Misschien is er iemand te vinden in het EK-forumquote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zijn hier vanavond nog mensen trouwens, of ben ik de enige
Zingen mss wat minder, maar ze is zo leukquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Die ja.. nee echt niet leuk om aan te horen
Hebben die mensjes ook nog eens wat te zienquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef nicomart het volgende:
ja joh.. toeter op het balkon tegenover het bejaardetehuis
ja joh.. maar goed.. die wedstrijd is wel afgelopen om half 11 ofzo.. dan moeten ze natuurlijk al lang slapenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zingen mss wat minder, maar ze is zo leuk
[..]
Hebben die mensjes ook nog eens wat te zien
Daar kom ik nietquote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien is er iemand te vinden in het EK-forum
Een vriendin belde net.. of ik vanavond mee ga naar de stad om op een terrasje daar naar de wedstrijd te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zijn hier vanavond nog mensen trouwens, of ben ik de enige
dat soort avonden zijn altijd hartstikke gezellig inderdaad!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vriendin belde net.. of ik vanavond mee ga naar de stad om op een terrasje daar naar de wedstrijd te kijken
Mits ik niet slaap enzo, ben ik er niet
Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn, maar ze zeggen idd dat het wel gezellig zal moeten zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
dat soort avonden zijn altijd hartstikke gezellig inderdaad!
Vriend van me vroeg gisteravond nog of ik wat te doen had vandaag.. Ik moest helaas naar school vanochtend en dat kon ik niet missen, anders had ik nu zo ongeveer Bern in gereden om daar op een plein te kijken. Misschien de volgende wedstrijd wel een goed plan
komt vast goedquote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn, maar ze zeggen idd dat het wel gezellig zal moeten zijn
Jullie horen het verslag die avond/volgende ochtend vast wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
We zingen hoempa hoempa hoempa teeetete... teeetete... teeetete... We zingen lalalalalaaaaaaa
Vanavond bij mijn sportvereniging kijken..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat soort avonden zijn altijd hartstikke gezellig inderdaad!
Vriend van me vroeg gisteravond nog of ik wat te doen had vandaag.. Ik moest helaas naar school vanochtend en dat kon ik niet missen, anders had ik nu zo ongeveer Bern in gereden om daar op een plein te kijken. Misschien de volgende wedstrijd wel een goed plan
ik zoek alleen nog een titel voor de volledige versiequote:
Ik ken hem nietquote:
te fout!quote:
Jaa, eindelijk gevonden wat ik zocht:quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaa, eindelijk gevonden wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Die had ik al een paar topics terug gepost hier!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaa, eindelijk gevonden wat ik zocht:
[ afbeelding ]
Die kwam ik vanochtend al tegen, maar kon hem niet meer vinden
Echt he.quote:
ik vind de normale versie toch leuker.. maar dat komt dan meestal omdat ik dan... onder het genot van vele alcoholische versnapering in een café mee staat te lallen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zoek alleen nog een titel voor de volledige versie
edit: gevonden op de term 'hoempa hoempa'
Dan kwam ik hem hier tegen zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 14:48 schreef nicomart het volgende:
Die had ik al een paar topics terug gepost hier!!!
die rare duitse????quote:Op maandag 9 juni 2008 14:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste kan hier ook veel toegepast worden..![]()
Bron: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3339026
ja ik ook inderdaad..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vind de normale versie toch leuker.. maar dat komt dan meestal omdat ik dan... onder het genot van vele alcoholische versnapering in een café mee staat te lallen.
Maarja.. mannen!quote:
en dan de mannen achterlaten in de ballenbak.. (ja die is daar echt!! speciaal voor de mannenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ze lekker, jullie mogen elk jaar naar de Huishoudbeurs
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed.. Waarom een Oranje jump, jump is zooooooo 2007quote:
Daar mag je mij dan ook wel neerzetten...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dan de mannen achterlaten in de ballenbak.. (ja die is daar echt!! speciaal voor de mannenvan Amstel geloof ik
)
Jij doet ook net alsof elke man voetbalgek isquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 9 juni 2008 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:alsof ik daar ooit ben geweest
Doe mij maar de kamasutrabeurs (moet ik nog steeds een keertje heen)
springen is altijd goed voor de sfeerquote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar goed.. Waarom een Oranje jump, jump is zooooooo 2007
Altijd al gezegd als het over voetbal, engelse humor en stomme filmpjes gaatquote:
ow.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
springen is altijd goed voor de sfeer
Ow?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij doet ook net alsof elke man voetbalgek is
nee.. postenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd al gezegd als het over voetbal, engelse humor en stomme filmpjes gaat
kennen julile al het youtubefilmpje: 'de tieten zijn ontsnapt' ?![]()
"oh nee, wat vreselijk"
ja.quote:
Knalpottenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |