Yep, dan kan ik eindelijk een plaspauze inlassen. Wat een vraag overigens.quote:
In de VIP zit dat er allemaal bij in...dus maak je niet druk om mij.quote:
Roevka meldt zich inclusief oranje petje...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Alveor met de gekleurde petjes, Ik wil een oranje petje
Ah, daar ben je. Voldoende voorraad in huis?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Roevka meldt zich inclusief oranje petje...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WE gaan lekker!!!!!
Dat kaartje vervliegt als ik het alleen al aanraak.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
In de VIP zit dat er allemaal bij in...dus maak je niet druk om mij.
Heb nog een kaartje over...dus als je ook mee wil. Voor jou een "vriendenprijsje"....1000euro.
Ik zou ook effe het zwembad in springen jaquote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over 5 minuten, en dan gaan ze een kwartier feesten in de kleedkamer
Mogen we die op ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Roevka meldt zich inclusief oranje petje...
Saantje zit daarquote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
Volgt niemand BB UK, ik blijf graag op de hoogte.
Nou even nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
Volgt niemand BB UK, ik blijf graag op de hoogte.
Zo'n slechte adem?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kaartje vervliegt als ik het alleen al aanraak.
Wat een mooie Ava...quote:
Sinds wanneer blaas jij op alles wat je beet pakt?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zo'n slechte adem?![]()
Maar het is goed met je....prettige wedstrijd!
Dan is het goed, ze houdt ons wel op de hoogte.quote:
Rot op met je rust.... ik ben bezig met mij alcohol percentage op peil te brengen... en das best hard werken hoor....quote:
We rellen gewoon een beetje, ach laat ons just like the good old times.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dementor en T-lex . Waar is dat nou voor nodig![]()
En we drinken alleen tegenwoordig?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Rot op met je rust.... ik ben bezig met mij alcohol percentage op peil te brengen... en das best hard werken hoor....
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
We rellen gewoon een beetje, ach laat ons just like the good old times.
We menen er allebei toch niets van
Terrorquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hou zelf helemaal niet van voetbal maar ik lach me gek om jullie commentaar![]()
veel plezier saampjes en deze is voor jullie
[ afbeelding ]
Fannieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik hou zelf helemaal niet van voetbal maar ik lach me gek om jullie commentaar![]()
[ afbeelding ]
* akveor Gooit een krat bier in de groep en trommelt er al lustig op losquote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En we drinken alleen tegenwoordig?![]()
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...dat bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Das nog eens iets anders dan je mooie schilderen dear, thanks.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Is Frankrijk beter dan Italie ?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Dementor het volgende:
Bizar hoor, nu ben ik enorm benieuwd naar Nederland - Frankrijk.
graag gedaanquote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das nog eens iets anders dan je mooie schilderen dear, thanks.
Ja doei, ik drink droge witte wijn, heb je dat ook in huis? Doe ik de bitterballen, ok?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
* akveor Gooit een krat bier in de groep en trommelt er al lustig op los
No harm done...we missen het gewoon een beetje.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
We rellen gewoon een beetje, ach laat ons just like the good old times.
We menen er allebei toch niets van
Nog even en het is hier de oude wijven club.
Kaal heeft wel watquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Lobasca het volgende:
Robben wordt 'echt kaal![]()
Maar het staat Danny de Zeeuw wel heel erg goed
Ieder voordeel heb ze nadeel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stil nu, Johan, degene wie alles weet, geeft een analyse
Kon die microfoon niet nóg groter? Allememachies zeg!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stil nu, Johan, degene wie alles weet, geeft een analyse
Henriquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Over het algemeen de laatste jaren wel sterker.
ja hoor al is die witte zo droog dat je de fles gewoon op z'n kop kunt houden....quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ik drink droge witte wijn, heb je dat ook in huis? Doe ik de bitterballen, ok?
Los daarvan, ik vind dat WIE altijd zo leukquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kon die microfoon niet nóg groter? Allememachies zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |