Precies en ts zegt het zelf, als je naar werk gaat draag je toch ook geen slippers.. ze zitten toch niet op hun werk? Ze zitten op school.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef koudhier het volgende:
Mensen die in slippers naar kantoor gaan mag je over klagen vind ik. In een zakelijke omgeving is dat niet gepast. Maar op een simpele schooldag, waarom niet?
Dat ook, zou wel leuk zijn opzich. Stapt er zo'n jonge dame met hoge hakken in je voetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef karr-1 het volgende:
Slippers zouden in mijn ogen per direct verboden moeten worden, het ziet er niet uit en niemand wil tegen de blote voeten van een ander aankijken. In het zwembad of de tuin prima, maar daar buiten vooral niet. Je mag nog wel een beetje respect voor je medemensen hebben.
Gelukkig werk ik nog niet dus banjer ik heerlijk met m'n slippers door de hoge schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef MetalSonic het volgende:
WTF ga dan lekker op het strand hangen, gaan dit soort paupers straks ook met slippers naar hun werk?
Ja. Korte broek is pauper, slippers zijn pauper, strak in pak of overhemd is hip ofwel ECHTE STUDENT..quote:Samenvatting: met slippers door de school lopen is echt pauper/ tokkie achtig, sport schoenen is almaar slippers damnz
Er is wel meer hoor dan een pak of overhemd. Gewoon een nette polo of trui is ook goed, met een nette (spijker)broek. Sportkleding draag je tijdens het sporten. Het heet sportkleding, weet je...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:52 schreef MvdZ het volgende:
Ja. Korte broek is pauper, slippers zijn pauper, strak in pak of overhemd is hip ofwel ECHTE STUDENT..![]()
![]()
Ik wilde eerst een opmerking maken dat er veel te veel mensen een economie opleiding doen (want die moeten dus straks allemaal een semi-leideinggevende functie hebben, en daar zijn er nu al te veel van), maar toen zag ik dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef MetalSonic het volgende:En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopener is duurdere merk kleding dus zoveel stelt het niet voor.
Ben ik volledig met je eens. Over dat soort merken wordt altijd heel erg stoer gedaan, terwijl het feitelijk niet zulke bijzondere merken zijn. Het zijn vooral hippe merken, net zoals Nike dat ook is onder bepaalde groepen jongeren. Wat zijn nu Ralph Lauren schoenen vergeleken bij Van Bommel? Klassieke merken, dat is vele malen beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef MetalSonic het volgende:
En kneuzen die denken dat ik denk dat het heel wat vind om in ralph lauren te lopener is duurdere merk kleding dus zoveel stelt het niet voor. En daar gaat het hier niet over...
Sterker nog: Ralph Lauren is pauper!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens. Over dat soort merken wordt altijd heel erg stoer gedaan, terwijl het feitelijk niet zulke bijzondere merken zijn. Het zijn vooral hippe merken, net zoals Nike dat ook is onder bepaalde groepen jongeren. Wat zijn nu Ralph Lauren schoenen vergeleken bij Van Bommel? Klassieke merken, dat is vele malen beter.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag op de uni zag ik zelfs mensen die tentamen aan het maken waren in teenslippers![]()
Ze gaan hun gang maar in hun t-shirtjes en versleten broeken. Ze zijn tenminste aangekleed. Maar in die teenslippers zie je de voet gewoon zitten, en de voet van de gemiddelde student vind ik nou niet bepaald lekker om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:52 schreef floris.exe het volgende:
En men sjouwt er maar rond in t-shirtjes en versleten spijkerbroeken. Maar ach wie ben ik om erover te overdelen...
Omdat je slippertjes draagt ben je een guido?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:05 schreef FracturedMindz het volgende:
Terechte klacht, al die guido's met hun slippertjes.
Ik draag vrijwel altijd gewoon sneakers tenzij ik idd op het strand ben of op vakantie.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee die plamuur op je smoel op foto 1 in je fobo, dat is fris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |