Touwtje trekken, maar dan anders.quote:
Ja eindelijk weer eens gewonnen van Italie, al die jaren dat ze zo enorm laf aan het "voetballen" waren heeft ze geen goed gedaan.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef akveor het volgende:
Owww wat zijn die duitsers stil..... owww wat zijn die duitsers stil tralallalala
Precies. Weet je, ik denk nog steeds dat ik droom en dat ik zometeen wakker wordt en Nederland heeft verlorenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer eens gewonnen van Italie, al die jaren dat ze zo enorm laf aan het "voetballen" waren heeft ze geen goed gedaan.
Bien surequote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegen la France weer met zijn allen hier?
But of course!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog.... en volgende week gaan we die Fransen aan hun okselhaar trekken....quote:
Mag ik dan wel gewoon bier blijven drinken? Ik vind wijn zo viesquote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wannneer is die wedstrijd tegen Frankrijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog.... en volgende week gaan we die Fransen aan hun okselhaar trekken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |