Ja dat is ook wel zo he, hm ik vind het zo lastig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zolang dr niks gebroken is en ze niet lopen te gillen en te manken moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dr altijd redelijk makkelijk in ben zelf. Dan is er dus hooguit iets verrekt of gekneusd en dat gaat ook wel over zonder ab en pijnstillers, dus dan ga ik niet en doen ze zelf maar even een paar daagjes rustig aan omdat het pijn doet.
Oh je hebt hem gezien!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef MissBliss het volgende:
Jeutje wat is PS I Love You een jankfilm zeg!
Gisterenavond het eerste deel gekeken, janken janken, toen uitgezet want ik was dronken en mn ogen vielen dichtNet de rest, weer janken
Maar wel leuk
Net belde Re vanuit het vliegveld van Orlando vanuit de Lush, ik mocht kiezen!![]()
Zeker leuke mannen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh je hebt hem gezien!Wel de moeite waard he? En leuke mannen
![]()
Kijk, dát zijn de telefoontjes!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:voor Greys
Fijn dat het mee valt met Sylver Non.
MB, komt Re nu lekker weer naar huis?
quote:
Hij ging zondagochtend weg... Niet zo heel lang dus, maar ik ben het helemaal niet gewend zo lang uit elkaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En hoe lang is ie nu weg geweest?
Geef je 'm wel een dikke smakkerd als je thuis komt dan?
Nah, ik heb hem helemaal niet gehoord over winkelen, had ie het te druk voor geloof ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
Heeft Re nog geen Victoria's Secrets ontdekt aldaar?
Dizzy, ik vind je avatar leuk
quote:
Dat ga ik ook weer doen over een tijdje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, ik had dat van vorig jaar mei tot nog niet zo heel lang geleden, veel te druk op mn werk en thuis ook veel te veel socializen en zo, ik ben nu echt aan het bijkomen nog steeds, heerlijk vind ik het. Ik ben zelfs weer als een bezetene aan het lezen
Stofzuigen is echt zo overrated, alles wat je er voor in de plaats kan doen is beter.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu ook even een uurtje snurken![]()
Dan ga ik daarna wel stofzuigen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:03 schreef nokwanda het volgende:
zit hier met dikke sokken en trui en lange broek nog te bibberen, dus ik had alvast medelijden met je arme doggies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |