Ja, dat wil ik ook wel weten. De vraag of hij 'een kans maakt' en dan een foto van hem en een van haar posten duidt daar wel op.quote:Op maandag 14 april 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom post je haar portret, Lamon? Is het een vraag die puur op uiterlijk berust?
Sja, ik kan nu wel zeggen dat je niet lelijk bent, en dat meen ik ook nog, maar dat neem je toch niet van me aan. En die meid is een dommerikl!! Zo zie je maar, mooie meid, en de hersens van een garnaal als ze niet verder kan kijken dan de buitenkant.quote:Op maandag 14 april 2008 02:04 schreef Lamon het volgende:
Toch tof dat je hier nog serieuze reacties kan krijgen als je echt eerlijk bent. Daarom is het zo'n mooi topic, denk ik.
-Wat dat uiterlijk betreft, ik denk dat ik last heb van een afwijking die BDD heet, ik heb een aantal jaren het gevoel gehad dat ik extreem lelijk ben, veroorzaakt door een aantal mensen (ooit had ik er geen last van) en dit meisje heeft er inmiddels ook weer flink aan bijgedragen.
Good man!! Heel veel succes!!!quote:-Wat medicijnen en hulp betreft, ik ga donderdag naar de huisarts en ga proberen mijn leven compleet om te gooien en met anti-depressiva en waarschijnlijk (al ben ik er geen fan van) therapie, en hoop dat dat werkt en ik daarmee mezelf weer op de rails kan krijgen.
En als jij er baat bij hebt om dergelijke dingen te posten moet je dat vooral doen! We zijn hier toch zeker wel de schaamte voorbij! Juist in dit topic.quote:En verder zal ik er niet te veel woorden over vuil maken, want ik voel me nu een ontzettende aandachtstrekker, in een topic die niet eens voor zaken als dit bestemd is.
..dus het is stiekem toch geen afwijking, maar ik zie er gewoon niet uit, is mijn vertaling dan...quote:Op maandag 14 april 2008 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Zo zie je maar, mooie meid, en de hersens van een garnaal als ze niet verder kan kijken dan de buitenkant.
Ik vind het wel meevallen hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 02:31 schreef Lamon het volgende:
maar ik zie er gewoon niet uit, is mijn vertaling dan...
Je moet echt een ander woordenboek kopen!!!quote:Op maandag 14 april 2008 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dus het is stiekem toch geen afwijking, maar ik zie er gewoon niet uit, is mijn vertaling dan...
Goed dat iemand het eindelijk eens durft te zeggen...
Ik heb het lef gehad om met een eerlijke minder flatterende foto mezelf op hotornot te zetten (wat voor mij een enorme stap is) en ik sta op een 8 op dit moment met dit gedrocht:quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Je moet echt een ander woordenboek kopen!!!
Mijn huisarts nam me serieuzer dan ik verwacht had, ik werd er zelfs nogal bang van.quote:Op maandag 14 april 2008 02:48 schreef APK het volgende:
Als je last hebt van angst- en paniekstoornissen bestaat er een kans dat je Seroxat oid krijgt voorgeschreven als de huisarts je serieus neemt.
Kijk dan een beetje uit met alcohol, anders sla je misschien door naar de andere kant.
Je moet gewoon je eigen woorden ter harte nemen: Genoeg gerommel in de marge, het is tijd voor de afrekening...quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:58 schreef Lamon het volgende:
En bedankt, ER, voor het steuntje in de rug, je bent eigenlijk een verdomd tof wijf, merk ik keer op keer weer.
Is het geen hooikoorts?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben godverdomme snipverkouden.
Nee hoor. Je bent al de tweede die dat vraagt deze weekquote:
Gelukkig wel, snoezepoesquote:
Same here, moet ik nu bijdrinken of een lamon doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig wel, snoezepoesIk heb gisteravond veel drank tot me genomen, dat schijnt te helpen.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Je moet gewoon je eigen woorden ter harte nemen: Genoeg gerommel in de marge, het is tijd voor de afrekening...
Ik vind het gewoon een fijn idee dat iemand die ik graag mag en respecteer om zijn zinnige en filosofische teksten vanaf nu beter voor zichzelf gaat zorgen.
Welnee, sommige mensen hebben een leven en zitten lekker buiten met dit weerquote:
En die is verdikkeme ook al pleitos!!quote:
Ho ho, wij Nederlanders hebben het hartstikke goed. Dat gezeik ook altijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:48 schreef Lamon het volgende:
omdat half Nederland niet meer in orde is inmiddels door de kutmaatschappij waar we in leven.
Lamon, wees alsjeblieft voorzichtig. Niet alles met een pilletje gaan oplossen. Benzodiapines (waar Clorazepaat toe behoort) zijn erg verslavend. Probeer een balans te vinden tot de wachttijd over is.quote:Niettemin ben ik nog extreem depressief en denk ik af en toe (gelukkig nog maar heel vluchtig) aan zelfmoord.
Ik ga morgen de dokter weer bellen voor nog een doosje clorazepaat, want dat houdt me tot nu toe nog het meest op de been, tot er wat ruimte is voor de hoognodige therapie.
Uiteraard een eerlijk antwoord Lamon. Dankjewel ook daarvoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:48 schreef Lamon het volgende:
Hoe t gaat? Willen jullie een gezellig semi-bikkeltijd antwoord of een eerlijk antwoord?
Ik niet, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Nog een groter pluspunt vind ik dat het inderdaad maar tijdelijk is die pillen, want daar ga ik van uit.
Dat doet ie heus wel. onder controle houden. Daar zit ik niks over inquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet, om eerlijk te zijn.
Onder controle houden en niet als een idioot meer, meer, meer, nemen lijkt mij het beste.
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
Dat doet ie heus wel. onder controle houden. Daar zit ik niks over in
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Als hij verstandig is dan probeert hij nu het enigszins 'beter' gaat het pillenslikken al langzaam te minderen.
Die dingen zijn verschrikkelijk verslavend.
Geen probleem om de rest van je leven elke dag eentje te nemen, maar je moet er vroeg bij zijn -en discipline hebben- om het in de hand te houden.
Ik ben bezig om Spaanse pepers te kweken. Ik hou nogal van Indonesisch en ander pittig eten en dus ging ik maar eens kijken of ik zelf Spaanse pepers kon gaan kweken. Wat bleek, er zijn heel veel soort pepers en ze zijn allemaal vrij makkelijk te kweken. Ik probeer het nu eerst met een paar kleine Spaanse pepers en volgend jaar wil ik ook andere varianten laten groeien. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:05 schreef Ole het volgende:en hier de klimop en alle andere narigheid groeit mijn tuin uit...
morgen maar eens flink snoeien
ik gok op een blauwe vuilniszak of 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |