Hier stopte ik met lezen.quote:mijn kontje
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:
Omdat je dan ook zo dom bent om dat ding met je klauwen af te wassenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Totale ranzigheid.![]()
Godver, wat zou ik balen.
epic fail jahquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:16 schreef Omniej het volgende:
Te ranzig voor woorden dit verhaal, maar +1 voor de geniale Paints.
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Totale ranzigheid.![]()
Godver, wat zou ik balen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:10 schreef McFearless het volgende:
OMG, die banner.Riool Problemen.nl
Ik lolde.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus zelfs gewoon even gaan schijten is te moeilijk voor je?
Wel lekker zo'n fris kontje.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:28 schreef -Willempie- het volgende:
Tip: Trek na de eerste keer drukken al door, is wel fris aan het kontje maar voorkomt dit soort taferelen.![]()
Geen dank!
het gaat om wat je ermee kunt doen, weetogquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:23 schreef Devlinsect het volgende:
Zelfs de piemels van Fokke en Sukke zijn groter
Spetterpoep op je rugquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Florian_ het volgende:
ik ga weer een poepje doenHopen dat het niet verkeerd gaat, want ik mag een dag niet douchen aangezien de voegen van de douchewand opnieuw gekit zijn
![]()
Die verkleinwoordjes...quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Florian_ het volgende:
ik ga weer een poepje doenHopen dat het niet verkeerd gaat, want ik mag een dag niet douchen aangezien de voegen van de douchewand opnieuw gekit zijn
![]()
Ja dat kloptquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Die verkleinwoordjes...Was jouw anusje nog niet zo lang geleden uitgescheurd c.q. bebloed, TS?
OMG dat was me ook wat jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Die verkleinwoordjes...Was jouw anusje nog niet zo lang geleden uitgescheurd c.q. bebloed, TS?
echte mannen scheren geen benenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zie dat je je benen niet zo heel goed hebt geschoren.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef Nikmans het volgende:
Topic van het jaar
Sherlock heeft een kloon gevonden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:57 schreef George_Klooney het volgende:
Is er een verkiezing gehouden? Heb ik iets gemist of niet?
Anyways, ook al is het al 2 januari 2009, ik nomineer deze:
Geowned door poep & wc-borstel [INCL PAINT]
Briljante paint en OP!
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Sherlock heeft een kloon gevonden?
Ja en hij heeft ook geen neus en is helemaal wit...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef SHE het volgende:
Scheer jij je benen, TS?
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Sherlock heeft een kloon gevonden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef Tristessa het volgende:
Anders doe je het gewoon zoals Tampie!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:10 schreef McFearless het volgende:
OMG, die banner.Riool Problemen.nl
Ik lolde.
Sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef zonietmij. het volgende:
je moet wel echt een FUCK FACE zijn.. om die shit ff te doen enzo.. paint en shit
ga niet eens heel die shit lezen.. MAFKEES..
echt vies.. schaam je
Ik zie het probleem niet eigenlijk. Hoe moet je hem anders schoonmaken volgens jou?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Sorry hoor, maar WC borstel schoonspoelen in de wasbak? Wat voor ranzige kankermongool ben jij?
niet, weggooien en een nieuwe kopen. En voor de mensen zonder geld de borstel anders in de wc laten staan, chloor er in doen, laten staan een tijdje en af en toe doorspoelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet eigenlijk. Hoe moet je hem anders schoonmaken volgens jou?
quote:
vreemd, volgens mij heb ik je geen PM gestuurd over mijn kutkick in dit topicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:34 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat jij je loopt af te trekken op dit topic, hoef ik na meer dan een maand niet meer te weten hoor!
Eensch, en zeker in de KLB geschiedenis!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:50 schreef Nikmans het volgende:
Dit blijft een van de beste topics in de geschiedenis van FOK!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:40 schreef Ps2K het volgende:
Hulde voor TS. +1 omdat het over schijt gaat
quote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Kap nou es met het bumpen van oude topic's
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Gluckskafer het volgende:
Geniale paints!!
Extra kudo's voor de gezichtsuitdrukkingen!
Oooooooooooh, heb je er last van? Is het teveel voor je tere zieltje.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef Omniej het volgende:
Kan dit topic niet een keer dicht ofzo?
* Omniej post ook nog maar even, dan is het topic in elk geval sneller vol.
Nee hoor, maar het topic wordt al een jaar lang telkens weer terug in m'n AT gekickt.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:51 schreef tisauch het volgende:
[..]
Oooooooooooh, heb je er last van? Is het teveel voor je tere zieltje.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef Salsaneck het volgende:
Maak dit topic nou vol, dan ben ik er vanaf.
Volbaggeren!!1`1quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic blijft ook maar terugkomen in m'n AT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |