abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:36:32 #26
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_59285406
werk en school gelijk stellen, school is net vakantie dus terecht dat men op slippers daar komt aankakken, zeker op een HBO.
lol
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:37:58 #27
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_59285447
Slippers zijn top met dit warme weer. Niets is vervelender dan met warm weer in normale schoenen rondlopen!

Slippers
It's about being boss, not being the boss...
pi_59285676
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:28 schreef ruud.nl het volgende:
Ga gewoon met je tijd mee man, de tijd dat slippers alleen naar het strand worden gedragen is voorbij.
Met dit weer zijn ze gewoon erg prettig.
Ikzelf vind slippers ook niet echt je van het op het werk, maargoed zoals al aangegeven zegt ieder zijn ding.
Mensen die mij echter raar aankijken dat ik daar niet aan meedoe moeten eens ophouden en die heb je ook genoeg.

"heb jij die legerdingen ook aan met dit weer? , slippers zijn toch veel beter?"
Opzouten. Nee dat zijn ze niet.

Vind voeten gewoon niet echt frisse apperaten om tegenaan te kijken doorgaans, daar komt mijn aversie tegen slippers weg trouwens. Vooral die mensen die schaamteloos met uberranzige poten rondlopen omdat ze met slippers bijvoorbeeld door drap hebben zitten baggeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door McKillem op 10-06-2008 19:48:50 ]
pi_59285677
nee die afgetrapte ranzige skat0rschoenen en kisten van jou zijn feest. vieze gothic.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
pi_59285762
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef SZRR het volgende:
nee die afgetrapte ranzige skat0rschoenen en kisten van jou zijn feest. vieze gothic.
simpele ziel,
ik loop vaak met nette schoenen+ een zomerse polo, tommy, ralph oid. Netjes+ zomers.. s
pi_59285793
TS doet hbo
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59285861
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

simpele ziel,
ik loop vaak met nette schoenen+ een zomerse polo, tommy, ralph oid. Netjes+ zomers.. s
bullshit. laatst had je een fobo en daar had je foto's van jezelf in en je bent een poepnerd met zo'n tribal shirt en lang onverzorgd haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:49:03 #33
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_59285893
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:04 schreef Koffielurk01 het volgende:
Jezus he, dat jij nou een stijve piemol krijgt van zogenaamde status die kleding je lijkt te geven...

Niet iedereen is zo oppervlakkig als jij man...
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_59286031
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef SZRR het volgende:

[..]

bullshit. laatst had je een fobo en daar had je foto's van jezelf in en je bent een poepnerd met zo'n tribal shirt en lang onverzorgd haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die plamuur op je smoel op foto 1 in je fobo, dat is fris.
pi_59286152
Maar nu even terzake, welke internationale opleidig en waar?
Bliksems!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:01:27 #36
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_59286257
Slippers is voor mensen die hun innerlijke rust hebben gevonden, en die willen zij dan nabootsen..
love's a loaded gun....
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:13:06 #37
217919 VoetbalHater
Dat dan weer wel
pi_59286571
Metal en modieus kan wel, check mijn maar, hahahah.

Liefs.
Lekkertjes zijn vaak sexy
pi_59287795
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef SZRR het volgende:

[..]

SPOILER
gelukkig ben jij o-zo-cool.. jij zal wel wer zo'n wigger zijn met een oversizer shirt, kk wigger grow up . Ik ga verder niet over je fobo oordelen omdat k vind dat je alleen over een ander z'n fobo mag oordelen als je er zelf één hebt.

Je post gedrag komt iig al triest genoeg over, nerds schelden anderen online voor nerds uit
pi_59288413
Slippers op school, slippers in de kroeg, slippers/blote voeten op stage, blote voeten thuis!
pi_59288447
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:54 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

gelukkig ben jij o-zo-cool.. jij zal wel wer zo'n wigger zijn met een oversizer shirt, kk wigger grow up . Ik ga verder niet over je fobo oordelen omdat k vind dat je alleen over een ander z'n fobo mag oordelen als je er zelf één hebt.

Je post gedrag komt iig al triest genoeg over, nerds schelden anderen online voor nerds uit
Dat jij nou sinds dat je het o-zo-geweldige HBO doet je helemaal het mannetje voelt en dat uit wil stralen door je zogenaamd dure kleding (je roept namen als ralph en tommy terwijl dat voor de rest helemaal geen toevoeging heeft en dat merk niks bijdraagt aan de netheid van de polo) betekent nog niet dat andere mensen minder zijn dan jij.

En zoals een ander al zei was je zelf eerst een langharig type met metal-kleding dus ga nou geen andere mensen afzeiken dat ze op slippers lopen terwijl je zelf eerst in bandshirts en op kisten liep.
Bier hier.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:17:52 #41
148823 znarch
ondertitel
pi_59288501
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

simpele ziel,
verkapt kijk mij op een hoge school(hoe hoog dan maf ?) zitten en ralph lauren dragen
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_59288543
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:16 schreef Cinch het volgende:

[..]

Dat jij nou sinds dat je het o-zo-geweldige HBO doet je helemaal het mannetje voelt en dat uit wil stralen door je zogenaamd dure kleding (je roept namen als ralph en tommy terwijl dat voor de rest helemaal geen toevoeging heeft en dat merk niks bijdraagt aan de netheid van de polo) betekent nog niet dat andere mensen minder zijn dan jij.

En zoals een ander al zei was je zelf eerst een langharig type met metal-kleding dus ga nou geen andere mensen afzeiken dat ze op slippers lopen terwijl je zelf eerst in bandshirts en op kisten liep.
Waarom mag dat niet?
Eerst begin je in diezelfde post over gelijke mensen, en nu opeens mag ik als kistdragend langharig tuig geen mensen afkraken op slippers?
pi_59290380
de echte klacht zou moeten zijn: mensen met onverzorgde voeten die met slippers lopen
't zou verboden moeten worden
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:15:33 #44
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_59290570
Mensen die buiten een camping op slippers lopen
Tics van je petten.
pi_59290695
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef MetalSonic het volgende:
Zit je dan op de hoge economische school, doe je een internationale opleiding etc etc. Iets dat opzich niet al te moeilijk is maar nu komt het. Dan kijk je om je heen en dan zie je van die tjappies die met slippers rondlopen.. WTF ga dan lekker op het strand hangen, gaan dit soort paupers straks ook met slippers naar hun werk?

Samenvatting: met slippers door de school lopen is echt pauper/ tokkie achtig, sport schoenen is al maar slippers damnz
Eens met de klacht. Ze lopen hier ook op badslippers door de universiteitsbibliotheek. Like, wtf. Dat je er thuis zo bijloopt, oké, maar als je naar een openbaar gebouw gaat mag je best even de moeite nemen om je aan te kleden.
pi_59290854
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Eens met de klacht. Ze lopen hier ook op badslippers door de universiteitsbibliotheek. Like, wtf. Dat je er thuis zo bijloopt, oké, maar als je naar een openbaar gebouw gaat mag je best even de moeite nemen om je aan te kleden.
Post van de thread award, so true.. En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopen er is duurdere merk kleding dus zoveel stelt het niet voor. En daar gaat het hier niet over...

Slippers is voor tha beach, in de tuin, op vakantie etc. Al het andere is voor de studie/ werk SIM-PEL
pi_59290870
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:15 schreef nattermann het volgende:
Mensen die buiten een camping op slippers lopen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:25:02 #48
141994 Dickies
Since 1922
pi_59290956
Gelukkig is mijn school wat lager.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:26:03 #49
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_59290999
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef koudhier het volgende:
Mensen die in slippers naar kantoor gaan mag je over klagen vind ik. In een zakelijke omgeving is dat niet gepast. Maar op een simpele schooldag, waarom niet?
inderdaad! collega van mij moest laatst tijdens een werkdag onverwachts een belangrijke klant ophalen. sta je dan in je mouwloze C&A hemd van 5EU met je pauperauto vol knuffels op de hoedeplank de baas van een multinational op te wachten. stiekem in mn vuistje gelachen.... die kerel zeikt anders altijd over mensen in pak, nu had hij graag een gewild....

punt is: in zakelijke omgeving is het vaak een must, uit beleefdheid alleen al.... bij HBO niet perse, je geeft er wel mee aan naar je leraren dat je de opleiding serieus neemt, tegelijkertijd moet je wel je plaats kennen als STUDENT!.

Bij multimedia opleidingen lijkt t trouwens wel alsof je extra EC's krijgt om er als een poepzak bij te lopen.
pi_59291506
Slippers...
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')