quote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef PeterNB het volgende:
Zouden er nou ook nog steeds mensen zijn die 's-ochtends de COSsen
van 's-nachts doorlezen ??
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef PeterNB het volgende:
(van die dingen die je je dan ineens afvraagt...)
Ik heb van iedere post spijtquote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wrom? zitten er posts bij waar je spijt van hebt?
Wat je je al niet af kunt vragen tijdens zo'n belangrijke wedstrijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef PeterNB het volgende:
(van die dingen die je je dan ineens afvraagt...)
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb van iedere post spijt![]()
(Ik lijd aan het post-post-stress-syndroom)
En ik heb em van Roevka geleendquote:Op maandag 9 juni 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat je je al niet af kunt vragen tijdens zo'n belangrijke wedstrijd.![]()
Ik heb deze gepikt van je Ruudemans.![]()
[ afbeelding ]
Nog een weekje en je kunt niet meer posten in dit sub forum.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:56 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb van iedere post spijt![]()
(Ik lijd aan PPSS (post-post-stress-syndroom))
Gewoon doen of Spa Blauw drinken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef Lobasca het volgende:
Mijn eerst " oehhhhh" ontsnapte uit mijn mond...
Durf amper koffie te zetten
D'r wordt voor ons onderdak geregeldquote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een weekje en je kunt niet meer posten in dit sub forum.
Contact met de grensrechters.....je kijkt echt nooit voetbal hè?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:59 schreef PeterNB het volgende:
Wat krijgt die scheidsrechter trouwens door op dat oortje ? Deborah Flens ?
Zeg dat........net niet hè?quote:
Das voor mij al een tijdje geleden maar wel lekker.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe mijn maar een van deze:[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wat zo'n grensrechter doet. Dat is toch die man met diequote:Op maandag 9 juni 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Contact met de grensrechters.....je kijkt echt nooit voetbal hè?
Zit zelfs een 'vierde man' op de tribunequote:Op maandag 9 juni 2008 21:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat zo'n grensrechter doet. Dat is toch die man met die
vlaggetjes aan de zijkant ? Waarom kan dat dan nu ineens niet meer met vlaggetjes
en moet het elektriek ?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
Waarom speelt Brian niet mee met het Nederlands eftal?
Dan stonden ze nu al 100-0 voor.
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
Echt hè, zit hij nog met zijn kutschjmoel in Dubai?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
P R O O S T !!!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe mijn maar een van deze:[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:08 schreef Lobasca het volgende:
Zijn Brian en Amanda niet door Marco van Basten uitgenodigd?
ze zijn volgens mij vanacht thuis gekomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, zit hij nog met zijn kutschjmoel in Dubai?
Leuk dat jij op dit moment hier bentquote:Op maandag 9 juni 2008 21:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
die zitten op de bank...heb je ze nog niet gezien.
Nope....zijn al teruggekomen vanochtend om een uur of 5:00. Dus hij zou kunnen spelen...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, zit hij nog met zijn kutschjmoel in Dubai?
Nee die moesten eerst na Dubai nog effe een weekje gaan logeren bij de Dalai Lama...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:08 schreef Lobasca het volgende:
Zijn Brian en Amanda niet door Marco van Basten uitgenodigd?
Mag jij 28 juni ook op audiëntie ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nope....zijn al teruggekomen vanochtend om een uur of 5:00. Dus hij zou kunnen soeken...
Het was wel buitenspel, maar ach.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doet Oma Tony ook mee ? VANDAAR dat het zo goed gaat
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:13 schreef PeterNB het volgende:
Doet Oma Tony ook mee ? VANDAAR dat het zo goed gaat
Vergeet die 50 euro niet mee te nemen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
VIP....met m'n eigen beveiliging...je weet toch!Anders krijg ik al die NL'ers achter me aan.
Jonguhquote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat nou buitenspel, ik stond er zelf naast![]()
Ik ook niet, ligt vast aan deze COSquote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef Dementor het volgende:
Kut voor Italie dit hadden ze niet verwacht.
Hoezo komt jou vriendin ook?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vergeet die 50 euro niet mee te nemen.
Dat wist jij nog niet hè.......nou, je ziet het. Leuk toch, voetbal?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef blomst het volgende:
ik denk laat ik het voetballen ook even opzoeken, en zie daar twee nul
Nu zal de terugval wel komen
Ik hoor al mijn collega's zeggen dat we echt slecht waren, van basten een lul is,quote:Op maandag 9 juni 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wist jij nog niet hè.......nou, je ziet het. Leuk toch, voetbal?![]()
![]()
Jij leest dus duidelijk niet mee hier, welke van die 6 bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoezo komt jou vriendin ook?(Sorry, was een inkopper om in de EK stemming te blijven
)
Zet jij je tv dan effe gauw weer uitquote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef blomst het volgende:
Blommeke, ff dimmen hè? We stormen gewoon door.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef blomst het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blommeke, ff dimmen hè? We stormen gewoon door.
Gelijk is goed, winst nog beterquote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
Maakt de hoeveelheid doelpunten ook uit ? Of gaat het puur om winst,verlies of gelijk ?
Ik hoef helemaal niet stoer te doen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij leest dus duidelijk niet mee hier, welke van die 6 bedoel je?![]()
Wil je soms een bitchslap?
Wil je stoer doen? Je weet dit gaat helemaal fout!
Parkeren en voor die fles Safariquote:Op maandag 9 juni 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet stoer te doen.![]()
Jij begint over 50 euro....niet ik.Dus ik denk waar ga ik dat voor nodig hebben dan?
Om escalatie te voorkomen... vriendje Dementor quote Brian slechtsquote:Op maandag 9 juni 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet stoer te doen.![]()
Jij begint over 50 euro....niet ik.Dus ik denk waar ga ik dat voor nodig hebben dan?
Frankrijk -Roemenie Noel Noel.......we gaan voor de 3 punten.quote:
Laat jij dat bier eens ff staanquote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Alveor met de gekleurde petjes, Ik wil een oranje petje
Yep, dan kan ik eindelijk een plaspauze inlassen. Wat een vraag overigens.quote:
In de VIP zit dat er allemaal bij in...dus maak je niet druk om mij.quote:
Roevka meldt zich inclusief oranje petje...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Alveor met de gekleurde petjes, Ik wil een oranje petje
Ah, daar ben je. Voldoende voorraad in huis?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Roevka meldt zich inclusief oranje petje...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WE gaan lekker!!!!!
Dat kaartje vervliegt als ik het alleen al aanraak.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
In de VIP zit dat er allemaal bij in...dus maak je niet druk om mij.
Heb nog een kaartje over...dus als je ook mee wil. Voor jou een "vriendenprijsje"....1000euro.
Ik zou ook effe het zwembad in springen jaquote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over 5 minuten, en dan gaan ze een kwartier feesten in de kleedkamer
Mogen we die op ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Roevka meldt zich inclusief oranje petje...
Saantje zit daarquote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
Volgt niemand BB UK, ik blijf graag op de hoogte.
Nou even nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
Volgt niemand BB UK, ik blijf graag op de hoogte.
Zo'n slechte adem?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kaartje vervliegt als ik het alleen al aanraak.
Wat een mooie Ava...quote:
Sinds wanneer blaas jij op alles wat je beet pakt?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zo'n slechte adem?![]()
Maar het is goed met je....prettige wedstrijd!
Dan is het goed, ze houdt ons wel op de hoogte.quote:
Rot op met je rust.... ik ben bezig met mij alcohol percentage op peil te brengen... en das best hard werken hoor....quote:
We rellen gewoon een beetje, ach laat ons just like the good old times.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dementor en T-lex . Waar is dat nou voor nodig![]()
En we drinken alleen tegenwoordig?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Rot op met je rust.... ik ben bezig met mij alcohol percentage op peil te brengen... en das best hard werken hoor....
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
We rellen gewoon een beetje, ach laat ons just like the good old times.
We menen er allebei toch niets van
Terrorquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hou zelf helemaal niet van voetbal maar ik lach me gek om jullie commentaar![]()
veel plezier saampjes en deze is voor jullie
[ afbeelding ]
Fannieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hou zelf helemaal niet van voetbal maar ik lach me gek om jullie commentaar![]()
[ afbeelding ]
* akveor Gooit een krat bier in de groep en trommelt er al lustig op losquote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En we drinken alleen tegenwoordig?![]()
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...dat bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Das nog eens iets anders dan je mooie schilderen dear, thanks.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Is Frankrijk beter dan Italie ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Dementor het volgende:
Bizar hoor, nu ben ik enorm benieuwd naar Nederland - Frankrijk.
graag gedaanquote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das nog eens iets anders dan je mooie schilderen dear, thanks.
Ja doei, ik drink droge witte wijn, heb je dat ook in huis? Doe ik de bitterballen, ok?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
* akveor Gooit een krat bier in de groep en trommelt er al lustig op los
No harm done...we missen het gewoon een beetje.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
We rellen gewoon een beetje, ach laat ons just like the good old times.
We menen er allebei toch niets van
Nog even en het is hier de oude wijven club.
Kaal heeft wel watquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Lobasca het volgende:
Robben wordt 'echt kaal![]()
Maar het staat Danny de Zeeuw wel heel erg goed
Ieder voordeel heb ze nadeel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stil nu, Johan, degene wie alles weet, geeft een analyse
Kon die microfoon niet nóg groter? Allememachies zeg!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stil nu, Johan, degene wie alles weet, geeft een analyse
Henriquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Over het algemeen de laatste jaren wel sterker.
ja hoor al is die witte zo droog dat je de fles gewoon op z'n kop kunt houden....quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik drink droge witte wijn, heb je dat ook in huis? Doe ik de bitterballen, ok?
Los daarvan, ik vind dat WIE altijd zo leukquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kon die microfoon niet nóg groter? Allememachies zeg!
Dees moet je me ff uitleggen van Nistelrooyquote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los daarvan, ik vind dat WIE altijd zo leuk
Ach met jou is het nog leuk, met een LS of NMNS gaat het meteen tot een koude oorlog over.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
No harm done...we missen het gewoon een beetje.![]()
Volgende keer bij mij....![]()
Dat zal me mijn achterste oxideren, als hij ze maar in dat netje legt.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Flepke het volgende:
Bah wat is die Ruud van Nistelrooy aan het ego'n (of hoe je het ook schijft)
Goed hè dat WE nu voorstaan...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:43 schreef kissa het volgende:
2-0![]()
![]()
![]()
*zet nu de tv aan, durfde niet te kijken![]()
![]()
![]()
Geweldig he Lobasca? Dacht nog even aan een derde doelpunt....als hij hem even een wippertje had gegeven....nou ja, dit is toch boven verwachting!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef Lobasca het volgende:Blurruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!
![]()
We gaan goed!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Koninginnedag ten tijde van DGK, the good old days.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie nu je ava pas! Waar heb je die vandaan gefietst?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goh Lobasca, dat ligt je lekker: ontvangstfunctionaris![]()
Volgens Dementor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geweldig he Lobasca? Dacht nog even aan een derde doelpunt....als hij hem even een wippertje had gegeven....nou ja, dit is toch boven verwachting!!!
Party
Party
![]()
Waarom lunnen we die tweede helft niet gewoon overslaan
Als Dementor het zegt ís het zo!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens Dementor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...![]()
Dan heeft hij net zoveel verstand van voetal als Peter.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Demoentor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het nu mis gaat weten we je te vinden he
Onderschat de boys nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij net zoveel verstand van voetal als Peter.
Kun je het bijhouden skattie?quote:
Brian speelt toch niet meequote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens Dementor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...![]()
En door jou, leg ik nu pas de link tussen de Welpies en het Nederlands Elftalquote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef kissa het volgende:
Vandaag boodschappen gedaan bij AH omdat ik zo'n oranje leeuwtje wilde hebben![]()
Hey ! Ik weet toevallig al dat je het met 10 spelers en een keaper speelt he !!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij net zoveel verstand van voetal als Peter.
Mark my word en we hebben al zo weinig reserves.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat "een fysieke" wedstrijd worden
Oh, heten ze Welpies? Kwartje was hier ook nog niet gevallenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En door jou, leg ik nu pas de link tussen de Welpies en het Nederlands Elftal![]()
Gelukkigquote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef kissa het volgende:
[..]
Oh, heten ze Welpies? Kwartje was hier ook nog niet gevallen
Ik plak ze iedere keer op het 'stuur' van de motor (ACHTER het ruitje) maar zequote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef kissa het volgende:
Vandaag boodschappen gedaan bij AH omdat ik zo'n oranje leeuwtje wilde hebben![]()
Het wordt toch steeds handtastelijker en een gele voor ONS.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
Sinds wanneer nemen we Frank Snoeks serieus, kids?
Komt goed jochie, don't panicquote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het wordt toch steeds handtastelijker en een gele voor ONS.
Foto!!!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:03 schreef kissa het volgende:
Ik heb trouwens een geheel oranje outfit: ondergoed, jurk, broek, t-shirts, espadrilles en jack
Ik nooit, maar hij kan een wedstrijd helemaal KUT becommentatrieren.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
Sinds wanneer nemen we Frank Snoeks serieus, kids?
Als je die nu aan hebt komt het goedquote:Op maandag 9 juni 2008 22:03 schreef kissa het volgende:
Ik heb trouwens een geheel oranje outfit: ondergoed, jurk, broek, t-shirts, espadrilles en jack
Ik weet waar hij hard loopt, Velsen-Noordquote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik nooit, maar hij kan een wedstrijd helemaal KUT becommenatrieren.
Ik had het eerste exemplaar op mijn toetsenbord geplakt maar hond Saar is 's nachts op de tafel geweest en heeft hem verscheurdquote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik plak ze iedere keer op het 'stuur' van de motor (ACHTER het ruitje) maar ze
waaien steeds weg
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
Mijn haar is oranje.....verkeerde kleurspoeling.
JA FOTO !!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:03 schreef kissa het volgende:
Nog 25 minuten skattiequote:Op maandag 9 juni 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er NOG een rust? moet ergens naar toe... Bier...
Ik zal ff zien wat ik (morgen) kan doen maar pin me er niet op vast. Ik weet niet hoe de zelfontspanner werkt en ben alleen thuis. Spiegel misschienquote:
Ik zal Brian even bellen. Die legt de wedstrijd wel effe stil.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er NOG een rust? moet ergens naar toe... Bier...
Ja maar, ja maar, Ruudemans wilde bier en jij bent het alweer kwijt. Gemeen hoor.quote:
Mooi toch BQ?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
Toch nog van Persie voor Peter in het veld.
Ik heb wel eens 2 doelpunten binnnen 1 minuut zien vallen.....ssssttt.quote:
Nee joh, was een geintjequote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik zal ff zien wat ik (morgen) kan doen maar pin me er niet op vast. Ik weet niet hoe de zelfontspanner werkt en ben alleen thuis. Spiegel misschien
* akveor Meldt zich geheel vrijwillig en zonder tegenprestatie aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik zal ff zien wat ik (morgen) kan doen maar pin me er niet op vast. Ik weet niet hoe de zelfontspanner werkt en ben alleen thuis. Spiegel misschien
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
Toch nog van Persie voor Peter in het veld.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
* akveor Meldt zich geheel vrijwillig en zonder tegenprestatie aan.
Dat zou helemaal super zijn!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
* akveor Meldt zich geheel vrijwillig en zonder tegenprestatie aan.
saxyquote:Op maandag 9 juni 2008 22:18 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Ik denk erover na, je weet tenslotte ook al hoe ik eruit zie als ik aardappels schil
Heitinga!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeffff.. daar kwamen WE goed weg![]()
Nog een kwartier![]()
Boularouche eruit, Heitinga erin, speciaal voor Blurk!
Peter, wat doe je nou?quote:
Ik heb het net op... lekker macaroni.... mooi oranje kleurtje....quote:
Touwtje trekken, maar dan anders.quote:
Ja eindelijk weer eens gewonnen van Italie, al die jaren dat ze zo enorm laf aan het "voetballen" waren heeft ze geen goed gedaan.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef akveor het volgende:
Owww wat zijn die duitsers stil..... owww wat zijn die duitsers stil tralallalala
Precies. Weet je, ik denk nog steeds dat ik droom en dat ik zometeen wakker wordt en Nederland heeft verlorenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer eens gewonnen van Italie, al die jaren dat ze zo enorm laf aan het "voetballen" waren heeft ze geen goed gedaan.
Bien surequote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegen la France weer met zijn allen hier?
But of course!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog.... en volgende week gaan we die Fransen aan hun okselhaar trekken....quote:
Mag ik dan wel gewoon bier blijven drinken? Ik vind wijn zo viesquote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wannneer is die wedstrijd tegen Frankrijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog.... en volgende week gaan we die Fransen aan hun okselhaar trekken....
Tuurlijk schatquote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mag ik dan wel gewoon bier blijven drinken? Ik vind wijn zo vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |