quote:
Zo plat wilde ik het niet makenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:03 schreef Jipje het volgende:
Met schuddende tieten en moeheid had ik bedacht
Timing hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 14:03 schreef Californium het volgende:
toevallig dat ik net nu kwam binnenvallen
is inderdaad leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:03 schreef Jipje het volgende:
Ook erg goedquote:Op maandag 9 juni 2008 14:03 schreef Jipje het volgende:
Ik had het niet beter gekund hoorquote:
Niet echt he.. beetje tieten is dan wel prettigquote:
Beetje, niet te veel. Ze moeten niet constant schuddenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet echt he.. beetje tieten is dan wel prettig
quote:
te groot is ook niet fijn om te zien (persoonlijke mening), maar een beetje beweging is altijd leukquote:Op maandag 9 juni 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet echt he.. beetje tieten is dan wel prettig
degene die erna moet kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
Beetje, niet te veel. Ze moeten niet constant schudden![]()
Maar goed, wie ben ik om voorwaarden te stellen
[..]
het ligt wel lekker meestalquote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
degene die erna moet kijken
Toch wel belangerijk dat je je er niet aan gaat ergeren.. toch?
Maar zo bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
degene die erna moet kijken
Toch wel belangerijk dat je je er niet aan gaat ergeren.. toch?
quote:
Toch niet met 250 keer hetzelfde verhaalquote:
Dat zijn er wel heel veelquote:
I knowquote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
Maar zo bedoelde ik het ook niet
Eerst maar eens zien dat ik een keer contact maak met iemand
relax gewoon.. komt echt wel goed. Bij mij duurde het ook ff hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zo bedoelde ik het ook niet
Eerst maar eens zien dat ik een keer contact maak met iemand
Ik gok op welquote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch niet met 250 keer hetzelfde verhaal
Dat lijkt me killingquote:
Jaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch niet met 250 keer hetzelfde verhaal
Hopelijk werken de klanten wat meequote:Op maandag 9 juni 2008 14:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja![]()
Voor het updaten van het klantenbestand moet ik ontbrekende gegevens opvragen
Ieder geval je hebt al hun informatiequote:Op maandag 9 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopelijk werken de klanten wat mee
Misschien zit er nog wel wat leuks tussen
daar heb ik em nog nooit zien staanquote:Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
He.. de stage SC staat niet in de lijst van nieuwe topics
Ik hoop hetquote:Op maandag 9 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopelijk werken de klanten wat mee
Misschien zit er nog wel wat leuks tussen
In de Nieuwe Topics juist wel, maar in SES nietquote:Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Edit: ow wacht, wss voornameiljk bij mij niet en de rest wel
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:
daar gaan we te hard voor misschienquote:Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Edit: ow wacht, wss voornameiljk bij mij niet en de rest wel
Af en toe komt ie voorbij.. soms ook niet.quote:
We zijn meestal al een actieve topicquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:15 schreef Bravebart het volgende:
Whoi
Internet doet het niet hierMoet ik me nog meer gaan vervelen
daaromquote:Op maandag 9 juni 2008 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We zijn meestal al een actieve topic
Waar hebben jullie het nou over?quote:
Ja maar dat werkt niet heel handig ofsoquote:
bemoei je er niet mee manquote:Op maandag 9 juni 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het nou over?
In Nieuwe Topics komen alle nieuwe topics direct te staan. In een forumoverzicht zoals SES niet, daar komt ie pas later
Ik vind em altijd bij SES...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het nou over?
In Nieuwe Topics komen alle nieuwe topics direct te staan. In een forumoverzicht zoals SES niet, daar komt ie pas later
beter iets dan nietsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt niet heel handig ofso
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee manLaat ons lekker onzin lullen
Ga ik wel met Jipje pratenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
bemoei je er niet mee manLaat ons lekker onzin lullen
Kan zijn dat ie daar niet direct staatquote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef Jipje het volgende:
Ik vind em altijd bij SES...
Het is schitterend weer.quote:
Het is iid schitterend weerquote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het is schitterend weer.
Wat moet je dan met internet???
Dat kan ja, maar ik heb toch ook al 2 of 3 keer de fipo gehadquote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik wel met Jipje praten
[..]
Kan zijn dat ie daar niet direct staat
buiten in de zon op je laptopquote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het is schitterend weer.
Wat moet je dan met internet???
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar ik heb toch ook al 2 of 3 keer de fipo gehadvia de SES
Precies. En jij niet alleen, wij allemaal...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is iid schitterend weeren ik zit hier binnen
Je had het over de besproken onderwerpen..quote:
Nee. Over het forumoverzicht-onderwerpquote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had het over de besproken onderwerpen..
Ik heb medelijden met ons allenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies. En jij niet alleen, wij allemaal...
maar ik ga wel BBQ-en vanavond
quote:
Daarvoor hebben we dan wel ;quote:
nee ik had het met pieterbas over dat we te hard gingen daarvoor..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had het over de besproken onderwerpen..
Dat werd toch besprokenquote:
Morgen, als het mooi weer isquote:Op maandag 9 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we dan wel ;
- een vrije dag nodig
- een schone zitplek buiten
- een draadloze internetverbinding
- een volle accu of lader
quote:
jij ook al!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met ons allen![]()
Ik moet vnv werken
ja maar pieterbas en ik wijkten daar toch wat vanaf?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat werd toch besproken
Dus het forumoverzicht-onderwerp is een besproken onderwerp
Ook daarin ben je niet alleenquote:
Ja johquote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar pieterbas en ik wijkten daar toch wat vanaf?
Succes!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:25 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga beginnen met bellen..
Misschien tot straks nog en anders tot morgen![]()
![]()
Mwaquote:
pff.. gelukkig maar!!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja johik vind het allemaal wel best
Ik wel ja. van half 9 tot half 11..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En nog bij de IKEA ook toch?![]()
Succes Miliou![]()
quote:
jaaaa feesten allemaal!!quote:
Die ken ik gelukkig nog nietquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef nicomart het volgende:
shit.. ik vind dat nieuwe nummer van Monique Smit leuk![]()
hahaha.. dat simpele nummer met die trallala erin?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaaa feesten allemaal!!![]()
shit.. ik vind dat nieuwe nummer van Monique Smit leuk![]()
edit... kut je editte op tijd
Ik hoop het maar. In die klamme warmte daar met deze moeheid is het niet fijn...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef nicomart het volgende:
jaa trallala!!
Blijf je vana.. vana.. vana.. vanavond bij mij?!!
Heb um nog niet helemaal gehoord, maar volgens mij is het juist door dat vele getralala en herhaling heel irritant om aan te horen.. net als met uh dinges.. die almelosequote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef nicomart het volgende:
jaa trallala!!
Blijf je vana.. vana.. vana.. vanavond bij mij?!!
Hebben ze geen archief bij de IKEA?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef Jipje het volgende:
Ik hoop het maar. In die klamme warmte daar met deze moeheid is het niet fijn...
Ilse de Lange?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb um nog niet helemaal gehoord, maar volgens mij is het juist door dat vele getralala en herhaling heel irritant om aan te horen.. net als met uh dinges.. die almelose
'keep falling.. fallling..falling blablalballl '
die was eecht irritant ja.. en door ruud de wild hoor ik daar nu elke keer zo'n schapengeluid doorheenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb um nog niet helemaal gehoord, maar volgens mij is het juist door dat vele getralala en herhaling heel irritant om aan te horen.. net als met uh dinges.. die almelose
'keep falling.. fallling..falling blablalballl '
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben ze geen archief bij de IKEA?
Om te slapen![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
zometeen thuis ff de tv het balkon op slepen voor vanavond
Wiener Wiener Schnitzel.. Wiener Wiener Schnitzelquote:
Die ja.. nee echt niet leuk om aan te horenquote:
ja joh.. toeter op het balkon tegenover het bejaardetehuisquote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zijn hier vanavond nog mensen trouwens, of ben ik de enige
Misschien is er iemand te vinden in het EK-forumquote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zingen mss wat minder, maar ze is zo leukquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Die ja.. nee echt niet leuk om aan te horen
Hebben die mensjes ook nog eens wat te zienquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef nicomart het volgende:
ja joh.. toeter op het balkon tegenover het bejaardetehuis
ja joh.. maar goed.. die wedstrijd is wel afgelopen om half 11 ofzo.. dan moeten ze natuurlijk al lang slapenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zingen mss wat minder, maar ze is zo leuk
[..]
Hebben die mensjes ook nog eens wat te zien
Daar kom ik nietquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien is er iemand te vinden in het EK-forum
Een vriendin belde net.. of ik vanavond mee ga naar de stad om op een terrasje daar naar de wedstrijd te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
dat soort avonden zijn altijd hartstikke gezellig inderdaad!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vriendin belde net.. of ik vanavond mee ga naar de stad om op een terrasje daar naar de wedstrijd te kijken
Mits ik niet slaap enzo, ben ik er niet
Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn, maar ze zeggen idd dat het wel gezellig zal moeten zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
dat soort avonden zijn altijd hartstikke gezellig inderdaad!
Vriend van me vroeg gisteravond nog of ik wat te doen had vandaag.. Ik moest helaas naar school vanochtend en dat kon ik niet missen, anders had ik nu zo ongeveer Bern in gereden om daar op een plein te kijken. Misschien de volgende wedstrijd wel een goed plan
komt vast goedquote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn, maar ze zeggen idd dat het wel gezellig zal moeten zijn
Jullie horen het verslag die avond/volgende ochtend vast wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
We zingen hoempa hoempa hoempa teeetete... teeetete... teeetete... We zingen lalalalalaaaaaaa
Vanavond bij mijn sportvereniging kijken..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat soort avonden zijn altijd hartstikke gezellig inderdaad!
Vriend van me vroeg gisteravond nog of ik wat te doen had vandaag.. Ik moest helaas naar school vanochtend en dat kon ik niet missen, anders had ik nu zo ongeveer Bern in gereden om daar op een plein te kijken. Misschien de volgende wedstrijd wel een goed plan
ik zoek alleen nog een titel voor de volledige versiequote:
Ik ken hem nietquote:
te fout!quote:
Jaa, eindelijk gevonden wat ik zocht:quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaa, eindelijk gevonden wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Die had ik al een paar topics terug gepost hier!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaa, eindelijk gevonden wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Die kwam ik vanochtend al tegen, maar kon hem niet meer vinden
Echt he.quote:
ik vind de normale versie toch leuker.. maar dat komt dan meestal omdat ik dan... onder het genot van vele alcoholische versnapering in een café mee staat te lallen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zoek alleen nog een titel voor de volledige versie
edit: gevonden op de term 'hoempa hoempa'
Dan kwam ik hem hier tegen zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 14:48 schreef nicomart het volgende:
Die had ik al een paar topics terug gepost hier!!!
die rare duitse????quote:Op maandag 9 juni 2008 14:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste kan hier ook veel toegepast worden..![]()
Bron: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3339026
ja ik ook inderdaad..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vind de normale versie toch leuker.. maar dat komt dan meestal omdat ik dan... onder het genot van vele alcoholische versnapering in een café mee staat te lallen.
Maarja.. mannen!quote:
en dan de mannen achterlaten in de ballenbak.. (ja die is daar echt!! speciaal voor de mannenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ze lekker, jullie mogen elk jaar naar de Huishoudbeurs
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed.. Waarom een Oranje jump, jump is zooooooo 2007quote:
Daar mag je mij dan ook wel neerzetten...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dan de mannen achterlaten in de ballenbak.. (ja die is daar echt!! speciaal voor de mannenvan Amstel geloof ik
)
Jij doet ook net alsof elke man voetbalgek isquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 9 juni 2008 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:alsof ik daar ooit ben geweest
Doe mij maar de kamasutrabeurs (moet ik nog steeds een keertje heen)
springen is altijd goed voor de sfeerquote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar goed.. Waarom een Oranje jump, jump is zooooooo 2007
Altijd al gezegd als het over voetbal, engelse humor en stomme filmpjes gaatquote:
ow.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
springen is altijd goed voor de sfeer
Ow?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij doet ook net alsof elke man voetbalgek is
nee.. postenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd al gezegd als het over voetbal, engelse humor en stomme filmpjes gaat
kennen julile al het youtubefilmpje: 'de tieten zijn ontsnapt' ?![]()
"oh nee, wat vreselijk"
ja.quote:
Knalpottenquote:
quote:
Ja, want je hebt alweer 1 dag op je stage gezetenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal m vanavond eens kijken
En morgen vrij![]()
Ben ik wel weer eens aan toe
Kan hem hier op het werk niet kijkenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, want je hebt alweer 1 dag op je stage gezeten
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, want je hebt alweer 1 dag op je stage gezeten
Ik ook nietquote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan hem hier op het werk niet kijken
vanavond ff doen danquote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan hem hier op het werk niet kijken
Moagh kom er eigenlijk nooit. owja voor 1 nr zo af en toequote:
zou je er dan rond een uur of 5 aan willen herinneren (incl link)?quote:
ach.. zo af en toe inderdaad onzin zoeken.. Vooral die japanase gameshows zijn altijd geweldig..quote:Op maandag 9 juni 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh kom er eigenlijk nooit. owja voor 1 nr zo af en toe
Maar voor die onzin dingen
Mag half 6 ookquote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zou je er dan rond een uur of 5 aan willen herinneren (incl link)?
Anders moet je zover zoeken hequote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met die schuivende blokken waar ze dan doorheen moetenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
ach.. zo af en toe inderdaad onzin zoeken.. Vooral die japanase gameshows zijn altijd geweldig..
Levend tetris ofzo
ik zal mijn best doen voor jequote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat valt toch grotendeels allemaal onder mannenhumor.. hou ik mij liever wat vandaanquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. zo af en toe inderdaad onzin zoeken.. Vooral die japanase gameshows zijn altijd geweldig..
Levend tetris ofzo
Van Basshunter blijf je afquote:
Sjonge jongequote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
ik zal mijn best doen voor je
Staat wel wat tegenover dan
dan krijg jij iets waar je al heel lang op zit te wachtenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zal mijn best doen voor je
Staat wel wat tegenover dan
ja inderdaad! echt te humoristisch gewoon.. of een soort van spel dat iemand van een team zo lang mogelijk op de bodem van een bak heet water moet zitten en dat dat hele team hem dan onder staat te houden terwijl hij er uit wil omdat hij verbrandquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die schuivende blokken waar ze dan doorheen moeten![]()
En dan is het alweer zes uur eer je hem gevonden hebtquote:
jeuj!!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan krijg jij iets waar je al heel lang op zit te wachten
laat mij ook eensquote:
Dat is wel een beetje ver de humor voorbijquote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef nicomart het volgende:
of een soort van spel dat iemand van een team zo lang mogelijk op de bodem van een bak heet water moet zitten en dat dat hele team hem dan onder staat te houden terwijl hij er uit wil omdat hij verbrand
japans hequote:Op maandag 9 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ver de humor voorbij![]()
wat voor humor wil jij dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat valt toch grotendeels allemaal onder mannenhumor.. hou ik mij liever wat vandaan
Niet van die gemaakte humor..quote:
Toch geen vrouwelijke cabarertiers hèquote:Op maandag 9 juni 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet van die gemaakte humor..
geen idee, ben cabaretfan dus er zal niet heel veel aan mij besteed zijn van wat op youtube staat..
quote:
cabaret is ook altijd goed te doen ja!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet van die gemaakte humor..
geen idee, ben cabaretfan dus er zal niet heel veel aan mij besteed zijn van wat op youtube staat..
Wel te hopen ja, want ik wil weer naar Delftquote:
Eensquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
cabaret is ook altijd goed te doen ja!![]()
Maar ik heb het liefst wel echt gewoon cabarethumor en niet een halve politieke statement erin.. DIngen zoals Jochem Meyer en Bert Visscher enzo.. Geen uhm.. Jan Jaap van dr Wal ofzo..
En Duitsersquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gadverredamme! als er iemand slecht zijn in grappen maken/verzinnen/overbrengen zijn het vrouwen wel. Dus nee, daar blijf ik ver van uit de buurt
Oh, je zit nog in Hengelo zeker?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel te hopen ja, want ik wil weer naar Delft
cabaret is ook te vinden op youtube hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gadverredamme! als er iemand slecht zijn in grappen maken/verzinnen/overbrengen zijn het vrouwen wel. Dus nee, daar blijf ik ver van uit de buurt
I knowquote:Op maandag 9 juni 2008 15:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
cabaret is ook te vinden op youtube hoor
Die ookquote:
Heb je ook zoveel dvd's?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
I know
Maar alles wat daar op te vinden is heb ik zelf zowat ook wel(van wat ik leuk vind om te zien)
Eens, behalve als ze naar Zeeland komen om hun zuurverdiende centjes hier te brengenquote:
Jaquote:
80 gig op m'n harde schrijf en idd wel wat dvd's (ben m'n collectie nog aan het uitbreidenquote:
quote:Eens, behalve als ze naar Zeeland komen om hun zuurverdiende centjes hier te brengen
Oh, dat is hier ook hoor. De N59 en de A58 staan elke zomer vol. En op het eiland zelf rijden wij gewoon altijd binnendoor danquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:maar dan zetten ze het hele verkeer vast
Nu alquote:
Laat die jongen toch eerst eens beter wordenquote:
Wat een ziekenboeg hierquote:En stomme zon heeft mij hoofdpijn gegeven
Mwa nog 0,3 verhogingquote:Op maandag 9 juni 2008 15:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is toch al goed![]()
En stomme zon heeft mij hoofdpijn gegeven
Ja maar, ik dacht dat 37 normaal wasquote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu al![]()
[..]
Laat die jongen toch eens beter worden
[..]
Anders had ik me hele leven al met koorts rond gelopenquote:Bij de mens is de 'normale' lichaamstemperatuur ca. 37 °C. Hierin bestaat een niet te verwaarlozen dagelijkse variatie tussen 35,5 a 36°C vroeg in de morgen (03-05 uur) en 37,5°C laat op de middag (15-17 uur)
Nouquote:
quote:
quote:This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar, ik dacht dat 37 normaal was
*checkt. ZIE JEIk had het goed
Overbeladen hoofdquote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa nog 0,3 verhogingNu maar ff langzaam gaan aansterken, want ik heb ongeveer niks gegeten de afgelopen dag
Aahw zonnesteekje?
Moet je je nog een beetje drukker makenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
NouIs echt waar. Oké dat en de combinatie van zware film om 10 uur 's ochtends.
Ja, want vroeger vond ik het altijd hip om mn temperatuur te metenquote:
Doe lief tegen zielige arme coach.quote:
Ik heb het axillair gemeten lieverd, dan is normaal ongeveer 36,5quote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar, ik dacht dat 37 normaal was
Anders had ik me hele leven al met koorts rond gelopen![]()
![]()
[..]
NouIs echt waar. Oké dat en de combinatie van zware film om 10 uur 's ochtends.
Jah/ hahaha.. geweldigquote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, want vroeger vond ik het altijd hip om mn temperatuur te meten(vraag me niet waarom) en toen had ik altijd 37
Maar ik heb ook pas 2-4 keer echt koorts gehad ofzo..
Axiwattesquote:Op maandag 9 juni 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het axillair gemeten lieverd, dan is normaal ongeveer 36,5
Ieder z'n hobbyquote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
Ja, want vroeger vond ik het altijd hip om mn temperatuur te meten(vraag me niet waarom)
* haalt zakje ijs voor op het voorhoofd van zielige arme coachquote:
oor?quote:
Onder je okselquote:
Gok ik ook, de woorden van die andere manieren kennen we welquote:Op maandag 9 juni 2008 15:29 schreef Jipje het volgende:
oor?
Oh, kan ookquote:
quote:
quote:axil·lair (bijvoeglijk naamwoord)
1 betrekking hebbend op de bladoksel
*krijgt dalijk heet water aangeleverdquote:
Ik ook niet. Vooral niet als ik ze niet kenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]ik hou heul niet van moeilijke woorden
quote:
en enigszins wat frisserquote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee zo stond het in de handleidingEn dit was makkelijker dan rectaal aangezien ik wat last van mn rug heb
eerst rectaal, dan in je oor.. effe onder de oksel en weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
Zolang je niet af en toe wisselt van methode valt het nog wel mee
Je vergeet er nog 1quote:Op maandag 9 juni 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
eerst rectaal, dan in je oor.. effe onder de oksel en weer opnieuw beginnen
Ik had hem netjes afgelikt hoorquote:
Uh..quote:
Potver ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet er nog 1
Maareh, ander onderwerp
Nog een uur en een kwartier
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Potver ja.
En ik heb nog steeds mn verslag niet gelezen...
Af en toe mag je best wat vertellen hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:hoe fout! ik moest op een 1 of andere reden denken aan een 'gehéim' dat een oud scharrel van me heeft opgebiecht. Maar het is te fout en niet hier bespreekbaar immers het meer voro sex is.. dus sorry
Maar ik lig even dubbel hier
Nee ik hou me inquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Af en toe mag je best wat vertellen hoor
Als het maar niet gaat overheersen
PM mag ook hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee ik hou me inKomt ooit nog wel een keer
quote:
quote:
Je zult het ook niet krijgenquote:
quote:
hmmm.. jammerquote:
Ach het zal vast nog wel een keer naar boven komen en dan zal ik het mededelenquote:
Moeten we blijven zeuren, of komt het vanzelfquote:Op maandag 9 juni 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het zal vast nog wel een keer naar boven komen en dan zal ik het mededelen
Komt vanzelf welquote:Op maandag 9 juni 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we blijven zeuren, of komt het vanzelf
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel![]()
dat zeuren helpt niet en is alleen maar irritant voor anderen.. en ik deed het niet voor de aandacht
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik laat je nog eens versteld staan!
quote:
Owjaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Foute reactie
Dan zeg je: "Kom maar op "
Maak er wat leusk van zou ik zeggen.. ik hou me erbuitenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef Jipje het volgende:
heuj pagina 6 alweer!
Iemand al een idee voor de nieuwe TT?
*Waar moeheid en deadlines de dag bepalen* ?
We moeten nog 50 postsquote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef Jipje het volgende:
heuj pagina 6 alweer!
Iemand al een idee voor de nieuwe TT?
*Waar moeheid en deadlines de dag bepalen* ?
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef Jipje het volgende:
Ik kan van jou toch ook nog veel leren piles!
Nee ik niet vandaag. Ik ben te moe om creatief te zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maak er wat leusk van zou ik zeggen.. ik hou me erbuiten![]()
Ik vind alles goed
Ja maar, zo lang doen we er wel over om een nieuwe tt te verzinnen denk ikquote:
Dan ligt het lot weer es in Piles handenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee ik niet vandaag. Ik ben te moe om creatief te zijn
Zo krijgen we de topics wel vol jaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar, zo lang doen we er wel over om een nieuwe tt te verzinnen denk ik![]()
Nog maar 41!
"Bitchfightquote:Op maandag 9 juni 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ligt het lot weer es in Piles handen
Tis hier ook verdomde rustig.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ligt het lot weer es in Piles handen
huhquote:
Dat ligt eraan, hoe druk het hier isquote:Op maandag 9 juni 2008 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo krijgen we de topics wel vol ja
Hoeveel topics gaan er hier gemiddeld op een dag erdoorheen?
quote:
Goeie vraag, in de stats kun je al wel een beetje zien hoe hard het gaat: http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2quote:Op maandag 9 juni 2008 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Zo krijgen we de topics wel vol ja
Hoeveel topics gaan er hier gemiddeld op een dag erdoorheen?
wat was de max dan?quote:
quote:
En wij dus al helemaal nietquote:
Zie bovenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
wat was de max dan?
Zo had het zich kunnen ontwikkelenquote:
en gedroogdquote:
Aan die stats heb je niksquote:
Moet er wel een klein beetje aanleidign voor zijn hequote:Zo had het zich kunnen ontwikkelen
fijne avond!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Maargoed.. ik sluit af.. ik gaat naar huis toe, heb het gehad!![]()
M'n trots, wat doe jequote:
Mag ik ook mn fantasie hebbenquote:Moet er wel een klein beetje aanleidign voor zijn he
Op Yesse's hete hoofd duurde dat niet zo langquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Maargoed.. ik sluit af.. ik gaat naar huis toe, heb het gehad!![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:Ziet net dat ze bovenaan de poule staat van 't werk
![]()
Ojee.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ojee.
Als het maar niks met voetbal is hoor!
Das niet best..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |