Ja, blijkbaar?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zo te horen wel ja.. "zij doet het met vrouwen" oid
Nee, zij deden mee aan de Belgische versie van een aantal jaar geleden. SBS heeft deze beelden simpelweg gekocht van VTM.quote:
ze gaan naar een show van de zonen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:57 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze allemaal in Spanje gaan doen
Als je je hele leven in de rimboe hebt gewoond en je komt voor het eerst in een stad als Madridgekkenhuis
Maar ze zullen wel naar een goochelaarshow ofzo gaan, en meer van dat soort bullshit
Vanavond toch pas de eerste afleveringquote:
Shitquote:
da's die rambo wannabe idioot? Hoe triest ben je als je de hele dag met zo'n debiel ding op je kop gaat zitten? Of zou er 'moron' op z'n voorhoofd gebrandmerkt staan ofzo?quote:
Ja die mafkees. Z'n broertje heeft een lekkere chick gescoord, hij loopt veel liever de hele dag met een doekje om z'n kopquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Danny het volgende:
[..]
da's die rambo wannabe idioot? Hoe triest ben je als je de hele dag met zo'n debiel ding op je kop gaat zitten? Of zou er 'moron' op z'n voorhoofd gebrandmerkt staan ofzo?
En het huis beweegt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef rene90 het volgende:
Heerlijk, van vorige week vond ik het mooist toen ze in de lift stonden en ze zeiden "dit is vast hun huis'
Tja ze kennen niet anders hequote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ze vergelijken hun mannen steeds met dierenm de één is een kikker de ander een aap
Wow...Jou reactie niveau is nog lager dan dat van die Afrikanen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef Frasier het volgende:
Typisch dat die Afrikanen zich niet aan willen passen aan onze gewoontes (het slapen van mannen en vrouwen bij elkaar)
Lekker makkelijk weer om mijn niveau als laag af te doen terwijl je weet dat als je er objectief naar kijkt ik gelijk hebquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wow...Jou reactie niveau is nog lager dan dat van die Afrikanen.
Knap
Of heerlijke boerenkool met worst of hutspotquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
Krijgen ze friet waarom niet degelijk Nederlands eten zoals Fu hong Hey of Pabi Panjang ?
Heb jij Groeten uit de rimboe gezien met deze familie?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer om mijn niveau als laag af te doen terwijl je weet dat als je er objectief naar kijkt ik gelijk heb
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan ze me besnijden.
Als ze me gaan besnijden, waarschuw even.![]()
Volgende week whehehehehequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan ze me besnijden.
Als ze me gaan besnijden, waarschuw even.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:45 schreef Danny het volgende:
[..]
zoveel mensen in hun ondergoed had niet gehoeven
Ze mogen dan wel op tv zijn..het blijven Tokkiesquote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ben je dan ook voor paupers. Ben je op bezoek bij een Afrikaanse stam die al geen fuck hebben krijg je letterlijk alles wat ze maar te bieden hebben. En dan zijn ze bij jou in Nederland en ga je fucking patat halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |