abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:13:04 #51
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_59292952
Slippers zouden in mijn ogen per direct verboden moeten worden, het ziet er niet uit en niemand wil tegen de blote voeten van een ander aankijken. In het zwembad of de tuin prima, maar daar buiten vooral niet. Je mag nog wel een beetje respect voor je medemensen hebben.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_59293056
Ik vind slippers ook smerig. Leuk voor op het strand, maar niet op de uni of werk. Alsjeblieft zeg, zeker met al die smerige teennagels
pi_59293379
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef koudhier het volgende:
Mensen die in slippers naar kantoor gaan mag je over klagen vind ik. In een zakelijke omgeving is dat niet gepast. Maar op een simpele schooldag, waarom niet?
Precies en ts zegt het zelf, als je naar werk gaat draag je toch ook geen slippers.. ze zitten toch niet op hun werk? Ze zitten op school.

kutklacht!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:29:38 #54
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_59293541
Ik vind het ook zo smerig Van die beach boys die met hun wanstaltige voeten door het gezichtsveld van eerzame burgers zoals ik komen banjeren! Ik vid het hetzelfde als die types die zonder shirt door de stad lopen, zodat je constant tegen hun vetpens aan zit te kijken. Doe dat lekker thuis, of o het strand ofzo!
pi_59296534
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef karr-1 het volgende:
Slippers zouden in mijn ogen per direct verboden moeten worden, het ziet er niet uit en niemand wil tegen de blote voeten van een ander aankijken. In het zwembad of de tuin prima, maar daar buiten vooral niet. Je mag nog wel een beetje respect voor je medemensen hebben.
Dat ook, zou wel leuk zijn opzich. Stapt er zo'n jonge dame met hoge hakken in je voet
pi_59297269
Ik kan mij de ergenis van de TS goed voorstellen. Ik vind zelfs dat het ongepast is om op sportschoenen of gympies (hoe modieus ze ook zijn) door een hogeschool of universiteit te lopen. Maar goed, de rollen zijn tegenwoordig omgedraait. Nette schoenen zijn nu vooral de zeldzaamheid. En men sjouwt er maar rond in t-shirtjes en versleten spijkerbroeken . Maar ach wie ben ik om erover te overdelen...
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:09:01 #57
203994 xavera
Good For You.
pi_59297501
LOL TS

Bij ons op de Economische opleiding internationaal lopen ook genoeg mensen op slippers, like wtf? Waarom niet als het zulk weer is.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:14:12 #58
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59297573
Druk maken over mode

lekker boeiend wat andere mensen dragen.
Als ik iets zie wat er niet uitziet, dan lach ik van binnen, maar ga me er niet druk over maken.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_59298115
Potjandosie!

Straks gaan vrouwen nog een broek dragen ook!
Ja, dat is een pseudoniem.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:52:22 #60
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_59298226
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef MetalSonic het volgende:
WTF ga dan lekker op het strand hangen, gaan dit soort paupers straks ook met slippers naar hun werk?
Gelukkig werk ik nog niet dus banjer ik heerlijk met m'n slippers door de hoge school Nu kan het nog!
quote:
Samenvatting: met slippers door de school lopen is echt pauper/ tokkie achtig, sport schoenen is al maar slippers damnz
Ja. Korte broek is pauper, slippers zijn pauper, strak in pak of overhemd is hip ofwel ECHTE STUDENT..
Dude...Who cares! Kijk, een presentatie o.i.d. zou ik ook niet op slippers doen.

Dikke doei!
pi_59298257
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:52 schreef MvdZ het volgende:
Ja. Korte broek is pauper, slippers zijn pauper, strak in pak of overhemd is hip ofwel ECHTE STUDENT..
Er is wel meer hoor dan een pak of overhemd. Gewoon een nette polo of trui is ook goed, met een nette (spijker)broek. Sportkleding draag je tijdens het sporten. Het heet sportkleding, weet je...
pi_59298311
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef MetalSonic het volgende:En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopen er is duurdere merk kleding dus zoveel stelt het niet voor.
Ik wilde eerst een opmerking maken dat er veel te veel mensen een economie opleiding doen (want die moeten dus straks allemaal een semi-leideinggevende functie hebben, en daar zijn er nu al te veel van), maar toen zag ik dit.

Dude! Name dropping is erg genoeg, maakt geen fuck uit of er duurdere merken zijn. Zeg gewoon dat je in een nette broek met net shirt en nette schoenen loopt. Zonder namen.

Klacht: Mensen die over in hun kleding in merken praten
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:56:57 #63
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59298320
"ik ga gewoon netjes"
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_59298374
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef MetalSonic het volgende:
En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopen er is duurdere merk kleding dus zoveel stelt het niet voor. En daar gaat het hier niet over...
Ben ik volledig met je eens. Over dat soort merken wordt altijd heel erg stoer gedaan, terwijl het feitelijk niet zulke bijzondere merken zijn. Het zijn vooral hippe merken, net zoals Nike dat ook is onder bepaalde groepen jongeren. Wat zijn nu Ralph Lauren schoenen vergeleken bij Van Bommel? Klassieke merken, dat is vele malen beter.
pi_59298415
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ben ik volledig met je eens. Over dat soort merken wordt altijd heel erg stoer gedaan, terwijl het feitelijk niet zulke bijzondere merken zijn. Het zijn vooral hippe merken, net zoals Nike dat ook is onder bepaalde groepen jongeren. Wat zijn nu Ralph Lauren schoenen vergeleken bij Van Bommel? Klassieke merken, dat is vele malen beter.
Sterker nog: Ralph Lauren is pauper!
Ja, dat is een pseudoniem.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:36:55 #66
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_59300733
Het hele merk interesseert me geen ruk! Het shirt/de schoenen/de broek/... is leuk of niet. ongeacht het merkje. (geeft wel toe dat een zeemanmerk niet hoeft:7)
pi_59300814
Vandaag op de uni zag ik zelfs mensen die tentamen aan het maken waren in teenslippers
pi_59300852
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag op de uni zag ik zelfs mensen die tentamen aan het maken waren in teenslippers
pi_59301198
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:52 schreef floris.exe het volgende:

En men sjouwt er maar rond in t-shirtjes en versleten spijkerbroeken . Maar ach wie ben ik om erover te overdelen...
Ze gaan hun gang maar in hun t-shirtjes en versleten broeken. Ze zijn tenminste aangekleed. Maar in die teenslippers zie je de voet gewoon zitten, en de voet van de gemiddelde student vind ik nou niet bepaald lekker om naar te kijken.

Ik vind die dingen om een andere reden ook nog eens heel irritant:
flip-flop flip-flop flip-flop flip-flop FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP
FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP

Raah. Dan nog liever het getik van hakschoenen.
pi_59301263
Ik doe zelfs weleens een zwembroek aan naar school met slippers eronder.. Gewoon.. omdat het kan
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_59301482
Terechte klacht, al die guido's met hun slippertjes.

Ik draag vrijwel altijd gewoon sneakers tenzij ik idd op het strand ben of op vakantie.
pi_59301589
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:05 schreef FracturedMindz het volgende:
Terechte klacht, al die guido's met hun slippertjes.

Ik draag vrijwel altijd gewoon sneakers tenzij ik idd op het strand ben of op vakantie.
Omdat je slippertjes draagt ben je een guido? Waarom allemaal warme kleren aantrekken als het niet hoeft.. Het is zomer, dus lekker slippertjes aan, zwembroekje, t-shirtje/blouse.. Heerlijk! Ook naar school
Diepzinnige deepart.
pi_59301638
Ik heb wel vaker een directeur van een multinational op slippers of blote voeten opgehaald. Belangrijke presentaties doe ik vaak in een spijkerbroek en op het werk draag ik gewoon een mooie trui of met dit weer een hemdje of gewoon niks boven de broek.
Toch kan ik dat soort kleding niet al te lang verdragen. Zodra ik na 8 uur werk thuiskom doe ik dan ook meteen na het douchen mijn vijfdelig kostuum aan voordat ik op de bank neer plof. Moet er niet aan denken om dan mijn blote voeten op mijn koffietafel in het zicht te leggen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:12:44 #74
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59301653
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nee die plamuur op je smoel op foto 1 in je fobo, dat is fris.
pi_59301701
Ik ben het ermee eens, terechte klacht. Slippers zijn walgelijk en bovendien zijn ze uitermate onrappresentatief. Ze passen niet bij het academische karakter van de universiteit, bij een HBO-niveau kan ik het me nog wel voorstellen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_59301726
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het ermee eens, terechte klacht. Slippers zijn walgelijk en bovendien zijn ze uitermate onrappresentatief. Ze passen niet bij het academische karakter van de universiteit, bij een HBO-niveau kan ik het me nog wel voorstellen.
Subtiel...
pi_59301775
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef JohnDDD het volgende:
onrappresentatief.. WTF onrepresentatief

Het gaat er toch om wat je leert, ik vind die nerds er ook heel erg onrepresentatief eruit zien op zo'n school.
Diepzinnige deepart.
pi_59301861
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:17 schreef deepart het volgende:

[..]

onrappresentatief.. WTF onrepresentatief

Het gaat er toch om wat je leert, ik vind die nerds er ook heel erg onrepresentatief eruit zien op zo'n school.
Iemand die zich netjes kleedt is niet direct een nerd hoor . Sterker nog, juist niet zou ik zeggen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:22:32 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_59301912
Hoe hoog is jouw school wel? Het kan best koud zijn op een berg, op sommige bergen ligt zelfs sneeuw! Teenslippers op een hoge school zijn dus inderdaad niet het meest geschikte schoeisel.

Mijn werk ligt gelukkig redelijk laag en het is hier best wel warm. Op dagen dat ik geen klanten zie draag ik dus gewoon een soort van slippers (oke, het zijn sandaaltjes, maar je ziet mijn tenen wel). Maar goed, ik werk dan ook niet in een hoog bedrijf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_59301948
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe hoog is jouw school wel? Het kan best koud zijn op een berg, op sommige bergen ligt zelfs sneeuw! Teenslippers op een hoge school zijn dus inderdaad niet het meest geschikte schoeisel.

Mijn werk ligt gelukkig redelijk laag en het is hier best wel warm. Op dagen dat ik geen klanten zie draag ik dus gewoon een soort van slippers (oke, het zijn sandaaltjes, maar je ziet mijn tenen wel). Maar goed, ik werk dan ook niet in een hoog bedrijf.
Op slippers en sandalen naar het werk is al helemaal not done natuurlijk! Wel of geen klanten over de vloer op dat moment, men doet dat simpelweg niet.
pi_59301951
MEnsen die zeiken over slippers ( ), zeker nog nooit een paar fatsoenlijke slippers gehad? Als ik mijn slippers aan doe kom ik helemaal tot rust en ben ik helemaal zen. slippers FTW
pi_59301964
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:15 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Subtiel...
Daar moet wel bij worden gezegd dat de infantilisering van de universitaire opleidingen ervoor heeft gezorgd dat niet alleen slippers maar ook allerhande andere kledingstukken en attributen die van oudsher gedragen worden door mensen met een lager niveau zeer in trek zijn bij de studenten van deze universitaire opleidingen. Denk bijvoorbeeld aan korte rokjes, weinig verhullende BHs, enorme oorbellen, strakke naveltruitjes waaruit dikke buiken bulken en van die g-star handtassen met twee hengels.

Niet dat ik principieel gezien iets heb tegen korte rokjes en universitaire tieten, maar vroeger was het tenminste zo dat de onder insiders bekende sekslust van de intellectuele stand ook alleen onder deze insiders bekend was en naar buiten toe veelal werd verhuld.

Zo heb ik ook niets tegen elegante, blote voeten, maar iedere persoon van enig niveau weet dat de erotische vrouwenvoet des te erotiserender werkt wanneer ze eerst verhuld blijft en later door persoonlijk toedoen en met eigen hand ontbloot wordt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:24:54 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_59301974
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Op slippers en sandalen naar het werk is al helemaal not done natuurlijk! Wel of geen klanten over de vloer op dat moment, men doet dat simpelweg niet.
Nou, hier doet men dat simpelweg wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_59302037
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef SZRR het volgende:

[..]

bullshit. laatst had je een fobo en daar had je foto's van jezelf in en je bent een poepnerd met zo'n tribal shirt en lang onverzorgd haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah smerige stink alto!!!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_59302093
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:24 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Daar moet wel bij worden gezegd dat de infantilisering van de universitaire opleidingen ervoor heeft gezorgd dat niet alleen slippers maar ook allerhande andere kledingstukken en attributen die van oudsher gedragen worden door mensen met een lager niveau zeer in trek zijn bij de studenten van deze universitaire opleidingen. Denk bijvoorbeeld aan korte rokjes, weinig verhullende BHs, enorme oorbellen, strakke naveltruitjes waaruit dikke buiken bulken en van die g-star handtassen met twee hengels.

Niet dat ik principieel gezien iets heb tegen korte rokjes en universitaire tieten, maar vroeger was het tenminste zo dat de onder insiders bekende sekslust van de intellectuele stand ook alleen onder deze insiders bekend was en naar buiten toe veelal werd verhuld.

Zo heb ik ook niets tegen elegante, blote voeten, maar iedere persoon van enig niveau weet dat de erotische vrouwenvoet des te erotiserender werkt wanneer ze eerst verhuld blijft en later door persoonlijk toedoen en met eigen hand ontbloot wordt.
Dat ben ik met je eens. Kijk, op zich is het een goede verworvenheid dat geld en maatschappelijke klasse niet meer bepalend zijn voor de toelating tot het universitaire onderwijs, maar de negatieve neveneffecten zijn nu wel goed zichtbaar geworden. De universitaire klasse is als het ware 'vervolkst'. Je kunt dat erg vinden of je kunt dat niet erg vinden, maar ik vind het in ieder geval wel jammer. Het echte traditionele studenten romantiek vind je alleen nog maar bij de corpsen en als je je daar niet bij wilt voegen, dan zijn er eigenlijk geen alternatieven.
pi_59302102
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat voor nerd bedrijf heb je dan?
Diepzinnige deepart.
pi_59302195
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:29 schreef deepart het volgende:

[..]

Wat voor nerd bedrijf heb je dan?
Nerd bedrijf? Niet meer dan een zichzelf respecterend zakelijk bedrijf. De meeste organisaties staan het echt niet toe hoor, dat je op zo'n manier op het kantoor verschijnt. Strak in het pak hoeft van mij echt niet, die tijd zijn we voorbij, maar in ieder geval wel business casual.
pi_59302543
Not-done, klaar...
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:48:47 #89
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_59302621
Dit topic is zo zielig.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_59303531
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic is zo zielig.
net zoals je ondertitel.

Ontopic

Lekker om tegen gele kalknagels die al dan niet over de teen heen groeien of harige tenen aan te kijken van een ander.

Teenslippers op het strand. Niet daar buiten
pi_59303645
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ze gaan hun gang maar in hun t-shirtjes en versleten broeken. Ze zijn tenminste aangekleed. Maar in die teenslippers zie je de voet gewoon zitten, en de voet van de gemiddelde student vind ik nou niet bepaald lekker om naar te kijken.

Ik vind die dingen om een andere reden ook nog eens heel irritant:
flip-flop flip-flop flip-flop flip-flop FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP
FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP FLIP-FLOP

Raah. Dan nog liever het getik van hakschoenen.
IDD, dat irritant flip flop geluid.
Oh men, zet me daar lang genoeg in en ik ga mensen doodmaken en opereren met theelepeltjes.
pi_59303682
Slippers dat is al net zon mode mislukking als die crocs

het ultieme bewijs dat de mensheid een stel achterlijke zijn
pi_59303743
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef McKillem het volgende:
Oh men, zet me daar lang genoeg in en ik ga mensen doodmaken en opereren met theelepeltjes.
Zoek hulp .
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:35:07 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59303791
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:24 schreef Tinkepink het volgende:

Nou, hier doet men dat simpelweg wel.
Hier ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59303940
Alleen op fok klagen alto's over zoiets
pi_59304001
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:39 schreef SaCn het volgende:
Alleen op fok klagen alto's over zoiets
Wat is een alto?
pi_59304498
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:20 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Iemand die zich netjes kleedt is niet direct een nerd hoor . Sterker nog, juist niet zou ik zeggen.
Klopt, Netjes gekleed = representatief in staat om het icoon van een goed bedrijf te zijn etc oog op de toekomst en een realist. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat het goed zit met de algemene ontwikkeling en de cijfers etc

Nerd = ongewassen/ slecht gekleed/ alleen interesse in computer shit etc ( tweakers gevalletje?)
pi_59304558
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef Tinkepink het volgende:

Met slippers bij je werk , werk je bij de mcdonalds ofzo als patat bakker dat het niet uit maakt hoe je erbij loopt?
pi_59304600
Ik loop op de universiteit gewoon op m'n birkie's hoor .
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:10:11 #100
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_59304760
Ik zit me hier op stage ook de graftyfus te irriteren aan die rondflapperende slippertjes die je vanaf 100 meter aan hoort komen! ‘T is net alsof er een geit op zwemflippers langs hobbelt elke keer...

Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')