quote:
Ja, want je hebt alweer 1 dag op je stage gezetenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal m vanavond eens kijken
En morgen vrij![]()
Ben ik wel weer eens aan toe
Kan hem hier op het werk niet kijkenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, want je hebt alweer 1 dag op je stage gezeten
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, want je hebt alweer 1 dag op je stage gezeten
Ik ook nietquote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan hem hier op het werk niet kijken
vanavond ff doen danquote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan hem hier op het werk niet kijken
Moagh kom er eigenlijk nooit. owja voor 1 nr zo af en toequote:
zou je er dan rond een uur of 5 aan willen herinneren (incl link)?quote:
ach.. zo af en toe inderdaad onzin zoeken.. Vooral die japanase gameshows zijn altijd geweldig..quote:Op maandag 9 juni 2008 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh kom er eigenlijk nooit. owja voor 1 nr zo af en toe
Maar voor die onzin dingen
Mag half 6 ookquote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zou je er dan rond een uur of 5 aan willen herinneren (incl link)?
Anders moet je zover zoeken hequote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met die schuivende blokken waar ze dan doorheen moetenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
ach.. zo af en toe inderdaad onzin zoeken.. Vooral die japanase gameshows zijn altijd geweldig..
Levend tetris ofzo
ik zal mijn best doen voor jequote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat valt toch grotendeels allemaal onder mannenhumor.. hou ik mij liever wat vandaanquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. zo af en toe inderdaad onzin zoeken.. Vooral die japanase gameshows zijn altijd geweldig..
Levend tetris ofzo
Van Basshunter blijf je afquote:
Sjonge jongequote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
ik zal mijn best doen voor je
Staat wel wat tegenover dan
dan krijg jij iets waar je al heel lang op zit te wachtenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zal mijn best doen voor je
Staat wel wat tegenover dan
ja inderdaad! echt te humoristisch gewoon.. of een soort van spel dat iemand van een team zo lang mogelijk op de bodem van een bak heet water moet zitten en dat dat hele team hem dan onder staat te houden terwijl hij er uit wil omdat hij verbrandquote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die schuivende blokken waar ze dan doorheen moeten![]()
En dan is het alweer zes uur eer je hem gevonden hebtquote:
jeuj!!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan krijg jij iets waar je al heel lang op zit te wachten
laat mij ook eensquote:
Dat is wel een beetje ver de humor voorbijquote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef nicomart het volgende:
of een soort van spel dat iemand van een team zo lang mogelijk op de bodem van een bak heet water moet zitten en dat dat hele team hem dan onder staat te houden terwijl hij er uit wil omdat hij verbrand
japans hequote:Op maandag 9 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ver de humor voorbij![]()
wat voor humor wil jij dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat valt toch grotendeels allemaal onder mannenhumor.. hou ik mij liever wat vandaan
Niet van die gemaakte humor..quote:
Toch geen vrouwelijke cabarertiers hèquote:Op maandag 9 juni 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet van die gemaakte humor..
geen idee, ben cabaretfan dus er zal niet heel veel aan mij besteed zijn van wat op youtube staat..
quote:
cabaret is ook altijd goed te doen ja!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet van die gemaakte humor..
geen idee, ben cabaretfan dus er zal niet heel veel aan mij besteed zijn van wat op youtube staat..
Wel te hopen ja, want ik wil weer naar Delftquote:
Eensquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
cabaret is ook altijd goed te doen ja!![]()
Maar ik heb het liefst wel echt gewoon cabarethumor en niet een halve politieke statement erin.. DIngen zoals Jochem Meyer en Bert Visscher enzo.. Geen uhm.. Jan Jaap van dr Wal ofzo..
En Duitsersquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gadverredamme! als er iemand slecht zijn in grappen maken/verzinnen/overbrengen zijn het vrouwen wel. Dus nee, daar blijf ik ver van uit de buurt
Oh, je zit nog in Hengelo zeker?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel te hopen ja, want ik wil weer naar Delft
cabaret is ook te vinden op youtube hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gadverredamme! als er iemand slecht zijn in grappen maken/verzinnen/overbrengen zijn het vrouwen wel. Dus nee, daar blijf ik ver van uit de buurt
I knowquote:Op maandag 9 juni 2008 15:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
cabaret is ook te vinden op youtube hoor
Die ookquote:
Heb je ook zoveel dvd's?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
I know
Maar alles wat daar op te vinden is heb ik zelf zowat ook wel(van wat ik leuk vind om te zien)
Eens, behalve als ze naar Zeeland komen om hun zuurverdiende centjes hier te brengenquote:
Jaquote:
80 gig op m'n harde schrijf en idd wel wat dvd's (ben m'n collectie nog aan het uitbreidenquote:
quote:Eens, behalve als ze naar Zeeland komen om hun zuurverdiende centjes hier te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |