euh?quote:
Dat is balen idem, wij gaan altijd net zitten middenin een mierenhoop bv, of krijgen een teek te pakken aan de flamoes..heel fijn!quote:
-ziet man voor me die op rolschaatsen schaatst te kotsen enzoow-quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rollend kotsen.
en die was zalig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:16 schreef Slaapkamermug- het volgende:
je eigen melk drinken
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:16 schreef Slaapkamermug- het volgende:
je eigen melk drinken
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef santax het volgende:
Serieus genomen worden en staand pissen doen het hem wel voor mij
Van de andere kant, als vrouw word je met een leuk bekkie natuurlijk ook weleens serieus genomen.
Ik (man) ben gelukkig nog nooit serieus genomen. Maar ik ben blij om te horen dat jij af een toe wel eens goed serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef santax het volgende:
Serieus genomen worden en staand pissen doen het hem wel voor mij
Van de andere kant, als vrouw word je met een leuk bekkie natuurlijk ook weleens serieus genomen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:28 schreef Upsetter het volgende:
[..]
Ik (man) ben gelukkig nog nooit serieus genomen. Maar ik ben blij om te horen dat jij af een toe wel eens goed serieus genomen wordt.
Dan hoop ik voor je dat je géén man bentquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:29 schreef Strychnine het volgende:
Dat ik borsten heb.
Vuige sletquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:32 schreef Xennia het volgende:
extreem hulpeloos doen en daarmee een beroep doen op zijn redder-in-nood mechanisme en het zo voor elkaar krijgen dat de man die de meterstand op kwam nemen ook nog je gordijnrails ophangt, een wasmachine naar boven tilt en een kast in elkaar zet.
Wat is daar zo voordelig aan dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:29 schreef Strychnine het volgende:
Dat ik borsten heb.
Zal bij mij niet waar zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:32 schreef Xennia het volgende:
extreem hulpeloos doen en daarmee een beroep doen op zijn redder-in-nood mechanisme en het zo voor elkaar krijgen dat de man die de meterstand op kwam nemen ook nog je gordijnrails ophangt, een wasmachine naar boven tilt en een kast in elkaar zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |