beter iets dan nietsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt niet heel handig ofso
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee manLaat ons lekker onzin lullen
Ga ik wel met Jipje pratenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
bemoei je er niet mee manLaat ons lekker onzin lullen
Kan zijn dat ie daar niet direct staatquote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef Jipje het volgende:
Ik vind em altijd bij SES...
Het is schitterend weer.quote:
Het is iid schitterend weerquote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het is schitterend weer.
Wat moet je dan met internet???
Dat kan ja, maar ik heb toch ook al 2 of 3 keer de fipo gehadquote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik wel met Jipje praten
[..]
Kan zijn dat ie daar niet direct staat
buiten in de zon op je laptopquote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het is schitterend weer.
Wat moet je dan met internet???
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar ik heb toch ook al 2 of 3 keer de fipo gehadvia de SES
Precies. En jij niet alleen, wij allemaal...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is iid schitterend weeren ik zit hier binnen
Je had het over de besproken onderwerpen..quote:
Nee. Over het forumoverzicht-onderwerpquote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had het over de besproken onderwerpen..
Ik heb medelijden met ons allenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies. En jij niet alleen, wij allemaal...
maar ik ga wel BBQ-en vanavond
quote:
Daarvoor hebben we dan wel ;quote:
nee ik had het met pieterbas over dat we te hard gingen daarvoor..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had het over de besproken onderwerpen..
Dat werd toch besprokenquote:
Morgen, als het mooi weer isquote:Op maandag 9 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we dan wel ;
- een vrije dag nodig
- een schone zitplek buiten
- een draadloze internetverbinding
- een volle accu of lader
quote:
jij ook al!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met ons allen![]()
Ik moet vnv werken
ja maar pieterbas en ik wijkten daar toch wat vanaf?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat werd toch besproken
Dus het forumoverzicht-onderwerp is een besproken onderwerp
Ook daarin ben je niet alleenquote:
Ja johquote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar pieterbas en ik wijkten daar toch wat vanaf?
Succes!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:25 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga beginnen met bellen..
Misschien tot straks nog en anders tot morgen![]()
![]()
Mwaquote:
pff.. gelukkig maar!!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja johik vind het allemaal wel best
Ik wel ja. van half 9 tot half 11..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En nog bij de IKEA ook toch?![]()
Succes Miliou![]()
quote:
jaaaa feesten allemaal!!quote:
Die ken ik gelukkig nog nietquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef nicomart het volgende:
shit.. ik vind dat nieuwe nummer van Monique Smit leuk![]()
hahaha.. dat simpele nummer met die trallala erin?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaaa feesten allemaal!!![]()
shit.. ik vind dat nieuwe nummer van Monique Smit leuk![]()
edit... kut je editte op tijd
Ik hoop het maar. In die klamme warmte daar met deze moeheid is het niet fijn...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef nicomart het volgende:
jaa trallala!!
Blijf je vana.. vana.. vana.. vanavond bij mij?!!
Heb um nog niet helemaal gehoord, maar volgens mij is het juist door dat vele getralala en herhaling heel irritant om aan te horen.. net als met uh dinges.. die almelosequote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef nicomart het volgende:
jaa trallala!!
Blijf je vana.. vana.. vana.. vanavond bij mij?!!
Hebben ze geen archief bij de IKEA?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef Jipje het volgende:
Ik hoop het maar. In die klamme warmte daar met deze moeheid is het niet fijn...
Ilse de Lange?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb um nog niet helemaal gehoord, maar volgens mij is het juist door dat vele getralala en herhaling heel irritant om aan te horen.. net als met uh dinges.. die almelose
'keep falling.. fallling..falling blablalballl '
die was eecht irritant ja.. en door ruud de wild hoor ik daar nu elke keer zo'n schapengeluid doorheenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb um nog niet helemaal gehoord, maar volgens mij is het juist door dat vele getralala en herhaling heel irritant om aan te horen.. net als met uh dinges.. die almelose
'keep falling.. fallling..falling blablalballl '
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben ze geen archief bij de IKEA?
Om te slapen![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
zometeen thuis ff de tv het balkon op slepen voor vanavond
Wiener Wiener Schnitzel.. Wiener Wiener Schnitzelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |