Ik had het eerste exemplaar op mijn toetsenbord geplakt maar hond Saar is 's nachts op de tafel geweest en heeft hem verscheurdquote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik plak ze iedere keer op het 'stuur' van de motor (ACHTER het ruitje) maar ze
waaien steeds weg
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
Mijn haar is oranje.....verkeerde kleurspoeling.
JA FOTO !!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:03 schreef kissa het volgende:
Ik heb trouwens een geheel oranje outfit: ondergoed, jurk, broek, t-shirts, espadrilles en jack
Nog 25 minuten skattiequote:Op maandag 9 juni 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er NOG een rust? moet ergens naar toe... Bier...
Ik zal ff zien wat ik (morgen) kan doen maar pin me er niet op vast. Ik weet niet hoe de zelfontspanner werkt en ben alleen thuis. Spiegel misschienquote:
Ik zal Brian even bellen. Die legt de wedstrijd wel effe stil.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er NOG een rust? moet ergens naar toe... Bier...
Ja maar, ja maar, Ruudemans wilde bier en jij bent het alweer kwijt. Gemeen hoor.quote:
Mooi toch BQ?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
Toch nog van Persie voor Peter in het veld.
Ik heb wel eens 2 doelpunten binnnen 1 minuut zien vallen.....ssssttt.quote:
Nee joh, was een geintjequote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik zal ff zien wat ik (morgen) kan doen maar pin me er niet op vast. Ik weet niet hoe de zelfontspanner werkt en ben alleen thuis. Spiegel misschien
* akveor Meldt zich geheel vrijwillig en zonder tegenprestatie aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik zal ff zien wat ik (morgen) kan doen maar pin me er niet op vast. Ik weet niet hoe de zelfontspanner werkt en ben alleen thuis. Spiegel misschien
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
Toch nog van Persie voor Peter in het veld.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
* akveor Meldt zich geheel vrijwillig en zonder tegenprestatie aan.
Dat zou helemaal super zijn!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
* akveor Meldt zich geheel vrijwillig en zonder tegenprestatie aan.
saxyquote:Op maandag 9 juni 2008 22:18 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Ik denk erover na, je weet tenslotte ook al hoe ik eruit zie als ik aardappels schil
Heitinga!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeffff.. daar kwamen WE goed weg![]()
Nog een kwartier![]()
Boularouche eruit, Heitinga erin, speciaal voor Blurk!
Peter, wat doe je nou?quote:
Ik heb het net op... lekker macaroni.... mooi oranje kleurtje....quote:
Touwtje trekken, maar dan anders.quote:
Ja eindelijk weer eens gewonnen van Italie, al die jaren dat ze zo enorm laf aan het "voetballen" waren heeft ze geen goed gedaan.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:25 schreef akveor het volgende:
Owww wat zijn die duitsers stil..... owww wat zijn die duitsers stil tralallalala
Precies. Weet je, ik denk nog steeds dat ik droom en dat ik zometeen wakker wordt en Nederland heeft verlorenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer eens gewonnen van Italie, al die jaren dat ze zo enorm laf aan het "voetballen" waren heeft ze geen goed gedaan.
Bien surequote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegen la France weer met zijn allen hier?
But of course!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog.... en volgende week gaan we die Fransen aan hun okselhaar trekken....quote:
Mag ik dan wel gewoon bier blijven drinken? Ik vind wijn zo viesquote:Op maandag 9 juni 2008 22:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wannneer is die wedstrijd tegen Frankrijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog.... en volgende week gaan we die Fransen aan hun okselhaar trekken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |