Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Deze is briljant!!!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:07 schreef Calime het volgende:
[ afbeelding ]
Is al een wat oudere foto, maar vond hem wel toepasselijk...wat vinden jullie ervan?
Ga nog wel kijken of ik iets kan bedenken voor een nieuwe foto...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Deze is briljant!!!!!!
Dubbele 5 punten waard.
lolquote:Op zondag 15 juni 2008 20:00 schreef kvdv het volgende:
Net even door het geheugenkaartje aan het browsen, kwam nog een grappig plaatje tegen:
[ afbeelding ]
Ik vind de nieuwe inderdaad beterquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:38 schreef Sugar het volgende:
Elefes, nieuwe versie! Met dank voor je reactie nog.
Ik vind deze zelf veel beter. Wat jullie?
Nieuw:
[ afbeelding ]
De "oude":
[ afbeelding ]
Wat ingezonden is, is upgeload/geupload/uploadge.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Door drukte ben ik wat vertraagd met het uploaden, vanavond ga ik er mee aan de slag.
leuk uitgevoerd, basquote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Basja het volgende:
Hallo Allemaal, Mijn eerste inzending!
Een foto gemaakt tijdens de wintersport tijdens de jaarwisseling dit jaar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop