Hey ik ben ook voor Ajax en we zitten dus misschien wel op dezelfde school, of loop jij in slippersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:56 schreef behangplakker het volgende:
verkapt-ik-zit-op-economische-school-maar-kan-me-geen-slippers-veroorloven-topic-homo
ook op school?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:59 schreef VoetbalHater het volgende:
Ik loop ook op teenslippers, het zit lekker met dit weer.
Liefs.
sportschoenen ( ok tja meesten doen dat dus ach) , bootschoenen/ nette schoenenquote:
18 meterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:05 schreef Sno0ze het volgende:
PI Mensen die met slippers door de hoge school lopen... like wt
Hoe hoog is jouw school?
eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat pas lame is, van die gasten die vanaf hun 16e al weten dat ze econoom willen worden en vanaf dat moment de hele tijd in pantalon, overhemd en van Bommels lopen.
Ik ben een Amerika fan, en redelijk anti moslimquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef Robin__ het volgende:
en dan hebben ze zeker geen eens hun hoofddoek op?
tjonge jonge zielige jankbal, laat die mensen lekker of ben je zo'n kut moslim/gristen die wel even denkt te gaan bepalen hoe een ander zich dient te kleden?
Kapitalist! (He, wat ironisch!)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:20 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik ben een Amerika fan, en redelijk anti moslimreligie heeft er niks mee te maken. Maar ik snap gewoon niet waarom mensen inbeach kleding naar hun opleiding gaan
... Kom dan ook meteen in je zwemkleding ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |