Als je hem vergelijkt met Final Fantasy heeft het een oppervlakkig verhaal en simpele karakters. Tevens heeft de game last van soms lichtelijk irritante muziek en frame rate issues. De eerste disk blijkt erg saai te zijn, maar tegen het einde van de game wordt het beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ach ik heb geduld. Er komen genoeg games voorbij die de moeite waard zijn.
Ikzelf heb doordeweeks geen tijd om te gamen, buiten een paar minuten op de DS voordat ik ga slapen.
Full-time baan + afstuderen =
ot: is Blue Dragon wat? Met welke RPG is het het beste te vergelijken?
Wou je weer de snelste zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: wil een mod even #340 in de TT zetten?
ja wel wat , maar het is nu ninja gaiden tijd =Dquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al wat geoefend Jorgen?
zeer zeer sweet , maar ehh kan je deel 4 spelen als je deel 1/3 nooit hebt gespeeld ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wou je weer de snelste zijn![]()
Ik had de mijne bijna af met deze tt > Kaartjes kopen voor de #360 meet doe je bij Cyb!
Gastquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had de mijne bijna af met deze tt > Kaartjes kopen voor de #360 meet doe je bij Cyb!
Hij wilde in de belangstelling staan, jeweettog.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wou je weer de snelste zijn![]()
Nice, erg vreemd dat de Xbox 360 met zulke titels in Japan nog steeds niet verkoopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig doe jij daar nooit aan!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij wilde in de belangstelling staan, jeweettog.
tvp
Fantastischquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom heb je Augustus Cole niet gekocht? Tofste GoW Personage!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:50 schreef Un4 het volgende:
Weer wat vette goodies erbij, moet toch wat als je niet kan gamen door al dat voetbal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Gears lijken echt goed, die Hitman is vooral vet omdat vrijwel alle vette wapens erbij zitten.
Das toch die neger?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom heb je Augustus Cole niet gekocht? Tofste GoW Personage!
Vind Cole niet zo heel vet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom heb je Augustus Cole niet gekocht? Tofste GoW Personage!
Die van Gears? Waar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:50 schreef Un4 het volgende:
Weer wat vette goodies erbij, moet toch wat als je niet kan gamen door al dat voetbal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Gears lijken echt goed, die Hitman is vooral vet omdat vrijwel alle vette wapens erbij zitten.
ziet er super uit,. maar het is zo niks voor mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xboxhome, wel beperkte voorraad nog volgens mij.quote:
Eens even kijken danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
Xboxhome, wel beperkte voorraad nog volgens mij.Zeer de moeite waard imho, veeel detail.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij wilde in de belangstelling staan, jeweettog.
tvp
Nee..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die van Marcus besteld![]()
Je laat de figures gewoon in de verpakking?![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee..Kon het niet weerstaan, ben een sucker voor die action figures. Gelukkig heb ik er niet veel.
Omdat ze zo vet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mis alleen de bloedspetters!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Un4 het volgende:
Omdat ze zo vet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat dit niet een beeetje te ver ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee..Kon het niet weerstaan, ben een sucker voor die action figures. Gelukkig heb ik er niet veel.
Omdat ze zo vet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mis alleen de bloedspetters!
Nee dat is toch gaaf? Beter dan dat bloemetjes behang van jou edjequote:
?? ik heb een stuk behang dat iedereen wil hebben. En zeg niet dat ik nu een foto moet maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat is toch gaaf? Beter dan dat bloemetjes behang van jou edje
Kheb LO niet eens afgemaakt, dus vind het wel primaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch ben ik blij dat je weer terug bent, verzuurde Ex Modquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb LO niet eens afgemaakt, dus vind het wel prima
SO4 wordt geweldig,..... en je was toch bijna bij het eind Gijs met LO!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb LO niet eens afgemaakt, dus vind het wel prima
Ik ben wel benieuwd, vooral de maps ! Denk wel weer dat het een topper gaat worden, ze weten namelijk heel veel spectakel op het scherm te toveren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Ook hoi enzo
Ik ben erg benieuwd naar CoD5. Top of Flop?
Jawel, net een onderdeel wat ik flauw vond en liever ging MPénquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SO4 wordt geweldig,..... en je was toch bijna bij het eind Gijs met LO!
Voor jou dan hequote:Op woensdag 11 juni 2008 08:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En toch ben ik blij dat je weer terug bent, verzuurde Ex Mod
quote:2 Days 2 Vegas alleen op PC
Sinds 2005 werkt Steel Monkey Ltd. aan 2 Days 2 Vegas, een actiespel waarin je Vinny speelt. Vinny reist van New York naar Las Vegas in twee dagen, het spel voert je dan ook langs de diverse steden en landen zonder hierbij het doel te ontrafelen.
De game werd origineel aangekondigd voor de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360, maar op de officiële site van Steel Monkey is momenteel alleen de PC nog aanwezig. De twee andere versies lijken dus geannuleerd te zijn.
Treyarch, dus waarschijnlijk er tussenin. Redelijke game maar geen topper, net als Call of Duty 3 al was die wel aan de matige kant.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Ook hoi enzo
Ik ben erg benieuwd naar CoD5. Top of Flop?
Call of Duty 3 was een rushjob van 11 maanden. Voor Call of Duty 5 hebben ze twee jaar ontwikkelingstijd. Tel daarbij op dat ze een verbeterde CoD4 engine gebruiken en ik denk dat dit best een topper zou kunnen worden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Treyarch, dus waarschijnlijk er tussenin. Redelijke game maar geen topper, net als Call of Duty 3 al was die wel aan de matige kant.
ik wil dat ook wel weten, vooral die van Gearsquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:06 schreef Sala-adin het volgende:
Hoeveel heb je betaald voor die poppetjes, en waar heb je ze gekocht?
http://www.xboxhome.nl/products/xbox-360-hardware/action-figures/quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:06 schreef Sala-adin het volgende:
Hoeveel heb je betaald voor die poppetjes, en waar heb je ze gekocht?
The last Remnant trailer komt heel erg LO-achtig over in een FFXII jasje. Ben daar niet zo hyped over als van SO4. Echter,.... het ziet er wel allemaal heel cool uit. Infinite Undiscovery pakt me meer,..... betere muziek,... stijl,... maar ja,.. dan komt die realtime battle engine en hoor ik de characters hun special moves roepen tijdens de battlequote:Op woensdag 11 juni 2008 09:47 schreef DJ_ het volgende:
the last remnant trailer
gelijktijdige release in amerika , eu en japan deze winter
Infinite undiscovery trailer
en die komt op 2 september 2008 uit in amerika alleen later in europa dacht ik in een vorig topic te hebben gelezen .
moet zeggen dat ik meer van the last remnant verwacht dan IU maar ik ga ze gewoon alle 2 kopen :p
dat ze die battle moves uitschreeuwen komt inderdaad heel ergelijk over , dat haat ik bij anime ook altijdquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
The last Remnant trailer komt heel erg LO-achtig over in een FFXII jasje. Ben daar niet zo hyped over als van SO4. Echter,.... het ziet er wel allemaal heel cool uit. Infinite Undiscovery pakt me meer,..... betere muziek,... stijl,... maar ja,.. dan komt die realtime battle engine en hoor ik de characters hun special moves roepen tijdens de battleOok niet echt van wow!
Dat heb ik ook maar gedaan. Gisteren met een maat Act 3 gedaan op insane, vanavond/nacht de restquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |