6 kilo is wel erg veel jaquote:Op maandag 9 juni 2008 12:20 schreef teigan het volgende:
Ik gooide hem dicht met het verhaal over dat mijn weegschaal wel 6 kilo kan verschillen, afhankelijk van hoe je erop staat... Misschien dus maar eens tijd voor een nieuwe..
niks aan het handjequote:
als je het middelt kwam het redelijk overeen met het gewicht wat je krijgt als je gewoon netjes in het midden gaat staan hoor... MAarja, je gaat je wel afvragen hoeveel dat getalletje dan voorstelt...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:36 schreef freecell het volgende:
6 kilo weegschaalschommeling is wel erg veel inderdaad. En dat erger ik me al aan die 200-300 gram van die van mij
Soempie: goed moment om de draad weer op te pakken dusSnelle kilo's zijn er ook altijd snel weer af gelukkig.
Daar zat ik ook net over te denken, aangezien oefenopgaven nooit kwaad kunnen, en sommige mensen ze goed kunnen gebruiken..quote:Op maandag 9 juni 2008 13:27 schreef Troel het volgende:
Ik zou een set oefenopgaven maken en eventueel wat stof op het bod kalken en als noodoptie een video regelen
Mijn man (quote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een vriendje heb die nog minder om voetbal geeft dan ik....
ik ook ongeveerquote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
littledrummergirl, ik ben op naailes gegaan toen mijn relatie destijds op de klippen liep. Werkte voor mij heel erg therapeutisch, lekker bezig zijn.
En mijn moeder kan ook heel goed naaien, dus ik had een goed voorbeeld. Ze heeft me ook geholpen met de jurk.
Leuk detail, de bruiloft die ik dus heb eind augustus, is van die ex.![]()
MoBlo, ik zit ongeveer op jouw tempo hoor, 10 kilo sinds 18 februari.
Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:06 schreef Zeeltje het volgende:
Levi ik doe met je mee... weekend was weer te..
Vandaag omelettje gemaakt en een salade met capraccio op het werk gegeten..
Gelukkig dat vriendjelief niks met voetbal heeft, alleen jammer dat ik vanavond moet werken waar een groot scherm staat......
Klinkt erg gezondquote:Op maandag 9 juni 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik ging vandaag ook weer gezond doen maar net wel een swirl op
Nou ik wil best wel een keer mee.. maar misschien handiger als ik definitief in eindhoven woon.. nu ben ik net een zigeuner.. her en der.. van mama tot vriendje thuis naar eigen huisjequote:Op maandag 9 juni 2008 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.![]()
SQ: kun jij deze week wel?
ik ook hoor, normaal kijk ik nooit, maar dit vind ik wel leukquote:Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het best jammer dat ik niet/nauwelijks kan kijken.
Ik ben zo'n muts die dit nog wel leuk vind om te zien, gewoon voetbal vind ik echt niks aan.
wat is evy dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriend kijkt vanavond waarschijnlijk met zijn vereniging
Hier zal het ook wel aan staan maar ik volg het niet echt
Net lekker een frisse salade op, we hadden er ook krieltje bij maar daar had ik niet zo'n zin in
Heb besloten om vanavond niet met Evy te hardlopen, heb meer zin in mijn eigen muziek
Evy is een podcast met een hardloopschemaquote:
shoppen is ook heeel zwaarquote:Op maandag 9 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Evy is een podcast met een hardloopschema
Dus dan is de muziek per les al uitgekozen, daar had ik nu niet zo'n zin in
Maar eerst even het eten laten zakken
Voel mijn benen alleen nu al van het shoppen vandaag
ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shoppen is ook heeel zwaarvooral met het lekkere terrasjesweer van vandaag.
dus als ik het goed begrijp wordt die muziek steeds langer "opzwepend" naarmate je vaker loopt?
klinkt wel grappigquote:Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelenwel heel leuk hoor
maar als je echt helemaal geen conditie hebt en overgewicht kan je beter met een ander schema beginnen
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt wel grappighoewel ik zelfs met zon stem in mn oor iets zou hebben van "niet lullen ik ga helemaal niet nog een keer hadlopen, ik ben nu MOE"
ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keerquote:Op maandag 9 juni 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan het nog grappig worden met jou
wat voor sport doe je nu?
Bruggen zijn altijd leuk jaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keer)
De motivatie is er nog niet zo omdat mn conditie echt 0.0 is, dus ga ik eerst maar eens flink wat fietsen om die weer op normaal niveau te krijgen zodat ik weer zonder hyperventilatie de erasmusbrug over kan komen
skaten is echt zo moeilijk nietquote:Op maandag 9 juni 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bruggen zijn altijd leuk jamaar fietsen is wel goed om je conditie mee op te bouwen in het begin en erg lekker nu
Ik wou echt dat ik kon skaten, ik heb ze wel maar durf het niet goedmisschien maar eens les vragen aan mijn vriendje als hij klaar is mij bijles te geven in wiskunde
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
skaten is echt zo moeilijk nietals je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig
alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
Hardlopen was weer lekker
Maar wat is het benauwd zeg
4x 2 minutenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?
Of onderaan de brug tegen een paal aanrijden om tot stilstand te komen, maar ik kan uit ervaring vertellen dat dat ook geen succes is...quote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
skaten is echt zo moeilijk nietals je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig
alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
Het is de laatste weken wel harder gegaan dan in het begin, maar verder niet dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
@BE
ik had het idee dat jij het beter deed![]()
![]()
You go girl!quote:Wel lekker gespinned vandaag, en ga morgen weer hardlopen! Dus binnenkort zal ik écht wel richting de 70 afzakken, denk ik
Ik heb dat ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb honger. Vandaag eigenlijk een beetje weinig gegeten (twee borden AllBran met rijstemelk, Sultana vezelfit of zo, een pak groene ijsthee en rijst met wat kip/ananas/kerriezooi), maar voor mij lijkt het beter te werken om gewoon op de dagen dat ik het vol kan houden weinig te eten en de rest van de dagen normaal te eten. Dat wil zeggen gezond met eventueel een tussendoortje of misschien net een tikje te ongezond/vet/veel, maar wel enigszins beheerst. Dus als ik een 'slechte dag' heb lunch ik met twee croissantjes ipv volkorenbrood met kipfilet, zoiets. Ik wil dus eigenlijk niet te veel meer eten nu en het is al tien uur ook, maar ik val altijd moeilijk in slaap als ik honger heb en dan word ik ook zo misselijk wakker...
Dat klinkt als: daar moet nog verse mango bij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik wou lunchen met een maaltijdsalade, maar nu waren ze er niet meer
Dus dan maar zelf sla, walnoten en gerookte kip bij elkaar gooien
quote:
En hij heeft ontzettend zn tanden laten doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gister niks van het voetbal gezien, want wij waren naar Paul Potts. Die man is echt fantastisch![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:02 schreef Troel het volgende:
Oi Yps, ik heb het ook te pakken en volgens de huisarts is het griep
Daar maakte ie nog een grapje over, ja. Heel veel zelfspot heeft die man, erg grappig om naar te luisterenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En hij heeft ontzettend zn tanden laten doen.
Hij heeft nu eenzelfde rijtje tanden als Britney Spears.
het was dus mooiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gister niks van het voetbal gezien, want wij waren naar Paul Potts. Die man is echt fantastisch![]()
Kan me voorstellen dat dat nu inderdaad niet uitkomt. Maar ik zou het leuk vinden als je een keer met ons wilt zwem-meeten.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:13 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Nou ik wil best wel een keer mee.. maar misschien handiger als ik definitief in eindhoven woon.. nu ben ik net een zigeuner.. her en der.. van mama tot vriendje thuis naar eigen huisje
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een kl#te dag zeg kan overal om janken bleghhopelijk waait het snel weer over anders wordt het gezellig bij de psycholoog
.
Geef hem maar een dikke knuffel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
en nu ben ik uitgeklaagdstraks komt mijn hubbie weer thuis
volgens mij zijn senioren oudere mensen toch? en recreanten iedereen die zichzelf nog niet oud vind?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten om na de vakantie te gaan beginnen met volleybal. Moet nu alleen nog goed bedenken of ik dan in een recreantenteam wil of gewoon een seniorenteam.Geen idee wat het verschil is, aangezien de recreanten ook wedstrijden spelen.
Nou, senioren zijn gewoon de heren en dames teams.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn senioren oudere mensen toch? en recreanten iedereen die zichzelf nog niet oud vind?
Mja of het onderscheid zit hem in de wedstrijden. Bij de recreanten zijn de wedstrijden onder trainingstijd en dat zie ik wel zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
er zal toch geen onderscheid zijn tussen fanatiekelingen en minder fanatieke mensen?
ah op die manierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja of het onderscheid zit hem in de wedstrijden. Bij de recreanten zijn de wedstrijden onder trainingstijd en dat zie ik wel zitten.Heb geen zin om élke zaterdag een volleybalwedstrijd te moeten spelen.
Dat was ook deels de reden dat ik gestopt ben een aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah op die manierdat is wel een goeie dan. Zou er ook geen zin in hebben om dan ook nog eens je weekend kwijt te zijn aan een sport.
zou ik ook kunnen skaten met evy denken jullie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook deels de reden dat ik gestopt ben een aantal jaar geleden.
Na het eten nog een rondje rennen met Evy.
Misschien kan het met de lessen die ze later geeft, die wat langer duren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou ik ook kunnen skaten met evy denken jullie?zo nie ben ik haar lekker toch aan het downloaden, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt..
Ja, vooral grappig als je net stilstaat voor een auto.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
evy is wel lief zeg"ge bent goed bezig"
Wel weer beter, maar ik blijf gewoon moeite houden met het feit dat m'n lijf en m'n tijd momenteel absoluut niet onder m'n eigen controle lijken te vallen. Ik was op de goede weg voordat ik zwanger werd, qua afvallen en zelfacceptatie, maar dat is momenteel weer even ver te zoeken. Gelukkig weet ik wel dat het door de omstandigheden komt en dat ik er vast wel kom uiteindelijk, maar door de hormonen en vermoeidheid voelt dat nu soms even heel eindeloos ver weg.quote:
Ja, totdat je struikelt over een losliggende tegel en vlak bij het winkelcentrum paddepoel vól op je bek gaat (veel mensen dus), je gauw weer opkrabbelt en nog even met een pijnlijk gezicht over je handen en knieën wrijft voor je verder wilt gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
evy is wel lief zeg"ge bent goed bezig"
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, totdat je struikelt over een losliggende tegel en vlak bij het winkelcentrum paddepoel vól op je bek gaat (veel mensen dus), je gauw weer opkrabbelt en nog even met een pijnlijk gezicht over je handen en knieën wrijft voor je verder wilt gaan.
En dat dát het moment is waarop evy zegt: komaan, en nu niet treuzelen hè?
Toen heb ik hardop gezegd dat ze de boom in kon!
(wat me weer vreemde blikken opleverde van het winkelend publiek)
* proestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, totdat je struikelt over een losliggende tegel en vlak bij het winkelcentrum paddepoel vól op je bek gaat (veel mensen dus), je gauw weer opkrabbelt en nog even met een pijnlijk gezicht over je handen en knieën wrijft voor je verder wilt gaan.
daarom wil ik altijd hardlopen op plekken waar het niet te druk is.....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef freecell het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon netjes vragen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me voorgenomen om vanavond maar eens op de fiets naar het softbalveld te gaan, heb ik toch alweer een deel van de warming up achter de rug. 2 keer om het veld heen haal ik gewoon nog niet.
Ik wil eig. wel weer een poging tot Evy gaan doen, maar ik wil eig. graag op gras lopen, is beter voor mijn benen/schenen, alleen weet ik niet zo goed waar ik goed ren-gras kan vinden. Ja... op het sb-veld, maar ik ben dan weer bang dat iemand me ziet.![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
{knip}
Levi!Word het dan geen enorm moeilijke keuze?
Gaaf! Have fun!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef gothic-blackie het volgende:
morge iedereen, euhm denk dat jullie mij een tijdje niet meer zien.... heb net een wii gekocht met 2 spellen erbij (olympische spelen en wii play) dus ik ben wel een tijdje zoet
30 minuten lukt mij dus écht niet meer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
{knip}
Met lopen wordt 't vandaag les 10 van Evy 2.
Net even geluisterd wat we dan gaan doen en dat is 'gewoon 30 minuten'. Kilometer of 5 dus.. eitje![]()
Denk aan de voordelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:55 schreef kwakveense het volgende:
hardlopen, dat zou ik ook weer eens moeten doen. dat, en geen twee zakken chips meer eten, fo dubbel belegde boterhammen, of afhaal eten
t is zo makkelijk eigenlijk he, afvallen... maar ik heb er zó geen zin meer in....
hmmm ja ik denk dat ik de voordelen even nieit zo zie, dat dat mn probleem is momenteel. ja, ik zou me mooier voelen als ik dunner was, maar voordat ik mezelf echt mooit vind moet er nog zo veel af, dat voelt zo ver weg, en dan zie ik er zo tegenop om altijd maar dingen niet te mogen (ik vind gezond eten heel vaak gewoon echt minder lekker...ik word gewoon níet blij van "lekker veel groente")quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Denk aan de voordelendan krijg je er vanzelf zin in
Topic gelezen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
dat is toch weer een mooi begin kwak![]()
en neem gewoon lekker je tussendoortjeszolang die gewoon een beetje gezond zijn is dat geen probleem lijkt me.
ik ga straks trouwens body sugarrenBody Sugaring
Ik heb een housewarming van vrienden die tegenwoordig in Leek wonen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef freecell het volgende:
Das een zaterdag hè? Waarschijnlijk wel!
Wat is de gelegenheid voor de taart? (al is taart ook uitstekend te bakken zónder gelegenheid)En jij bent toevallig in de buurt dat je taart komt halen?
ik kom je uit de droom helpenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Topic gelezen...
Klinkt kinky! Misschien dat ik het ook maar eens probeer. Ben "gezegend" met Portugees bloed en dat staat garant voor veel haar.Harsen heb ik nooit goed gedurft, maar als het pijnloos is, wie weet ben ik dapper genoeg om dit te proberen.
Hmmm... niet pijnloos... jammer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kom je uit de droom helpendit doet nog steeds aardig wat pijn... Ik kan het niet vergelijken want ik heb ooit maar een harspoging met strips gedaan en die werkte niet omdat ik per ongeluk heren strips had gekocht
( moeten ze die ook niet tussen de damestroep zetten) maareehm pijnloos ist dus niet..
wel lekker glad
Je hebt wel mijn nieuwsgierigheid gewekt. Herenstrips? Wat is er zo anders aan herenhaar dat er andere strips voor zijn en waarom zouden die niet werken op dameshaar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kom je uit de droom helpendit doet nog steeds aardig wat pijn... Ik kan het niet vergelijken want ik heb ooit maar een harspoging met strips gedaan en die werkte niet omdat ik per ongeluk heren strips had gekocht
( moeten ze die ook niet tussen de damestroep zetten) maareehm pijnloos ist dus niet..
wel lekker glad
Ja, apart hè? Heeft echt niemand verderquote:
Balen zo'n raar dagje!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:48 schreef teigan het volgende:Net examenuitslag besproken... Een leerlinge was bij mij flink onderuit gegaan, en dat was niet het enige vak.. Ze is voorlopig gezakt, en ik baal er zo van.. Verder moeten er banen verdwijnen op de school waar ik nu werk, en dat levert toch ook wat oplaaiende emoties op.... Rare dag dus..
ik zou het de 28ste ook wel even leuk vinden om je te zien liejannuh, als freecell het goedvindt kom ik ook graag even aanwippen...
Dit is nog op de school waar ik als vervanger werk, en die school is gewoon de dupe van allerlei nieuwe plannen, waardoor ouders hun kinderen niet meer op die school willen hebben... Er moet geloof ik iets van 4 fte aan onderwijzend personeel verdwijnen, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ik ga verder ook niet naar bijeenkomsten daarover, omdat ik er toch zo weg ben, over 17 dagen loopt mijn contract daar af...quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!! Leuk! Teigan mini-meeten!
Rare situatie trouwens als er banen moeten verdwijnen terwijl jij net bent aangenomen.Moet er ook onderwijzend personeel verdwijnen?
Ik ben gevallen voor de Snack-a-jacks. Maar dan wel vier van die chocolade-caramelgevallen waar even veel kcal inzit als in koekjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel.
Heb gisteren nog voor het slapen gaan een plak ontbijtkoek gegeten. Precies genoeg om de honger te stillen, lekker genoeg om niet dat enorme gezondheidsgevoel te krijgen en daarnaast dus helemaal niet vet, dus ook niet heel slecht.
Das habe ich leider nicht gewusstquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net chocoladetaart gemaakt. Want het is nationale chocoladetaartdag in Duitsland.
Bron: http://www.cdkitchen.com/foodholidays/ en natuurlijk de nieuwsbrief van www.hungry-girl.com
[ afbeelding ]
Vandaag is het national peanut butter cookie day, dus je kunt in de herkansing.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net chocoladetaart gemaakt. Want het is nationale chocoladetaartdag in Duitsland.
Bron: http://www.cdkitchen.com/foodholidays/ en natuurlijk de nieuwsbrief van www.hungry-girl.com
[ afbeelding ]
Dat klinkt ook niet verkeerd. Ik ga me vanmiddag eerst maar weer eens aan de kersen vergrijpen, die in groten getale aan de bomen hangen in de tuinquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Vandaag is het national peanut butter cookie day, dus je kunt in de herkansing.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:59 schreef kwakveense het volgende:
goeiemoggel...
vanochtend weer geen blije berichten op de weegschal... 85.7... ik ben alleen maar aangekomen sinds ik hier weer schrijf maar ik neem aan dat het niet aan jullie ligt![]()
ik heb nu in ek geval geen ongezonde zooi in huis, dus een frisse start moet erin zitten!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
En ik kwijl al als jullie schrijven dat jullie een boterham ofzo eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
kwakveense, deze keer is het voor het eerst dat ik het vol weet te houden, maar in andere jaren/pogingen ging het eig. altijd mis op het moment dat ik dacht 'het gaat nu zo goed, nu durf ik wel mee te posten'![]()
Oe, ik voorzie een heerlijke spaghettiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef BrusselseSpruit het volgende:
een aubergine, een paprika, 6 tomaten. Had ook nog een portie gehakt staan die vandaag opmoet...
Denk het wel, denk ook dat ze er al kilo's heeft af getennist en gesprongen.quote:
Klinkt als een plan! Maar dan verdwijnt de helft in de vriezer, want krijg het nooit allemaal op...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Dat wordt dus gehaktprut met groenten en fruitsalade toe, Spruit
ik heb even voor je gezochtquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:30 schreef myrose1 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor..
Ik zie hier overal afslanktopics, maar zijn er ook kom-aan-topics?:s
Niet aan kunnen komen is net zo vervelend als niet af kunnen vallen!
Mijn bmi is 16,5
En ben 180 groot
Met een gewicht van 53
Maar zo superdun ben ik dus eignlijk helemaal niet..
En ben ook best trots op me voorgevel en me kontje:p
Zou alleen wel wat aan willen komen, staat tenminste nog effe wat vrouwelijker.!
Een vetje hebben:D
Liefs..
nee ik was op dat tijdstip aant werkquote:
Ben benieuwd naar sonic!! Ik heb vorige week ratatouille meegenomen, die is ook errug leuk (en maar 2 tientjes inc bij de Makro, daarvoor kon ik hem echt niet laten liggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee ik was op dat tijdstip aant werknu ff rust want heb spierpijn. wel vandaag nog meer spellen gekocht. heb nu sonic op de olympische spelen, wii play, big brain academy en shrek
en natuurlijk sports pack
Ja en ik snap dat niet. Als Nederland verloren zou hebben, zou ik JUIST naar buiten gaan en toeteren enzoquote:
sonic is leuk maar wel spierpijnopwekkend zeg maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar sonic!! Ik heb vorige week ratatouille meegenomen, die is ook errug leuk (en maar 2 tientjes inc bij de Makro, daarvoor kon ik hem echt niet laten liggen)
Beetje blond misschien, maar dat doet er niet toe! Het is duidelijk dat je zooooo straalt dat het alleen maar geweldig kan zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:25 schreef jhvhprotocol het volgende:
Al tijdje hier niet meer geweest! Vandaag was sporten weer lekker. Ik ben vandaag eindelijk op de 110 geweest.(Noot: ik begon met 115 ongeveer
).
En totaal offtopic, maar ik vertel het toch want jullie zijn liev ;D: Ik ben vandaag out gegaan richting me klas, alleen maar toffe reacties gehad.En en en! Bas heeft een dateeee. ;D Zomg. Hijs zo leuk, woont in Zuidhorn, is 17 en totaal leuk en alles.
Zomg, Bas likes. (Klink ik nu als een hysterisch blond meisje bij een backstreetboys concert?
). Hijs leuk.
En voor wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:35 schreef Zeeltje het volgende:
Vanavond werken met groot scherm dus kan ik frankrijk tegen nederland zien!!!
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:48 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
frankrijk
Frankrijk was de vorige wedstrijd alleen niet zo geweldig dus.. ik vreesss....
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:48 schreef Zeeltje het volgende:
frankrijk
Frankrijk was de vorige wedstrijd alleen niet zo geweldig dus.. ik vreesss....
Het is in redelijk professionele workshopsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Faithy het volgende:
beauty avondlekker tutselen met make up en nagelshizzle?
Jij bent lekker aan het integrerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop echt dat NL wint vanavond. Want morgen ga ik een weekendje kamperen met Christans voetbalclubKan een leuk weekend worden nu DLD verloren heeft
Ja goed hèquote:
ah, heb ik vorig jaar nog gesolliciteerd, gelukkig niet aangenomen, de vaksectie scheikunde vond ik maar een stel zuurpruimen....quote:
loop je daar niet vaak tegenaan? dat je toch een beetje in het oudere mannetjes ruitjesoverhemdencircout terechtkomt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:21 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, heb ik vorig jaar nog gesolliciteerd, gelukkig niet aangenomen, de vaksectie scheikunde vond ik maar een stel zuurpruimen....
mwah, ik ben wel vaak duidelijk de jongste, maar waar ik nu ga werken zitten wel meer redelijk jonge mensen, en ook wel een paar vrouwen... Maar op studiedagen zie ik wel vaak van die oudere mannetjes zitten...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
loop je daar niet vaak tegenaan? dat je toch een beetje in het oudere mannetjes ruitjesoverhemdencircout terechtkomt?
Die bij ons waren ook echt engquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
loop je daar niet vaak tegenaan? dat je toch een beetje in het oudere mannetjes ruitjesoverhemdencircout terechtkomt?
Rofl.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:21 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, heb ik vorig jaar nog gesolliciteerd, gelukkig niet aangenomen, de vaksectie scheikunde vond ik maar een stel zuurpruimen....
Ik heb in de keuken naar de verslaglegging van 3fm zitten luisteren, dat was erg hilarisch. Heb er verder niks van gezien.quote:
Klinkt als twee porties.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef omearos het volgende:
Het is nogal veel, er zitten een hele ananas, hele meloen, 8 kiwi's, 500g aardbeien en 6 bananen in
Ik ben gek op fruitsalade, alleen te lui om het te maken. Dus ik dacht: laat ik eens veel maken. En pas daarna bedenken of ik het wel kan bewaren
Nou de afgelopen maand heb ik zo'n 10 verslagen moeten schrijvenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor verslagen moet jij allemaal schrijven MIss S? En hoeveel?!
Ik zat bij de buitenschoolse opvang, 2 verslagen gingen over signalen en de andere 2 over de beleidsnotitiequote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, competenties!Welke competenties moet je beschrijven? En wat moet je er over vertellen? En wat moest je allemaal wel niet schrijven in 4 verslagen over de organisatie?
En wat moest je eigenlijk doen voor stage?
Ik ben bang dat ik nog even moet, maar goed dit is voor niveau 1 dus dan verwachten ze vast nog niet al te veelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:53 schreef freecell het volgende:
Nooit meer competentieverslagen voor mij
Ik ben daar echt mee doodgegooid
Goh, dat zijn hele andere soorten competenties dan die worden toegepast in het reguliere competentiemanagement.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zat bij de buitenschoolse opvang, 2 verslagen gingen over signalen en de andere 2 over de beleidsnotitie
En de volgende competenties moet ik beschrijven
Contact leggen
Ontwerpen van een plan van aanpak
Methodisch handelen
Signaleren
Samenwerken
Leiding gven
Beheersen en organiseren
Bijdragen elveren aan ontwikkeling en kwaliteitsverbetering
Eigen professionaliteit
En dan moet ik beschrijven wat ik gedaan heb, waar ik sta en waar ik heen moet gaan
In de lessen eigenlijk pas deze laatste periode, verder stond er altijd wel bij de verslagen welke competenties er bij hoordequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goh, dat zijn hele andere soorten competenties dan die worden toegepast in het reguliere competentiemanagement.
Maar volgens mij is het onderwijs tegenwoordig sowieso behoorlijk competentie gericht. Kun je dat ook merken in de lessen?
Wat deed je trouwens bij de BSO qua stage?
Ik vind dat je dat nog steed erg goed kan verbloemenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Moest je bij deze opleiding gelijk al stage lopen? Ik dacht dat ze dat alleen maar deden op de PABO?
Is competentiegericht onderwijs leuk? En leer je daardoor ook echt je competenties te verbeteren? Of kun je gewoon nog steeds enorm goed je kop in het zand steken en je zwakke punten verbloemen?
Wauw, dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zit nog steeds op 71,5kg, dus gaat goed hier. Nog anderhalve kilo en de 70 is bereikt.. het lijkt wel een droom!
Hoevaak neem je dan zo'n reep?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:07 schreef kwakveense het volgende:
vanavond misschien uit eten met vriendje...dat wordt nog wel even moeilijk... misschien dat ik wel t brood laat staan en verder lekker neem wat ik lekker vind (eet sowieso geen saus). ik merk dat ik om t vol te houden wel een soort trucjes moet toepassen. zo heb ik mini chocoladereepjes van AH in huis. 25 gram, 130 ckal. als ik in de winkel nu alerlei impulsaankoop en vreetneigingen krijg, is de gedachte dat ik straks een zo'n reepje van wel 12 stukjes mag voldoende om me op de been te houden. zo'n klein beetje cocola is nl. genoeg om de behoefte te stillen ben ik nu achter, terwijl 25 gram in de vorm van 3 normale blokjes chocolade van een grote reep me alleen maar hongerig naar meer maakt.
gek he? hoe je jezelf voor t lapje kunt houden...
verder wacht ik op de postbode met mn ped-egg.... *schiet ohop!!!*
dat ligt er net aan. soms wel soms niet, nooit meer dan 1 per dag in elk geval.quote:
Het was gewoon een vraag, omdat het een goed idee van haar is maar dan is het natuurlijk wel belangrijk dat je het niet te vaak doetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:02 schreef Jojogirl het volgende:
Vraag gewoon aan miss_s hoeveel glazen wijn ze per week drinkt en hoeveel stokbroodjes ze wegkaant...
door het eten of is er een andere reden?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
Omg straks naar de BBQ... Heb er niet héél veel zin in.
Both, eten zal nog wel meevallen want ik eet dan wel gewoon salade enzo, maar ik ga veel liever de hele dag bellen en SMS'en en MSN'en met de jongen waarmee ik naar de bioscoop ga deze vakantie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
door het eten of is er een andere reden?
Dat is natuurlijk veel leukerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:56 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Both, eten zal nog wel meevallen want ik eet dan wel gewoon salade enzo, maar ik ga veel liever de hele dag bellen en SMS'en en MSN'en met de jongen waarmee ik naar de bioscoop ga deze vakantie.
ik schoot in de verdediging niet omdat ik dacht dat je t onaardig bedoelde, maar meer als automatisme.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag, omdat het een goed idee van haar is maar dan is het natuurlijk wel belangrijk dat je het niet te vaak doet
Ga nu maar weer rustig in je stoel zitten
Rijstwafel met kipfilet is dat lekker? ik eet nu tussendoor van de snack a jacksquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik schoot in de verdediging niet omdat ik dacht dat je t onaardig bedoelde, maar meer als automatisme.
ik doe t idd. niet te vaak. mn standaard tussendoortje is nog steeds rijstwafels met een plakje kipfilet o.i.d.
oeh en bijna vakantie!jeej! ik neit helaas.... werk als onderzoeker en dan heb je vaak congressen in augustus, de zomer wordt dus besteed aan het schrijven van een paper/presentatie
euhm rijstwafel is lekker en kipfilet ook...ik eet t los van elkaar opquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Rijstwafel met kipfilet is dat lekker? ik eet nu tussendoor van de snack a jacks
En ik ben klaarvanavond lekker naar mijn vriendje toe
Apart van elkaar klinkt het inderdaad nog wel lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm rijstwafel is lekker en kipfilet ook...ik eet t los van elkaar opik hou niet van beleg op mijn brood/crackers...
gelefi! lekker vakantie!! ik ga zo mijn vriendje eens bellen of ie ver genoeg is met zn scriptie om nog naar een concert te gaan vanavond
O, maar mijn tegenvraag was ook maar gewoon een vraag. Wijn en stokbrood zijn namelijk niet de meest logische onderdelen van een dieet, dus dan is het wel belangrijk dat je dat niet een aantal keer per week neemt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag, omdat het een goed idee van haar is maar dan is het natuurlijk wel belangrijk dat je het niet te vaak doet
Ga nu maar weer rustig in je stoel zitten
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
O, maar mijn tegenvraag was ook maar gewoon een vraag. Wijn en stokbrood zijn namelijk niet de meest logische onderdelen van een dieet, dus dan is het wel belangrijk dat je dat niet een aantal keer per week neemt.
Nee heb best weinig gegeten (daarom heb ik net ook nog lekker een bakje aardbeien met rabarber opgegetenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:51 schreef Jojogirl het volgende:
Te veel/vet gegeten of waren er dingen die slecht gaar waren jhvh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |