goedemorgen Ingetjequote:Op maandag 16 juni 2008 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Morrie....mooi dat het gezellig was (afgezien van die kerk dan)
Toen ik vanochtend om half 9 beneden kwam, lag er een glas in 10000 stukken op de plavuizen, dus ik snel deuren dicht en opruimen. Ging ik daarna nog een uurtje liggen en toen zag ik dus pas dat er in de berging allemaal bloedvoetstapjes op de plavuizen zitten en er bloed"flatsen" tegen de muur omhoog zitten. Heb alle katten al uitgebreid gecheckt; geen bloedvoetjes. En ook lopen ze allemaal normaal.
Iemand tips om er achter te komen wie het is?
Dat zou je wel denken ja maar beestjes kunnen nog best hard voor zichzelf zijn hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes![]()
Daar heb ik idd op zitten letten idd, maar er is geen 1 kat waarbij me iets opvalt.
Ik denk haast Baloe, omdat alle andere katten vanochtend op bed lagen toen ik wakker werd. Zal het bed nog es goed checken, kijken of daar ook bloedvoetjes op zitten.
Maar als het glas er nog in zou zitten, zou hij toch ook raar moeten lopen?
Nee dat probeerde ik maar juist die droge aarde veroorzaakt strepen en alles op haar vacht en ging er zelfs onder de douche nauwelijks af.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Morretje het volgende:
DML, kon je d'r niet gewoon uitkloppen?![]()
Zit je nu onder de krassen, of valt het mee?
Greys, mijn hyves doet het gewoon.. Volgens mij zag ik je wel online komen net, kan dat?
Ow Non, jij bent gek zeg, ( en nu heb ik m zaterdag pas want ik ben niet thuis als den postbode komt helaasch, ow en zaterdag kan ik m ook niet halen want dan ben ik heeeeeeeeel de dag weg...toch maar iemand vragen m even voor me op te pikken van de week danquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Nonneke het volgende:
Het stropdasje zit op de post ! Tis alleen een doosje geworden![]()
dus het gaat niet door je brievenbus passen
Kan het niet bij een van je buren worden afgegeven ?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow Non, jij bent gek zeg, ( en nu heb ik m zaterdag pas want ik ben niet thuis als den postbode komt helaasch, ow en zaterdag kan ik m ook niet halen want dan ben ik heeeeeeeeel de dag weg...toch maar iemand vragen m even voor me op te pikken van de week dan). Komt mijn envelopje morgen wel heel schamel aan
![]()
Ing, zolang ze nergens last van hebben valt het hopenlijk wel mee!
Ik ga zaterdag ff op en neer naar Alkmaar, ons vakantieadresje checken.
Had nog een treinkaartje over voor in het weekend en die moet op natuurlijk.
Gelukkig vinden de honden het chill in de trein, kwam er alleen na het afspreken achter dat er dan weer voetbal is , dus ik moet wel ff een sms dienst regelen![]()
Ik heb net alle hondjes gewassen, ook de stinkchihuahua's een keer, en die zijn nu boosch.
Er woont een nieuwe chihuahua hier, leuk dat ie is, we hebben tot 20.00 buiten zitten spelen met hem.
Kijk BéBé:
[ afbeelding ]
Ow ja en check mn custom made halsbanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt iedereen vindt ze te gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |