Recent, waar ik eerder al over twijfelde, maar dat aan de kant gezet had en wat nu meer dan terechte twijfels waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
DML, was dat een 'recente' man, of eentje die al lang(er) in je leven was?
Ik snap het niet meer zo goed geloof ik
Ja dat kan gelukkig (ze krijgt het grootste deel terug). Ik wist niet dat het beëindigen van je relatie onder de annuleringsverzekering valt trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
He bah Greys...wat sneu voor je zusje![]()
En wat een rotstreek van die vent.
Kunnen ze die vakantie nog wel annuleren?
Nou ik krijg net een smsje dat me echt pislink maakt en doet shaken. Iemand een idee voor een wraak actie want geloof me, deze opmerking rechtvaardigt alles...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
Dizzy, was het pannekoekenman dus?
Zo te horen mis je aan hem niets dus in elk geval, maar het weer alleen zijn zal wel even flink klote voelen. Kan ik me voorstellen!
Heb je goed gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:29 schreef Morretje het volgende:
Voor goede wraakacties moet je bij Qwea zijn!![]()
Maar ja, zijn smsje was vast van zijn kant al een wraakactie, of niet?
Zeker waar, ik ben verder ook niks van plan maar op het momentje dat je zo'n smsje leestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
In wraakacties moet je helemaal geen zin hebben. Dat lost niets op, behalve dat je er een hoop extra negatieve energie aan kwijt bent.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Nonneke het volgende:
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
Met gem. een 7![]()
![]()
woohoo
Ja dat doe ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:58 schreef Greys het volgende:
Ja Maes dat vind ik ook fijn
Bel je even als je onderweg gaat? Want ik weet niet zeker of we in de Tuin gaan eten of in dat tentje iets verderop zitten!
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |