weerspiegeling in water is dus weer geen spiegeling omdat water beweegtquote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef -Robbedoes- het volgende:
FF lopen zoeken op wiki.
Daar komt het volgende uit:
Spiegeling is een afbeelding uit de meetkunde, meer specifiek een affiene transformatie.
Een affiene transformatie is een transformatie van de affiene meetkunde, waarbij de meetkundige structuur (punten blijven punten, rechten blijven rechten, vlakken blijven vlakken) en parallellisme behouden blijven.
Het wordt er niet duidelijker op.
Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor weerspiegeling al komt dat woord weer niet voor in de grote wikipedia.
Hmmm volgens mij is die van mij ook meer in balans zoals jij zegt. ff zoekenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Kamermans het volgende:
@ BrandX Ik vind het zeker wat hebben, de bijna 90o spiegeling van het gebouw, en de spiegeling in het water. Alleen had het wat rustiger gemogen, dus fonteintje weg, en de poppetjes weg. Dan blijft dus het lijnenspel en de spiegelingen over, dan zou dit echt super2 zijn geweest
, nu is die gewoon super
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Kamermans het volgende:
@ BrandX Ik vind het zeker wat hebben, de bijna 90o spiegeling van het gebouw, en de spiegeling in het water. Alleen had het wat rustiger gemogen, dus fonteintje weg, en de poppetjes weg. Dan blijft dus het lijnenspel en de spiegelingen over, dan zou dit echt super2 zijn geweest
, nu is die gewoon super
Wat mij betreft zoeken we er geen beperking op. Alles wat iemand met spiegeling te maken vindt hebben mag. Dus ook weerspiegeling, dus ook een spiegelei wat mij betreftquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef blomst het volgende:
is weerspiegeling nu het zelde als spiegelen ofmoet ik bij spiegeling denken aan herhaling van lijnen oid?
Ik zie niets??quote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterennacht kwam dit tussen mijn kastdeuren uit:
[ afbeelding ]
En ik vind het best een tof resultaat.
Wel een mooie plaat, maar ik heb geen idee waarnaar ik zit te kijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterennacht kwam dit tussen mijn kastdeuren uit:
[ afbeelding ]
En ik vind het best een tof resultaat.
Ik heb op mijn klerenkast spiegels zitten, en de deuren gaan naar elkaar open, dus die heb ik bijna helemaal open gezet zodat de spiegels elkaar spiegelen, en toen kreeg ik dit (met een lampje er in gericht). Iets abstracts en ik blijf er zelf naar kijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wel een mooie plaat, maar ik heb geen idee waarnaar ik zit te kijken
Crea bea jijquote:Op zondag 1 juni 2008 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb op mijn klerenkast spiegels zitten, en de deuren gaan naar elkaar open, dus die heb ik bijna helemaal open gezet zodat de spiegels elkaar spiegelen, en toen kreeg ik dit (met een lampje er in gericht). Iets abstracts en ik blijf er zelf naar kijken.
Denk dat je het jezelf wat moeilijk maakt.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef -Robbedoes- het volgende:
FF lopen zoeken op wiki.
Daar komt het volgende uit:
Spiegeling is een afbeelding uit de meetkunde, meer specifiek een affiene transformatie.
Een affiene transformatie is een transformatie van de affiene meetkunde, waarbij de meetkundige structuur (punten blijven punten, rechten blijven rechten, vlakken blijven vlakken) en parallellisme behouden blijven.
Het wordt er niet duidelijker op.
Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor weerspiegeling al komt dat woord weer niet voor in de grote wikipedia.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Denk dat je het jezelf wat moeilijk maakt.![]()
tvp dus ook..
Interessante fotoquote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef kvdv het volgende:
Denk dat ik de mijne ook al heb, vandaag geschoten:
[ afbeelding ]
EOS 350D + Helios 44-2, cam in B&W mode.
Niemand gaat natuurlijk geloven dat dit maar 1 foto is. Toch is het zo, het was een afgebroken gebouw, met dubbelglas. Dat glas was gedeeltelijk ingegooid, waardoor de buitenste ruit schuin naar binnen tegen de achterste laag glas lag. Daardoor zie je mij 3 keer. Verder stond er een deur in het gebouw open waardoor je gedeeltelijk naar binnen kijkt.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dit heet FOT en dan is het de bedoeling dat je dingen gaat zoeken die er niet zijn.
![]()
Was een beetje spottend bedoeld.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef Dickies het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je bent vrij er een draai aan te geven. Juist dat maakt het leuk/spannend. Maar dat hoeft niet te betekenen dat een schoolvoorbeeld van spiegeling of de exacte definitie ervan geen leuk plaatje op kan leveren.
Zoiets heb ik ooit eens gedaan zonder die moeilijke toestanden.quote:
Met dank voor de perfecte illustratie van het nadeel van een spiegel, namelijk de dubbele reflectiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef Peet64 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ooit eens gedaan zonder die moeilijke toestanden.
Gewoon een spiegel, wit plafond en dan onder de juiste hoek fotograveren met flits
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:34 schreef Kamermans het volgende:
heb hiervoor een zelf gemaakte voorzet lens gemaakt voor m;n onderwater camera, zodat de waterspiegel verder van de lens is waardoor je hem scherper krijgt. alleen met deze foto is het resultaat niet echt super goed zichtbaar
[ afbeelding ]
Ik vind 'm echt heel bijzonder Kamermans. Ik blijf er steeds opnieuw weer naar kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:34 schreef Kamermans het volgende:
heb hiervoor een zelf gemaakte voorzet lens gemaakt voor m;n onderwater camera, zodat de waterspiegel verder van de lens is waardoor je hem scherper krijgt. alleen met deze foto is het resultaat niet echt super goed zichtbaar
[ afbeelding ]
Erg leukquote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Basja het volgende:
Hallo Allemaal, Mijn eerste inzending!
Een foto gemaakt tijdens de wintersport tijdens de jaarwisseling dit jaar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
[ afbeelding ]
Toppertje!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Basja het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Basja het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem tofquote:Op maandag 9 juni 2008 08:07 schreef Sugar het volgende:
Vind ik ook!
Ik heb er eentje gemaakt, reacties zouden leuk zijn.![]()
[ afbeelding ]
Als je m dan toch over doet, zoek dan een stukje gras zonder ander groeisel ertussen, dat oogt net wat rustiger.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik ga 'm nog eens opnieuw doen, kreeg de reflectie niet lekker erin als ik de compo veranderde, maar daar ga ik nog aan sleutelen. Bedankt! Vind het zelf namelijk ook net niet lekker kijken nu.
'k heb hem vandaag overnieuw gemaakt, dit keer is de waterspiegel beter zichtbaar, en ook is de waterlelie nu onderwater zichtbaar. verder heb ik dit keer rood filter gebruikt. Hij is nu wel erg rood geworden, maar ik vind het eigenlijk ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:34 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
Eens met de rest. Als je deze compo houdt en weer gras gebruikt, ben je klaarquote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, nu vind ik die van jou echt ook heel mooi, Kamermans!
@ Briana_muirinn, ik vind 'm zo klein! Kan bijna niet zien waarnaar ik precies kijk. Terwijl het plaatje me wel aanspreekt, denk ik.
Ik heb er nog eentje gemaakt zonder het gras. Willen jullie eens zeggen of het gras beter is?
[ afbeelding ]
Bedankt!
De beste van je verschillende versies.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:02 schreef Sugar het volgende:
Zoiets heb ik zojuist ingestuurd.![]()
Dank voor jullie reacties!
[ afbeelding ]
Hij is leuk!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:02 schreef Sugar het volgende:
Zoiets heb ik zojuist ingestuurd.![]()
Dank voor jullie reacties!
[ afbeelding ]
Oh het enige wat ik wilde bereiken is dat je kritisch leert kijken naar je eigen fotos en niet meteen bij een foto die je gemaakt hebt om een mening te vragenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het idee in de zonnebrilfoto leuker en mooier, maar deze foto als foto beter.
Maar hee, het is niet netjes een vraag met een wedervraag te beantwoorden én de maker eerst naar zijn eigen mening vragen voordat je je eigen mening geeft, dat suggereert meestal niet veel goeds.
"Wat vond je er zelf van?"![]()
Dus voor de draad ermee, prupke.
En wat is jou criteria?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef Sugar het volgende:
Heel kritisch.
Maar wel met mijn eigen criteria.
Ik vraag me bij mijn foto's af of ik het een interessante foto vind, of ie boeit, of het een mooi/tof/leuk idee is, of de foto van iets dat alledaags is of onopvallend of zelfs lelijk, iets moois/boeiends/nieuws maakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:01 schreef prupke het volgende:
En wat is jou criteria?
foto maken en gewoon posten (ook al is ie onscherp)?
ik kan het niet achterhalen namelijk
ja weer een tegenvraagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:08 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik vraag me bij mijn foto's af of ik het een interessante foto vind, of ie boeit, of het een mooi/tof/leuk idee is, of de foto van iets dat alledaags is of onopvallend of zelfs lelijk, iets moois/boeiends/nieuws maakt.
Maar ook: eenvoud, kleur, abstractie, verhaal. Allemaal waarden die foto's voor mij interessant of goed maken.
Wat niet of veel minder? Keurig plaatje, realistische weergave, puur plat wat het is. Misschien hoort scherpte wel bijna in dit rijtje thuis?
maar waarom dan ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
De eerste vind ik 10 x leuker om naar te kijken. Zo.
je denkt iig foutquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:18 schreef Sugar het volgende:
Die auto hoort vies! Het kleine 'verhaal' dat deze foto vertelt (wat 'm voor mij dus boeiend maakt) in steekwoorden: achterstandswijk, VW Golf, kettinkje aan de spiegel en vlaggetjesbuurt. Lang leve Nederland, voetbal, verbroedering. Natuurlijk is die auto vies! Het zou zonde zijn als ie het niet was.![]()
Jij houdt van keurig, hoewel het best gewaagd is dat tegen jou te zeggen. Maar toch: jij houdt veel meer van puur esthetische fotografie (gladjes, zou ik oneerbiedig zeggen) dan ik. Denk ik dan, he?
Nou vooruit, een uitgebreide uitleg. Ik vind die foto met de bril en het gras en de bal in de spiegeling veel leuker om te zien omdat die foto bij mij een herkenbaarder beeld oproept. het verhaal wat Sugar vertelt over de auto-foto, over de achterstandswijk is misschien dan voor haar persoonlijk een reden waarom die foto eruit springt, maar in de foto zie ik daar (zonder verdere informatie) weinig van terug. het verhaal wat er bij mij uit spreekt is wel die oranjegekte met de vlaggetjes enzo, maar in de brillenfoto hangt het meer samen. De oranje bril, het gras (voetbalveld-achtig), de bal. Maar ook het kleurgebruik. Groen/oranje contrasteert lekker, het zijn frisse en heldere kleuren. De andere foto is zo grauw.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
maar waarom dan ?
ik wil weten wat iemand anders in een foto ziet
Herkenbaar verhaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, een uitgebreide uitleg. Ik vind die foto met de bril en het gras en de bal in de spiegeling veel leuker om te zien omdat die foto bij mij een herkenbaarder beeld oproept. het verhaal wat Sugar vertelt over de auto-foto, over de achterstandswijk is misschien dan voor haar persoonlijk een reden waarom die foto eruit springt, maar in de foto zie ik daar (zonder verdere informatie) weinig van terug. het verhaal wat er bij mij uit spreekt is wel die oranjegekte met de vlaggetjes enzo, maar in de brillenfoto hangt het meer samen. De oranje bril, het gras (voetbalveld-achtig), de bal. Maar ook het kleurgebruik. Groen/oranje contrasteert lekker, het zijn frisse en heldere kleuren. De andere foto is zo grauw.
Ik vind het een erg leuk idee en goed gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef Sugar het volgende:
En nu heb ik weer iets anders, misschien willen jullie nog 'ns schieten? Mijn dank is groot.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tof!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:07 schreef Calime het volgende:
[ afbeelding ]
Is al een wat oudere foto, maar vond hem wel toepasselijk...wat vinden jullie ervan?
Ga nog wel kijken of ik iets kan bedenken voor een nieuwe foto...
Ok thx, ga ik doen! zal het resultaat hier ook postenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef kvdv het volgende:
Calime: toffe foto! Ik vind het (tot nu toe) de beste die hier gepost is. Hij oogt alleen wat flets, ik zou als ik jou was het gratis programma Irfanview eventjes downloaden en daarmee wat aan de schuifjes trekken.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Deze is briljant!!!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:07 schreef Calime het volgende:
[ afbeelding ]
Is al een wat oudere foto, maar vond hem wel toepasselijk...wat vinden jullie ervan?
Ga nog wel kijken of ik iets kan bedenken voor een nieuwe foto...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Deze is briljant!!!!!!
Dubbele 5 punten waard.
lolquote:Op zondag 15 juni 2008 20:00 schreef kvdv het volgende:
Net even door het geheugenkaartje aan het browsen, kwam nog een grappig plaatje tegen:
[ afbeelding ]
Ik vind de nieuwe inderdaad beterquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:38 schreef Sugar het volgende:
Elefes, nieuwe versie! Met dank voor je reactie nog.
Ik vind deze zelf veel beter. Wat jullie?
Nieuw:
[ afbeelding ]
De "oude":
[ afbeelding ]
Wat ingezonden is, is upgeload/geupload/uploadge.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Door drukte ben ik wat vertraagd met het uploaden, vanavond ga ik er mee aan de slag.
leuk uitgevoerd, basquote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Basja het volgende:
[ afbeelding ]
De rest nietquote:
jewelquote:
Ow zooooquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
ik bedoelde dat die twee me t meeste aanspraken met spiegeling
t zijn allemaal al met al mooie platen maar die twee spreken mij t meeste aan
maar daar meot je je niet door laten lijden want meestal vind ik andere dingen mooi dan de meeste hier![]()
Ierlandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Veel mooie foto's al!!!!
Ik weet niet wleke te kiezen
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
NU doen ze het allemaalquote:
Whehehe, het lijkt net een enorme roze big! Geweldige foto!!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:28 schreef CompuMess het volgende:
Een paar festivalspiegelingen van afgelopen zaterdag...
[ afbeelding ]
Ik zou iets beters maken als ik jou was. Ik vind de foto totaal niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:13 schreef kvdv het volgende:
Mocht ik niets beters meer maken dan wordt 't deze:
[ afbeelding ]
Wat betreft PS werk: curves, channels, korreltje en 'n veegje weggepoetst
Inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef Sugar het volgende:
Heb ik ook, kvdv. Die met zwartwitte blokjes vind ik veel beter.
En dat is hip voor "ik vind het geen goede foto", toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef Ynske het volgende:
@Sugar, die in de auto doet het voor mij helemaal niet
ik vind het gewoon voor mijn gevoel geen foto die ikzelf zou inzendenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:28 schreef Sugar het volgende:
[..]
En dat is hip voor "ik vind het geen goede foto", toch?
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:39 schreef Weeta het volgende:
Maarssenveense plassen paar jaar geleden. Powershot a80. Beetje onscherp maar wel mooie spiegeling vond ik.
[ afbeelding ]
Kijk er maar naar nog eentje...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Die waterspiegelingen heb ik zo ondertussen wel gezien.
Erg mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk er maar naar nog eentje...![]()
Genomen vlak voor zonsopgang in Frankrijk. Is het wat?
[ link | afbeelding ]
hmm lastig kiezen idd, de 2de heeft kwa scherpte diepte sterk mijn voorkeur, alleen is de lepel ook wat minder scherp. dus eigenlijk zou je de lepel van de eerste foto in de 2de foto moeten plakkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:24 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb eindelijk mijn idee uitgevoerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog kiezen...
Wat hij zegt, hoewel die iets onscherpere lepel me eigenlijk, gezien het totaalplaatje, niet eens stoort.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef Kamermans het volgende:
[..]
hmm lastig kiezen idd, de 2de heeft kwa scherpte diepte sterk mijn voorkeur, alleen is de lepel ook wat minder scherp. dus eigenlijk zou je de lepel van de eerste foto in de 2de foto moeten plakken, maar dat mag helaas niet,..
Ik heb m afgelopen dinsdag verzonden, maar zie nog niets verschijnen. Nou ben ik natuurlijk helemaaaaaaal niet ongeduldig van aard...quote:
Idem...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb m afgelopen dinsdag verzonden, maar zie nog niets verschijnen. Nou ben ik natuurlijk helemaaaaaaal niet ongeduldig van aard...
Ik ga het nog iets sterker vertellen. Ik vind de onscherpte van de lepel juist positief. Daardoor wordt de aandacht nog sterker getrokken naar de spiegeling zelf.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat hij zegt, hoewel die iets onscherpere lepel me eigenlijk, gezien het totaalplaatje, niet eens stoort.
Ik ga voor #2 Marjoquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:24 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb eindelijk mijn idee uitgevoerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog kiezen...
ja maar,... de spiegeling bij de scherpere foto vind ik nou juist mooierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ga het nog iets sterker vertellen. Ik vind de onscherpte van de lepel juist positief. Daardoor wordt de aandacht nog sterker getrokken naar de spiegeling zelf.
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:11 schreef ElizabethR het volgende:
VV wat heb je een ubergave foto ingezonden!!!!
k vond de handtekening nogal grootquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:25 schreef CompuMess het volgende:
Zóóó, die's lekker kleurrijk!
Ik snap ook niet zo goed waarom dat er zo groot bij moet...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vond de handtekening nogal groot
maar jij kunt t ook heerlijk brengen
Of alle etiketten naar voren in het schap van de supermarktquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef Shark.Bait het volgende:
niemand buiten gebaande paden aan spiegelen gedacht?
geen model kunnen vinden om dat idee te kunnen uitvoeren, en voor het andere idee had ik een grotere printer nodig....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had mijn geld op jou gezet, Shark.Bait, maar helaas.
1 minuut te vroegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:59 schreef Xilantof het volgende:
De inzendperiode is gesloten! Ik ga de laatste foto's uploaden en vervolgens het stemtopic openen!
Alles in die minuut wordt uiteraard gewoon nog geplaatstquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef kvdv het volgende:
[..]
1 minuut te vroeg![]()
ben benieuwd naar wat er nog komen gaat (?)
Vond ik ook ja... je verwacht toch dat iedereen die meedoet ook wel even stemt...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:04 schreef Sugar het volgende:
Wat jammer dat er zo weinig mensen gestemd hebben.
boh ja sorryquote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef kvdv het volgende:
[..]
Vond ik ook ja... je verwacht toch dat iedereen die meedoet ook wel even stemt...
Twee keer eerste en één keer derde. Twee grote doeken en een kleintje.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef kvdv het volgende:
Whoehoo, 6e
Nouja gefeliciteerd -Marjo-! Hangt inmiddels je hele huis niet onder het canvas?. Volgens mij heb je al vaker gewonnen toch?
Dat is een fantastisch resultaatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Twee keer eerste en één keer derde. Twee grote doeken en een kleintje.
Nu dus derde keer eerste.
Huh wattequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:00 schreef Ynske het volgende:
enneh Erik je hoeft er niet zo de nadruk op te leggen dat ik geen punten heb1 keer is genoeg
in de puntenlijstquote:
O maar daar heb je ook volledig gelijk inquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je niet wint betekent natuurlijk niet dat de foto's niet mooi zijn he. En dat je foto's in exposities te zien zijn en verkocht worden is betekent weer niet dat ze in een wedstrijd ook goed slagen.
Zo vind ik dat sommige foto's het verdienen om te winnen, maar ik zou ze niet aan de muur willen, en vice versa. De insteek van een wedstrijd en verkoop is gewoon verschillend.
Overigens, feli -Marjo-, bedankt stemmers![]()
, tweede plek
.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii
Let je even niet op, heb je zomaar gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |