abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59252935
Jaja, het is weer zover,
heb uit betrouwbare bron dat Groeten Terug weer op de buis komt!
Nog meer fout vermaak van familie de Smet en de Leeuw
  Admin maandag 9 juni 2008 @ 18:20:11 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_59253077
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:12 schreef Erwinios het volgende:
Jaja, het is weer zover,
heb uit betrouwbare bron dat Groeten Terug weer op de buis komt!
Nog meer fout vermaak van familie de Smet en de Leeuw
en Kazan?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_59253175
Haha super! Vind het wel grappig als je van die lui uit een of andere rimboe hier ziet. Die lui leven zo totaal anders. Wordt vast wel kicke!!
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
  Trouwste user 2022 maandag 9 juni 2008 @ 19:32:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_59255122
Leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59255144
Lachen.
pi_59255936
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:20 schreef Danny het volgende:

[..]

en Kazan?
Ik denk het toch van wel, weet alleen dat er een nieuw seizoen wordt geschoten met sowieso deze 2 families, dus ik geloof dat de familie Kazan ook wel weer van de partij is

Alleen mogen ze van mij die Oscar Kazàn zo min mogelijk in beeld zetten, irritant mannetje
  Moderator maandag 9 juni 2008 @ 20:22:50 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_59256787
Groeten terug is eigenlijk nog leuker dan Groeten vind ik. En nu met die tokkies wordt het helemaal lachen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 maandag 9 juni 2008 @ 20:29:09 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_59256970
'Dit broodje shoarma is.' 'Jullie dit eten.' 'Wij eten dat elke dag.' 'Jammie Jammie'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60529739
En de Opnames zijn begonnen,
pi_60529948
Fam. Kazan doet idd ook mee. Ben benieuwd!
Gegroet.
pi_60553202
Vandaag opnames in Walibi World met die familie de smet
pi_60777024
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60797804
Oh, da's leuk om te horen. Altijd vermakelijk.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61004423
Heb net te horen gekregen dat 13 September de nieuwe afleveringen beginnen
Can't wait
pi_61012081
quote:
De Gaypride... Wat doen ze die mensen aan!
pi_62488311
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:33 schreef Erwinios het volgende:
Heb net te horen gekregen dat 13 September de nieuwe afleveringen beginnen
Can't wait
Het wordt dus zaterdag 1 november, 21:30 op SBS6.
quote:
In de eerste aflevering van het spectaculaire nieuwe seizoen van Groeten Terug zien we twee Nederlandse families terug die vorig jaar de reis van hun leven maakten in Groeten Uit De Rimboe.

De bekende goochelaar Hans Kazàn reist in deze eerste uitzending samen met zijn dochter Lara af naar Kenia, waar zij vier leden van de Samburu stam zullen uitnodigen. Stamoudste Lemutyan besluit dat niet alleen hijzelf, maar ook de krijger Lopiday en de vrouwen Negisan en Ndeke mee zullen gaan naar Spanje, waar Hans met zijn gezin woont. Daar wacht de Samburu een warm onthaal door de rest van de familie, maar eenmaal aangekomen bij het huis van de Kazànnetjes moet een van de gezinsleden het meteen ontgelden.

De Dogon stam in het Afrikaanse Mali krijgt bezoek van Harm de Leeuw en zijn stiefdochter Raïssa. De chief van de stam besluit dat de mannen Pengere en Djougal en de vrouwen Yadomo en Yassike met Harm mee zullen gaan. Onderweg vallen de stamleden van de ene verbazing in de andere als ze voor het eerst in hun leven een vliegtuig zien en overnachten in een luxe hotel. En als de Dogon na hun lange reis eindelijk in Nederland zijn, staat hen daar nog een verrassing te wachten, want Harm neemt ze direct mee naar een speciaal evenement in Amsterdam.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=237899/langid=43/contentid=32209/dbid=220/typeofpage=73941
pi_62489644
Familie de Leeuw, het echte SBS 6 volk.
pi_62490203
Leuk!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:59:32 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62516246
Leuk! Ik ga ook weer kijken!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62518078
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk! Ik ga ook weer kijken!
pi_62518089
Grappig
Jusqu'ici tout va bien...
pi_62519239
Ik ga kijken
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:41:42 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62858200
Vanavond!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_62858436
pi_62863036
quote:
Samburu-stam nu te gast bij familie Kazàn in Spanje

„Waar is de KOE, waar is het Bloed?”

Emotioneel weerzien in ’Groeten Terug’

ZA. SBS 6, 21.30 UUR

door MARCEL FROST

MARBELLA – Een tankwagen staat op de oprit van huize Kazàn in het Spaanse Marbella. Aan het einde van lange, dikke slangen proberen loodgieters de oorzaak te vinden van een verstopping. Vermoedelijk hebben Kazàns gasten, vier leden van de Keniaanse Samburu-stam, ’iets’ door het toilet gespoeld waar het afvoersysteem niet voor is bedoeld. Vader Hans blijft er laconiek onder. „Weten die mensen veel, ze hebben in het vliegtuig hiernaartoe voor het eerst in hun leven een wc gezien.”
Vorig jaar waren Hans, ega Wendy en hun kinderen Renzo, Oscar, Steven, Lara en Mara (de vriendin van Renzo) te gast bij de Samburu voor het programma Groeten uit de Rimboe. Nu logeren de Kenianen twee weken bij de familie Kazàn, te zien in Groeten Terug. Sinds negen jaar wonen ze in een ruime bungalow in een buitenwijk van Marbella, vlak bij het strand. In de tuin, naast het zwembad, klinkt gezellig gekwebbel. De Samburu lunchen, pannenkoeken met stroop én suiker. „Ze zijn gek op zoetigheid”, vertelt Wendy. „Niet zo vreemd, want thuis eten ze drie keer per dag een smakeloze meelpap, af en toe is er een stukje geit of koe. Dat aten wij dus ook toen we daar waren”, zegt ze met een vies gezicht. „Ze wonen echt midden in de rimboe, er groeit daar niet eens fruit.”

’Badmeester’
Het gelach in de tuin wordt luider. De Samburu zijn het zwembad ingestapt en spetteren er vrolijk op los. Hans haalt in een reflex de mobiele telefoon uit zijn broekzak, legt deze op tafel en staat in drie ferme stappen bij het water. „Ze hebben deze week voor het eerst in hun leven gezwommen, ik ben als de dood dat er iets gebeurt”, vertelt ’badmeester’ Hans. „Het enige water dat ze thuis hebben is regen.”
Een ding moge duidelijk zijn: de Kazàns en de Samburu hebben elkaar voor altijd in hun hart gesloten. Hans: „Het zijn zulke lieve, aardige mensen. Beschaafd en intelligent ook. Het was echt een emotioneel weerzien. Lara en ik hebben hen opgehaald in Kenia. Ze vroegen meteen naar Renzo, Oscar, Mara en Wendy, ze kenden al onze namen nog.” Om zijn pols zit een kleurrijke armband met daarop het woordje ’HANDS’. Lachend: „We hebben er allemaal een gekregen, op die van Oscar staat ’OSKA’.” Er was nog een andere verrassing: „Een van de twee vrouwen blijkt zwanger te zijn, ik vermoed een maand of vijf. Dat merkte ik pas toen ik haar hielp met het omdoen van de gordel in het vliegtuig. We hebben er wel naar gevraagd voordat we hen hierheen haalden, maar in die cultuur praat je daar kennelijk niet over.”

„Als wij zeggen dat het goed is durven ze alles”

De Samburu vallen in de westerse wereld van de ene verbazing in de andere. Hans: „Het begon al met de roltrap op de luchthaven, dat vonden ze heel wat. Voetje voor voetje durfden ze erop, alleen het meegereisde stamhoofd, 67 jaar oud, is nergens bang voor. Wij zouden zeggen: die man is ontzettend cool. De stofzuiger, dat is ook wel een heel apart ding. Een slang die alles eet… En strijken: Renzo heeft hun uitgelegd dat de warmte uit de muur komt en via een kabel naar de strijkbout gaat. Het stamhoofd heeft vervolgens Renzo’s T-shirt staan strijken. Zoon Steven: „Ze passen zich razendsnel aan: ze aten de eerste avond meteen met mes en vork. De zee vonden ze wel heel bijzonder. In het begin waren ze bang dat het kabbelende water hen wilde opeten. Waar de golven toch vandaan komen, wilden ze weten. Tja, probeer daar eens antwoord op te geven.”
Mara vertelt over het bezoek dat de Samburu hebben gebracht aan hun show in Marbella. „Ze zeiden steeds weer ’thuis, thuis’. Kennelijk zagen ze dat Renzo, Oscar en ik op het podium thuishoren.” De drie vormen samen het illusionistentrio Magic Unlimited, Steven is daarbij de stuwende kracht achter de schermen. Hans geeft momenteel veel lezingen in Nederland, waarin hij vertelt over de successen en tegenslagen in zijn leven. De vijftienjarige Lara gaat nog naar school.

Volgende kolom

• De Kazàns en de Samburu hebben elkaar voor altijd in hun hart gesloten.
FOTO’S: ELVIN
• In Marbella hebben de Keniaanse gasten voor het eerst in hun leven gezwommen.
• De Samburu zijn gek op zoetigheid. Volgens Wendy Kazàn is dat niet zo vreemd: „Thuis eten ze drie keer per dag een smakeloze meelpap.”

Blind vertrouwen
De communicatie tussen de Samburu en de Kazàns verloopt deels via een tolk, maar over het algemeen begrijpen ze elkaar ook zonder hulp. Wat opvalt, is dat de Samburu blind vertrouwen hebben in de Kazàns. Ze hebben het hele gezin zelfs officieel tot leden van de Samburu-stam benoemd. Oscar: „Als wij zeggen dat het goed is, durven ze alles. Zo proeven ze bijvoorbeeld alles wat wij hun voorzetten. Alleen van vis moeten ze helemaal niets hebben. Kip of varkensvlees vinden ze ook niet echt lekker, maar ze hebben het wel geprobeerd. Rund staat boven aan de lijst, want dat eten ze thuis ook.” Renzo: „Alleen snappen ze niet helemaal hoe wij aan ons vlees komen. ’Waar is de koe, waar is het bloed’, vroegen ze tijdens het eten. We hebben ze meegenomen naar de supermarkt en laten zien hoe vlees hier wordt verkocht. Maar ook daar was de vraag: ’waar is de koe dan?’ Vervolgens hebben we proberen uit te leggen dat de dieren op weer een andere plek worden geslacht.”
Voor het tv-programma staan tal van activiteiten gepland, zoals flamencoles, vissen, een bezoek aan de dierentuin of een proeverij van Nederlandse producten uit het nabije Hollandse winkeltje. Maar het allerliefste zijn ze gewoon thuis en het lekkerste eten kookt Wendy, zo vertellen de Samburu. Wat ze straks terug in Kenia – even afgezien van de Kazàns zelf natuurlijk – het meeste zullen missen? Beurtelings vallen de woorden ’huis zonder lek dak’, ’douche’, ’zacht bed’ en ’zwembad’. In Spanje blijven willen ze geen van allen. Ze gaan straks héél graag terug naar huis, want het allerbelangrijkst voor hen zijn toch hun eigen gezinnen.
Maar wat in hemelsnaam zouden de Samburu toch door het toilet hebben gespoeld? Hans: „Misschien een handdoek? De loodgieters hebben de boel op diverse plekken opengebroken en niets gevonden. Ik vrees dat we daar nooit meer achterkomen…”
bron
pi_62863071
Ga zeker kijken vanavond!
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:46:42 #28
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62870306
"Als ze niet luistert mag je haar slaan"
pi_62870332
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Als ze niet luistert mag je haar slaan"
Juist
X
X
X
pi_62870377
Eindelijk!
pi_62870408
Whehe Leuk begin!
  Moderator zaterdag 1 november 2008 @ 21:51:47 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_62870436
Kan me niet voorstellen dat die stammen iets roepen over god.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62870472
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef Karina het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die stammen iets roepen over god.
Ze zullen best *iets* vereren of in iets geloven wat voor ons simpelweg vertaald is als "God".

Aan de andere kant heb ik ook wel m'n twijfels over de betrouwbaarheid van de ondertiteling, maar dat terzijde
pi_62870869
Oscar Kazan!!!
;(
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:24:36 #35
168255 J.Herrer
pi_62871253
Jammer dat er geen Chief bij is
Vorige keer bij groeten terug was die chief gewoon baas
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:26:57 #36
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62871308
Uitkijken voor de politie? Ze zijn hier toch niet illegaal ofzo.
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:28:03 #37
168255 J.Herrer
pi_62871331
Hij sprak wel bijna foutloos een zin Nederlands uit
Dat zijn gewoon acteurs man
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:31:31 #38
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62871412
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:28 schreef J.Herrer het volgende:
Hij sprak wel bijna foutloos een zin Nederlands uit
Dat zijn gewoon acteurs man
Dat hoorde ik ook.
pi_62871445
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Uitkijken voor de politie? Ze zijn hier toch niet illegaal ofzo.
Ze hebben hun kleurtje nou niet bepaald mee
X
X
X
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:34:36 #40
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62871481
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:33 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ze hebben hun kleurtje nou niet bepaald mee
Nee dat niet, maar ik kan me niet voorstellen dat SBS zomaar mensen illegaal hiernaartoe laat komen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:37:40 #41
168255 J.Herrer
pi_62871542
Ze hebben trouwens wel een typische SBS familie uitgekozen, en nee ik bedoel geen familie Kazan
pi_62871772
Is dat ene meisje nou een lesbie ofzo?
pi_62871826
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:46 schreef Tabloid het volgende:
Zo te horen wel ja.. "zij doet het met vrouwen" oid
pi_62873202
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:46 schreef Tabloid het volgende:
wie?
pi_62874111
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik kan me niet voorstellen dat SBS zomaar mensen illegaal hiernaartoe laat komen.
dat regelen die gasten wel. geen pas , geen programma.
De Puta Madre
  zondag 2 november 2008 @ 00:49:55 #46
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_62874297
"Dag leven.."

Ze dachten dat ze gewoon ter plekke vermoord werden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_62874697
dat dachten die blanken ook in die weken, ook niet van toepassing wat die stammen hier gezien hebben. ze gaan bij terugkomst gewoon door met hun dagelijks leven en hun rituelen.
De Puta Madre
pi_62874717
Lachen!!!!!!!
Die hond likt vriendelijk de voet van..krijgt een schop van hier tot kenia
Kai kai!!!!!!

Ze zijn echt slim hier!
Ze praten met die hond en hij luisterd ook nog
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62875364
leuk hoor, om dit te zien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62880533
Sommige uitspraken waren geniaal, vooral van die stam uit Mali. Ik ging helemaal stuk toen één van die Afrikanen vroeg over het vliegtuig of je erin springt als ie voorbij komt vliegen
pi_62881229
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:48 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Zo te horen wel ja.. "zij doet het met vrouwen" oid
Ja, blijkbaar?
pi_62883750
Geweldig
Leuk om te zien hoe ze moderne dingen in hun eigen leven proberen te laten passen net als bijv. bij de kabelbaan
pi_62883781
Ik lachte me dood gister "D
  zondag 2 november 2008 @ 15:57:54 #54
168255 J.Herrer
pi_62883980
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze allemaal in Spanje gaan doen
Als je je hele leven in de rimboe hebt gewoond en je komt voor het eerst in een stad als Madrid gekkenhuis

Maar ze zullen wel naar een goochelaarshow ofzo gaan, en meer van dat soort bullshit
pi_62937559
Geen familie De Smet deze keer?
pi_62937625
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef widmfan7 het volgende:
Geen familie De Smet deze keer?
Nee, zij deden mee aan de Belgische versie van een aantal jaar geleden. SBS heeft deze beelden simpelweg gekocht van VTM.
pi_62955842
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:57 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze allemaal in Spanje gaan doen
Als je je hele leven in de rimboe hebt gewoond en je komt voor het eerst in een stad als Madrid gekkenhuis

Maar ze zullen wel naar een goochelaarshow ofzo gaan, en meer van dat soort bullshit
ze gaan naar een show van de zonen.
dit lijkt me wraak nemen op de negertjes, die show lijkt me in hun ogen bijgeloof, ter compensatie dat die meiden al die weken niks hebben gegeten en eens een keer hun luie lijf hebben moeten gebruiken, niet werken = niet eten. heel die kazannetjes mogen ze voor mijn part terug verbannen.
De Puta Madre
pi_62991156
Het is weer ouderwets hilarisch
pi_63023493
idd
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 21:13:10 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_63061814
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef Urquhart het volgende:
Het is weer ouderwets hilarisch
Vanavond toch pas de eerste aflevering
pi_63061835
Je loopt een week achter tong
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 21:23:11 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_63062061
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:14 schreef DaFrenk het volgende:
Je loopt een week achter tong
Shit Dat meen je niet ?
pi_63062237
Zometeen nieuwe aflevering
Popstars
pi_63062412
Heerlijk, van vorige week vond ik het mooist toen ze in de lift stonden en ze zeiden "dit is vast hun huis'
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 21:40:15 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_63062476
'Hij zinkt'

pi_63062502
Die Oscar Kazan is echt een freak
X
X
X
  Admin zaterdag 8 november 2008 @ 21:42:58 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_63062546
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:41 schreef Frasier het volgende:
Die Oscar Kazan is echt een freak
da's die rambo wannabe idioot? Hoe triest ben je als je de hele dag met zo'n debiel ding op je kop gaat zitten? Of zou er 'moron' op z'n voorhoofd gebrandmerkt staan ofzo?
pi_63062574
ons welkomsfeest
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:44:56 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63062590
Ons welkomstfeest.
  Admin zaterdag 8 november 2008 @ 21:45:12 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_63062595
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:44 schreef Devrim_ het volgende:
ons welkomsfeest
zoveel mensen in hun ondergoed had niet gehoeven
pi_63062628
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Danny het volgende:

[..]

da's die rambo wannabe idioot? Hoe triest ben je als je de hele dag met zo'n debiel ding op je kop gaat zitten? Of zou er 'moron' op z'n voorhoofd gebrandmerkt staan ofzo?
Ja die mafkees. Z'n broertje heeft een lekkere chick gescoord, hij loopt veel liever de hele dag met een doekje om z'n kop
X
X
X
pi_63062655
Whehehe lijkt me best gezellig om is een avond te gaan zuipen met die Afrikanen
X
X
X
pi_63062671
Lol..Die vrouwen hebben echt een lol omdat de mannen steeds "vernederd" worden
pi_63062683
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:44 schreef Devrim_ het volgende:
ons welkomsfeest
Prachtig
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 21:49:47 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_63062708
Ze vergelijken hun mannen steeds met dierenm de één is een kikker de ander een aap

zaterdag 8 november 2008 @ 21:51:19 #76
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63062749
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef rene90 het volgende:
Heerlijk, van vorige week vond ik het mooist toen ze in de lift stonden en ze zeiden "dit is vast hun huis'
En het huis beweegt.
pi_63062757
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ze vergelijken hun mannen steeds met dierenm de één is een kikker de ander een aap

Tja ze kennen niet anders he
pi_63062865
Zozo...respect hoor...zoveel kinderen

pi_63062934
Typisch dat die Afrikanen zich niet aan willen passen aan onze gewoontes (het slapen van mannen en vrouwen bij elkaar)
X
X
X
pi_63062951
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef Frasier het volgende:
Typisch dat die Afrikanen zich niet aan willen passen aan onze gewoontes (het slapen van mannen en vrouwen bij elkaar)
Wow...Jou reactie niveau is nog lager dan dat van die Afrikanen.
Knap
pi_63062978
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:00 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Wow...Jou reactie niveau is nog lager dan dat van die Afrikanen.
Knap
Lekker makkelijk weer om mijn niveau als laag af te doen terwijl je weet dat als je er objectief naar kijkt ik gelijk heb
X
X
X
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 22:02:54 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_63063005
Krijgen ze friet waarom niet degelijk Nederlands eten zoals Fu hong Hey of Pabi Panjang ?

pi_63063030
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
Krijgen ze friet waarom niet degelijk Nederlands eten zoals Fu hong Hey of Pabi Panjang ?

Of heerlijke boerenkool met worst of hutspot
X
X
X
pi_63063041
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef Frasier het volgende:

[..]

Lekker makkelijk weer om mijn niveau als laag af te doen terwijl je weet dat als je er objectief naar kijkt ik gelijk heb
Heb jij Groeten uit de rimboe gezien met deze familie?
De meeste hebben ze totaal niet aangepast itt deze mensen.
De anderen weigerden te eten maar deze mensen eten gewoon door ondanks dat ze het niet lekker vinden
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 22:06:37 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_63063088
Waarom praten de Nederlanders zo raar zonder lidwoorden ?

Met het en een begrijpen ze het ook niet.

pi_63063119
Oscar Kazan zonder haarband?
X
X
X
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2008 @ 22:11:47 #87
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_63063189
whehe, wat een schoften die vrouwen.
pi_63063191
Zelfs ik vind deze actie respectloos
pi_63063224
Ook al heeft een man het gemaakt, het is lekker
Oh bier!

pi_63063304
Met die gay-pride=> het is ons welkomstfeest
Top 5 China producten
pi_63063317
het is weer leuk
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_63063573
Toen anderen dit bij het vuil zetten, heb jij het zeker meegenomen

zaterdag 8 november 2008 @ 22:30:33 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63063585
Gaan ze me besnijden.

Als ze me gaan besnijden, waarschuw even.
pi_63063636
vraag me bij sommige ondertitels wel af, of ze het echt zo heerlijk cynisch zeggen, of dat de ondertitelaar dat ervan gemaakt heeft

net zoals dat laatste stukje 'volgens mij stond het bij het vuil en heb jij het weer meegenomen" oid
they say a dirty mind is a joy forever...
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 22:35:25 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_63063673
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan ze me besnijden.

En dat luie varken klote nog ook

pi_63063774
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan ze me besnijden.

Volgende week whehehehehe
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63064387
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:45 schreef Danny het volgende:

[..]

zoveel mensen in hun ondergoed had niet gehoeven
Daar moest ik ook zo ontzettend om lachen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  PR/Manusje van alles zondag 9 november 2008 @ 14:23:52 #98
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_63073534
Wat ben je dan ook voor paupers. Ben je op bezoek bij een Afrikaanse stam die al geen fuck hebben krijg je letterlijk alles wat ze maar te bieden hebben. En dan zijn ze bij jou in Nederland en ga je fucking patat halen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_63073815
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ben je dan ook voor paupers. Ben je op bezoek bij een Afrikaanse stam die al geen fuck hebben krijg je letterlijk alles wat ze maar te bieden hebben. En dan zijn ze bij jou in Nederland en ga je fucking patat halen.
Ze mogen dan wel op tv zijn..het blijven Tokkies
pi_63075304
"Ons welkomsfeest" geniaal
  zondag 9 november 2008 @ 15:55:17 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63076282
En dat ze het huis van Harm te klein vonden. "Ik heb zoveel ruimte gezien, waarom heeft ie z'n huis niet daar gebouwd?"
pi_63081079
Zo die wijven zijn echt anita's. Vooral die ene met die zwarte haren en die grote tieten.
pi_63082141
Raisa is volgens mij echt een tof meisje.
Top 5 China producten
  zondag 9 november 2008 @ 19:54:44 #104
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_63082371
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef rene90 het volgende:
Raisa is volgens mij echt een tof meisje.
Ja, die doet tenminste wat en kijkt vrolijk. Hopelijk redden de Dogon haar door haar mee te nemen naar hun stam!
pi_63095753
Die aso familie ! Kunnen die meisjes niet wat kledingadvies krijgen, die ranzige vetrollen over die veel te strakke kleding .
Wel grappig programma . Alleen heb ik het idee dat deze mensen minder 'wereldvreemd' zijn dan in de vorige serie .
pi_63100494
priscilla is wel het goorst
Harm & Raissa zijn tof
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 10 november 2008 @ 13:32:03 #107
234261 SophieScholl
Ich habe es nicht gewusst
pi_63100500
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:59 schreef Stansfield het volgende:
Zo die wijven zijn echt anita's. Vooral die ene met die zwarte haren en die grote tieten.
Hate. War. Destruction
pi_63100640
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef Dakota het volgende:
priscilla is wel het goorst
Harm & Raissa zijn tof
Harm doet echt zijn best en hij staat echt open voor van alles
Harm pwnt Hans en de rest
  maandag 10 november 2008 @ 13:45:57 #109
234261 SophieScholl
pi_63100831
Ik kijk nu deel 1 via sbs6
Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 13:47:46 #110
234261 SophieScholl
pi_63100861
Dochter van hans is jailbait
Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:05:39 #111
234261 SophieScholl
pi_63101209
Dat kind van familie de leeuw met die zwarte ahren

Dikke tieten matig gezicht maar echt niet normaal de manier hoe ze praat
Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:22:14 #112
234261 SophieScholl
pi_63101584
Haha het water gaat op dachten de mensen in europa en amerika maar zo
Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:23:26 #113
234261 SophieScholl
pi_63101619
Prrost dank u god.
Ik heb al drie dagen geen bier meer gehad.

Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:24:34 #114
234261 SophieScholl
pi_63101654
''Het is een wonder vrouwen rijden auto's''

Die oscar? tegen vader hans : ze vinden het raar dat mama rijdt.
Vader hans : Dat vinden ze zelfs bij de samburoe raar

Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:28:51 #115
234261 SophieScholl
pi_63101759
''ales is slim hier, zelfs het water''

:d
Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:31:11 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63101812
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef SophieScholl het volgende:
Prrost dank u god.
Ik heb al drie dagen geen bier meer gehad.

Die was echt goed idd.
  maandag 10 november 2008 @ 14:32:58 #117
234261 SophieScholl
pi_63101857
Mannen van de samboeru stam tegen de vrouwen als ze in de keuken aangekomen zijn:
Jullie twee ga naar voren , deze plek is voor vrouwen.

Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:36:58 #118
234261 SophieScholl
pi_63101950
Als we nu moesten lopen waren we dood, dan hadden we afscheid moeten nemen van ons leven

Die vertaling kan gewoon niet waar zijn
Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 14:39:04 #119
234261 SophieScholl
pi_63102014
Ik wil niet seksistisch zijn maar al die dochters van familie de leeuw hebben lekkere tieten
Hate. War. Destruction
pi_63142158
hmm ben ik niet met je eens. het zijn meer dikke vet-tieten heb ik het idee. die van raisa zijn wel sexy inderdaad
Top 5 China producten
pi_63144170
en ze zijn verder gewoon lelijk
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:03:22 #122
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63252099
Ik heb er weer zin in!
pi_63252394
Dit keer wel wat later vanwege dat verkeersexamengedinges.
pi_63254352
Was weer leuk
Top 5 China producten
pi_63254649
Paar dingetjes die me "opvielen"

die opmerking van harm, dat 'tja ik zeg het maar eerlijk, maar in vergelijking tot hun zijn wij rijk" kwam erg dom over

en de familie de leeuw heeft daar wat af lopen zeuren, maar die mensen die nu bij hun zijn kunnen er ook wat van

de ondertitelingen zijn hilarisch... je zou bijna denken dat het geen vertaling is, maar een soort van vrije interpretatie van hoe het klinkt, hoe ze er bij kijken en bewegen
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_63259389
ik vind de samburu's leuk, maar die lui bij fam. de leeuw zijn maar een stel zeikerds (net als bijna de hele fam. de leeuw zelf, op raissa en harm na )
wanna rub mah puppeh?!
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 07:08:17 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_63280523
Ik kon niet kijken

pi_63280537
quote:
Op maandag 17 november 2008 07:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kon niet kijken

sbs gemist
Top 5 China producten
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 07:15:43 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_63280552
quote:
Op maandag 17 november 2008 07:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

sbs gemist
Bestaat dat ook al ?

pi_63280645
quote:
Op maandag 17 november 2008 07:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bestaat dat ook al ?

Ja, en nu snel kijken
Top 5 China producten
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 07:41:39 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_63280668
Bedankt voor de tip

pi_63438064
Eindelijk begonnen, bijna kwartier te laat door dat stomme Popstars
pi_63438393
Nu zit je nog rustig tv kijken...maar over 20 jaar niet meer!~!~!!!!

zaterdag 22 november 2008 @ 22:07:32 #134
168255 J.Herrer
pi_63438574
Dat omaatje
pi_63438604
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:07 schreef J.Herrer het volgende:
Dat omaatje
Ja die was vast bang dat ze van plan waren haar portemonnee te roven
X
X
X
pi_63438859
Die man is al dood

pi_63438894
Die Dogon denken bij alles dat ze vermoord worden.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:25:51 #138
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_63438898
Waarom denkt die stam in NL steeds dat ze hun willen vermoorden?
pi_63444204
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
Die Dogon denken bij alles dat ze vermoord worden.
Idd, geweldig
  zondag 23 november 2008 @ 11:33:33 #140
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63444749
Gisteren niet gezien, zo ff video kijken.
pi_63460773
de streams van sbs doen het niet
pi_63480892
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:21 schreef gieliskut het volgende:
de streams van sbs doen het niet
Nu wel
There's something much worse then snow called rain.
pi_63481082
Die ouwe oma '' are you ready''

There's something much worse then snow called rain.
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:13:36 #144
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63626664
Straks weer!
pi_63627251
Kaaskoppen...
;(
pi_63627320
emancipatie slaat toe bij die vrouwen
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:46:09 #147
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63627448
Oh come on, de polonaise op orgelmuziek.
pi_63628642
Wat ziet die van leeuwen er sletterig uit zeg. Dat meisje met dat korte rokje...dat wicht.
Top 5 China producten
pi_63628866
Harm in z'n D&G t-shirt op die bruiloft.
Ik zou daar sowieso niet dood gevonden willen worden...
pi_63629615
waarom hebben ze niet 2 jonge meiden in plaats van die 2 ouwe dogon vrouwen meegenomen, lopen d'r maar bij voor Spek en bonen.

Die dogon houden zich dom, spelen het spelletje mee.
Die samburu's zijn ontzettend komisch maar die Papua's van een paar jaar terug die sloegen alles qua humor.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 23:06:06 #151
163650 Greys
pi_63629672
Wat deed die kerel van die kaas hysterisch, dat ie dat ding niet aan ze wilde weggeven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:11:08 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63629792
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Wat deed die kerel van die kaas hysterisch, dat ie dat ding niet aan ze wilde weggeven?
Idd. Laat het toch man, zolang er niet elke dag leden van zo'n stam langskomen.
pi_63630892
Die familie de Leeuw is wel een knappe familie.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:50:09 #154
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63630915
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:29 schreef rene90 het volgende:
Wat ziet die van leeuwen er sletterig uit zeg. Dat meisje met dat korte rokje...dat wicht.
Idd net een hoer!
pi_63631378
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:49 schreef Regina7 het volgende:
Die familie de Leeuw is wel een knappe familie.
uhm welke familie de leeuw heb jij bekeken?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63631502
quote:
Op zondag 30 november 2008 00:07 schreef Dakota het volgende:

[..]

uhm welke familie de leeuw heb jij bekeken?
Top 5 China producten
pi_63638262
De Afrikaanse stammen uit de SBS6-programma's Groeten uit de Rimboe en Groeten Terug zijn veel minder primitief dan de serie wil laten geloven.

De Afrikaanse stammen praten gewoon Engels, drinken cola en alcohol, roken sigaretten, bellen met mobiele telefoons en rijden in auto's. Maar dat mag natuurlijk niet in beeld komen...

Een cultureel antropoloog van de Universiteit van Amsterdam heeft het met eigen ogen gezien toen hij op bezoek was bij de Himba-stam in Namibië. Deze was vorig jaar te zien in de serie, meldt mediajournaal.nl.

Volgens de antropoloog is de stam helemaal niet zo primitief en mochten 'westerse invloeden' als een bankrekening, alcoholisme en aids in het programma niet aan bod komen. De stam moest zich zelfs houden aan een vooraf opgesteld script.
pi_63639248
Eigenlijk geen verassing toch? Het is simpelweg vermaak, dat goed scoort.
pi_63639909
Ik vind die Harm wel sympathiek
pi_63640027
En toch blijf ik Renzo maar apart vinden. Altijd met ze bandana, en tja gewoon een beetje een raar gevoel.
Top 5 China producten
pi_63640061
ik vind m whuuuu ook hoe hij praat *ril*
wanna rub mah puppeh?!
pi_63656305
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Idd. Laat het toch man, zolang er niet elke dag leden van zo'n stam langskomen.
of van die andere 400 stammen uit het buitenland die hier in Nederland wonen of verblijven, alleen omdat er een camera bij is mag hij er met die kaas tussenuit?

{ dat wil ik een Duitser wel eens zien doen, met een camera ploeg, die komt ook niet ver}
De Puta Madre
pi_63661780
naar wat ik weet is dat je een duitser nooit dwars moet zitten, pittig stelletje
wanna rub mah puppeh?!
pi_63811333
Zometeen weer
pi_63812605
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:47 schreef DaFrenk het volgende:
Zometeen weer
Als ze eens een einde weten te breien aan dat popstars. Ik snap niet dat mensen vrijwillig naar zoiets gaan kijken zeg.
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:48:52 #166
168255 J.Herrer
pi_63812674
Wtf is dit voor bullshit? Zou om half 10 beginnen maar dat flopstars is nog steeds bezig
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 december 2008 @ 22:00:00 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_63812853
TVP

zaterdag 6 december 2008 @ 22:00:49 #168
168255 J.Herrer
pi_63812868
haha hij kaapt gewoon die duif
pi_63813152
Caps van dat Kazan meisje met dat broekje
Top 5 China producten
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:21:02 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63813213
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef J.Herrer het volgende:
Wtf is dit voor bullshit? Zou om half 10 beginnen maar dat flopstars is nog steeds bezig
Vond ik niet zo erg dat het uitliep, zat Najib te kijken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 december 2008 @ 22:23:14 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_63813268
Ik haak af

zaterdag 6 december 2008 @ 22:46:05 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63813711
Die ouwe die er met de drank vandoor ging.

En: "Wat moeten we tegen je vrouw zeggen?"
"Dat ze voortaan voor zichzelf moet zorgen."

Echt meesterlijk.
pi_63814058
Die oude wijven van die Dogon (?) stam moeten zich toch ellendig gevoeld hebben zeg.. volgens mij was vandaag voor die ene de eerste keer dat ze lachte toen ze dat kind op schoot had

Maar die Samburu lui blijven toch hilarisch
pi_63815897
Ik moest vorige week wel lachen met die bruiloft
dat wijf helemaal onder de tattoets!
Jemig zeg! Doe dan een jurk aan met lange mouwen..beetje aso volk wel of niet?

Nou als ik mocht kiezen als zimboeriaan was ik toch liever lekker in spanje bij Hans Kazan met zijn mooie zoons...
  zondag 7 december 2008 @ 00:39:17 #175
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63816039
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik moest vorige week wel lachen met die bruiloft
dat wijf helemaal onder de tattoets!
Jemig zeg! Doe dan een jurk aan met lange mouwen..beetje aso volk wel of niet?

Nou als ik mocht kiezen als zimboeriaan was ik toch liever lekker in spanje bij Hans Kazan met zijn mooie zoons...
Ik vind daar niks aso aan, dat hoort gewoon bij hun dus waarom niet?
  Trouwste user 2022 zondag 7 december 2008 @ 01:59:39 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_63817332
Het was niet leuk meer

pi_63819670
ik vind de kazan-stam veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan die bij de leeuw, wat een stelletje zeikerds zeg.
verder word ik misselijk van de meiden (op raissa na ) van de fam. de Leeuw
Die bij kazan lachen zo leuk en ik ben helemaal verliefd op die ouwe
wanna rub mah puppeh?!
pi_63824593
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:22 schreef Dakota het volgende:
ik vind de kazan-stam veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan die bij de leeuw, wat een stelletje zeikerds zeg.
verder word ik misselijk van de meiden (op raissa na ) van de fam. de Leeuw
Die bij kazan lachen zo leuk en ik ben helemaal verliefd op die ouwe
Ik vind dat gezeik van die stam bij de Leeuw ook wel weer geinig, zoals dat gezeur bij die kartbaan dat Pengre per se een zwart pak aan wil in plaats van rood.
٩๏̯͡๏)۶
pi_63832289
Die Dogon zeuren echt over alles zeg......
Maar ja... ze zitten dan ook bij die immense familie met die eindeloze rits verveelde dochters. En die dingen die ze met ze doen... Arme mensen..

Die bij de Kazans hebben meer gevoel voor humor hoor. En je ziet ze met de dag meer lol hebben. Ze vinden veel dingen wel raar, maar ergens passen ze zich ook wel heel makkelijk aan.

Ergens in een aflevering viel mij op dat een van die stamleden iets zei over Chinezen. Die waren zo of zo... Hoe kan een stam afsloten van de Westerse wereld nu een beeld hebben over Chinezen. Zo zijn er nog wel meer dingen die er op duiden dat die stam toch echt niet zo afgesloten is van de wereld. Ze weten mij te veel dingen. Er zullen dus best stamleden zijn die wel eens naar de grote stad gaan en er sijpelt voldoende door van de rest van de wereld denk ik.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_63909301
het was al bewezen dat het doorgestoken kaart is
wanna rub mah puppeh?!
pi_63917310
Hoe bedoel je?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_63946869
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:30 schreef Injetta het volgende:
Die Dogon zeuren echt over alles zeg......
Maar ja... ze zitten dan ook bij die immense familie met die eindeloze rits verveelde dochters. En die dingen die ze met ze doen... Arme mensen..

Die bij de Kazans hebben meer gevoel voor humor hoor. En je ziet ze met de dag meer lol hebben. Ze vinden veel dingen wel raar, maar ergens passen ze zich ook wel heel makkelijk aan.

Ergens in een aflevering viel mij op dat een van die stamleden iets zei over Chinezen. Die waren zo of zo... Hoe kan een stam afsloten van de Westerse wereld nu een beeld hebben over Chinezen. Zo zijn er nog wel meer dingen die er op duiden dat die stam toch echt niet zo afgesloten is van de wereld. Ze weten mij te veel dingen. Er zullen dus best stamleden zijn die wel eens naar de grote stad gaan en er sijpelt voldoende door van de rest van de wereld denk ik.
De Samburu-stam is ook best een grote stam, verwant met het nog grotere Masaï (populatie van 900.000). Het verbaast me niks dat ze westerse gebruiken kennen/hebben. Echt geïsoleerde stammen zijn pas of nog niet ontdekt.
I HATE MUSIC
pi_63984979
Ik denk dat ze dit programma niet zouden kunnen maken met écht geïsoleerde of pas ontdekte stammen........

Maar dat hoeft ook niet van mij.
Zo is het gewoon wel leuk.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:25:21 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63993636
Waiting...
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:14:08 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63994780
Die piano...het leeft!
pi_63994892
Whehe Prachtig.. en dan "In the jungle"
pi_63994905
Die lui kotsen op zee, jemig hebben ze niks leukers wat ze kunnen bedenken?????
En die grijze lucht ulk..nee dan spanje!
pi_63994965
Ja, die familie De Leeuw zoekt wel de activiteiten uit zeg.. volgens mij was er nog niks wat ze écht beviel, of wel?
pi_63994983
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, die familie De Leeuw zoekt wel de activiteiten uit zeg.. volgens mij was er nog niks wat ze écht beviel, of wel?
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:50:36 #190
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63995672
Ze zullen vast niet weten dat dat er niet meer afgaat.
pi_63995689
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
pi_63995794
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
lol dacht ik ook al aan.
En die ene meid janken ik wil er ook 1tjuh! *stampvoetutuit*
Bleerrrrrrrrrrrrrrrrr...
Oh oh
pi_63996066
Ja tuurlijk is het doorgestoken kaart. Er is geen plek meer op de wereld, waar de "westerse en moderne beschaving" niet is doorgedrongen. Zelfs midden in de jungle, kun je internetten (weet ik uit eigen ervaring) Dat neemt niet weg, dat er altijd cultuurverschillen zullen zijn, met een heeeeel lange historie (van ver voor internet).

Ik ga maar eens een kerstboom optuigen. Wedden dat ze dat bij de Dogon en Samburu nooit doen in deze tijd van het jaar?
pi_64190149
Die mensen bij de familie de Leeuw hebben het echt niet naar hun zin daar
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:15:27 #195
168255 J.Herrer
pi_64190233
Wat een paupertokkie is die Harm ook
Zoveel dingen waar je heen kunt gaan met die gasten, gaan ze fuckin airhockeyen

En vorige week 'gezellig' een dagje met de familie naar de tattoo & piercing-shop, goddamn
Alleen 1 van die dochters is wel
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:15:43 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64190243
Wie zit er bovenop als ze een baby maken.
pi_64190300
Whehe.. die klompen en kazen verstoppen
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:25:35 #198
168255 J.Herrer
pi_64190596
gourmetten zonder pannetjes
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:28:08 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64190692
Een tafelkleed.
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:28:40 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64190711
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 22:25 schreef J.Herrer het volgende:
gourmetten zonder pannetjes
Kan best hoor, ook weleens gedaan.
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:35:10 #201
168255 J.Herrer
pi_64190934
Man als ik zo'n rimboegast was, had ik zeker wel 1 van die dochters genaaid
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:44:11 #202
168255 J.Herrer
pi_64191211
Bitter sweet symphony
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:03:09 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64191835
En toen was het weer afgelopen.

Nog een keer, nog een keer.
pi_64201505
Het was leuk
pi_64204894
iemand die D&G broek van dat ene meisje gezien
pi_64286198
Ik ben nu de uitzending van zaterdag aan het kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')