wyccie
Nee, ik reageer er niet opquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Echt een topic voor jou, Elizabeth:
Wat is het voordeel van je sekse?
Ik heb serieus drie keer terug zitten scrollen voor ik de bewuste post van wyccie zagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Nee, ik combineerde een antwoord aan jou met een antwoord aan wyccie. Ik weet heus het verschil wel
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Vrokje!!
Fijn om te lezen!! En ja, het gaat hier nog steeds erg goed. Het enige dat ik mis op dit eiland is dat ik niet even snel de grens over kan. OK, ik kan naar Noord-Ierland. Maar dat is toch heel anders dan effe naar Belgie rijden, of naar Duitsland.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:28 schreef Vork het volgende:
Dag beide.
Ja het gaat wel goed hier eigenlijk, op wat slaapproblemen na (het wordt echt eens tijd voor een ritme). En daar ook? Nog steeds naar je zin daar op dat eiland?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:44 schreef Vork het volgende:
tong80 is de beste user waarvoor je een icoontje kunt ontwerpen, want eenmaal dragen is er geen enkel icoon dat vaker zichtbaar en beter bekeken is dan het icoon van tong..eh ik bedoel
natuurlijk.
Vanaf volgende week zal ik toch weer een ritme moeten zien te vinden. Maar tot die tijd zuip ik me wel klem en blijf ik wel tot 's middags op bed liggen, net als iedereen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Fijn om te lezen!! En ja, het gaat hier nog steeds erg goed. Het enige dat ik mis op dit eiland is dat ik niet even snel de grens over kan. OK, ik kan naar Noord-Ierland. Maar dat is toch heel anders dan effe naar Belgie rijden, of naar Duitsland.
En een ritme kweken is vrij snel gebeurd hoor. Je moet je er alleen even toe zetten.
Zuip je nog wel dear?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:44 schreef Vork het volgende:
tong80 is de beste user waarvoor je een icoontje kunt ontwerpen, want eenmaal dragen is er geen enkel icoon dat vaker zichtbaar en beter bekeken is dan het icoon van tong..eh ik bedoel
natuurlijk.
Ach zo, nee dat maakt het wel wat lastiger zo. Ik ga vanuit hier nog wel eens de grens over naar Duitsland, maar daar houdt het op dit moment wel even op. Volgend jaar ga ik daar verandering in brengen, maar die plannen moet ik nog even uitbroeden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ach ja, dat is iets van toen ik nog in Tilburg (of all places!!!) woonde. Ik kon er toen echt van genieten om gewoon in de auto te stappen en een eind te rijden en in Belgie uit te komen, of Duitsland, Luxemburg, of zelfs Frankrijk, want het was allemaal binnen een paar uur te doen. En dan zat je toch helemaal in een andere wereld en cultuur.
Dat deden wij regelmatig in weekenden. En soms mis ik dat. Gewoon cultuur snuiven in een ander land.
Noord Ierland is ook leuk, en dan zit je ook in het buitenland, maar verder zijn de mogelijkheden op een eiland echt enorm beperkt. Wat ook logisch is.
Maar in Ierland zelf valt ook nog steeds genoeg te ontdekken hoor.
Neenee. Niks daarvan. Ik heb op dit moment juist helemaal geen tijd voor een Duurzame Relatie, en dat vind ik helemaal niet erg. De enige reden dat ik rond 12 uur naar bed probeer te gaan is het feit dat ik de dag daarna weer moet werken. En dat betekent ook dat je in het weekend wel feestjes wil vieren, en dat betekent weer dat je op dit belachelijke tijdstip pas thuis komt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En liefde!!
Daarom gaat ie tegenwoordig zo vroeg naar bed!
Mocht dat wel van de FBI, broer?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:50 schreef broer het volgende:
dat je er nog even 'Hallo' kunt zeggen
Op welk gebied?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:20 schreef wyccie het volgende:
Misschien kan ik haar nog wel wat tips geven.
Graag gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zal ik je niet quoten, Elizabeth. Bedankt voor de link, ik kon er namelijk niet meer in.
Een boel lurkers dus!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Fotografische adviezen? Hoezo??
-edit-
Whoehahahahahaaaaaaaaa, 15 visitors in 2 minuten!!!
Sorryquote:Op maandag 7 juli 2008 01:31 schreef wyccie het volgende:
Pff...wat een amateuristische flutkiekjes.![]()
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Mijn tip: koop dit boek
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:31 schreef wyccie het volgende:
Pff...wat een amateuristische flutkiekjes.![]()
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Mijn tip: koop dit boek
[ afbeelding ]
Heel vaag. Ik heb uitgelogged en kan gewoon mijn eigen pagina oproepen zonder wachtwoord en zie dan alles hoor. Ik stuur je de link nog wel even.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er nog steeds niet in, ER. Wachtwoord nodig en zo
Nee joh, dat was niet serieus. Ik heb advies van jou nodig.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Maar naar aanleiding waarvan zou ik fotografische adviezen nodig hebben? Hoewel elke tip uiteraard zeer welkom is!!
In het buitenland kan ik er meer accessoires bij krijgen en is het een stuk goedkoper, maar dit is eigenlijk ook wel een goede deal:quote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Iemand ervaring met spullen kopen in het buitenland en de douane?
Zit nu toch te twijfelen over een camera kopen. Als ik het hier koop heb ik wel garantie en in het buitenland niet, en loop ik kans om invoerrechten te moeten betalen.
voor ¤ 648,53quote:CANON EOS 400D + EF-S 18-55 mm objectief + Etui Pix reflex 15 x 11 x 14,5 cm + CompactFlash Extreme III 4 GB + NB2LH compatible accu
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Maar naar aanleiding waarvan zou ik fotografische adviezen nodig hebben? Hoewel elke tip uiteraard zeer welkom is!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg WA, als jij nog wakker bent, kun je dan even raad geven?? Of gewoon zeggen welke??
Je hebt groot gelijk!! En als het fotograferen goed bevalt, dan gaat het vanzelf op den duur kriebelen om 'meer te kunnen', en dus een andere lens aan te schaffen. En dan is het nog tijd genoeg om eens rond te neuzen en een keus te maken. En als ik niet zo moe was dan schreef ik je daar nu al een PM over, maar dat komt van de week wel. en dan heb ik een prima webwinkel in Nederland die goed levert en beslist niet duur!! Maar ik kan het nu zo gauw niet vinden. Ik kijk morgen even voor je, is dat goed??quote:Op maandag 7 juli 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Dank je, ER.
Scheelt me weer zeker twee honderd euro. Ik houd het gewoon hierbij.
Je PM staat niet aanquote:Op maandag 7 juli 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
Maar ik had al bedacht om de camera in het buitenland te gaan kopen als ik op vakantie ga. Flink afdingen en accessoires erbij.![]()
Wel lief van je.
Ik ga nu ook maar slapen. Morgen werken en leren voor een her.![]()
Welterusten
Ja, dat mocht nog net. Maar daar moest het ook wel mee ophouden, zeiden ze.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Mocht dat wel van de FBI, broer?
Dat mag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:47 schreef Marble het volgende:
Ik zal het dus maar als een compliment opvatten.
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:42 schreef Marble het volgende:
Hey hey hey, als er een hier THE man is in deze reeks dan ben ik dat nog altijd he.
quote:Broer is meer dat gezellige ondeugende neefje dat op verjaardagen stiekem wat slagroom van de taart afsnoept als de rest even niet kijkt.
Ligt eraan waarin.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat geloof!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Ga je mond spoelen kneus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het nachtbagger topic dus al die tijd
Optiefen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het nachtbagger topic dus al die tijd
Dat optiefen moet je niet te letterlijk nemen, de mond spoelen wel.quote:
Kijk je maakt al vorderingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:51 schreef slindenau het volgende:
Oh sorry, zei ik nachtbagger?
Ik bedoel natuurlijk bikkels, bagger zit in KLB
Maarre, ik zou graag nog langer blijven bikkelen met jullie, maar Vista meldt mij net dat ik nog 10% accu over heb. Dus ik ga er zo uitknallen
.
Daarom loop ik ook bij PsyQ, Tong. Ik ben echt mijn best aan het doen om het vol te houden. Ik wil nog niet weg. Maar mijn vader kan nauwelijks meer zien en horen, heeft een catheter, en kan bijna zijn eten niet binnen meer krijgen en nooit meer lopen, en mijn moeder zit aan de Oxazepam en huilt alleen nog maar, dat ze niet verder wil als hij dood is, en ik heb zelf ook zware psychologische problemen, BDD, en intimiteitsproblemen. Ik heb hulp gezocht , dus ik ben voor mijn gevoel mijn best aan het doen om het te redden. Het is gewoon heel zwaar, maar ik doe echt mijn uiterste best om er doorheen te komen. Ik hoop dus gewoon dat ik er overheen kan komen. Zo raar is het dus echt niet, mijn gevoelens, maar van me af schrijven helpt soms een beetje, vandaar .quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
Doe effe normaal Lamon.
Geen gekke dingen doen
Idd, als het in aliens is is het okay maar als het in Jezus, Lord Xenu of Allah is wat minder.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, als het in aliens is is het okay maar als het in Jezus, Lord Xenu of Allah is wat minder.
Klote.... daar ga ik weer wakker van liggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:12 schreef broer het volgende:
Waar heb je een neutrale smiley voor nodig, dan?
Meneer de eigenaar (zoon van een huisjesmelker (Ik mag zijn vader eigenlijk nog meer dan hemzelf, die komt er tenminste eerlijk voor uit), onzuivere types, al is ie niet echt slecht, maar altijd rommelen met BV-tjes) dreigde dat als ik een langere periode ziek zou blijven hij de zaak failliet zou moeten laten gaan, omdat hij nalatig is geweest in mij verzekeren.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
(Je ziek melden op je werk is ook nog een optie, hè! Je moet nu aan jezelf denken, want niemand doet het blijkbaar voor je.).
Veel mensen vinden het nodig om koste wat kost De Dingen Aan Te Pakken. En soms (vaak) is dat juist niet wat je zélf nodig hebt. Goed dat je ervoor kiest om nu te blijven bij wat je zelf belangrijk vindt en niet achter problemen aan gaat die je niet gaan helpen, ook al los je ze op.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:20 schreef Lamon het volgende:
maar dit is niet het moment...
Het is de moeite waard.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand vertellen of het de moeite waard is om de nieuwe Sigur Ros te downloaden?
Life is soms kut, Lamon.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:17 schreef Lamon het volgende:
Op werk laten ze mij allemaal in de steek , gaan op vakantie, en ik moet als ik t red 2 zaken in mijn eentje, met beschikbare parttimers gelukkig draaiende gaan houden.
We schoppen hem om de paar dagen tegen zijn kont.quote:Op zondag 3 augustus 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Life is soms kut, Lamon.
Maar dit kan iedereen gebeuren, kom op zeg.![]()
Draait het nog?
Ik had nooit zoveel met The Pixies, maar afgelopen februari speelde Frank Black akoestisch hier in de stad, gewoon op een middag om vijf uur, vóór zijn optreden (een zogenaamde 'precore'), omdat hij zo'n hekel heeft aan 'encores' na de show - en ik vond het geweldig. Het is toch een held die je dan op een winderig plein staat te bekijken samen met een stuk of dertig andere belangstellenden. Sindsdien waardeer ik hem en zijn werk toch net weer iets meer.quote:
Had ik wel, maar het sneeuwde een beetje onder.quote:Op zondag 3 augustus 2008 04:05 schreef broer het volgende:
Ach, ja. Als je verder toch niet zo veel te melden hebt...
EN meisjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 03:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenacht jongens, ik ben vandaag nog officieel aan het semibikkelen want sinds vanochtend wakker, maar ik zit in Amerika, dus vanaf morgen wordt het een fluitje van een cent om hier te posten. En ik ga nu slapen want ik moet morgen om half 7 (lokale tijd) op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |