Leg eens uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:39 schreef Yueh het volgende:
Tong je bent niet politiek correct dus je moet helaas gaan
Nee, wil ik nietquote:
Weet ik maar ik weet niet of ik 2 uur haalquote:
Tja, onze geliefde naamgever met zijn baan, Lamon in de lappenmand en broer in het getuigenbeschermingsprogramma, is de loop er idd wel een beetje uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
Weet ik maar ik weet niet of ik 2 uur haal
En er is al zolang niks gepost hier
Meteen het slechtste denken, hèquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
LOL! En ik wilde jou op je donder komen geven WA
Sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meteen het slechtste denken, hè![]()
Heb je nou alweer een andere avatar?
Oh, dat tiepje over wie we het al eerder haddenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, die is even tijdelijk, omdat ik nogal in hevige discussies verzeild ben geraakt met een zeer extremistische, ja zelfs fundamentalistische zevendedags adventist. Zo eentje die alles beter weet, en die mij en min leven met de grond gelijk maakt als minderwaardig, terwijl hij zelf zo superieur is dat zijn waarheid de enige juiste is en hij mensen zeer dwingend beveelt om zich te bekeren. Hij dreigt met de hel en verdoemenis van de New World Order en al zijn posts hangen van complottheorietjes aan elkaar.
Nee nee, houd 'm maar effe lekkerquote:Verder is die avatar het logo van de brights beweging. Daar is Richard Dawkins een fervent aanhanger van, en ik ben weer een fervent fan van de inzichten van Dawkins. Dus ik doe het slechts om te pesten, die ava. Morgen is ie wel weer weg.
Mijn nederige excuses, oh geliefde naamgeverquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, ik mag hier dus ook nog niet posten.
Oh, had ik het al verteld??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dat tiepje over wie we het al eerder hadden![]()
Nee hoor.quote:Nee nee, houd 'm maar effe lekker![]()
Ik was al dronken voor ze begonnenquote:Al naar Westlife geweest?
Nee, scheer je weg!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Shit, ik mag hier dus ook nog niet posten.
Verdomme mens, ik verwachtte een uitgebalanceerde recensie!quote:
quote:Verder was het wel spannend want de hemelsluizen gingen open, o peen manier die ik nog nooit heb meegemaakt. Heel Galway stond blank, echt heel Galway.
Speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdomme mens, ik verwachtte een uitgebalanceerde recensie!![]()
Ja, want ik woon niet in Galway. ALthans, niet in Galway Cityquote:Maar je huis staat nog?
Geef ons lekker de schuld zeg!! Het komt door jouw post, van ergens net na 01:00 uur!!! Schande!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier
Is jullie verkering uit ?
Ik heb toch verkering met jou, tongquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier
Is jullie verkering uit ?
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Speciaal voor jou dan:
Ze zingen covers, en dat doen ze matig.
Dat is waar ook. Jij woont in woop woop, zoals ze in Australië zeggen (middle of nowherequote:Ja, want ik woon niet in Galway. ALthans, niet in Galway City
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, nu is het wel 2 uur. Welterusten, allemaal.
En liefde!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker, I.RFijn dat je ons even hebt bijgepraat over je nieuwe baan.
Dat zijn dan 142 mensen per pub.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, Woop Woop, dat valt wel mee hoor, er wonen 284 mensen in ons dorp!!! En er zijn twee pubs. Da's niet mis
Dat heb ik dan even gemist.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
En liefde!!
Daarom gaat ie tegenwoordig zo vroeg naar bed!
Oké Ole, dat had ik nog niet begrepen. En dat van die liefde is slechts speculatie van mijn kantquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist.
Het is zijn eerste echte baan na zijn studie, wyccie, als ik het tenminste goed heb begrepen.
Nou, niet hoor. Je moet 18 zijn om na 21:00 uur in de pub te mogen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zijn dan 142 mensen per pub.
Olequote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
Oké Ole dat had ik nog niet begrepen.
quote:En dat van die liefde is slechts speculatie van mijn kant
Ik, want in die post waar ik je Ole noem reageer ik slechts op jou. Jij noemt mij wycciequote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ole
[..]Wie noemt mij Ole, Ole?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik, want in die post waar ik je Ole noem reageer ik slechts op jou. Jij noemt mij wyccie
Nee, ik reageer er niet opquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Echt een topic voor jou, Elizabeth:
Wat is het voordeel van je sekse?
Ik heb serieus drie keer terug zitten scrollen voor ik de bewuste post van wyccie zagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Nee, ik combineerde een antwoord aan jou met een antwoord aan wyccie. Ik weet heus het verschil wel
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Vrokje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |