Hoezo komt jou vriendin ook?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vergeet die 50 euro niet mee te nemen.
Dat wist jij nog niet hè.......nou, je ziet het. Leuk toch, voetbal?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef blomst het volgende:
ik denk laat ik het voetballen ook even opzoeken, en zie daar twee nul
Nu zal de terugval wel komen
Ik hoor al mijn collega's zeggen dat we echt slecht waren, van basten een lul is,quote:Op maandag 9 juni 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wist jij nog niet hè.......nou, je ziet het. Leuk toch, voetbal?![]()
![]()
Jij leest dus duidelijk niet mee hier, welke van die 6 bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoezo komt jou vriendin ook?(Sorry, was een inkopper om in de EK stemming te blijven
)
Zet jij je tv dan effe gauw weer uitquote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef blomst het volgende:
Blommeke, ff dimmen hè? We stormen gewoon door.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef blomst het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blommeke, ff dimmen hè? We stormen gewoon door.
Gelijk is goed, winst nog beterquote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
Maakt de hoeveelheid doelpunten ook uit ? Of gaat het puur om winst,verlies of gelijk ?
Ik hoef helemaal niet stoer te doen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij leest dus duidelijk niet mee hier, welke van die 6 bedoel je?![]()
Wil je soms een bitchslap?
Wil je stoer doen? Je weet dit gaat helemaal fout!
Parkeren en voor die fles Safariquote:Op maandag 9 juni 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet stoer te doen.![]()
Jij begint over 50 euro....niet ik.Dus ik denk waar ga ik dat voor nodig hebben dan?
Om escalatie te voorkomen... vriendje Dementor quote Brian slechtsquote:Op maandag 9 juni 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet stoer te doen.![]()
Jij begint over 50 euro....niet ik.Dus ik denk waar ga ik dat voor nodig hebben dan?
Frankrijk -Roemenie Noel Noel.......we gaan voor de 3 punten.quote:
Laat jij dat bier eens ff staanquote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Alveor met de gekleurde petjes, Ik wil een oranje petje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |