abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2008 @ 23:45:04 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_59420243
Non de bandana zit ook al in mn tas, ik gooi m morgen met de kantoor post mee
Ik ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd naar de naam
Maes weet je toevallig hoe het hondje heet? Mss ken ik m wel, de naakthondenwereld is klein
Ik heb net een uur lang met de hand die tweede halsband zitten naaien , zo koppig ben ik dan wel weer, ze moeten natuurlijk wel morgen alletwee een tijgerprinthalsband met oranje fleece voering om he
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 16 juni 2008 @ 01:24:44 #277
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59422437
Haaai allemaal

Guus was geweldig
Feest op en top...
Binnen een half uur zaten we al onder het bier. Dat schijnt leuk te zijn; er mee gooien
Was 23.00 afgelopen en we lagen om 23.45 uur al compleet munt op bed. Na uiteraard eerst lekker te hebben gedouchd.

Vanmiddag/avond verjaardag gehad. Ook wel leuk...nu moe; slapen; morgen bijlezen.

Greys, wel ff foto laten maken, alstie verkeerd aan elkaar groeit heb je daar je leven lang last van...
En nog bedankt voor je sms
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 16 juni 2008 @ 09:36:01 #278
176471 oh-oh
pi_59424724
Mogge, waaaaaaaaaaar is iedereeeeeeeeen?
Ing, klinkt als een avond in de hel
Fijn dat jij het wel leuk vond!
Greys als je nu nog niet naar die teen laat kijken weet ik t ook nie meer.
Ik heb kramp in mn hand van dat naaien van gisteren
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_59425245
Goedemorgen!

Ik heb een heeeerlijk weekend gehad, het was hartstikke druk met kinderen maar we hadden ons eigen tentje mee..
Eigenlijk niets bijzonders gedaan, behalve zondag: Om half 10 in de kerk zitten en pannenkoeken eten in een restaurant..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 16 juni 2008 @ 10:39:52 #280
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59425910
Mogguh Morrie....mooi dat het gezellig was (afgezien van die kerk dan )

Toen ik vanochtend om half 9 beneden kwam, lag er een glas in 10000 stukken op de plavuizen, dus ik snel deuren dicht en opruimen. Ging ik daarna nog een uurtje liggen en toen zag ik dus pas dat er in de berging allemaal bloedvoetstapjes op de plavuizen zitten en er bloed"flatsen" tegen de muur omhoog zitten. Heb alle katten al uitgebreid gecheckt; geen bloedvoetjes. En ook lopen ze allemaal normaal.
Iemand tips om er achter te komen wie het is?
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 10:57:19 #281
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59426347
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Morrie....mooi dat het gezellig was (afgezien van die kerk dan )

Toen ik vanochtend om half 9 beneden kwam, lag er een glas in 10000 stukken op de plavuizen, dus ik snel deuren dicht en opruimen. Ging ik daarna nog een uurtje liggen en toen zag ik dus pas dat er in de berging allemaal bloedvoetstapjes op de plavuizen zitten en er bloed"flatsen" tegen de muur omhoog zitten. Heb alle katten al uitgebreid gecheckt; geen bloedvoetjes. En ook lopen ze allemaal normaal.
Iemand tips om er achter te komen wie het is?
goedemorgen Ingetje

Oh dat is heel vervelend, en de katten likken het natuurlijk ook meteen weg, misschien dat je daarop zou kunnen letten, op wie het meest likt of zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 16 juni 2008 @ 11:06:21 #282
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59426564
Senes
Daar heb ik idd op zitten letten idd, maar er is geen 1 kat waarbij me iets opvalt.
Ik denk haast Baloe, omdat alle andere katten vanochtend op bed lagen toen ik wakker werd. Zal het bed nog es goed checken, kijken of daar ook bloedvoetjes op zitten.
Maar als het glas er nog in zou zitten, zou hij toch ook raar moeten lopen?
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 11:08:31 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59426616
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes
Daar heb ik idd op zitten letten idd, maar er is geen 1 kat waarbij me iets opvalt.
Ik denk haast Baloe, omdat alle andere katten vanochtend op bed lagen toen ik wakker werd. Zal het bed nog es goed checken, kijken of daar ook bloedvoetjes op zitten.
Maar als het glas er nog in zou zitten, zou hij toch ook raar moeten lopen?
Dat zou je wel denken ja maar beestjes kunnen nog best hard voor zichzelf zijn hoor.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 16 juni 2008 @ 11:11:05 #284
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59426678
Baloe is wel een echte rauwdouwer idd
pi_59426720
@Ing, als er niemand hinkt en je kunt niets vinden is het ook niet zo relevant meer. Ze zijn vaak heel handig in het zelf uitpeuteren van iets dat dwars zit.
Hondje van dinnetje brak laatst zijn nagel af. Hinkte en bloedde, maar we mochten er niet aankomen. Hij likte het zelf schoon en haalde het takje dat ertussen zat eruit, nageltje eraf en klaar. Nergens geen last meer van gehad.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 16 juni 2008 @ 11:16:01 #286
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59426783
Nok

Er zitten idd ook van die spetters op de muur alsof ze met het achterpootje hebben staan schudden. Dat doen ze ook wel es als ze een nat pootje hebben.
Dus mss is het inmiddels weer uit.
Ik hou de hele club iig goed in de gaten en hopen dat geen 1 poek een ontstoken pootje krijgt.
pi_59433829
He Ing,

dat was lekker wakker worden.. Arme poeks, rellen is leuk, maar ja..
Hier vannacht ook een rellende Chip, maar die dendert alleen maar van boven naar beneden. Die springt nooit ergens bovenop..
pi_59437654
Ik had een wit katje dat door de aarde ging rollen. Tja de consequentie is een douche om schoon te worden zodat ik geen zwarte pootjes in mijn schone bed heb. She was not amused.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 16 juni 2008 @ 19:20:48 #289
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59439701

Het stropdasje zit op de post ! Tis alleen een doosje geworden dus het gaat niet door je brievenbus passen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juni 2008 @ 19:26:04 #290
163650 Greys
pi_59439890
Hello allemaal!
Doet jullie Hyves het ook niet?

Ing, ik hoop dat de ongelukkige bloedspetteraar er geen last meer van heeft!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juni 2008 @ 19:34:52 #291
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59440167
Mijn Hyves doet het wel....

Bah Ingetje Hebben ze niet gewoon een vogeltje of muisje uit elkaar gescheurd ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_59440659
DML, kon je d'r niet gewoon uitkloppen?

Zit je nu onder de krassen, of valt het mee?

Greys, mijn hyves doet het gewoon.. Volgens mij zag ik je wel online komen net, kan dat?
pi_59440758
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Morretje het volgende:
DML, kon je d'r niet gewoon uitkloppen?

Zit je nu onder de krassen, of valt het mee?

Greys, mijn hyves doet het gewoon.. Volgens mij zag ik je wel online komen net, kan dat?
Nee dat probeerde ik maar juist die droge aarde veroorzaakt strepen en alles op haar vacht en ging er zelfs onder de douche nauwelijks af.
Mijn douche is een kast (heb weleens foto's geplaatst) dus ze kan nergens heen en ze liet zich rustig in een handdoek wikkelen daarna. Niks nageltjes of iets. Mijn moppie
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juni 2008 @ 20:04:13 #294
163650 Greys
pi_59441073
Nou dan ligt het hier zeker aan kpnplanet internet, want zowel op de laptop van Heer G als op die van mij kan ik niet op mijn eigen Hyves profiel. Ik kan met veel pijn en moeite en rode kruisjes inloggen, maar daarna krijg ik 'De webpagina kan niet worden weergegeven'. Terwijl ik dan dus wel even online ga, want dat zag Morrie. Grrrrrrrrrr. Snap er niets van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juni 2008 @ 20:05:30 #295
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59441108
Arme Freggel

Hier nog steeds geen idee wie de gewonde poot heeft, maar we gaan nog steeds uit van Baloe. We ontdekten wel een klein plekje tussen z'n teentjes. Maar zo te zien heeft ie verder nergens last van.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juni 2008 @ 20:08:46 #296
163650 Greys
pi_59441206
Dan zal hij het er inderdaad wel uitgepeuterd/geschud hebben Ing
En zoiets kan flink bloeden natuurlijk, maar Baloeloeloeloe is natuurlijk zo gezond als een vis dus dat is alweer bijna geheeld!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juni 2008 @ 21:43:53 #297
176471 oh-oh
pi_59444221
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Nonneke het volgende:

Het stropdasje zit op de post ! Tis alleen een doosje geworden dus het gaat niet door je brievenbus passen
Ow Non, jij bent gek zeg, ( en nu heb ik m zaterdag pas want ik ben niet thuis als den postbode komt helaasch, ow en zaterdag kan ik m ook niet halen want dan ben ik heeeeeeeeel de dag weg...toch maar iemand vragen m even voor me op te pikken van de week dan ). Komt mijn envelopje morgen wel heel schamel aan
Ing, zolang ze nergens last van hebben valt het hopenlijk wel mee!
Ik ga zaterdag ff op en neer naar Alkmaar, ons vakantieadresje checken.
Had nog een treinkaartje over voor in het weekend en die moet op natuurlijk.
Gelukkig vinden de honden het chill in de trein, kwam er alleen na het afspreken achter dat er dan weer voetbal is , dus ik moet wel ff een sms dienst regelen
Ik heb net alle hondjes gewassen, ook de stinkchihuahua's een keer, en die zijn nu boosch.
Er woont een nieuwe chihuahua hier, leuk dat ie is, we hebben tot 20.00 buiten zitten spelen met hem.
Kijk BéBé:

Ow ja en check mn custom made halsbanden:

Echt iedereen vindt ze te gaaf!
( Groucho Marx )
pi_59444432
oohh, wat een scheetje, die Chihuahua
En die halsbanden zijn flitsend zeg!
  maandag 16 juni 2008 @ 21:53:18 #299
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59444580
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ow Non, jij bent gek zeg, ( en nu heb ik m zaterdag pas want ik ben niet thuis als den postbode komt helaasch, ow en zaterdag kan ik m ook niet halen want dan ben ik heeeeeeeeel de dag weg...toch maar iemand vragen m even voor me op te pikken van de week dan ). Komt mijn envelopje morgen wel heel schamel aan
Ing, zolang ze nergens last van hebben valt het hopenlijk wel mee!
Ik ga zaterdag ff op en neer naar Alkmaar, ons vakantieadresje checken.
Had nog een treinkaartje over voor in het weekend en die moet op natuurlijk.
Gelukkig vinden de honden het chill in de trein, kwam er alleen na het afspreken achter dat er dan weer voetbal is , dus ik moet wel ff een sms dienst regelen
Ik heb net alle hondjes gewassen, ook de stinkchihuahua's een keer, en die zijn nu boosch.
Er woont een nieuwe chihuahua hier, leuk dat ie is, we hebben tot 20.00 buiten zitten spelen met hem.
Kijk BéBé:
[ afbeelding ]
Ow ja en check mn custom made halsbanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt iedereen vindt ze te gaaf!
Kan het niet bij een van je buren worden afgegeven ?
Anders had Billy hem morgenavond mooi omgekunt tijdens de wedstrijd !
Hahaha ik wou hem in een bubbeltjes envelop doen maar was toch bang dat het sluitinkje zou breken, dus dan maar een doosje, maarja, een doosje voor een klein stropdasje is natuurlijk ook zonde, dus ik moest er gewoon voor zorgen dat het doosje wat voller kwam

Wat een lief klein pupje en leuke halsbandjes !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 16 juni 2008 @ 21:54:34 #300
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59444620
Stoere Nakies hoor

En wat een knuffeltje, die BeBe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')