Heb het de afgelopen nacht over het hoofd gezienquote:
Leuk zeg, net Gilmore Girls!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb het zo gezellig!! Dochter is een maand in Ierland, en nu heeft ze ook een week een vriendin over. Leuk hoor, twee van die meiden. En volgend weekend gaan we een moeder-dochter weekend doen. Lekker touren, teveel drinken, leuke B&B's en veul zien!
Heb er zin in!!
Waar woont je huis ook alweer ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef sig000 het volgende:
Klotezooi, de credietcrisis heeft ook hier toegeslagen en moet weer voor een baas gaan werken en op tijd opstaan.
Nee ik woon drie hoog en boven mijn hoofd heb ik een platdak. Het is geen wolkenkrabberquote:
En hoe bevalt dat, elke dag die trappen op?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik woon drie hoog en boven mijn hoofd heb ik een platdak. Het is geen wolkenkrabber
Ach dat valt wel mee. Ik heb een mooi uitzicht. Degene die onder me woont kijkt tegen de aan de overkant staande appartementen uit. Ik woon op een mooi hofje en ik zie de natuur in de tuinen van de mensen aan de overkant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat, elke dag die trappen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |