Ja, die doet tenminste wat en kijkt vrolijk. Hopelijk redden de Dogon haar door haar mee te nemen naar hun stam!quote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef rene90 het volgende:
Raisa is volgens mij echt een tof meisje.
quote:Op zondag 9 november 2008 18:59 schreef Stansfield het volgende:
Zo die wijven zijn echt anita's. Vooral die ene met die zwarte haren en die grote tieten.
Harm doet echt zijn best en hij staat echt open voor van allesquote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef Dakota het volgende:
priscilla is wel het goorst
Harm & Raissa zijn tof
Die was echt goed idd.quote:Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef SophieScholl het volgende:
Prrost dank u god.
Ik heb al drie dagen geen bier meer gehad.
Bestaat dat ook al ?quote:
Idd, geweldigquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
Die Dogon denken bij alles dat ze vermoord worden.
Idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Wat deed die kerel van die kaas hysterisch, dat ie dat ding niet aan ze wilde weggeven?
Idd net een hoer!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:29 schreef rene90 het volgende:
Wat ziet die van leeuwen er sletterig uit zeg. Dat meisje met dat korte rokje...dat wicht.
uhm welke familie de leeuw heb jij bekeken?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:49 schreef Regina7 het volgende:
Die familie de Leeuw is wel een knappe familie.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
uhm welke familie de leeuw heb jij bekeken?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd.Laat het toch man, zolang er niet elke dag leden van zo'n stam langskomen.
Als ze eens een einde weten te breien aan dat popstars. Ik snap niet dat mensen vrijwillig naar zoiets gaan kijken zeg.quote:
Vond ik niet zo erg dat het uitliep, zat Najib te kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef J.Herrer het volgende:
Wtf is dit voor bullshit? Zou om half 10 beginnen maar dat flopstars is nog steeds bezig
Ik vind daar niks aso aan, dat hoort gewoon bij hun dus waarom niet?quote:Op zondag 7 december 2008 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik moest vorige week wel lachen met die bruiloft
dat wijf helemaal onder de tattoets!
Jemig zeg! Doe dan een jurk aan met lange mouwen..beetje aso volk wel of niet?
Nou als ik mocht kiezen als zimboeriaan was ik toch liever lekker in spanje bij Hans Kazan met zijn mooie zoons...
Ik vind dat gezeik van die stam bij de Leeuw ook wel weer geinig, zoals dat gezeur bij die kartbaan dat Pengre per se een zwart pak aan wil in plaats van rood.quote:Op zondag 7 december 2008 10:22 schreef Dakota het volgende:
ik vind de kazan-stam veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan die bij de leeuw, wat een stelletje zeikerds zeg.
verder word ik misselijk van de meiden (op raissa na ) van de fam. de Leeuw
Die bij kazan lachen zo leuk en ik ben helemaal verliefd op die ouwe
De Samburu-stam is ook best een grote stam, verwant met het nog grotere Masaï (populatie van 900.000). Het verbaast me niks dat ze westerse gebruiken kennen/hebben. Echt geïsoleerde stammen zijn pas of nog niet ontdekt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:30 schreef Injetta het volgende:
Die Dogon zeuren echt over alles zeg......
Maar ja... ze zitten dan ook bij die immense familie met die eindeloze rits verveelde dochters. En die dingen die ze met ze doen... Arme mensen..![]()
Die bij de Kazans hebben meer gevoel voor humor hoor. En je ziet ze met de dag meer lol hebben. Ze vinden veel dingen wel raar, maar ergens passen ze zich ook wel heel makkelijk aan.
Ergens in een aflevering viel mij op dat een van die stamleden iets zei over Chinezen. Die waren zo of zo... Hoe kan een stam afsloten van de Westerse wereld nu een beeld hebben over Chinezen. Zo zijn er nog wel meer dingen die er op duiden dat die stam toch echt niet zo afgesloten is van de wereld. Ze weten mij te veel dingen. Er zullen dus best stamleden zijn die wel eens naar de grote stad gaan en er sijpelt voldoende door van de rest van de wereld denk ik.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, die familie De Leeuw zoekt wel de activiteiten uit zeg.. volgens mij was er nog niks wat ze écht beviel, of wel?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze zullen vast niet weten dat dat er niet meer afgaat.
lol dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze zullen vast niet weten dat dat er niet meer afgaat.
Kan best hoor, ook weleens gedaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |