Oh, dat is hier ook hoor. De N59 en de A58 staan elke zomer vol. En op het eiland zelf rijden wij gewoon altijd binnendoor danquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:maar dan zetten ze het hele verkeer vast
Nu alquote:
Laat die jongen toch eerst eens beter wordenquote:
Wat een ziekenboeg hierquote:En stomme zon heeft mij hoofdpijn gegeven
Mwa nog 0,3 verhogingquote:Op maandag 9 juni 2008 15:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is toch al goed![]()
En stomme zon heeft mij hoofdpijn gegeven
Ja maar, ik dacht dat 37 normaal wasquote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu al![]()
[..]
Laat die jongen toch eens beter worden
[..]
Anders had ik me hele leven al met koorts rond gelopenquote:Bij de mens is de 'normale' lichaamstemperatuur ca. 37 °C. Hierin bestaat een niet te verwaarlozen dagelijkse variatie tussen 35,5 a 36°C vroeg in de morgen (03-05 uur) en 37,5°C laat op de middag (15-17 uur)
Nouquote:
quote:
quote:This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar, ik dacht dat 37 normaal was
*checkt. ZIE JEIk had het goed
Overbeladen hoofdquote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa nog 0,3 verhogingNu maar ff langzaam gaan aansterken, want ik heb ongeveer niks gegeten de afgelopen dag
Aahw zonnesteekje?
Moet je je nog een beetje drukker makenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
NouIs echt waar. Oké dat en de combinatie van zware film om 10 uur 's ochtends.
Ja, want vroeger vond ik het altijd hip om mn temperatuur te metenquote:
Doe lief tegen zielige arme coach.quote:
Ik heb het axillair gemeten lieverd, dan is normaal ongeveer 36,5quote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar, ik dacht dat 37 normaal was
Anders had ik me hele leven al met koorts rond gelopen![]()
![]()
[..]
NouIs echt waar. Oké dat en de combinatie van zware film om 10 uur 's ochtends.
Jah/ hahaha.. geweldigquote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, want vroeger vond ik het altijd hip om mn temperatuur te meten(vraag me niet waarom) en toen had ik altijd 37
Maar ik heb ook pas 2-4 keer echt koorts gehad ofzo..
Axiwattesquote:Op maandag 9 juni 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het axillair gemeten lieverd, dan is normaal ongeveer 36,5
Ieder z'n hobbyquote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
Ja, want vroeger vond ik het altijd hip om mn temperatuur te meten(vraag me niet waarom)
* haalt zakje ijs voor op het voorhoofd van zielige arme coachquote:
oor?quote:
Onder je okselquote:
Gok ik ook, de woorden van die andere manieren kennen we welquote:Op maandag 9 juni 2008 15:29 schreef Jipje het volgende:
oor?
Oh, kan ookquote:
quote:
quote:axil·lair (bijvoeglijk naamwoord)
1 betrekking hebbend op de bladoksel
*krijgt dalijk heet water aangeleverdquote:
Ik ook niet. Vooral niet als ik ze niet kenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]ik hou heul niet van moeilijke woorden
quote:
en enigszins wat frisserquote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee zo stond het in de handleidingEn dit was makkelijker dan rectaal aangezien ik wat last van mn rug heb
eerst rectaal, dan in je oor.. effe onder de oksel en weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
Zolang je niet af en toe wisselt van methode valt het nog wel mee
Je vergeet er nog 1quote:Op maandag 9 juni 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
eerst rectaal, dan in je oor.. effe onder de oksel en weer opnieuw beginnen
Ik had hem netjes afgelikt hoorquote:
Uh..quote:
Potver ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet er nog 1
Maareh, ander onderwerp
Nog een uur en een kwartier
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Potver ja.
En ik heb nog steeds mn verslag niet gelezen...
Af en toe mag je best wat vertellen hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:hoe fout! ik moest op een 1 of andere reden denken aan een 'gehéim' dat een oud scharrel van me heeft opgebiecht. Maar het is te fout en niet hier bespreekbaar immers het meer voro sex is.. dus sorry
Maar ik lig even dubbel hier
Nee ik hou me inquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Af en toe mag je best wat vertellen hoor
Als het maar niet gaat overheersen
PM mag ook hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee ik hou me inKomt ooit nog wel een keer
quote:
quote:
Je zult het ook niet krijgenquote:
quote:
hmmm.. jammerquote:
Ach het zal vast nog wel een keer naar boven komen en dan zal ik het mededelenquote:
Moeten we blijven zeuren, of komt het vanzelfquote:Op maandag 9 juni 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het zal vast nog wel een keer naar boven komen en dan zal ik het mededelen
Komt vanzelf welquote:Op maandag 9 juni 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we blijven zeuren, of komt het vanzelf
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel![]()
dat zeuren helpt niet en is alleen maar irritant voor anderen.. en ik deed het niet voor de aandacht
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik laat je nog eens versteld staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |