Ik wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
Dat doet ie heus wel. onder controle houden. Daar zit ik niks over in
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Als hij verstandig is dan probeert hij nu het enigszins 'beter' gaat het pillenslikken al langzaam te minderen.
Die dingen zijn verschrikkelijk verslavend.
Geen probleem om de rest van je leven elke dag eentje te nemen, maar je moet er vroeg bij zijn -en discipline hebben- om het in de hand te houden.
Ik ben bezig om Spaanse pepers te kweken. Ik hou nogal van Indonesisch en ander pittig eten en dus ging ik maar eens kijken of ik zelf Spaanse pepers kon gaan kweken. Wat bleek, er zijn heel veel soort pepers en ze zijn allemaal vrij makkelijk te kweken. Ik probeer het nu eerst met een paar kleine Spaanse pepers en volgend jaar wil ik ook andere varianten laten groeien. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:05 schreef Ole het volgende:en hier de klimop en alle andere narigheid groeit mijn tuin uit...
morgen maar eens flink snoeien
ik gok op een blauwe vuilniszak of 6
Ah, een echte vakantie dus. Dacht dat je misschien voor je werk weg was.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je nog geen cijfer?
Het was heerlijk. Voornamelijk zonnig, vrijwel geen regen. Het leukste zijn misschien nog wel de dorpjes waar geen bal is te doen
Wat dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:22 schreef wyccie het volgende:
want ze hebben een ongelooflijk stomme fout gemaakt.
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net als met herten: je moet lang wachten, maar als je geduld hebt, lopen ze zo voor je wagen
Toch wel leuk dat we elkaar een beetje in de gaten houdenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde net posten dat broer is gesignaleerd
Hij is alweer pleite.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Eindelijk!! In geen eeuwen gezien, die bwoew!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |