Hey ik ben ook voor Ajax en we zitten dus misschien wel op dezelfde school, of loop jij in slippersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:56 schreef behangplakker het volgende:
verkapt-ik-zit-op-economische-school-maar-kan-me-geen-slippers-veroorloven-topic-homo
ook op school?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:59 schreef VoetbalHater het volgende:
Ik loop ook op teenslippers, het zit lekker met dit weer.
Liefs.
sportschoenen ( ok tja meesten doen dat dus ach) , bootschoenen/ nette schoenenquote:
18 meterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:05 schreef Sno0ze het volgende:
PI Mensen die met slippers door de hoge school lopen... like wt
Hoe hoog is jouw school?
eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat pas lame is, van die gasten die vanaf hun 16e al weten dat ze econoom willen worden en vanaf dat moment de hele tijd in pantalon, overhemd en van Bommels lopen.
Ik ben een Amerika fan, en redelijk anti moslimquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef Robin__ het volgende:
en dan hebben ze zeker geen eens hun hoofddoek op?
tjonge jonge zielige jankbal, laat die mensen lekker of ben je zo'n kut moslim/gristen die wel even denkt te gaan bepalen hoe een ander zich dient te kleden?
Kapitalist! (He, wat ironisch!)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:20 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik ben een Amerika fan, en redelijk anti moslimreligie heeft er niks mee te maken. Maar ik snap gewoon niet waarom mensen inbeach kleding naar hun opleiding gaan
... Kom dan ook meteen in je zwemkleding ofzo
Ikzelf vind slippers ook niet echt je van het op het werk, maargoed zoals al aangegeven zegt ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:28 schreef ruud.nl het volgende:
Ga gewoon met je tijd mee man, de tijd dat slippers alleen naar het strand worden gedragen is voorbij.
Met dit weer zijn ze gewoon erg prettig.
simpele ziel,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef SZRR het volgende:
nee die afgetrapte ranzige skat0rschoenen en kisten van jou zijn feest. vieze gothic.
bullshit. laatst had je een fobo en daar had je foto's van jezelf in en je bent een poepnerd met zo'n tribal shirt en lang onverzorgd haar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
simpele ziel,
ik loop vaak met nette schoenen+ een zomerse polo, tommy, ralph oid. Netjes+ zomers.. s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you have to kiss a lot of frogs to find your prince
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:04 schreef Koffielurk01 het volgende:
Jezus he, dat jij nou een stijve piemol krijgt van zogenaamde status die kleding je lijkt te geven...
Niet iedereen is zo oppervlakkig als jij man...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef SZRR het volgende:
[..]
bullshit. laatst had je een fobo en daar had je foto's van jezelf in en je bent een poepnerd met zo'n tribal shirt en lang onverzorgd haar.Nee die plamuur op je smoel op foto 1 in je fobo, dat is fris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
bullshit. laatst had je een fobo en daar had je foto's van jezelf in en je bent een poepnerd met zo'n tribal shirt en lang onverzorgd haar.gelukkig ben jij o-zo-cool.. jij zal wel wer zo'n wigger zijn met een oversizer shirt, kk wigger grow upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ga verder niet over je fobo oordelen omdat k vind dat je alleen over een ander z'n fobo mag oordelen als je er zelf één hebt.
Je post gedrag komt iig al triest genoeg over, nerds schelden anderen online voor nerds uit![]()
Dat jij nou sinds dat je het o-zo-geweldige HBO doet je helemaal het mannetje voelt en dat uit wil stralen door je zogenaamd dure kleding (je roept namen als ralph en tommy terwijl dat voor de rest helemaal geen toevoeging heeft en dat merk niks bijdraagt aan de netheid van de polo) betekent nog niet dat andere mensen minder zijn dan jij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:54 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
gelukkig ben jij o-zo-cool.. jij zal wel wer zo'n wigger zijn met een oversizer shirt, kk wigger grow up. Ik ga verder niet over je fobo oordelen omdat k vind dat je alleen over een ander z'n fobo mag oordelen als je er zelf één hebt.
Je post gedrag komt iig al triest genoeg over, nerds schelden anderen online voor nerds uit![]()
verkapt kijk mij op een hoge school(hoe hoog dan maf ?) zitten en ralph lauren dragenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
simpele ziel,
ik loop vaak met nette schoenen+ een zomerse polo, tommy, ralph oid. Netjes+ zomers.. s
Waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:16 schreef Cinch het volgende:
[..]
Dat jij nou sinds dat je het o-zo-geweldige HBO doet je helemaal het mannetje voelt en dat uit wil stralen door je zogenaamd dure kleding (je roept namen als ralph en tommy terwijl dat voor de rest helemaal geen toevoeging heeft en dat merk niks bijdraagt aan de netheid van de polo) betekent nog niet dat andere mensen minder zijn dan jij.
En zoals een ander al zei was je zelf eerst een langharig type met metal-kleding dus ga nou geen andere mensen afzeiken dat ze op slippers lopen terwijl je zelf eerst in bandshirts en op kisten liep.
Eens met de klacht. Ze lopen hier ook op badslippers door de universiteitsbibliotheek. Like, wtf. Dat je er thuis zo bijloopt, oké, maar als je naar een openbaar gebouw gaat mag je best even de moeite nemen om je aan te kleden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef MetalSonic het volgende:
Zit je dan op de hoge economische school, doe je een internationale opleiding etc etc. Iets dat opzich niet al te moeilijk is maar nu komt het. Dan kijk je om je heen en dan zie je van die tjappies die met slippers rondlopen.. WTF ga dan lekker op het strand hangen, gaan dit soort paupers straks ook met slippers naar hun werk?
Samenvatting: met slippers door de school lopen is echt pauper/ tokkie achtig, sport schoenen is almaar slippers damnz
Post van de thread award, so true.. En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Eens met de klacht. Ze lopen hier ook op badslippers door de universiteitsbibliotheek. Like, wtf. Dat je er thuis zo bijloopt, oké, maar als je naar een openbaar gebouw gaat mag je best even de moeite nemen om je aan te kleden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:15 schreef nattermann het volgende:
Mensen die buiten een camping op slippers lopen
inderdaad! collega van mij moest laatst tijdens een werkdag onverwachts een belangrijke klant ophalen. sta je dan in je mouwloze C&A hemd van 5EU met je pauperauto vol knuffels op de hoedeplank de baas van een multinational op te wachten. stiekem in mn vuistje gelachen.... die kerel zeikt anders altijd over mensen in pak, nu had hij graag een gewild....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef koudhier het volgende:
Mensen die in slippers naar kantoor gaan mag je over klagen vind ik. In een zakelijke omgeving is dat niet gepast. Maar op een simpele schooldag, waarom niet?
Precies en ts zegt het zelf, als je naar werk gaat draag je toch ook geen slippers.. ze zitten toch niet op hun werk? Ze zitten op school.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef koudhier het volgende:
Mensen die in slippers naar kantoor gaan mag je over klagen vind ik. In een zakelijke omgeving is dat niet gepast. Maar op een simpele schooldag, waarom niet?
Dat ook, zou wel leuk zijn opzich. Stapt er zo'n jonge dame met hoge hakken in je voetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef karr-1 het volgende:
Slippers zouden in mijn ogen per direct verboden moeten worden, het ziet er niet uit en niemand wil tegen de blote voeten van een ander aankijken. In het zwembad of de tuin prima, maar daar buiten vooral niet. Je mag nog wel een beetje respect voor je medemensen hebben.
Gelukkig werk ik nog niet dus banjer ik heerlijk met m'n slippers door de hoge schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef MetalSonic het volgende:
WTF ga dan lekker op het strand hangen, gaan dit soort paupers straks ook met slippers naar hun werk?
Ja. Korte broek is pauper, slippers zijn pauper, strak in pak of overhemd is hip ofwel ECHTE STUDENT..quote:Samenvatting: met slippers door de school lopen is echt pauper/ tokkie achtig, sport schoenen is almaar slippers damnz
Er is wel meer hoor dan een pak of overhemd. Gewoon een nette polo of trui is ook goed, met een nette (spijker)broek. Sportkleding draag je tijdens het sporten. Het heet sportkleding, weet je...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:52 schreef MvdZ het volgende:
Ja. Korte broek is pauper, slippers zijn pauper, strak in pak of overhemd is hip ofwel ECHTE STUDENT..![]()
![]()
Ik wilde eerst een opmerking maken dat er veel te veel mensen een economie opleiding doen (want die moeten dus straks allemaal een semi-leideinggevende functie hebben, en daar zijn er nu al te veel van), maar toen zag ik dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef MetalSonic het volgende:En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopener is duurdere merk kleding dus zoveel stelt het niet voor.
Ben ik volledig met je eens. Over dat soort merken wordt altijd heel erg stoer gedaan, terwijl het feitelijk niet zulke bijzondere merken zijn. Het zijn vooral hippe merken, net zoals Nike dat ook is onder bepaalde groepen jongeren. Wat zijn nu Ralph Lauren schoenen vergeleken bij Van Bommel? Klassieke merken, dat is vele malen beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef MetalSonic het volgende:
En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopener is duurdere merk kleding dus zoveel stelt het niet voor. En daar gaat het hier niet over...
Sterker nog: Ralph Lauren is pauper!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens. Over dat soort merken wordt altijd heel erg stoer gedaan, terwijl het feitelijk niet zulke bijzondere merken zijn. Het zijn vooral hippe merken, net zoals Nike dat ook is onder bepaalde groepen jongeren. Wat zijn nu Ralph Lauren schoenen vergeleken bij Van Bommel? Klassieke merken, dat is vele malen beter.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag op de uni zag ik zelfs mensen die tentamen aan het maken waren in teenslippers![]()
Ze gaan hun gang maar in hun t-shirtjes en versleten broeken. Ze zijn tenminste aangekleed. Maar in die teenslippers zie je de voet gewoon zitten, en de voet van de gemiddelde student vind ik nou niet bepaald lekker om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:52 schreef floris.exe het volgende:
En men sjouwt er maar rond in t-shirtjes en versleten spijkerbroeken. Maar ach wie ben ik om erover te overdelen...
Omdat je slippertjes draagt ben je een guido?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:05 schreef FracturedMindz het volgende:
Terechte klacht, al die guido's met hun slippertjes.
Ik draag vrijwel altijd gewoon sneakers tenzij ik idd op het strand ben of op vakantie.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee die plamuur op je smoel op foto 1 in je fobo, dat is fris.
Subtiel...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het ermee eens, terechte klacht. Slippers zijn walgelijk en bovendien zijn ze uitermate onrappresentatief. Ze passen niet bij het academische karakter van de universiteit, bij een HBO-niveau kan ik het me nog wel voorstellen.
onrappresentatief.. WTFquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het ermee eens, terechte klacht. Slippers zijn walgelijk en bovendien zijn ze uitermate onrappresentatief. Ze passen niet bij het academische karakter van de universiteit, bij een HBO-niveau kan ik het me nog wel voorstellen.
Iemand die zich netjes kleedt is niet direct een nerd hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:17 schreef deepart het volgende:
[..]
onrappresentatief.. WTFonrepresentatief
Het gaat er toch om wat je leert, ik vind die nerds er ook heel erg onrepresentatief eruit zien op zo'n school.
Op slippers en sandalen naar het werk is al helemaal not done natuurlijk! Wel of geen klanten over de vloer op dat moment, men doet dat simpelweg niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe hoog is jouw school wel? Het kan best koud zijn op een berg, op sommige bergen ligt zelfs sneeuw! Teenslippers op een hoge school zijn dus inderdaad niet het meest geschikte schoeisel.
Mijn werk ligt gelukkig redelijk laag en het is hier best wel warm. Op dagen dat ik geen klanten zie draag ik dus gewoon een soort van slippers (oke, het zijn sandaaltjes, maar je ziet mijn tenen wel). Maar goed, ik werk dan ook niet in een hoog bedrijf.
Daar moet wel bij worden gezegd dat de infantilisering van de universitaire opleidingen ervoor heeft gezorgd dat niet alleen slippers maar ook allerhande andere kledingstukken en attributen die van oudsher gedragen worden door mensen met een lager niveau zeer in trek zijn bij de studenten van deze universitaire opleidingen. Denk bijvoorbeeld aan korte rokjes, weinig verhullende BHs, enorme oorbellen, strakke naveltruitjes waaruit dikke buiken bulken en van die g-star handtassen met twee hengels.quote:
Nou, hier doet men dat simpelweg wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Op slippers en sandalen naar het werk is al helemaal not done natuurlijk! Wel of geen klanten over de vloer op dat moment, men doet dat simpelweg niet.
[..]
bullshit. laatst had je een fobo en daar had je foto's van jezelf in en je bent een poepnerd met zo'n tribal shirt en lang onverzorgd haar.hahah smerige stink alto!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
Dat ben ik met je eens. Kijk, op zich is het een goede verworvenheid dat geld en maatschappelijke klasse niet meer bepalend zijn voor de toelating tot het universitaire onderwijs, maar de negatieve neveneffecten zijn nu wel goed zichtbaar geworden. De universitaire klasse is als het ware 'vervolkst'. Je kunt dat erg vinden of je kunt dat niet erg vinden, maar ik vind het in ieder geval wel jammer. Het echte traditionele studenten romantiek vind je alleen nog maar bij de corpsen en als je je daar niet bij wilt voegen, dan zijn er eigenlijk geen alternatieven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Daar moet wel bij worden gezegd dat de infantilisering van de universitaire opleidingen ervoor heeft gezorgd dat niet alleen slippers maar ook allerhande andere kledingstukken en attributen die van oudsher gedragen worden door mensen met een lager niveau zeer in trek zijn bij de studenten van deze universitaire opleidingen. Denk bijvoorbeeld aan korte rokjes, weinig verhullende BHs, enorme oorbellen, strakke naveltruitjes waaruit dikke buiken bulken en van die g-star handtassen met twee hengels.
Niet dat ik principieel gezien iets heb tegen korte rokjes en universitaire tieten, maar vroeger was het tenminste zo dat de onder insiders bekende sekslust van de intellectuele stand ook alleen onder deze insiders bekend was en naar buiten toe veelal werd verhuld.
Zo heb ik ook niets tegen elegante, blote voeten, maar iedere persoon van enig niveau weet dat de erotische vrouwenvoet des te erotiserender werkt wanneer ze eerst verhuld blijft en later door persoonlijk toedoen en met eigen hand ontbloot wordt.
Wat voor nerd bedrijf heb je dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Op slippers en sandalen naar het werk is al helemaal not done natuurlijk! Wel of geen klanten over de vloer op dat moment, men doet dat simpelweg niet.
Nerd bedrijf? Niet meer dan een zichzelf respecterend zakelijk bedrijf. De meeste organisaties staan het echt niet toe hoor, dat je op zo'n manier op het kantoor verschijnt. Strak in het pak hoeft van mij echt niet, die tijd zijn we voorbij, maar in ieder geval wel business casual.quote:
net zoals je ondertitel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic is zo zielig.
IDD, dat irritant flip flop geluid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar in hun t-shirtjes en versleten broeken. Ze zijn tenminste aangekleed. Maar in die teenslippers zie je de voet gewoon zitten, en de voet van de gemiddelde student vind ik nou niet bepaald lekker om naar te kijken.
Ik vind die dingen om een andere reden ook nog eens heel irritant:
flip-flop flip-flop flip-flop flip-flop FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP
FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP
Raah. Dan nog liever het getik van hakschoenen.
Zoek hulpquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef McKillem het volgende:
Oh men, zet me daar lang genoeg in en ik ga mensen doodmaken en opereren met theelepeltjes.
Hier ook.quote:
Klopt, Netjes gekleed = representatief in staat om het icoon van een goed bedrijf te zijn etc oog op de toekomst en een realist. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat het goed zit met de algemene ontwikkeling en de cijfers etcquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:20 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Iemand die zich netjes kleedt is niet direct een nerd hoor. Sterker nog, juist niet zou ik zeggen.
Met slippers bij je werkquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe hoog is jouw school wel? Het kan best koud zijn op een berg, op sommige bergen ligt zelfs sneeuw! Teenslippers op een hoge school zijn dus inderdaad niet het meest geschikte schoeisel.
Mijn werk ligt gelukkig redelijk laag en het is hier best wel warm. Op dagen dat ik geen klanten zie draag ik dus gewoon een soort van slippers (oke, het zijn sandaaltjes, maar je ziet mijn tenen wel). Maar goed, ik werk dan ook niet in een hoog bedrijf.
Verkapt zie-mij-eens-op-de-uni-zitten postquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef Nouk het volgende:
Ik loop op de universiteit gewoon op m'n birkie's hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |