Dat mag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:47 schreef Marble het volgende:
Ik zal het dus maar als een compliment opvatten.
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:42 schreef Marble het volgende:
Hey hey hey, als er een hier THE man is in deze reeks dan ben ik dat nog altijd he.
quote:Broer is meer dat gezellige ondeugende neefje dat op verjaardagen stiekem wat slagroom van de taart afsnoept als de rest even niet kijkt.
Ligt eraan waarin.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat geloof!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Ga je mond spoelen kneus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het nachtbagger topic dus al die tijd
Optiefen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het nachtbagger topic dus al die tijd
Dat optiefen moet je niet te letterlijk nemen, de mond spoelen wel.quote:
Kijk je maakt al vorderingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:51 schreef slindenau het volgende:
Oh sorry, zei ik nachtbagger?
Ik bedoel natuurlijk bikkels, bagger zit in KLB
Maarre, ik zou graag nog langer blijven bikkelen met jullie, maar Vista meldt mij net dat ik nog 10% accu over heb. Dus ik ga er zo uitknallen
.
Daarom loop ik ook bij PsyQ, Tong. Ik ben echt mijn best aan het doen om het vol te houden. Ik wil nog niet weg. Maar mijn vader kan nauwelijks meer zien en horen, heeft een catheter, en kan bijna zijn eten niet binnen meer krijgen en nooit meer lopen, en mijn moeder zit aan de Oxazepam en huilt alleen nog maar, dat ze niet verder wil als hij dood is, en ik heb zelf ook zware psychologische problemen, BDD, en intimiteitsproblemen. Ik heb hulp gezocht , dus ik ben voor mijn gevoel mijn best aan het doen om het te redden. Het is gewoon heel zwaar, maar ik doe echt mijn uiterste best om er doorheen te komen. Ik hoop dus gewoon dat ik er overheen kan komen. Zo raar is het dus echt niet, mijn gevoelens, maar van me af schrijven helpt soms een beetje, vandaar .quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
Doe effe normaal Lamon.
Geen gekke dingen doen
Idd, als het in aliens is is het okay maar als het in Jezus, Lord Xenu of Allah is wat minder.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, als het in aliens is is het okay maar als het in Jezus, Lord Xenu of Allah is wat minder.
Klote.... daar ga ik weer wakker van liggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:12 schreef broer het volgende:
Waar heb je een neutrale smiley voor nodig, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |