En wat laatste posts:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Ja tuurlijk!!!!
Eerst van binnen uit het toilet checken of mams er is (die wil ik niet bang maken). Net was ze even weg, dus gauw het fototoestel er boven gehangenNiet zo'n mooie foto want ik kon niet op het schermpje kijken of het scherpgesteld was
Over een dag of 14 word ik tante!!!!!!!
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF!![]()
Bijna 24 uur geen post!
Of is er een ander topic ofzo?
HIer weer terug van een heerlijk dagje boot.
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb vanavond in de kroeg gezeten (net als gisteren) met een vriendin tussen een stel voetbalkijkende kerels. We hebben af en toe 'Oehhhhhhhh' geroepen, net alsof we het spannend vonden (terwijl we geen flauw benul hadden welk land er nou in welk kleur shirtje speelde
).
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Sorry dames, ik had verwacht dat ik nog wel tijd en puf zou hebben dit weekend om ook even hier langs te komen.. maar helaas..
Ik ben vanaf donderdagmiddag tot gisteravond druk in touw geweest..
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:33 schreef Nonneke het volgende:
helleuh ladyz !
Hehehe Anka dacht lief te zijn voor de parkietjes, en had een nieuw speeltouw en een nieuwe puimsteenstok voor ze gekocht, vinden ze het dood engZe zitten sinds zaterdagmiddag al op een stokje bovenin de hoek heel boos te doen tegen het touw.
Oja en het is ook doodeng als je er prongelijk tegenaanvliegt, dan moet je als een debiel gaan schreeuwen en fladderen zodat wij denken dat ze opzenminst door alle 4 de katten tegelijk worden aangevallen![]()
Net weer hun bad terug gegeven, daar willen ze dan wel in, maar je moet dan wel nogsteeds heel gevaarlijk doen tegen het touw![]()
Eten vinden ze ook een beetje tricky, het touw hangt er vlak achter, maarja die snoepjes die ik daar doorheen gedaan heb zijn toch wel erg verleidelijk
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Nonneke het volgende:
net gebeld door mn leraar, hij had mn scriptie gekeken en het is een 7,5 gewordenmorgen nog even presenteren en dan ben ik klaaaaaaaaaar
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:30 schreef nokwanda het volgende:het is hier echt heel erg maandag. Dat zou gewoon Murphydag moeten heten
Zo van: op het hoogtepunt neergaan?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was heel ff boven....en toen allemaal toeters en gegil in de straat. En ff later al 2-0.![]()
Laten ze nou alsjeblieft niet verslappen, daar zijn ze nogal goed in.
aaarrrgghhh, ik heb hoofdpijn en het wordt erger na het zien van deze postquote:Op maandag 9 juni 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
*tringggggg*
Hallo, ik wil graag 0 pizza's bestellen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo ik heb net een vent mijn huis en mijn leven uitgeschopt![]()
Gefeliciteerd voor allen die iets bereikt hebben hierGeen zin om terug te lezen sorry
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:07 schreef Morretje het volgende:Mjam, daar zet ik dit even bij:
[ afbeelding ]
En smullen maar..!!
Nee mannen van 28 die nog niet volwassen zijn mogen oprotten. Oh en ik laat me in mijn eigen huis ook niet uitschelden om dat ik een zinnetje op teletekst anders interpreteerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
DML![]()
Zal je niet zomaar hebben gedaan lijkt me....wel kut dat het zo moet.
Goed gedaan in dat geval!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee mannen van 28 die nog niet volwassen zijn mogen oprotten. Oh en ik laat me in mijn eigen huis ook niet uitschelden om dat ik een zinnetje op teletekst anders interpreteer![]()
Echt hoor![]()
is eigenlijk de enige reactie die ik heb op het hele gebeuren.
opgeruimd staat netjes
Recent, waar ik eerder al over twijfelde, maar dat aan de kant gezet had en wat nu meer dan terechte twijfels waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
DML, was dat een 'recente' man, of eentje die al lang(er) in je leven was?
Ik snap het niet meer zo goed geloof ik
Ja dat kan gelukkig (ze krijgt het grootste deel terug). Ik wist niet dat het beëindigen van je relatie onder de annuleringsverzekering valt trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
He bah Greys...wat sneu voor je zusje![]()
En wat een rotstreek van die vent.
Kunnen ze die vakantie nog wel annuleren?
Nou ik krijg net een smsje dat me echt pislink maakt en doet shaken. Iemand een idee voor een wraak actie want geloof me, deze opmerking rechtvaardigt alles...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Dizzy, was het pannekoekenman dus?
Zo te horen mis je aan hem niets dus in elk geval, maar het weer alleen zijn zal wel even flink klote voelen. Kan ik me voorstellen!
Heb je goed gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef Morretje het volgende:
Voor goede wraakacties moet je bij Qwea zijn!![]()
Maar ja, zijn smsje was vast van zijn kant al een wraakactie, of niet?
Zeker waar, ik ben verder ook niks van plan maar op het momentje dat je zo'n smsje leestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
In wraakacties moet je helemaal geen zin hebben. Dat lost niets op, behalve dat je er een hoop extra negatieve energie aan kwijt bent.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Nonneke het volgende:
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
Met gem. een 7![]()
![]()
woohoo
Ja dat doe ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:58 schreef Greys het volgende:
Ja Maes dat vind ik ook fijn
Bel je even als je onderweg gaat? Want ik weet niet zeker of we in de Tuin gaan eten of in dat tentje iets verderop zitten!
Jaquote:
Ik heb 'm niet afgewezen, ik heb 'm mijn huis uit gezet nadat ie mij een dom wijf noemde over een berichtje op teletekst. Nu wilde hij toch al gaan, omdat weg rennen zijn oplossing voor alles is, dat had ik van de week ook al ondervonden. (vandaar dat ik er nu ook gewoon echt klaar mee was).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:49 schreef nokwanda het volgende:
DML, Beter alleen dan met iemand die om welke reden dan ook niet bij je past. En als je daar eerlijk over bent geweest en er komt een actie omdat iemand zich afgewezen voelt dan kun je daar wel boos over worden, maar is het ook wel goed om er boven te staan.
Maar dat weet je allemaal al.
Thnx allemaal voor de felicitatiesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gefeliciteeeerd
Voor welke opleiding ben je nou geslaagd?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan me voorstellen DML, maar Dom Wijf zijn geen aardige woordjes zeg maar.
Daarnaast ben ik van mening dat een relatie een aanvulling moet zijn op je leven en geen invulling.
En iemand die je zo noemt, zou ik niet als aanvulling zien![]()
Lekker erboven blijven staan, zoals Nok zegt. Gal spuien doe je maar hier...
Of je moet um via Fok! kennen natuurlijk..
quote:
Mjaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedver MB![]()
Heeft Muis ook es gehad, als z'n suiker te hoog was raakte die aan schijt.
Zat ie bij de DA in z'n mandje en scheet dat vol.... om er vervolgens lekker in te gaan liggen.
Die lucht, oooooh wat was dat ranzig.![]()
Ik heb toen het onderste gedeelte van de kattenbak vol water gezet en um daar echt ingedrukt![]()
Succes met opruimen, als je straks lekker op bedje ligt denk je het nog steeds te ruiken
Wat een lul 13.gif.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet afgewezen, ik heb 'm mijn huis uit gezet nadat ie mij een dom wijf noemde over een berichtje op teletekst. Nu wilde hij toch al gaan, omdat weg rennen zijn oplossing voor alles is, dat had ik van de week ook al ondervonden. (vandaar dat ik er nu ook gewoon echt klaar mee was).
Ik heb op geen van zijn 3 smsjes naderhand meer gereageerd en 'm overal verwijderd en geblockt.
Ik vind het ook al lang best zo, ik twijfelde al eerder namelijk, alleen kan ook met modder smijten achteraf helaas nog wel eens een gevoelige snaar raken.
Ja dat is ook wel zo he, hm ik vind het zo lastig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zolang dr niks gebroken is en ze niet lopen te gillen en te manken moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dr altijd redelijk makkelijk in ben zelf. Dan is er dus hooguit iets verrekt of gekneusd en dat gaat ook wel over zonder ab en pijnstillers, dus dan ga ik niet en doen ze zelf maar even een paar daagjes rustig aan omdat het pijn doet.
Oh je hebt hem gezien!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef MissBliss het volgende:
Jeutje wat is PS I Love You een jankfilm zeg!
Gisterenavond het eerste deel gekeken, janken janken, toen uitgezet want ik was dronken en mn ogen vielen dichtNet de rest, weer janken
Maar wel leuk
Net belde Re vanuit het vliegveld van Orlando vanuit de Lush, ik mocht kiezen!![]()
Zeker leuke mannen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh je hebt hem gezien!Wel de moeite waard he? En leuke mannen
![]()
Kijk, dát zijn de telefoontjes!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:voor Greys
Fijn dat het mee valt met Sylver Non.
MB, komt Re nu lekker weer naar huis?
quote:
Hij ging zondagochtend weg... Niet zo heel lang dus, maar ik ben het helemaal niet gewend zo lang uit elkaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En hoe lang is ie nu weg geweest?
Geef je 'm wel een dikke smakkerd als je thuis komt dan?
Nah, ik heb hem helemaal niet gehoord over winkelen, had ie het te druk voor geloof ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Heeft Re nog geen Victoria's Secrets ontdekt aldaar?
Dizzy, ik vind je avatar leuk
quote:
Dat ga ik ook weer doen over een tijdje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, ik had dat van vorig jaar mei tot nog niet zo heel lang geleden, veel te druk op mn werk en thuis ook veel te veel socializen en zo, ik ben nu echt aan het bijkomen nog steeds, heerlijk vind ik het. Ik ben zelfs weer als een bezetene aan het lezen
Stofzuigen is echt zo overrated, alles wat je er voor in de plaats kan doen is beter.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu ook even een uurtje snurken![]()
Dan ga ik daarna wel stofzuigen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:03 schreef nokwanda het volgende:
zit hier met dikke sokken en trui en lange broek nog te bibberen, dus ik had alvast medelijden met je arme doggies
Jij bent niet naakt (denk ik)quote:
quote:
Da's 6 teveel. Doe ons er dan ook een. Stuur er maar twee door naar mij, dan schuif ik er een verder door naar het zuidelijke Maastricht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dan was m'n middagTUK iig gerechtvaardigd. Het was maar goed dat de telefoon ging, anders sliep ik nu nog![]()
En Chico, wat een plaaaaatje toch![]()
Het schijnt hier trouwens 7 zonnen...
Eten niet maar speeltjes, knopen, plasticjes, frutsels, alles vind ik terug in mijn bed, lachen johquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Gooooooooo Sylver![]()
Als ik mijnes zou laten lagen ze ook heel de dag in bed te meuren, dat mogen ze dus absoluut niet want dan begraaft de Fritsemans de hele inhoud van de brokkenbak in mijn bed
Heb je die film wel eens gezien?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Leuke chickflick alert!!!!
Net 5, over paar minuutjes!
zoals wat ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Tjonge jonge....vanmiddag de hele middag in coma gelegen, vanavond weer anderhalf uur liggen meuren en ik ben alweer moe.
Ik word oud![]()
Non, ik heb de hele lijst naar Stefan doorgemaild; hij zag genoeg lekkers staan.
Maar hij moest vanaaf eerst Marktplaats en Autotrader afspeuren voor een nieuwe auto voor z'n ouders.
Toen wij zondag bootje varen deden, reed z'n mams de auto in de prak![]()
Ik laat het je zsm weten wat je op mag sturen...
Zijn er trouwens al nieuwe damesluggies?
Ja dat vond ik ook zo bizar, sinds wanneer is er op zaterdag spits en rijden ze dan ook op zondag?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef nokwanda het volgende:
Maar dan rijden ze toch alleen maar tijdens de spits? (op zaterdag? Spits?)
aaaaaaaah alleen maar rood, wou je wit, blauw en oranje ook nog ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb er eentje (een rode) en die staat op de tv
Want AAAAAAAAALLLLLLE WELPIES HELPUHHHHHHHHHHHHH
En Nok, ja
Die 3 van mij hebben alle 3 een oranje stropdasje en Pim ook een oranje vlinderdasje (die was ooit van Faas dr 1e en enigste koninginnedag in A'damquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 2 oranje vandaag gekegen van een collega, ik vond ze eerst stom nu vind ik ze leuk en Frits en Karel vraten ze net bijna op dus die vinden ze ook geweldig![]()
En Nok, JAAAAAAAAA als ik eenmaal ga kijken dan heb ik het nie meer hoor.
Ben je erg debiel als je alleen zit te kijken en dan toch al je honden in hun oranje assecoires hijst?![]()
![]()
Ik heb volgens mij nog een oranje fleecedeken liggen, daar bak ik dit weekend wel ff truien van. Frits zn truitje is nog van het wk, toen zat die op een robijn beertje geloof ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:20 schreef Nonneke het volgende:
ik ben verliefd op je hondjes, en op hun prachtige oranje outfitjes ! een Nike outfit !!![]()
![]()
![]()
![]()
als ik jou was zou ik wat van die officiele oranje Nike shirts halen (MP is vaak je beste vriend) in een babymaatje en die een beetje aanpassen, super stoer !
Ja ik moet m ff laten photoshoppen en dan aanvalluhhhhhhh dr bij zo uit zn bekkie, maar mn photoshopdinnetje is niet thuis dit weekendquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Jemig, Oh-oh, die laatste foto met die bal op de achtergrond kan zo in een blad!![]()
Wat een ubertoffe foto!![]()
Jaja doe maar stoer, je zit vast ook in het oranje te juichen voor de tv nuquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:32 schreef nokwanda het volgende:Ik moet echt om jullie lachen, maar jullie zijn wel cute
Dat niet, maar het is echt leuk dat ze gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaja doe maar stoer, je zit vast ook in het oranje te juichen voor de tv nu
Ze hebben ze alleen om met het EK/WK, en als ik er aan denk met koninginnedag, ze hebben er nml een schuft hekel aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:44 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG Greys HEEEEEEELEMAAL te GAAF!
Dank je![]()
Ik kan dat echt niet![]()
En Non, das toch zonde, ze gebruiken ze toch zelf!
Ik zal mijn foto's van 2006 es zoeken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
NOTE TO CONLECHE:
Ik zou geen... ik herhaal... géén oranje vlaggetje buiten hangen aldaar in La France![]()
Nee hoor, ik doneer graag een oranje stropdasjes aan jouw hondjesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Oeh net wel hoor Conleche!
GREYSSSSSSS DE FOTO STAAT NU LEKKER GROOT bovenaan het chinezenforum![]()
Je kan dr niet op zonder aanmelden maar go check Chico out!
http://chinesecrested.forumup.nl/index.php?mforum=chinesecrested
Oh Non, vind je dat echt niet heel sneu dan?
Mijnes hebben ook kerstmannenpakkies
Ja stoer he!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Ja ik heb zeker gekeken en ik ben een beetje trots, op jouw geweldige fotokunsten, op held Chico en op mijn bescheiden photoshopkunsten
Bwahahahaha, die foto! Ik snap dat je gewonnen hebt!![]()
Kom de volgende wedstrijd bij mij kijken. Dan laat ik je lekker los in de keukenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kon de spanning niet aan, dan ga ik naar buiten...
Heb onder de wedstrijd ook de hele bbq geboend
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik moest aan je denken, sorry...
http://www.nu.nl/news/161(...)_jongere_vaders.html
Doe maar een PMmetje met je adres, dan stuur ik em opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft de hele dag zo rondgelopen en ik bedenk me dat ik die bus nog ergens heb, dit keer is Billy de pineut als ik m nog kan vinden![]()
En Non, als je het echt zeker weet van dat gave stropdasje, heeeeel graag, Bil heeft eigenlijk nog niet echt iets, want die oranje Nike bandana is m te groot, wil jij die anders dan???
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok![]()
Ben aan het tasje pakken, we gaan zo richting het "zonnige" zuiden.
Naar Guuusssieee! Heb er zin in!![]()
@Non, lees net je berichtje; dus voor 6 juli moet de keuze zijn doorgegeven?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Nonneke het volgende:![]()
en ik krijg zojuist toestemming van A voor een naakthondze heeft alleen Billy en Chico pas op de foto gezien
![]()
"Maar die naakthond komt niet in bed hoor !"
uhuh right![]()
*huppelt*
AUW, dat is echt erg zeg. Soms spalken ze m wel , of tapen aan een teen dr naast geloof ik, ik zou toch ff gaan als je echt denkt dat ie gebroken is. En ijs er op en je fijn laten bedienenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:41 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is mijn teen gebroken
Maar daar hoef je niet mee naar de dokter toch? Daar doen ze toch niets aan??
Ik gleed van een paar treden van de trap af. Auw.
Dat wordt de komende tijd op slippers lopen
Klungel dat ik ben!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
ECHT????????
Wedden dat ie wel in bed slaapt als ie dr ooit komt![]()
Niks zo heerlijk als een warme chinees onder je dekbed![]()
Oh jawel, 2 warme chinezen![]()
Oeh jullie moeten definately naar de chinezen dag komen , en word maar fijn lid van ons forum ook
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:09 schreef Greys het volgende:
Linkervoet, teen naast grote teen. Mijn wijsteen?
Heer G begint a.s. maandag bij zijn nieuwe baan!
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Fijn voor jullie. Hopen dat ie hier meer lol in heeft.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:09 schreef Maes het volgende:
Nok, laat me weten als je moeilijkheden hebt met Fortis, ik heb een superingangetje bij Fortis.
Dat werk. Gaaaaaf, maar ook eng, zo'n rad. da's echt griezelig hoog. brrrrrr. Krijg er al rillingen van als ik dat plaatje ziequote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Heb nog niet gekoeld Maes
Ik dacht dat het wel meeviel, totdat ik een slipper probeerde aan te trekken (auwwwwwww!)
Leuk zeg, dat voetbal kijken met zoveel mensen!
Lijkt me echt supergezellig!
Nok, ik beloof dat als ik er dinsdag nog last van heb dat ik dan 's middags even langs de doc ga (dan heb ik vrij). En dat geld van je rekening!Wanneer is dat dan afgeschreven? Direct achteraan bellen in elk geval, misschien gewoon morgen al op een noodnummer ofzo!
Nee hoor schat, blijf jij maar lekker thuisquote:Op zondag 15 juni 2008 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maes moet ik morgen werken? Want daar heb ik eigenlijk geen zin in...
goedemorgen Ingetjequote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Morrie....mooi dat het gezellig was (afgezien van die kerk dan)
Toen ik vanochtend om half 9 beneden kwam, lag er een glas in 10000 stukken op de plavuizen, dus ik snel deuren dicht en opruimen. Ging ik daarna nog een uurtje liggen en toen zag ik dus pas dat er in de berging allemaal bloedvoetstapjes op de plavuizen zitten en er bloed"flatsen" tegen de muur omhoog zitten. Heb alle katten al uitgebreid gecheckt; geen bloedvoetjes. En ook lopen ze allemaal normaal.
Iemand tips om er achter te komen wie het is?
Dat zou je wel denken ja maar beestjes kunnen nog best hard voor zichzelf zijn hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes![]()
Daar heb ik idd op zitten letten idd, maar er is geen 1 kat waarbij me iets opvalt.
Ik denk haast Baloe, omdat alle andere katten vanochtend op bed lagen toen ik wakker werd. Zal het bed nog es goed checken, kijken of daar ook bloedvoetjes op zitten.
Maar als het glas er nog in zou zitten, zou hij toch ook raar moeten lopen?
Nee dat probeerde ik maar juist die droge aarde veroorzaakt strepen en alles op haar vacht en ging er zelfs onder de douche nauwelijks af.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Morretje het volgende:
DML, kon je d'r niet gewoon uitkloppen?![]()
Zit je nu onder de krassen, of valt het mee?
Greys, mijn hyves doet het gewoon.. Volgens mij zag ik je wel online komen net, kan dat?
Ow Non, jij bent gek zeg, ( en nu heb ik m zaterdag pas want ik ben niet thuis als den postbode komt helaasch, ow en zaterdag kan ik m ook niet halen want dan ben ik heeeeeeeeel de dag weg...toch maar iemand vragen m even voor me op te pikken van de week danquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Nonneke het volgende:
Het stropdasje zit op de post ! Tis alleen een doosje geworden![]()
dus het gaat niet door je brievenbus passen
Kan het niet bij een van je buren worden afgegeven ?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow Non, jij bent gek zeg, ( en nu heb ik m zaterdag pas want ik ben niet thuis als den postbode komt helaasch, ow en zaterdag kan ik m ook niet halen want dan ben ik heeeeeeeeel de dag weg...toch maar iemand vragen m even voor me op te pikken van de week dan). Komt mijn envelopje morgen wel heel schamel aan
![]()
Ing, zolang ze nergens last van hebben valt het hopenlijk wel mee!
Ik ga zaterdag ff op en neer naar Alkmaar, ons vakantieadresje checken.
Had nog een treinkaartje over voor in het weekend en die moet op natuurlijk.
Gelukkig vinden de honden het chill in de trein, kwam er alleen na het afspreken achter dat er dan weer voetbal is , dus ik moet wel ff een sms dienst regelen![]()
Ik heb net alle hondjes gewassen, ook de stinkchihuahua's een keer, en die zijn nu boosch.
Er woont een nieuwe chihuahua hier, leuk dat ie is, we hebben tot 20.00 buiten zitten spelen met hem.
Kijk BéBé:
[ afbeelding ]
Ow ja en check mn custom made halsbanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt iedereen vindt ze te gaaf!
Lief hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 21:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Kan het niet bij een van je buren worden afgegeven ?
Anders had Billy hem morgenavond mooi omgekunt tijdens de wedstrijd !
Hahaha ik wou hem in een bubbeltjes envelop doen maar was toch bang dat het sluitinkje zou breken, dus dan maar een doosje, maarja, een doosje voor een klein stropdasje is natuurlijk ook zonde, dus ik moest er gewoon voor zorgen dat het doosje wat voller kwam
Wat een lief klein pupjeen leuke halsbandjes !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |