Jij bent niet naakt (denk ik)quote:
quote:
Da's 6 teveel. Doe ons er dan ook een. Stuur er maar twee door naar mij, dan schuif ik er een verder door naar het zuidelijke Maastricht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dan was m'n middagTUK iig gerechtvaardigd. Het was maar goed dat de telefoon ging, anders sliep ik nu nog![]()
En Chico, wat een plaaaaatje toch![]()
Het schijnt hier trouwens 7 zonnen...
Eten niet maar speeltjes, knopen, plasticjes, frutsels, alles vind ik terug in mijn bed, lachen johquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Gooooooooo Sylver![]()
Als ik mijnes zou laten lagen ze ook heel de dag in bed te meuren, dat mogen ze dus absoluut niet want dan begraaft de Fritsemans de hele inhoud van de brokkenbak in mijn bed
Heb je die film wel eens gezien?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Leuke chickflick alert!!!!
Net 5, over paar minuutjes!
zoals wat ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Tjonge jonge....vanmiddag de hele middag in coma gelegen, vanavond weer anderhalf uur liggen meuren en ik ben alweer moe.
Ik word oud![]()
Non, ik heb de hele lijst naar Stefan doorgemaild; hij zag genoeg lekkers staan.
Maar hij moest vanaaf eerst Marktplaats en Autotrader afspeuren voor een nieuwe auto voor z'n ouders.
Toen wij zondag bootje varen deden, reed z'n mams de auto in de prak![]()
Ik laat het je zsm weten wat je op mag sturen...
Zijn er trouwens al nieuwe damesluggies?
Ja dat vond ik ook zo bizar, sinds wanneer is er op zaterdag spits en rijden ze dan ook op zondag?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef nokwanda het volgende:
Maar dan rijden ze toch alleen maar tijdens de spits? (op zaterdag? Spits?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |