Slim, ik ook maar even:quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:12 schreef ElizabethR het volgende:
Even een tvp hoor
LOL!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 04:46 schreef Sugar het volgende:
Bl0emetjE, jij 'moet' deze insturen, vind ik!
Hé hé, eindelijk!! De Queen is back!!quote:
Archiefjesusertquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef Roi het volgende:
Mag je oude foto's gebruiken?
goftedomme, daar gaan mn kansen op de derde plekquote:
Tis het nog niet helemaal Sugar. Ik kan me er niet in vinden. ook niet in de schaduw trouwensquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef Sugar het volgende:
Wie wil me zeggen wat ie hiervan vindt? Dank alvast.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat de schaduw een vleesetende plant voor moet stellen? Of iets anders? Het feit dat de kijker daarover gaat twijfelen geeft al aan dat de schaduw duidelijker zou moeten. En daarnaast zou ik het mooier vinden als de schaduuw scherper is: nu is ie opgebouwd uit een schaduw en een halfschaduw. Probeer het licht wat meer te concentreren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:08 schreef Sugar het volgende:
HMaster, je mag best vertellen wát het dan niet helemaal is. Heb ik vast meer aan!
Danku.
Oh, nog even aanvullen, de uitvoering is het ook voor mij nog niet helemaal. Dat zou sowieso nog beter moeten.
Varieer eens met de plaats waar je je lichtbron neerzet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:10 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ja, het zit niet goed op al die punten. Het is dus een dodo (van plastic, uiteraard). En nee, die eten geen dode vliegen en nee, je ziet ook niet dat het zo'n vogel moet voorstellen als je het niet weet. Hmmm. Ik ga verder denken.
Heb je een idee hoe ik de schaduw scherper krijg? Ik heb nu 1 lichtbronnetje gebruikt van een kant en verder donker. Is er een goede tip voor? Dank alvast. Ook voor je uitgebreide reactie, dat helpt!
Ja, tenzij ze in een eerdere FOT-wedstrijd gewonnen hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef Roi het volgende:
Mag je oude foto's gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |