Spetterpoep op je rugquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Florian_ het volgende:
ik ga weer een poepje doenHopen dat het niet verkeerd gaat, want ik mag een dag niet douchen aangezien de voegen van de douchewand opnieuw gekit zijn
![]()
Die verkleinwoordjes...quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Florian_ het volgende:
ik ga weer een poepje doenHopen dat het niet verkeerd gaat, want ik mag een dag niet douchen aangezien de voegen van de douchewand opnieuw gekit zijn
![]()
Ja dat kloptquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Die verkleinwoordjes...Was jouw anusje nog niet zo lang geleden uitgescheurd c.q. bebloed, TS?
OMG dat was me ook wat jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Die verkleinwoordjes...Was jouw anusje nog niet zo lang geleden uitgescheurd c.q. bebloed, TS?
echte mannen scheren geen benenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zie dat je je benen niet zo heel goed hebt geschoren.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:07 schreef Nikmans het volgende:
Topic van het jaar
Sherlock heeft een kloon gevonden?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:57 schreef George_Klooney het volgende:
Is er een verkiezing gehouden? Heb ik iets gemist of niet?
Anyways, ook al is het al 2 januari 2009, ik nomineer deze:
Geowned door poep & wc-borstel [INCL PAINT]
Briljante paint en OP!
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Sherlock heeft een kloon gevonden?
Ja en hij heeft ook geen neus en is helemaal wit...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:47 schreef SHE het volgende:
Scheer jij je benen, TS?
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Sherlock heeft een kloon gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |