quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef oh-oh het volgende:Oh Nok, ik had dat van vorig jaar mei tot nog niet zo heel lang geleden, veel te druk op mn werk en thuis ook veel te veel socializen en zo, ik ben nu echt aan het bijkomen nog steeds, heerlijk vind ik het. Ik ben zelfs weer als een bezetene aan het lezen
Dat ga ik ook weer doen over een tijdje.
Ik heb nogal de neiging (het is een behoorlijk patroon in mijn leven) om een specifiek onderdeel tot in het extreme te gaan ontwikkelen in een korte tijd en dan over te gaan op een ander deel van mezelf om te ontwikkelen en dan weer terug naar dat andere deel.
Heel leerzaam, maar ergens krijg ik ook wel weer de rust om dat hele zootje te integreren.
Op het moment is het wel hard werken, maar ook vreselijk snel ontwikkelen. Ik kan veel dus ik doe veel. Tegelijk kan en wil ik niet enzijdig zijn, dus kan ik ook niet kiezen.
Op dit moment heeft mijn cognitieve stukkie de overhand omdat dat ontwikkeling nodig had.
Tegelijk krijg ik de spirituele zaken van anderen ook weer steeds meer op mijn dak en blijf ik bepaalde mensen aantrekken die denken dat ik kan helpen en die niks met werkmasar met mijn eigen mens-zijn te maken hebben.
Ik voel me dan vaak hopeloos incompetent en doe maar hopen kennis op die eerst een plaats moet krijgen voor ik iets kan doen. Maar dat komt allemaal wel.
Ingewikkeld verhaal. Hoop dat het nog te snappen is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl