Vind Cole niet zo heel vet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom heb je Augustus Cole niet gekocht? Tofste GoW Personage!
Die van Gears? Waar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:50 schreef Un4 het volgende:
Weer wat vette goodies erbij, moet toch wat als je niet kan gamen door al dat voetbal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Gears lijken echt goed, die Hitman is vooral vet omdat vrijwel alle vette wapens erbij zitten.
ziet er super uit,. maar het is zo niks voor mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xboxhome, wel beperkte voorraad nog volgens mij.quote:
Eens even kijken danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
Xboxhome, wel beperkte voorraad nog volgens mij.Zeer de moeite waard imho, veeel detail.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij wilde in de belangstelling staan, jeweettog.
tvp
Nee..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die van Marcus besteld![]()
Je laat de figures gewoon in de verpakking?![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee..Kon het niet weerstaan, ben een sucker voor die action figures. Gelukkig heb ik er niet veel.
Omdat ze zo vet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mis alleen de bloedspetters!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Un4 het volgende:
Omdat ze zo vet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat dit niet een beeetje te ver ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee..Kon het niet weerstaan, ben een sucker voor die action figures. Gelukkig heb ik er niet veel.
Omdat ze zo vet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mis alleen de bloedspetters!
Nee dat is toch gaaf? Beter dan dat bloemetjes behang van jou edjequote:
?? ik heb een stuk behang dat iedereen wil hebben. En zeg niet dat ik nu een foto moet maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat is toch gaaf? Beter dan dat bloemetjes behang van jou edje
Kheb LO niet eens afgemaakt, dus vind het wel primaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch ben ik blij dat je weer terug bent, verzuurde Ex Modquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb LO niet eens afgemaakt, dus vind het wel prima
SO4 wordt geweldig,..... en je was toch bijna bij het eind Gijs met LO!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb LO niet eens afgemaakt, dus vind het wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |