Onderschat de boys nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij net zoveel verstand van voetal als Peter.
Kun je het bijhouden skattie?quote:
Brian speelt toch niet meequote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens Dementor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...![]()
En door jou, leg ik nu pas de link tussen de Welpies en het Nederlands Elftalquote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef kissa het volgende:
Vandaag boodschappen gedaan bij AH omdat ik zo'n oranje leeuwtje wilde hebben![]()
Hey ! Ik weet toevallig al dat je het met 10 spelers en een keaper speelt he !!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij net zoveel verstand van voetal als Peter.
Mark my word en we hebben al zo weinig reserves.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat "een fysieke" wedstrijd worden
Oh, heten ze Welpies? Kwartje was hier ook nog niet gevallenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En door jou, leg ik nu pas de link tussen de Welpies en het Nederlands Elftal![]()
Gelukkigquote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef kissa het volgende:
[..]
Oh, heten ze Welpies? Kwartje was hier ook nog niet gevallen
Ik plak ze iedere keer op het 'stuur' van de motor (ACHTER het ruitje) maar zequote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef kissa het volgende:
Vandaag boodschappen gedaan bij AH omdat ik zo'n oranje leeuwtje wilde hebben![]()
Het wordt toch steeds handtastelijker en een gele voor ONS.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
Sinds wanneer nemen we Frank Snoeks serieus, kids?
Komt goed jochie, don't panicquote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het wordt toch steeds handtastelijker en een gele voor ONS.
Foto!!!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:03 schreef kissa het volgende:
Ik heb trouwens een geheel oranje outfit: ondergoed, jurk, broek, t-shirts, espadrilles en jack
Ik nooit, maar hij kan een wedstrijd helemaal KUT becommentatrieren.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
Sinds wanneer nemen we Frank Snoeks serieus, kids?
Als je die nu aan hebt komt het goedquote:Op maandag 9 juni 2008 22:03 schreef kissa het volgende:
Ik heb trouwens een geheel oranje outfit: ondergoed, jurk, broek, t-shirts, espadrilles en jack
Ik weet waar hij hard loopt, Velsen-Noordquote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik nooit, maar hij kan een wedstrijd helemaal KUT becommenatrieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |