Dees moet je me ff uitleggen van Nistelrooyquote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los daarvan, ik vind dat WIE altijd zo leuk
Ach met jou is het nog leuk, met een LS of NMNS gaat het meteen tot een koude oorlog over.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
No harm done...we missen het gewoon een beetje.![]()
Volgende keer bij mij....![]()
Dat zal me mijn achterste oxideren, als hij ze maar in dat netje legt.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Flepke het volgende:
Bah wat is die Ruud van Nistelrooy aan het ego'n (of hoe je het ook schijft)
Goed hè dat WE nu voorstaan...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:43 schreef kissa het volgende:
2-0![]()
![]()
![]()
*zet nu de tv aan, durfde niet te kijken![]()
![]()
![]()
Geweldig he Lobasca? Dacht nog even aan een derde doelpunt....als hij hem even een wippertje had gegeven....nou ja, dit is toch boven verwachting!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:45 schreef Lobasca het volgende:Blurruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!
![]()
We gaan goed!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Koninginnedag ten tijde van DGK, the good old days.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie nu je ava pas! Waar heb je die vandaan gefietst?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goh Lobasca, dat ligt je lekker: ontvangstfunctionaris![]()
Volgens Dementor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geweldig he Lobasca? Dacht nog even aan een derde doelpunt....als hij hem even een wippertje had gegeven....nou ja, dit is toch boven verwachting!!!
Party
Party
![]()
Waarom lunnen we die tweede helft niet gewoon overslaan
Als Dementor het zegt ís het zo!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens Dementor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...![]()
Dan heeft hij net zoveel verstand van voetal als Peter.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:51 schreef Lobasca het volgende:
Volgens Demoentor wordt het 100-0, dus nog 98 te gaan, ik zit er klaar voor ...![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het nu mis gaat weten we je te vinden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |