En die is verdikkeme ook al pleitos!!quote:
Ho ho, wij Nederlanders hebben het hartstikke goed. Dat gezeik ook altijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:48 schreef Lamon het volgende:
omdat half Nederland niet meer in orde is inmiddels door de kutmaatschappij waar we in leven.
Lamon, wees alsjeblieft voorzichtig. Niet alles met een pilletje gaan oplossen. Benzodiapines (waar Clorazepaat toe behoort) zijn erg verslavend. Probeer een balans te vinden tot de wachttijd over is.quote:Niettemin ben ik nog extreem depressief en denk ik af en toe (gelukkig nog maar heel vluchtig) aan zelfmoord.
Ik ga morgen de dokter weer bellen voor nog een doosje clorazepaat, want dat houdt me tot nu toe nog het meest op de been, tot er wat ruimte is voor de hoognodige therapie.
Uiteraard een eerlijk antwoord Lamon. Dankjewel ook daarvoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:48 schreef Lamon het volgende:
Hoe t gaat? Willen jullie een gezellig semi-bikkeltijd antwoord of een eerlijk antwoord?
Ik niet, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Nog een groter pluspunt vind ik dat het inderdaad maar tijdelijk is die pillen, want daar ga ik van uit.
Dat doet ie heus wel. onder controle houden. Daar zit ik niks over inquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet, om eerlijk te zijn.
Onder controle houden en niet als een idioot meer, meer, meer, nemen lijkt mij het beste.
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
Dat doet ie heus wel. onder controle houden. Daar zit ik niks over in
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Als hij verstandig is dan probeert hij nu het enigszins 'beter' gaat het pillenslikken al langzaam te minderen.
Die dingen zijn verschrikkelijk verslavend.
Geen probleem om de rest van je leven elke dag eentje te nemen, maar je moet er vroeg bij zijn -en discipline hebben- om het in de hand te houden.
Ik ben bezig om Spaanse pepers te kweken. Ik hou nogal van Indonesisch en ander pittig eten en dus ging ik maar eens kijken of ik zelf Spaanse pepers kon gaan kweken. Wat bleek, er zijn heel veel soort pepers en ze zijn allemaal vrij makkelijk te kweken. Ik probeer het nu eerst met een paar kleine Spaanse pepers en volgend jaar wil ik ook andere varianten laten groeien. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:05 schreef Ole het volgende:en hier de klimop en alle andere narigheid groeit mijn tuin uit...
morgen maar eens flink snoeien
ik gok op een blauwe vuilniszak of 6
Ah, een echte vakantie dus. Dacht dat je misschien voor je werk weg was.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je nog geen cijfer?
Het was heerlijk. Voornamelijk zonnig, vrijwel geen regen. Het leukste zijn misschien nog wel de dorpjes waar geen bal is te doen
Wat dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:22 schreef wyccie het volgende:
want ze hebben een ongelooflijk stomme fout gemaakt.
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net als met herten: je moet lang wachten, maar als je geduld hebt, lopen ze zo voor je wagen
Toch wel leuk dat we elkaar een beetje in de gaten houdenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde net posten dat broer is gesignaleerd
Hij is alweer pleite.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Eindelijk!! In geen eeuwen gezien, die bwoew!!
Oh, niks bijzonders hoor. Er was wat verwarring over de toetswijze, helaas heeft dit wel gevolgen voor de resultaten.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Wat dan?
ER, ik moet zo erg wennen aan je avatar. Wie is het?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Eindelijk!! In geen eeuwen gezien, die bwoew!!
Misschien worden jullie cijfers juist opgewaardeerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, niks bijzonders hoor. Er was wat verwarring over de toetswijze, helaas heeft dit wel gevolgen voor de resultaten.
Daar hoop ik dus op. Het liefst met een heel punt.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien worden jullie cijfers juist opgewaardeerd?
Waarom fluisteren wij trouwens?![]()
Offspring misschien?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:33 schreef wyccie het volgende:
ER, ik moet zo erg wennen aan je avatar. Wie is het?
Mais non, ma chère, c'ést moi!quote:
laat dat nou net de bedoeling zijnquote:
Zo is dat. Ik wind me al genoeg op in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:59 schreef tong80 het volgende:
Ik vermijd dat soort topics. Ik zit voor mijn lol op Fok
Beide feiten zijn op deze godsdienstfanaat van toepassing.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch beter voor je gemoedsrust? Anders moet je maar in discussie met mensen die niet van hun standpunt zijn af te brengen of die gewoon dom zijn.
ik ook niet hoor, maar ik vind gewoon dat hij mijn leven even degradeert tot tweederangs. En dat schoot me verkeerd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb dat topic gevonden, Elizabeth. Word al moe van het lezen alleenIk kan niks met mensen die de bijbel als uitgangspunt nemen.
Wat een stumper. Ik zou mijn energie er niet in stekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
ik ook niet hoor, maar ik vind gewoon dat hij mijn leven even degradeert tot tweederangs. En dat schoot me verkeerd.
Ze voor een trein duwen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niks met mensen die de bijbel als uitgangspunt nemen.
Tong begrijpt mij wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, met zulke smileys schieten we enorm op
Laat je oplossende vermogen je even in de steek?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat voor agressieve praat?
Neuh, ik ben altijd compos mentis.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Laat je oplossende vermogen je even in de steek?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij kijkt zeker geen EK wedstrijden buiten die van Oranje? Of zelfs die al niet?.
Laat je nu niet een woordje weg.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben altijd compos mentis.
Die Grieken bakten er niks van, hè?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:17 schreef Dr.Daggla het volgende:. Is
. niet
, grappig
.
Je kan me ook troosten ipv natrappen.
4 jaar geleden was dat wel anders.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Grieken bakten er niks van, hè?
Das war einmal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
4 jaar geleden was dat wel anders.
God?quote:Maar we missen "Hem"..
Vooralsnog is het geen land gelukt het EK 2x achter elkaar te winnen.quote:
Closest thing to God after Hugh Hefner.quote:God?
Kan me de beste man niet herinneren. Zal niet zoveel indruk hebben gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zagorakis. De man die ons naar de titel dirigeerde.
Wegens stroomuitval in de straat heb ik alleen de eerste 10 minuten en de laatste 10 minuten gezien, dus ik hoop dat er iig iets positiefs in de tussentijd was.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tenenkrommend, APK. Tenenkrommend.
Ik ben er spontaan van gaan drinken.
Hij werd gekozen tot man van het toernooi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me de beste man niet herinneren. Zal niet zoveel indruk hebben gemaakt![]()
Jij bent van Griekse afkomst?
Ik mag lijen dat.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wegens stroomuitval in de straat heb ik alleen de eerste 10 minuten en de laatste 10 minuten gezien, dus ik hoop dat er iig iets positiefs in de tussentijd was.
Ik heb 100¤ op Russia tb Greece @ 2.40 gezet, sorry.
Daarvan kun je vast naar Thailand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:45 schreef APK het volgende:
Ik heb 100¤ op Russia tb Greece @ 2.40 gezet, sorry.
Ligt de kwaliteit een stuk lager met van die "opvullanden" als Togo en Timbuktu.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind WK's sowieso leuker.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij werd gekozen tot man van het toernooi.
Maar goed, ik neem het je niet kwalijk. Vrouw enzo.
Je schrijft goed Nederlands. Voor een Griekquote:En ja, ik ben een trotse Griek..
Geweldig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ligt de kwaliteit een stuk lager met van die "opvullanden" als Togo en Timbuktu.
Dat zeg ik; vrouw.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slecht geheugen.
Ik ben in Nederland opgegroeid en verder gewoon goed geintegreerd daarbij mijn eigen cultuur niet uit het oog verliezend. Kunnen een hoop allochtonen een voorbeeld aan nemen.quote:Je schrijft goed Nederlands. Voor een Griek
Lekkah!quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga deze zomervakantie cultuur snuiven in Peru. Letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |