quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:48 schreef Lamon het volgende:Hoe t gaat? Willen jullie een gezellig semi-bikkeltijd antwoord of een eerlijk antwoord?
Uiteraard een eerlijk antwoord Lamon. Dankjewel ook daarvoor.
Toch schrik ik ook van je antwoord. Het is eigenlijk wel heel erg veel wat je, en jullie, pa en ma incluis dus, op je bordje krijgen.
Pluspunt inderdaad dat je, tot je aan die therapie begint, in ieder geval de ergste spanningen en emoties onder controle kunt houden, cq verdoven, door middel van die pillen. Nog een groter pluspunt vind ik dat het inderdaad maar tijdelijk is die pillen, want daar ga ik van uit. Je hebt ze nu nodig om die kutmaatschappij tot op zekere hoogte aan te kunnen danwel buiten te sluiten, en dat is goed!! Als je straks maar ten volle die therapie aangrijpt om jezelf weer mens te kunnen gaan voelen op den duur. Dat zou geweldig zijn. Een wereld zonder Lamon is immers zoveel kleurlozer!! Wil je daar aan denken alsjeblieft?
Ik wens je pa heel veel sterkte met alles, en hoop dat het voor hem draaglijk blijft. Je mam en jezelf ook veel sterkte uiteraard. Ik wens jullie toe dat je veel steun aan elkaar kunt hebben. Verder sluit ik me bij svann aan, je bent een taaie, en een volhouder. Je mag echt wel trots op jezelf zijn. Je ziet het toch maar mooi onder ogen allemaal. Ik zou ze de kost niet willen geven die bij de pakken neer gaan zitten. Wat svann zegt over een paar maanden rust nemen is ook niet zo verkeerd.
Ik hoop dat je je PM mogelijkheid hebt aanstaan, ik ga je namelijk zo nog iets sturen.
Dikke kus, ER
[ Bericht 13% gewijzigd door ElizabethR op 29-05-2008 02:16:20 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden