abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59243389
Fok! Dieetclub # 254 - Ohne Wasser

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59243417
Ik gooide hem dicht met het verhaal over dat mijn weegschaal wel 6 kilo kan verschillen, afhankelijk van hoe je erop staat... Misschien dus maar eens tijd voor een nieuwe..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59243493
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:20 schreef teigan het volgende:
Ik gooide hem dicht met het verhaal over dat mijn weegschaal wel 6 kilo kan verschillen, afhankelijk van hoe je erop staat... Misschien dus maar eens tijd voor een nieuwe..
6 kilo is wel erg veel ja ook niet echt motiverend dus, als je inens kilo zwaarder bent dan de dag ervoor.

Ik was trouwens verbaasd over hoe goedkoop simpele weegschalen zijn, ik heb zon glazen digitaal gevalletje gekocht en was maar 12 e kwijt. Altijd gedacht dat die dingen veel duurder waren ( mijne is wel merkloos btw)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:24:06 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_59243499
Dat is inderdaad wel een groot verschil. Batterij aan het leegraken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59243619
Daar zat ik zelf wel aan te denken, ik ga het binnenkort eens met nieuwe batterijen proberen.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:33:28 #6
30252 Soempie
Procreating
pi_59243722
Ik ben 6 kg aangekomen.

Weeg nu 85 kg.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59243768
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 6 kg aangekomen.

Weeg nu 85 kg.
niks aan het handje gewoon weer lekker beginnen, je weet hoe het moet, hoe het bij jou het beste werkt Even een paar weekjes daaraan houden en het is zo weer weg.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:36:18 #8
30252 Soempie
Procreating
pi_59243776
M'n vriend schrok er ook van en heeft voorgesteld vanavond naar de sportschool te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59243793
6 kilo weegschaalschommeling is wel erg veel inderdaad. En dat erger ik me al aan die 200-300 gram van die van mij

Soempie: goed moment om de draad weer op te pakken dus Snelle kilo's zijn er ook altijd snel weer af gelukkig.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:38:51 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59243837
littledrummergirl, ik ben op naailes gegaan toen mijn relatie destijds op de klippen liep. Werkte voor mij heel erg therapeutisch, lekker bezig zijn.
En mijn moeder kan ook heel goed naaien, dus ik had een goed voorbeeld. Ze heeft me ook geholpen met de jurk.
Leuk detail, de bruiloft die ik dus heb eind augustus, is van die ex.

MoBlo, ik zit ongeveer op jouw tempo hoor, 10 kilo sinds 18 februari .
pi_59243838
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:36 schreef freecell het volgende:
6 kilo weegschaalschommeling is wel erg veel inderdaad. En dat erger ik me al aan die 200-300 gram van die van mij

Soempie: goed moment om de draad weer op te pakken dus Snelle kilo's zijn er ook altijd snel weer af gelukkig.
als je het middelt kwam het redelijk overeen met het gewicht wat je krijgt als je gewoon netjes in het midden gaat staan hoor... MAarja, je gaat je wel afvragen hoeveel dat getalletje dan voorstelt...

De batterijen die erin zitten zijn denk ik al van 4 jaar geleden, dus ze kunnen wel eens leeg zijn...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juni 2008 @ 12:39:18 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59243847
Mijn weegschaal is ook nog altijd batterijloos. We vergeten steeds een nieuwe te kopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:40:16 #13
30252 Soempie
Procreating
pi_59243872
Misschien schommelt mijn weegschaal ook wel met 6 kg.

Ja, vanavond gezond eten en dan naar de sportschool. Gelukkig is die hele verhuizing achter de rug. Ik heb elke dag zo ongezond gegeten en door de stress ook veel meer dan normaal. Hoop echt dat snelle kilo's er ook snel weer af gaan.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:19:10 #14
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59244873
Ben er ook weer.
Heb me flink misdragen in het weekend, althans wat eten betreft.
Maar het is weer maandag, dus we gaan er weer voor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59245017
Zet hem op Levitation!!!! De draad oppakken gaat je vast wel weer lukken!

Ik ga eens een poging wagen om op het balkon te werken..
Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen... Een set oefenopgaven maken voor mijn derde klas(met een groot risico dat ze er niets mee kunnen, want boeken niet bij zich..), of een video regelen voor hun laatste les...
pi_59245070
tvp

ik kom volgende week weer wat meer meeposten als ik mijn verslag heb ingeleverd.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:27:04 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_59245092
Ik zou een set oefenopgaven maken en eventueel wat stof op het bod kalken en als noodoptie een video regelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59245540
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:27 schreef Troel het volgende:
Ik zou een set oefenopgaven maken en eventueel wat stof op het bod kalken en als noodoptie een video regelen
Daar zat ik ook net over te denken, aangezien oefenopgaven nooit kwaad kunnen, en sommige mensen ze goed kunnen gebruiken..
Maar ik ga eerst het scheikunde 1 examen maar eens verder maken, ik moet het zaterdag volledig nabespreken....
  maandag 9 juni 2008 @ 14:13:00 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59246490
heb net twee uur diep in de universiteits bieb begraven gezeten... en nu moet ik gaan schrijven...

oh en ik vind het vriendje evne een beetje stom, want hij is een echte vent, en nu weet ik dus nog steeds niet of ie nou komt vanavond of niet. beuh. mannen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59246715
Ik ben zo blij dat ik een vriendje heb die nog minder om voetbal geeft dan ik....
  maandag 9 juni 2008 @ 14:38:53 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59247169
haha t gaat niet eens om voetbal! t gaat om een reunie, en hij zou een auto lenen maar dat kon niet en toen wist ie niet of ie nog wel kwam (dat, en de scriptiestress waar hij eigenlijk niet aan toe wil geven)
  maandag 9 juni 2008 @ 14:43:44 #22
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59247308
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik ben zo blij dat ik een vriendje heb die nog minder om voetbal geeft dan ik....
Mijn man ( ) geeft ook niets om voetbal, net als zijn vader. Zijn moeder en ik vinden het wél leuk. Gebeurt hier dus nog wel eens dat de dames voetbal aan het kijken zijn, terwijl het de heren echt niet kan interesseren.
Vanavond kan ik niet kijken, moet van 18.00 - 21.45 uur naar school. Zal mijn man wel leuk vinden, kan hij mooi iets anders kijken.
***Levi was here***
  maandag 9 juni 2008 @ 14:49:18 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59247465
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
littledrummergirl, ik ben op naailes gegaan toen mijn relatie destijds op de klippen liep. Werkte voor mij heel erg therapeutisch, lekker bezig zijn.
En mijn moeder kan ook heel goed naaien, dus ik had een goed voorbeeld. Ze heeft me ook geholpen met de jurk.
Leuk detail, de bruiloft die ik dus heb eind augustus, is van die ex.

MoBlo, ik zit ongeveer op jouw tempo hoor, 10 kilo sinds 18 februari .
ik ook ongeveer ik ben 14 januari begonnen en ben nu 14 kg kwijt

ff verder ontopic, ook niet een heel gezond weekend gehad, maar wel genoten.... vrijdag bruiloft gehad, dus wel wat hapjes gehad (verder alleen cola-light), zaterdag hele dag geshopt, en savonds indiaas gegeten (heeerlijk) en savonds een flink ijs met slagroom gehad
en toen gister de verjaardag van mijn moeder, geen taart enzo, maar wel lekker bqq gehad, maar 2 stukjes vlees gehad, maar wel veel brood en kruidenboter enzo.. (ow ja en wat drankjes.
en tja vanavond komen er vrienden hier voetbal kijken en gaan we wederom BBQen, heb lekkere zelfgemaakte guacamole, tzatziki en kruidenboter. en heb net lekker vlees gehaald bij de slager...
dus verder vandaag maar ff goed opletten wat ik eet. En vanaf morgen weer gezond, want moet de komende 6 dagen werken (waaronder 4 nachtdiensten).

mijn voorspelling voor vanavond (op de poule van mijn werk) 1-1

[ Bericht 30% gewijzigd door Beessie-Jen op 09-06-2008 14:55:36 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59248644
Hier in Belgie valt het allemaal mee met voetbal stress... waarschijnlijk omdat we weer maar eens niet mogen meedoen
Dieettechnisch was het een weekendje om maar snel te vergeten: vrijdag een knutselmiddag voor de verrassingsbruiloft van mijn vriendin bij haar ouders. Dat zijn hele lieve mensen die constant drankjes en koekjes op de tafel zetten en dan nog een rijke maaltijd klaarmaken. En heel moeilijk om af te slaan. Zaterdag de vrijgezellenavond van de vriendin, we hadden een kookworkshop geregeld, 7 heerlijke pastagerechten waar een liter room, een liter olie en nog lekkers in verdween, daarna naar de kermis waar we oliebollen aten, 's avonds afgemaakt met pitta. Ik ben naar mijn bed gerold!
Gister ongeveer gevast en dan met een bang hartje op de weegschaal: 1,5kg aangekomen. pffff
Maar belangrijkste: het was leuk
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:02:53 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59249490
Ik vind het voetbal wel leuk maar ben niet zo fanatiek meer als vroeger.
Vanavond mijn gemaakte opdrachten even goed doorlezen en dan kan ik ze opsturen. Morgen beginnen aan hoofdstuk 2 .
  maandag 9 juni 2008 @ 16:04:24 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59249519
Ik heb zowel vanavond als vrijdag een softbalwedstrijd! Niks voetbal dus!
We zullen dan ook vast weinig publiek hebben.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:06:08 #27
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59249567
Levi ik doe met je mee... weekend was weer te..

Vandaag omelettje gemaakt en een salade met capraccio op het werk gegeten..
Gelukkig dat vriendjelief niks met voetbal heeft, alleen jammer dat ik vanavond moet werken waar een groot scherm staat......
The girl that lost her mind
  maandag 9 juni 2008 @ 16:14:15 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59249798
Ik vind het best jammer dat ik niet/nauwelijks kan kijken.
Ik ben zo'n muts die dit nog wel leuk vind om te zien, gewoon voetbal vind ik echt niks aan.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:25:32 #29
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59250057
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:06 schreef Zeeltje het volgende:
Levi ik doe met je mee... weekend was weer te..

Vandaag omelettje gemaakt en een salade met capraccio op het werk gegeten..
Gelukkig dat vriendjelief niks met voetbal heeft, alleen jammer dat ik vanavond moet werken waar een groot scherm staat......
Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.
SQ: kun jij deze week wel?
***Levi was here***
pi_59250415
Ik ging vandaag ook weer gezond doen maar net wel een swirl op
  maandag 9 juni 2008 @ 16:39:15 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_59250486
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik ging vandaag ook weer gezond doen maar net wel een swirl op
Klinkt erg gezond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59250640
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Klinkt erg gezond
Er zat fruit in en ik voelde me erg goed deze middag dus dat is ook gezond
Vanavond hardlopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 juni 2008 @ 16:45:32 #33
13151 crew  Rewimo
pi_59250680
Ik kan vanavond lekker voetbal kijken want qltel moet naar les

Gelukkig hebben we twee tv's
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 9 juni 2008 @ 17:13:16 #34
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59251511
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ga je woensdag mee zwemmen met SQ en mij? Zijn we iig weer goed bezig.
SQ: kun jij deze week wel?
Nou ik wil best wel een keer mee.. maar misschien handiger als ik definitief in eindhoven woon.. nu ben ik net een zigeuner.. her en der.. van mama tot vriendje thuis naar eigen huisje
  maandag 9 juni 2008 @ 17:16:38 #35
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59251581
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het best jammer dat ik niet/nauwelijks kan kijken.
Ik ben zo'n muts die dit nog wel leuk vind om te zien, gewoon voetbal vind ik echt niks aan.
ik ook hoor, normaal kijk ik nooit, maar dit vind ik wel leuk gezellig met wat vrienden in de kroeg ofzo.

maar vriendlief wil niet die vind het niks...
pi_59251872
Mijn vriend kijkt vanavond waarschijnlijk met zijn vereniging
Hier zal het ook wel aan staan maar ik volg het niet echt

Net lekker een frisse salade op, we hadden er ook krieltje bij maar daar had ik niet zo'n zin in
Heb besloten om vanavond niet met Evy te hardlopen, heb meer zin in mijn eigen muziek
  maandag 9 juni 2008 @ 17:35:44 #37
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252036
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriend kijkt vanavond waarschijnlijk met zijn vereniging
Hier zal het ook wel aan staan maar ik volg het niet echt

Net lekker een frisse salade op, we hadden er ook krieltje bij maar daar had ik niet zo'n zin in
Heb besloten om vanavond niet met Evy te hardlopen, heb meer zin in mijn eigen muziek
wat is evy dan?
pi_59252065
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:35 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wat is evy dan?
Evy is een podcast met een hardloopschema
Dus dan is de muziek per les al uitgekozen, daar had ik nu niet zo'n zin in

Maar eerst even het eten laten zakken
Voel mijn benen alleen nu al van het shoppen vandaag
  maandag 9 juni 2008 @ 17:41:48 #39
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252168
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Evy is een podcast met een hardloopschema
Dus dan is de muziek per les al uitgekozen, daar had ik nu niet zo'n zin in

Maar eerst even het eten laten zakken
Voel mijn benen alleen nu al van het shoppen vandaag
shoppen is ook heeel zwaar vooral met het lekkere terrasjesweer van vandaag.

dus als ik het goed begrijp wordt die muziek steeds langer "opzwepend" naarmate je vaker loopt?
pi_59252250
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

shoppen is ook heeel zwaar vooral met het lekkere terrasjesweer van vandaag.

dus als ik het goed begrijp wordt die muziek steeds langer "opzwepend" naarmate je vaker loopt?
ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelen wel heel leuk hoor
maar als je echt helemaal geen conditie hebt en overgewicht kan je beter met een ander schema beginnen
  maandag 9 juni 2008 @ 17:47:00 #41
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252300
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ze vertelt er ook duidelijk bij wanneer je moet rennen of wandelen wel heel leuk hoor
maar als je echt helemaal geen conditie hebt en overgewicht kan je beter met een ander schema beginnen
klinkt wel grappig hoewel ik zelfs met zon stem in mn oor iets zou hebben van "niet lullen ik ga helemaal niet nog een keer hadlopen, ik ben nu MOE"
pi_59252346
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

klinkt wel grappig hoewel ik zelfs met zon stem in mn oor iets zou hebben van "niet lullen ik ga helemaal niet nog een keer hadlopen, ik ben nu MOE"
dan kan het nog grappig worden met jou
wat voor sport doe je nu?
pi_59252430
@BE
ik had het idee dat jij het beter deed

Succes Soempie

en de rest uiteraard ook! René staat nu lasagne te maken, en straks gaan we lekker voetbal kijken met wat melba-toastjes en wat tortilla-chiips

weegschaal gaf 72,0 aan vanochtend, weer/nog steeds. en dat na een weekend dat op donderdag al begon met ongezonde shizzle Kan soms geen peil trekken op mijn gewicht.

Wel lekker gespinned vandaag, en ga morgen weer hardlopen! Dus binnenkort zal ik écht wel richting de 70 afzakken, denk ik
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 17:53:12 #44
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252470
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan kan het nog grappig worden met jou
wat voor sport doe je nu?
ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keer )
De motivatie is er nog niet zo omdat mn conditie echt 0.0 is, dus ga ik eerst maar eens flink wat fietsen om die weer op normaal niveau te krijgen zodat ik weer zonder hyperventilatie de erasmusbrug over kan komen
pi_59252568
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik skate en ik fiets nu alleen sporadisch ( fietsen zeg 3 keer in de week, skaten met moeite 1 keer )
De motivatie is er nog niet zo omdat mn conditie echt 0.0 is, dus ga ik eerst maar eens flink wat fietsen om die weer op normaal niveau te krijgen zodat ik weer zonder hyperventilatie de erasmusbrug over kan komen
Bruggen zijn altijd leuk ja maar fietsen is wel goed om je conditie mee op te bouwen in het begin en erg lekker nu
Ik wou echt dat ik kon skaten, ik heb ze wel maar durf het niet goed misschien maar eens les vragen aan mijn vriendje als hij klaar is mij bijles te geven in wiskunde
  maandag 9 juni 2008 @ 17:59:28 #46
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59252632
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bruggen zijn altijd leuk ja maar fietsen is wel goed om je conditie mee op te bouwen in het begin en erg lekker nu
Ik wou echt dat ik kon skaten, ik heb ze wel maar durf het niet goed misschien maar eens les vragen aan mijn vriendje als hij klaar is mij bijles te geven in wiskunde
skaten is echt zo moeilijk niet als je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig

alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
pi_59253075
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

skaten is echt zo moeilijk niet als je eenmaal een beetje vaart hebt sta je vrij stevig

alleen als je net als ik niet kunt remmen is de erasmusbrug best wel heel hoog en ga je best wel met zon 40 km per uur naar beneden. Als de stoplichten beneden bij het kruispunt op groen staan heb je mazzel, maar anders moet je op een been een scherpe bocht maken en daar uitrijden en omkeren
dat doet me denken aan de keer dat ik eindigde in de berm omdat ik niet wist hoe ik moest remmen
  maandag 9 juni 2008 @ 18:34:07 #48
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59253367
Bew, zwemmen viel nog best mee. Alleen lijkt het me toch nét even wat prettiger als ik slanker ben.
Oh noes!
pi_59253419
komt vanzelf, komt vanzelf

nou ja, niet 'vanzelf' als in 'niets doen en blijven wachten'. maar als je zo doorgaat zoals je bent begonnen, dan komt het 'op den duur'
Ja doei.
pi_59253699
Hardlopen was weer lekker
Maar wat is het benauwd zeg
  maandag 9 juni 2008 @ 21:50:56 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59260237
tvp
  maandag 9 juni 2008 @ 21:55:10 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_59260386
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
Hardlopen was weer lekker
Maar wat is het benauwd zeg
Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59260468
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou met dit weer al na 2 minuten stoppen, kan dit weer gewoon al niet lekker aan, hoe lang heb jij het volgehouden?
4x 2 minuten met tussen door lopen
dus ook niet geweldig maar beter dan op de bankhangen
pi_59260729
Ik heb honger. Vandaag eigenlijk een beetje weinig gegeten (twee borden AllBran met rijstemelk, Sultana vezelfit of zo, een pak groene ijsthee en rijst met wat kip/ananas/kerriezooi), maar voor mij lijkt het beter te werken om gewoon op de dagen dat ik het vol kan houden weinig te eten en de rest van de dagen normaal te eten. Dat wil zeggen gezond met eventueel een tussendoortje of misschien net een tikje te ongezond/vet/veel, maar wel enigszins beheerst. Dus als ik een 'slechte dag' heb lunch ik met twee croissantjes ipv volkorenbrood met kipfilet, zoiets. Ik wil dus eigenlijk niet te veel meer eten nu en het is al tien uur ook, maar ik val altijd moeilijk in slaap als ik honger heb en dan word ik ook zo misselijk wakker...

Laatste weken gaat het weer wat beter. Door stress had ik er weer eens drie kilo aangegeten, nu ik nieuw werk heb waarbij ik 37 uur per week heen en weer loop en dozen sjouw ipv 37 uur per week verplicht op m'n reet zat, is er in 3 weken weer 2,5 kilo af. Da's alweer fijn!

Gisteren hebben we twee uur gewandeld in de grienden, dus dat was ook wel weer even genoeg beweging. Ik was er goed moe van, dat geslenter in de brandende zon, en ik was blij dat m'n vriend er in ieder geval aan gedacht had om een fles water mee te nemen.

Vorige week heb ik voor het eerst in twee jaar (op twee broeken na) weer nieuwe kleren gekocht, drie shirtjes, een blouse en twee broeken. Normaalgesproken vind ik de kleren bij Miss Etam al snel tuttig, maar ze hadden nu wel leuke zomershirtjes.
Sanity is (not) statistical
pi_59260786
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Of onderaan de brug tegen een paal aanrijden om tot stilstand te komen, maar ik kan uit ervaring vertellen dat dat ook geen succes is...
  maandag 9 juni 2008 @ 23:36:16 #56
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59264856
Hoe gaat het nu met je jojo?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 10 juni 2008 @ 08:25:21 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59269108
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
@BE
ik had het idee dat jij het beter deed
Het is de laatste weken wel harder gegaan dan in het begin, maar verder niet dus.
Over hard gaan gesproken, ik heb heel veel ge-softbalt (d?) de afgelopen dagen en het vliegt er ineens af. Ik zit nu al over de 11 kilo ineens!
quote:
Wel lekker gespinned vandaag, en ga morgen weer hardlopen! Dus binnenkort zal ik écht wel richting de 70 afzakken, denk ik
You go girl!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 08:27:23 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59269125
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb honger. Vandaag eigenlijk een beetje weinig gegeten (twee borden AllBran met rijstemelk, Sultana vezelfit of zo, een pak groene ijsthee en rijst met wat kip/ananas/kerriezooi), maar voor mij lijkt het beter te werken om gewoon op de dagen dat ik het vol kan houden weinig te eten en de rest van de dagen normaal te eten. Dat wil zeggen gezond met eventueel een tussendoortje of misschien net een tikje te ongezond/vet/veel, maar wel enigszins beheerst. Dus als ik een 'slechte dag' heb lunch ik met twee croissantjes ipv volkorenbrood met kipfilet, zoiets. Ik wil dus eigenlijk niet te veel meer eten nu en het is al tien uur ook, maar ik val altijd moeilijk in slaap als ik honger heb en dan word ik ook zo misselijk wakker...
Ik heb dat ook wel.
Heb gisteren nog voor het slapen gaan een plak ontbijtkoek gegeten. Precies genoeg om de honger te stillen, lekker genoeg om niet dat enorme gezondheidsgevoel te krijgen en daarnaast dus helemaal niet vet, dus ook niet heel slecht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 08:48:25 #59
13151 crew  Rewimo
pi_59269372
Ik heb een trom-pet gewonnen
pi_59269403
Goeiemorgen..

Wij zijn gisteravond nog een stukje wezen skaten, lekker rustig zo tijdens het voetbal...
pi_59269485
Gisteravond naar school geweest, lekker rustig tijdens het voetbal. Al had ik liever gewoon voetbal gekeken. Heb wel een groot deel van de 2de helft gezien, was leuk. Winnen is altijd leuk. Heb daarvoor wel een half uur practicum gemist. Maar na 7.5 uur werken en 2 sollicitatie gesprekken vond ik 't om 21.15 wel welletjes op school.
***Levi was here***
pi_59269695
Gefeliciteerd met je trom-pet Rewimo

Ik snack tegenwoordig met héle komkommers
Dus gewoon: men neme een komkommer: *hap*
Vroeger at ik een stukje komkommer, of plakjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 09:43:51 #63
13151 crew  Rewimo
pi_59270256
Komkommer is lekker Vooral als je er staafjes van snijdt
pi_59270338
Ik wou lunchen met een maaltijdsalade, maar nu waren ze er niet meer
Dus dan maar zelf sla, walnoten en gerookte kip bij elkaar gooien
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 10:09:11 #65
13151 crew  Rewimo
pi_59270818
Ik heb een bakje hüttenkäse Goed voor de eiwitten
pi_59270954
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik wou lunchen met een maaltijdsalade, maar nu waren ze er niet meer
Dus dan maar zelf sla, walnoten en gerookte kip bij elkaar gooien
Dat klinkt als: daar moet nog verse mango bij.
***Levi was here***
pi_59271022
71,8

goedemorgen!

Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:33:53 #68
30252 Soempie
Procreating
pi_59271337
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
71,8

goedemorgen!

Hoe vaak wegen jullie je?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 10:39:22 #69
13151 crew  Rewimo
pi_59271472
MoBlo, er blijft niks van je over!
pi_59271500

vriend die ik een tijd niet gezien had (die had mij niet meer gezien tijdens mijn 'afvalrace' ) zei vrijdag: "Mens, ik kijk bijna door je heen! '

ik vatte het maar als een compliment op
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:47:50 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59271679
MoBlo, you go girl!
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ehm... te vaak?
Vrijwel elke dag iig.
pi_59271753
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

zo'n beetje elke dag
pi_59271771
elke ochtend
en dat nu al sinds januari

maar als ik een weekendje druk/niet thuis ben 'mis' ik m ook niet hoor! Had me gisteren pas weer gewogen, voor het eerst sinds donderdag ofzo?

Zie het meteen terug als ik een avondje / dag meer heb gegeten dan goed voor me was en dat houdt me scherp.
Ja doei.
pi_59272552
Ik weeg me 1x per week. Weegschaal ligt bij mijn vriend thuis, daardoor vergeet ik het soms en weeg ik op een andere dag dan mijn weegdag.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:47:38 #75
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59273275
goedemorgen!
Ik ben net wakker.. gister avond tot 4 uur moeten werken.. ben nu best brak.

Gelukkig is mijn gewicht stabiel: 76 kg.. ondanks het weekendje en gister de bier..
Moblo: ben je vegetarisch?Vroeg ik me af omdat je altijd over lasagna en tortilla had..
En BE: Wat goed.. zo door gaan
pi_59273394
@Zeeltje

Tortilla's en Lasagne kunnen ook heel goed mét vlees hoor
Nee, ik ben geen vegetariër, maar hoef ook niet perse altijd vlees te eten. Vanavond wordt het bijvoorbeeld vegetarische Risotto
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:57:36 #77
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59273522
haha, juist omdat het ook met vlees kan.. vroeg me het gewoon af
risotto is zo lekker!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:02:25 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_59273633
Oi Yps, ik heb het ook te pakken en volgens de huisarts is het griep
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2008 @ 12:25:34 #79
43556 miss_dynastie
pi_59274186
Ik heb gister niks van het voetbal gezien, want wij waren naar Paul Potts. Die man is echt fantastisch
pi_59274236
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gister niks van het voetbal gezien, want wij waren naar Paul Potts. Die man is echt fantastisch
En hij heeft ontzettend zn tanden laten doen.
Hij heeft nu eenzelfde rijtje tanden als Britney Spears.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 12:27:58 #81
13151 crew  Rewimo
pi_59274248
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:02 schreef Troel het volgende:
Oi Yps, ik heb het ook te pakken en volgens de huisarts is het griep
Beterschap!

Is Ruben alweer wat opgeknapt?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:28:55 #82
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59274275
Beterschap Troel. Hier waait het geloof ik over, nog nergens last van en Anna is ook haar eigen zelf.

Missen jullie het sporten ook zo als je niet kunt gaan? Door de hooikoorts kan ik echt niet hardlopen. Ik ga wel fietsen en wandelen, maar de 'runners high' mis ik toch wel. Had ik nooit verwacht van mezelf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2008 @ 12:41:39 #83
43556 miss_dynastie
pi_59274556
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En hij heeft ontzettend zn tanden laten doen.
Hij heeft nu eenzelfde rijtje tanden als Britney Spears.
Daar maakte ie nog een grapje over, ja. Heel veel zelfspot heeft die man, erg grappig om naar te luisteren
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:59:31 #84
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59275028
beterschap troel...

eerlijk is eerlijk.. als ik niet sport mis ik het ook niet...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:28:05 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59275693
Wat een kl#te dag zeg kan overal om janken blegh hopelijk waait het snel weer over anders wordt het gezellig bij de psycholoog .
pi_59275724
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
het was dus mooi

kreeg kippenvel de eerste keer dat ik m hoorde, op de eerste auditie van Britain's got Talent...
Doei.
pi_59276070
quote:
Op maandag 9 juni 2008 17:13 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Nou ik wil best wel een keer mee.. maar misschien handiger als ik definitief in eindhoven woon.. nu ben ik net een zigeuner.. her en der.. van mama tot vriendje thuis naar eigen huisje
Kan me voorstellen dat dat nu inderdaad niet uitkomt. Maar ik zou het leuk vinden als je een keer met ons wilt zwem-meeten.

@bubsel:
Dikke knuffel op deze rotdag.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 juni 2008 @ 13:41:45 #88
13151 crew  Rewimo
pi_59276108
bubsel
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:21:27 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59277199
he bubsel, wat naar, dikke knuffel...

paul potts...tsja...ik ben geen heel groot fan... ik ben dol op klassieke muziek, maar wat hij doet is me net iets te gladjes en tegelijk ongepolijst/pijn aan mn keel als ik m hoor.... maar de muziek die hij zingt is prachtig!!!

vriendje is net weer naar huis. heel fijne avond gehad en omdat ik gisteren heel hard aan mn deadline had gewerkt kon ik vanochtend ook nog relaxed met hem even in t park liggen enzo en nu is t pas twe euur en ik hebt gevoel dt ik nog een hele dag voor de boeg heb. plus: voor t eerst in twee weken heb ik een avond vrij!!! en die ga ik lekker helemaal alleen doorbrengen, op mn bank, voor de tv. en ik ga eindelijk de afwas doen van deze week. en een taart bakken voor op de vergadering morgen. en misschien zelfs wel stofzuigen.

wat een heerlijkheid, tijd voor jezelf!
pi_59277362
Troel, beterschap, en Bubseltje, ik hoop dat het morgen allemaal weer wat zonniger lijkt..

Ik zat met net te bedenken wat ik al gedronken had vandaag, en ik blijf steken bij 1 kop koffie... Snel wat te drinken gaan pakken dus....
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:13:44 #91
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59278472
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een kl#te dag zeg kan overal om janken blegh hopelijk waait het snel weer over anders wordt het gezellig bij de psycholoog .

ik hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat. Er is genoeg om van te genieten!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:43:01 #92
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59279234
Tnx allemaal .

@littledrummergirl dat is er zeker maar ik heb op het moment ook een hoop vervelends in mijn leven . En eht vooruitzicht dat dat waarschijnlijk nooit meer beter zal gaan grijpt me vandaag een beetje veel aan. Plus dat volgende maan er weer een ronde ziekenhuis bij komt en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in .

en nu ben ik uitgeklaagd straks komt mijn hubbie weer thuis
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:45:23 #93
30252 Soempie
Procreating
pi_59279292
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:

en nu ben ik uitgeklaagd straks komt mijn hubbie weer thuis
Geef hem maar een dikke knuffel. Sterkte Bubsel.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:46:21 #94
30252 Soempie
Procreating
pi_59279314
Ik heb besloten om na de vakantie te gaan beginnen met volleybal. Moet nu alleen nog goed bedenken of ik dan in een recreantenteam wil of gewoon een seniorenteam. Geen idee wat het verschil is, aangezien de recreanten ook wedstrijden spelen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:03:11 #95
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59279778
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten om na de vakantie te gaan beginnen met volleybal. Moet nu alleen nog goed bedenken of ik dan in een recreantenteam wil of gewoon een seniorenteam. Geen idee wat het verschil is, aangezien de recreanten ook wedstrijden spelen.
volgens mij zijn senioren oudere mensen toch? en recreanten iedereen die zichzelf nog niet oud vind?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:08:05 #96
30252 Soempie
Procreating
pi_59279928
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

volgens mij zijn senioren oudere mensen toch? en recreanten iedereen die zichzelf nog niet oud vind?
Nou, senioren zijn gewoon de heren en dames teams. Toen ik 17 was zat ik in dames 1, dus dat gaat niet op.

Ik denk dat recreanten gewoon meer voor de lol spelen, maar dat weet ik niet zeker. Eerst maar eens vragen of ik eens mee kan trainen, zodat zij ook kunnen zeggen welk team het best bij mij past.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:14:46 #97
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59280131
er zal toch geen onderscheid zijn tussen fanatiekelingen en minder fanatieke mensen?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:19:03 #98
30252 Soempie
Procreating
pi_59280257
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
er zal toch geen onderscheid zijn tussen fanatiekelingen en minder fanatieke mensen?
Mja of het onderscheid zit hem in de wedstrijden. Bij de recreanten zijn de wedstrijden onder trainingstijd en dat zie ik wel zitten. Heb geen zin om élke zaterdag een volleybalwedstrijd te moeten spelen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:24:26 #99
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59280422
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Mja of het onderscheid zit hem in de wedstrijden. Bij de recreanten zijn de wedstrijden onder trainingstijd en dat zie ik wel zitten. Heb geen zin om élke zaterdag een volleybalwedstrijd te moeten spelen.
ah op die manier dat is wel een goeie dan. Zou er ook geen zin in hebben om dan ook nog eens je weekend kwijt te zijn aan een sport.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:26:24 #100
30252 Soempie
Procreating
pi_59280490
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ah op die manier dat is wel een goeie dan. Zou er ook geen zin in hebben om dan ook nog eens je weekend kwijt te zijn aan een sport.
Dat was ook deels de reden dat ik gestopt ben een aantal jaar geleden.

Na het eten nog een rondje rennen met Evy.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:30:51 #101
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59280625
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat was ook deels de reden dat ik gestopt ben een aantal jaar geleden.

Na het eten nog een rondje rennen met Evy.
zou ik ook kunnen skaten met evy denken jullie? zo nie ben ik haar lekker toch aan het downloaden, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt..
pi_59280868
Ik denk dat het met skaten moeilijk wordt, sowieso duurt een les in het begin maar iets van 24 minuten, dan begin ik net met skaten, maar het principe zal wel toepasbaar zijn. Ik heb ooit eens een schaatstrainingsschema toegestuurd gekregen, maar dat was echt pittig trainen, en ik heb er ook weinig mee gedaan, aangezien het echt op een 400 meter baan was toegespitst...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:44:02 #103
30252 Soempie
Procreating
pi_59281050
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zou ik ook kunnen skaten met evy denken jullie? zo nie ben ik haar lekker toch aan het downloaden, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt..
Misschien kan het met de lessen die ze later geeft, die wat langer duren.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:57:00 #104
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59281433
of twee achter elkaar ofzo ik zal ze zo eens luisteren
pi_59281437
Parijs was helemaal geweldig.

Ben nu ontzettend moe (vanacht beetje laat geworden ivm voetbal), dus meer vertel ik snel een keer.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:59:30 #106
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59281512
evy is wel lief zeg "ge bent goed bezig"
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:03:20 #107
30252 Soempie
Procreating
pi_59281618
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, vooral grappig als je net stilstaat voor een auto.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:20:31 #108
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59282018
of haar uitscheld omdat je niet verder kan wilt..
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:26:40 #109
30252 Soempie
Procreating
pi_59282144
Dat heb ik nog niet gedaan.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:49:43 #110
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59285915
Sporten was vandaag echt zwaar. >.< Maar dat voelt ook wel weer goed eigenlijk.
Oh noes!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:14:09 #111
4177 Jojogirl
pi_59286599
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het nu met je jojo?
Wel weer beter, maar ik blijf gewoon moeite houden met het feit dat m'n lijf en m'n tijd momenteel absoluut niet onder m'n eigen controle lijken te vallen. Ik was op de goede weg voordat ik zwanger werd, qua afvallen en zelfacceptatie, maar dat is momenteel weer even ver te zoeken. Gelukkig weet ik wel dat het door de omstandigheden komt en dat ik er vast wel kom uiteindelijk, maar door de hormonen en vermoeidheid voelt dat nu soms even heel eindeloos ver weg.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:22:08 #112
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59290838
@Jojogirl: Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar het is in ieder geval iets negatiefs, sterkte!

Ik heb gezondigd. De hellenpoort (deur van de voorraadkast ) was open en ik heb een stroopwafel gepakt en net lekker opgegeten. Ik weet dat dit geen ramp is, maar ik vind het wel jammer. Ik was net voor die stroopwafel zo goed opgang, 111.8 kilo en ik was nog niet naar de wc geweest na het avondeten. Dat komt dus neer op, met lege maag, een gewicht van ongeveer 111 kilo ofzo? Daarom vind ik het toch jammer dat het nog net foutging. Eerste keer, dat wel.
Oh noes!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:36:36 #113
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59291410
Zo ik heb twee boeken gekocht: Skinny bithc en dr atkins dieet geval.. eens kijken waar daar allemaal in staat
pi_59291657
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, totdat je struikelt over een losliggende tegel en vlak bij het winkelcentrum paddepoel vól op je bek gaat (veel mensen dus), je gauw weer opkrabbelt en nog even met een pijnlijk gezicht over je handen en knieën wrijft voor je verder wilt gaan.

En dat dát het moment is waarop evy zegt: komaan, en nu niet treuzelen hè?
Toen heb ik hardop gezegd dat ze de boom in kon!
(wat me weer vreemde blikken opleverde van het winkelend publiek)
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:50:22 #115
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59292004
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, totdat je struikelt over een losliggende tegel en vlak bij het winkelcentrum paddepoel vól op je bek gaat (veel mensen dus), je gauw weer opkrabbelt en nog even met een pijnlijk gezicht over je handen en knieën wrijft voor je verder wilt gaan.

dinsdag 10 juni 2008 @ 22:51:35 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_59292067
quote:

[..]

* proest
pi_59293562
quote:

[..]

daarom wil ik altijd hardlopen op plekken waar het niet te druk is.....
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:42:07 #118
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59293925
Ben je weer begonnen met hardlopen teigan?
Mij boeit het niet waar ik loop. Als ik maar niet eerst een stuk hoef te reizen en als ik maar weet hoe lang mn rondje is en waar ik ben op het rondje.
pi_59293964
ik begin er wel weer zin in te krijgen, maar ik ben nog niet begonnen.... Ik geef deze week mijn laatste lessen voor dit schooljaar, dus ik denk dat ik volgende week weer begin, aangezien ik dan ook weer een invulling voor een deel van de dag heb.... Vakanties zijn best leuk, maar van die 7 weken 4 weken overdag alleen thuis zitten is funest voor mij...
pi_59297696
De afgelopen weken kon ik niet rennen door de benauwdheid (wel geprobeerd, maar moest steeds afhaken) Volgens de voorspelling wordt het weer koeler en ik hoop dus ook minder benauwd, ik heb wel weer zin om hard te lopen.
De laatste les die ik volledig kon lopen was les 15, misschien maar verdergaan met les 14 voor de zekerheid.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:38:40 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59297941
Hey!
Zo ik heb net even ontbeten met 2 sneetjes brood met boter, 1 met rozenbotteljam en 1 met 48+ kaas.. Hmmm wat een verwennerij.
Nu nog een bakje koffie, was opvouwen en dan ga ik sinds 2 maanden ook weer hardlopen... Ik zie er zo tegen op!
Vandaag ga ik proberen met de hartslag meter te lopen, zal wel tegenvallen denk ik.
Gisteren nog ruim 40 km gefietst, beweging genoeg maar ik eet te veel en te lekker... *zucht*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:46:50 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59298106
Ik heb me voorgenomen om vanavond maar eens op de fiets naar het softbalveld te gaan, heb ik toch alweer een deel van de warming up achter de rug. 2 keer om het veld heen haal ik gewoon nog niet.

Ik wil eig. wel weer een poging tot Evy gaan doen, maar ik wil eig. graag op gras lopen, is beter voor mijn benen/schenen, alleen weet ik niet zo goed waar ik goed ren-gras kan vinden. Ja... op het sb-veld, maar ik ben dan weer bang dat iemand me ziet.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:52:54 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_59298237
Gewoon zorgen dat je goed harde homeruns slaat en dan rennen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:54:03 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_59298253
Ziek zijn is goed voor de lijn. Waar ik op een keurige 87/88 zat was ik gisteren ineens weer onder de 86
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59298648
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb me voorgenomen om vanavond maar eens op de fiets naar het softbalveld te gaan, heb ik toch alweer een deel van de warming up achter de rug. 2 keer om het veld heen haal ik gewoon nog niet.

Ik wil eig. wel weer een poging tot Evy gaan doen, maar ik wil eig. graag op gras lopen, is beter voor mijn benen/schenen, alleen weet ik niet zo goed waar ik goed ren-gras kan vinden. Ja... op het sb-veld, maar ik ben dan weer bang dat iemand me ziet.
kan je het niet gewoon netjes vragen? of bedoel je dat je niet wilt dat mensen je zien 'modderen'

wat ik ik deed, toen mn knieen nog niet gewend waren aan lopen (zachte ondergrond gewenst dus), was rondjes lopen in het park.
Hier was een mooi onverhard pad, wat voor de eerste lessen perfect was. Later moet je wel uit gaan breiden, want dan wordt een rondje van 2 minuten saai maar om te beginnen was het perfect.

Hebben ze daar in BE-ville geen parken?
Ja doei.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:23:13 #126
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59298862
Oei...
Ik heb donderdag een 2de sollicitatiegesprek;
Vrijdag ergens anders een 1ste gesprek;
Binnenkort weer ergens anders een 3de gesprek;
En binnenkort nog weer ergens anders een 1ste gesprek.
Beetje veel tegelijk.
***Levi was here***
pi_59298933
bij de U?
Ja doei.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:26:44 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59298953
Het gaat meer om dat modderen. Het staat toch wat suf. Kind in de dug-out in de wagen en ik met mijn mp3-spelertje rondjes om dat veld sukkelen.
Het veld is openbaar gebied, iedereen mag erop.

Maar er zit daaromheen wel een parkje met een schelpjespad, dat kan ik natuurlijk wel doen. Nadeel is wel dat dat weer niet zo heel lekker loopt met Sasha in de wagen denk ik.
De vorige keer was gewoon over asfalt-weggetjes gegaan, dat was met de wagen makkelijk.

Hmmmm... ach, anders ga ik vroeg in de ochtend, dan weet ik bijna zeker dat er niemand op het veld is.

Levi! Word het dan geen enorm moeilijke keuze?
pi_59299151
doe nou niet zeuren over modderen!!!

Serieus! De eerste lessen liep ik ook met een hoofd en een veel te grote broek + veel te grote trui te hijgen en te puffen voelde ik me ook niet echt prettig bij, dat ik daar beetje liep te modderen en écht niet langer dan 2 minuten achter elkaar kon 'sukkeldraven'. Heeft wel even geduurd voordat ik de instelling: "Maar ik dóe het, en ik wórd beter, en ik móet doorzetten" als ik rare blikken kreeg van superslanke (of juist hele dikke) HBO-meisjes van rond de 18 die daar rondlopen (HAN zit hier om de hoek)...

Kwestie van even doorzetten. En begin inderdaad gewoon 's ochtends vroeg of 's avonds laat als je het écht niet durft, en bouw dan langzaam wat op naar de late ochtend/vroege avond, wanneer het jou het beste uitkomt

Kommop zeg. Jij loopt daar, omdat je 'er' wat aan doet. Omdat je gezond en fit wilt zijn. En iedereen die daarom raar naar je kijkt verdient een klap voor zijn of haar kanis!!! je bent goed bezig zou Evy zeggen
Ja doei.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:37:01 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59299199
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
{knip}

Levi! Word het dan geen enorm moeilijke keuze?
Al heb ik nu wel een duidelijke voorkeur voor 1 van de 4. 2 hebben best veel reistijd, dus die hebben sowieso niet echt mijn voorkeur. En die van vrijdag moet ik nog even aanzien of dat wat is.
Heb wel heel veel zin om ergens anders te beginnen, hier heb ik 't nu wel gezien.
***Levi was here***
pi_59299275
morge iedereen, euhm denk dat jullie mij een tijdje niet meer zien.... heb net een wii gekocht met 2 spellen erbij (olympische spelen en wii play) dus ik ben wel een tijdje zoet
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:42:22 #132
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59299338
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef gothic-blackie het volgende:
morge iedereen, euhm denk dat jullie mij een tijdje niet meer zien.... heb net een wii gekocht met 2 spellen erbij (olympische spelen en wii play) dus ik ben wel een tijdje zoet
Gaaf! Have fun!
***Levi was here***
pi_59299379
wanneer is er een wii-meet?
Ja doei.
pi_59299443
Wii-meet is al geweest, maar kan vast op herhaling
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:55:10 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59299663
MoBlo!
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:55:55 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59299679
hardlopen, dat zou ik ook weer eens moeten doen. dat, en geen twee zakken chips meer eten, fo dubbel belegde boterhammen, of afhaal eten

t is zo makkelijk eigenlijk he, afvallen... maar ik heb er zó geen zin meer in....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 juni 2008 @ 11:00:17 #137
13151 crew  Rewimo
pi_59299777
Levi, als het meezit kun je kiezen Ik zal voor je duimen!

GB, koop er ook nog Wii Fit bij en dan zien we je helemaal niet meer Veel plezier!

ymme, kom eens even vertellen, je moet nu wel uitgeslapen zijn

BE, gewoon gaan hoor, laat ze maar kletsen
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_59299932
Vandaag weer hardlopen
Maandag iets meer dan 2 km gelopen vandaag dan maar eens 2,5 doen
pi_59300052
terug voor BE. Je bent al 11kg kwijt mens! niet zeuren :0

as for me:

Ga vandaag spinnen, een uurtje, en als René laat thuis is plak ik daar nog een Evy-lesje aan vast.
Eerst tentamen, en dan even alles van me af fietsen/rennen.

Met spinning zit ik nu eindelijk in de 'upper-class' van de gemiddelde groep. Haak niet af, heb flinke weerstand op de fiets staan en zweet me de pestpokke

Met lopen wordt 't vandaag les 10 van Evy 2.
Net even geluisterd wat we dan gaan doen en dat is 'gewoon 30 minuten'. Kilometer of 5 dus.. eitje
Ja doei.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:18:33 #140
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59300226
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
{knip}

Met lopen wordt 't vandaag les 10 van Evy 2.
Net even geluisterd wat we dan gaan doen en dat is 'gewoon 30 minuten'. Kilometer of 5 dus.. eitje
30 minuten lukt mij dus écht niet meer. Heb wat last van mijn enkels en dat loopt niet zo handig, waardoor ik dus gewoon niet ver meer kom. Ga maar weer ergens halverwege Evy 1 beginnen, want mijn conditie is weer bijna terug bij af. Gaat zo snel! Maar opbouwen gaat ook snel, gelukkig... dus vol goede moed begin ik van de week gewoon weer bij les 15 oid.
***Levi was here***
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:51:21 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59301107
Hardlopen viel tegen!!! 4 x 5 min. gedaan met een hartslag van 170-175... Nu ben ik zo moe in mijn benen, straks maar even lekker douchen. Nu een nectarine en een appel.

Wow Levi, wat een 'luxe', kiezen uit banen
Kwak: heel herkenbaar hoor, ik zit ook zo.. wat kan mij het schelen maar ergens zit er toch een stukje wilskracht, die zit bij jou ook ergens hoor!

BE en MoBlo, jullie gaan lekker!!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_59302405
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:55 schreef kwakveense het volgende:
hardlopen, dat zou ik ook weer eens moeten doen. dat, en geen twee zakken chips meer eten, fo dubbel belegde boterhammen, of afhaal eten

t is zo makkelijk eigenlijk he, afvallen... maar ik heb er zó geen zin meer in....
Denk aan de voordelen dan krijg je er vanzelf zin in
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:53:44 #143
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59304292
Levi wat gaaf! Hoop dat er iets tussen zit!

Pff.. ik moet ook maar eens weer gaan hardlopen...
En ik heb nog een reden ontdekt om af te vallen want de oppervlakte van kleding met maat 40 42 is toch groter dan 34 36... scheelt weer in oppervlakte en tijd met strijken

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeeltje op 11-06-2008 14:17:21 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:44:06 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59305808
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Denk aan de voordelen dan krijg je er vanzelf zin in
hmmm ja ik denk dat ik de voordelen even nieit zo zie, dat dat mn probleem is momenteel. ja, ik zou me mooier voelen als ik dunner was, maar voordat ik mezelf echt mooit vind moet er nog zo veel af, dat voelt zo ver weg, en dan zie ik er zo tegenop om altijd maar dingen niet te mogen (ik vind gezond eten heel vaak gewoon echt minder lekker...ik word gewoon níet blij van "lekker veel groente")

ik baal gewoon een beetje, maar ik pak t wel weer op hoor. vandaag in de supermarkt de volgende dingen in handen gehad en níet gekocht:
mergpijpjes, amandel pencees, reuze bitterkoeken, chcoladerepen, chocolaetruffls, amandelbroodjes, kipkluifjes, gevulde koeken...

in plaats daarvan heb ik wél lekkere rauwe ham gekocht, rijtwafels en nieuwe crackers. ik hoop dat t een beetje een aanzet is om weer een gezonder tussendoortje te nemen als ik trek heb ipv mijn oude fout van de laatste paar weken: proberen zónder tussendoortjes te doen...dat kan gewoon niet...
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:46:46 #145
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59305909
dat is toch weer een mooi begin kwak

en neem gewoon lekker je tussendoortjes zolang die gewoon een beetje gezond zijn is dat geen probleem lijkt me.

ik ga straks trouwens body sugarren Body Sugaring
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:59:20 #146
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59306318
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
dat is toch weer een mooi begin kwak

en neem gewoon lekker je tussendoortjes zolang die gewoon een beetje gezond zijn is dat geen probleem lijkt me.

ik ga straks trouwens body sugarren Body Sugaring
Topic gelezen...
Klinkt kinky! Misschien dat ik het ook maar eens probeer. Ben "gezegend" met Portugees bloed en dat staat garant voor veel haar. Harsen heb ik nooit goed gedurft, maar als het pijnloos is, wie weet ben ik dapper genoeg om dit te proberen.
***Levi was here***
pi_59309159
Dat sugarren klinkt wel lollig

Ik zit thuis.... Nog wel gastouder, maar 2 weken eerder dan gepland gestopt met werken. Op advies van de verloskundige. Als ik te veel doe, krijg ik namelijk best wel veel harde buiken en dat is nog niet helemaal de bedoeling, dus moest ik rustig aan doen. En rustig aandoen combineert nou niet bepaald met mijn werk...

Nuja, anders was ik per 26 Juni gestopt, dus het waren nog maar 7 diensten, waarvan de meeste ook nog halve, dus er is geen man overboort, maar ik zit wél opeens thuis

Gelukkig heb ik mijn gastouder-uk nog, anders werd het wel heel saai allemaal

Ontopic: ik heb nu genoeg tijd om ongezonde dingen te eten (of om heel uitgebreid te koken natuurlijk )
pi_59309394
Ben je 28 juni thuis Freecell? Kun je taart bakken, kom ik een stukje opeten.
verstandig om rustiger aan te doen!
pi_59309547
Das een zaterdag hè? Waarschijnlijk wel!
Wat is de gelegenheid voor de taart? (al is taart ook uitstekend te bakken zónder gelegenheid) En jij bent toevallig in de buurt dat je taart komt halen?
pi_59309580
TARA is verbaasd, maar zou het ook erg gezellig vinden
pi_59309629
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:46 schreef freecell het volgende:
Das een zaterdag hè? Waarschijnlijk wel!
Wat is de gelegenheid voor de taart? (al is taart ook uitstekend te bakken zónder gelegenheid) En jij bent toevallig in de buurt dat je taart komt halen?
Ik heb een housewarming van vrienden die tegenwoordig in Leek wonen.
Dus ik ga vrijdagavond treinen naar Isa, zaterdag door naar Groningen, fiets regelen en dan door naar Leek en dan zondagochtend vanuit Leek weer terug naar Den Haag want ik wil naar Parkpop.

Cake is ook goed hoor. Ik vind het wel leuk om even koffie of thee te komen drinken. Zo vaak ben ik niet in het hoge noorden.
pi_59310045
Ik heb ook wel een goed fietsbare fiets voor je te leen hoor En woon 6 minuten lopen van station Noord af
Maar wel gezellig als je even aanhopt inderdaad!
pi_59310117
Wij hebben nog contact, dat zie ik alweer.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:10:19 #154
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59310128
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Topic gelezen...
Klinkt kinky! Misschien dat ik het ook maar eens probeer. Ben "gezegend" met Portugees bloed en dat staat garant voor veel haar. Harsen heb ik nooit goed gedurft, maar als het pijnloos is, wie weet ben ik dapper genoeg om dit te proberen.
ik kom je uit de droom helpen dit doet nog steeds aardig wat pijn... Ik kan het niet vergelijken want ik heb ooit maar een harspoging met strips gedaan en die werkte niet omdat ik per ongeluk heren strips had gekocht ( moeten ze die ook niet tussen de damestroep zetten) maareehm pijnloos ist dus niet..

wel lekker glad
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:11:29 #155
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59310147
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik kom je uit de droom helpen dit doet nog steeds aardig wat pijn... Ik kan het niet vergelijken want ik heb ooit maar een harspoging met strips gedaan en die werkte niet omdat ik per ongeluk heren strips had gekocht ( moeten ze die ook niet tussen de damestroep zetten) maareehm pijnloos ist dus niet..

wel lekker glad
Hmmm... niet pijnloos... jammer. Maar een beetje pijn kan ik wel hebben, dus wie weet probeer ik het nog wel eens.
***Levi was here***
pi_59310842
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wel lekker glad
Je hebt wel mijn nieuwsgierigheid gewekt. Herenstrips? Wat is er zo anders aan herenhaar dat er andere strips voor zijn en waarom zouden die niet werken op dameshaar?
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:44:00 #157
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59310855
Ik heb honger tralalala.

Ben nu op werk (telefoon opnemen, MSN'en en vol interesse het raam uitkijken voor 6,- per uur XD). Leuk, die advocatenkantoren.
Oh noes!
pi_59310965
Net examenuitslag besproken... Een leerlinge was bij mij flink onderuit gegaan, en dat was niet het enige vak.. Ze is voorlopig gezakt, en ik baal er zo van.. Verder moeten er banen verdwijnen op de school waar ik nu werk, en dat levert toch ook wat oplaaiende emoties op.... Rare dag dus..

ik zou het de 28ste ook wel even leuk vinden om je te zien liejannuh, als freecell het goedvindt kom ik ook graag even aanwippen...
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:55:41 #159
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59312748
@Rewimo leuke avatar heb je
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 juni 2008 @ 19:21:29 #160
13151 crew  Rewimo
pi_59313627
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Rewimo leuke avatar heb je
Ja, apart hè? Heeft echt niemand verder
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_59313867
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:48 schreef teigan het volgende:
Net examenuitslag besproken... Een leerlinge was bij mij flink onderuit gegaan, en dat was niet het enige vak.. Ze is voorlopig gezakt, en ik baal er zo van.. Verder moeten er banen verdwijnen op de school waar ik nu werk, en dat levert toch ook wat oplaaiende emoties op.... Rare dag dus..

ik zou het de 28ste ook wel even leuk vinden om je te zien liejannuh, als freecell het goedvindt kom ik ook graag even aanwippen...
Balen zo'n raar dagje!
Dat leerlingen zakken, dat gebeurt nou eenmaal joh, daar kan alleen die leerlinge zélf wat aan doen!

wmb prima, je leest de vastomlijndere plannen nog wel
pi_59313912
Het stomme is dat die leerlinge dyslectisch is, en gewoon op haar eindexamen 2 punten lager scoorde dan op de SE...... Ze heeft er heel hard voor gewerkt, misschien wel te hard... Dat maakt het nog eens extra sneu..
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:20:03 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_59315531
Hoi

Kwak, het is echt zo herkenbaar. Maar goed dat je al die koekjes en dergelijke hebt laten liggen in de supermarkt.

Ik heb net een hele pizza gegeten. Zit in m'n oude lege kamer in Groningen met een laptop en een slaapmatje. Heb nu al heimwee. Morgen m'n eerste van de laatste tentamens. Vrijdag gelukkig naar huis en dan volgende week maandag voor een hele week weer hier.
pi_59316622
Ja!! Leuk! Teigan mini-meeten!

Rare situatie trouwens als er banen moeten verdwijnen terwijl jij net bent aangenomen. Moet er ook onderwijzend personeel verdwijnen?
pi_59317019
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!! Leuk! Teigan mini-meeten!

Rare situatie trouwens als er banen moeten verdwijnen terwijl jij net bent aangenomen. Moet er ook onderwijzend personeel verdwijnen?
Dit is nog op de school waar ik als vervanger werk, en die school is gewoon de dupe van allerlei nieuwe plannen, waardoor ouders hun kinderen niet meer op die school willen hebben... Er moet geloof ik iets van 4 fte aan onderwijzend personeel verdwijnen, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ik ga verder ook niet naar bijeenkomsten daarover, omdat ik er toch zo weg ben, over 17 dagen loopt mijn contract daar af...
pi_59317295
Ok, dat scheelt al. Maar dan nog steeds, niet relaxed.
pi_59319244
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel.
Heb gisteren nog voor het slapen gaan een plak ontbijtkoek gegeten. Precies genoeg om de honger te stillen, lekker genoeg om niet dat enorme gezondheidsgevoel te krijgen en daarnaast dus helemaal niet vet, dus ook niet heel slecht.
Ik ben gevallen voor de Snack-a-jacks. Maar dan wel vier van die chocolade-caramelgevallen waar even veel kcal inzit als in koekjes
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:41:56 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59320896

Voor wat troost. ik heb mezelf nu net getrakteerd op een klein schaaltje chips.
Voor het eerst in maanden. Het water liep me in de mond bij het pakken alleen al!
pi_59322419
Ik heb net chocoladetaart gemaakt. Want het is nationale chocoladetaartdag in Duitsland.
Bron: http://www.cdkitchen.com/foodholidays/ en natuurlijk de nieuwsbrief van www.hungry-girl.com

pi_59325915
ziet er lekker uit Liejannuh...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 09:16:52 #171
13151 crew  Rewimo
pi_59327028
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net chocoladetaart gemaakt. Want het is nationale chocoladetaartdag in Duitsland.
Bron: http://www.cdkitchen.com/foodholidays/ en natuurlijk de nieuwsbrief van www.hungry-girl.com

[ afbeelding ]
Das habe ich leider nicht gewusst
pi_59327099
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Das habe ich leider nicht gewusst
Vandaag is het national peanut butter cookie day, dus je kunt in de herkansing.
pi_59327228
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:

[ afbeelding ]
Hapje voor freecell? PM maar even een hapje. Of anders in ieder geval de geur
pi_59327241
da's best een gezonde taart Liejannuh! Er zitten framboosjes op

Goedemorgen!!!

Het is hier somber en grijs maar heb wel mn vrolijke bloemetjestruitje nog een keer aangedaan
Want ik ben zonnig en vrolijk: 71,4kg vanochtend!
Gaat weer de goede kant op
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 09:31:03 #175
13151 crew  Rewimo
pi_59327288
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:

Vandaag is het national peanut butter cookie day, dus je kunt in de herkansing.
Dat klinkt ook niet verkeerd. Ik ga me vanmiddag eerst maar weer eens aan de kersen vergrijpen, die in groten getale aan de bomen hangen in de tuin
pi_59327306
ik geloof dat ik ook zo een groot huis met boomgaard wil

wat ontzettend fijn moet dat zijn.. ladingen kersen, walnoten....
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 09:34:34 #177
13151 crew  Rewimo
pi_59327362
Niet te vergeten de aalbessen die al aardig bijkleuren en de honderden mini-appeltjes en -peertjes die al aan de bomen hangen

Kom gerust een keertje plukken! We hebben veel te veel om zelf op te eten
pi_59327414
ja.. we moeten nog steeds een keer langskomen *schaam*

en voorlopig zit ongeveer elk weekend vol maar misschien dat we een keer op een zondag niet veel te doen hebben
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 09:46:41 #179
13151 crew  Rewimo
pi_59327598
Komend weekend zit ik met een stuk of 60 jongetjes in een tent Maar ergens daarna lukt het vast wel een keer
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:59:50 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59327899
goeiemoggel...

vanochtend weer geen blije berichten op de weegschal... 85.7... ik ben alleen maar aangekomen sinds ik hier weer schrijf maar ik neem aan dat het niet aan jullie ligt

ik heb nu in ek geval geen ongezonde zooi in huis, dus een frisse start moet erin zitten!
pi_59328075
In ieder geval veel succes kwakveense!

Hier op het balkon beginnen de tomaatjes al te groeien
Dat het maar grote mooie tomaten mogen worden
pi_59328514
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:59 schreef kwakveense het volgende:
goeiemoggel...

vanochtend weer geen blije berichten op de weegschal... 85.7... ik ben alleen maar aangekomen sinds ik hier weer schrijf maar ik neem aan dat het niet aan jullie ligt

ik heb nu in ek geval geen ongezonde zooi in huis, dus een frisse start moet erin zitten!
Of het niet aan ons ligt, betwijfel ik. We posten hier allemaal lekker eten enzo. Ik krijg er ook steeds trek van.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 10:44:55 #183
13151 crew  Rewimo
pi_59328963
Dat ligt vast wel aan ons hoor

Het gaat hier altijd over eten
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:56:04 #184
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59331032
En ik kwijl al als jullie schrijven dat jullie een boterham ofzo eten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 11:59:24 #185
13151 crew  Rewimo
pi_59331140
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
En ik kwijl al als jullie schrijven dat jullie een boterham ofzo eten
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:08:47 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59331401
kwakveense, deze keer is het voor het eerst dat ik het vol weet te houden, maar in andere jaren/pogingen ging het eig. altijd mis op het moment dat ik dacht 'het gaat nu zo goed, nu durf ik wel mee te posten'
pi_59331490
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
kwakveense, deze keer is het voor het eerst dat ik het vol weet te houden, maar in andere jaren/pogingen ging het eig. altijd mis op het moment dat ik dacht 'het gaat nu zo goed, nu durf ik wel mee te posten'
Zo houden we ons zelf in stand.
***Levi was here***
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:15:12 #188
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59331558
goede morgen.. hier weer stabiel!
ik ben verslaafd aan ebay rondkijken... ( beter dan verslaafd zijn aan kopen haha )

vanavond bbq.. moet ik weer aan die kipzooi zitten... ik vind kip zoo saai om te eten.. komt misschien ook wel omdat ik geen saus neem...ik heb lust al heel mijn leven geen saus ( cocktail, mayo, knoflook ( alleen als het in gebakken is, sate ) dus dat ik dik ben komt niet daardoor..

iemand tips voor de bbq..?
p.s tip om paraplu mee tenemen..
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:18:52 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59331656
Echt? Ik vind kip heerlijk! Bij dingen als gourmetten enzo (mijn schoonouders zijn nog steeds groot fan) heb ik het liefst kipfilet.

Beetje provencaalse kruiden eroverheen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 12:27:34 #190
13151 crew  Rewimo
pi_59331928
Kip vantevoren marineren? Dan heeft het een heel andere smaak Je kunt ook verschillende marinades maken.

En je kunt bijvoorbeeld ook runderhamburgers op de bbq leggen. Of spiesjes met champignons en groente.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:31:31 #191
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59332037
ja klinkt wel lekker.. in wok vind ik het wel lekker enz maar ik maak de bbq niet zelf..
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:44:57 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_59332382
Ah, dat is dan inderdaad vervelend

wat je eventueel zou kunnen doen (en dat is ook makkelijk zelf mee te nemen): wokgroenten ligt opwokken en in kleine porties verpakken in aluminiumfolie. Even op de barbecue en smullen maar Of gewoon even bellen met de persoon die de barbecue organiseert? Wat er allemaal is en of het dan eventueel een probleem is als je zelf wat meebrengt omdat je een specifiek dieet volgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59332837
Kip! Het meest veelzijdige stukje vlees...

ik vind het echt heerlijk! Lekker gemarineerd op een stokje (sate dus), door de pasta, in een wrap, kipkluifjes met piripiri kruiden, een halve kip lekker afpluizen..
Héérlijk!
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 13:02:37 #194
43556 miss_dynastie
pi_59332874
Maiskolven zijn heerlijk op de bbq, paprika, champignons en ui ook.
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:05:38 #195
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59332957
dankje voor de tips..
Ik moet zeggen dat ik vaak niet heel veel eet tijdens bbq.. denk dat ik me schaam of zo.. maar dat is meestal in publiek..
pi_59333330
BBQ mm, dat moet hier nog effe wachten want zelf geen balkon of terras...

Ben geerister over enthousiast naar een marktje geweest dat 2 straten verder ligt en ik nooit ontdekt had tot nu... allemaal lekker vers fruit en groente, maar natuurlijk volledig uit proportie. Dus nu moet ik zien weg te spelen (best vandaag) een aubergine, een paprika, 2 appels, een bakje aardbeien, een mango, een avocado, 6 tomaten.
Had ook nog een portie gehakt staan die vandaag opmoet...

Ga beginnen met een aardbeishake denk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 13:22:12 #197
13151 crew  Rewimo
pi_59333443
Dat wordt dus gehaktprut met groenten en fruitsalade toe, Spruit
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 13:52:30 #198
43556 miss_dynastie
pi_59334446
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:18 schreef BrusselseSpruit het volgende:
een aubergine, een paprika, 6 tomaten. Had ook nog een portie gehakt staan die vandaag opmoet...
Oe, ik voorzie een heerlijke spaghetti
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 13:55:34 #199
13151 crew  Rewimo
pi_59334552
Zou GB nog steeds aan het Wii-en zijn?
pi_59334671
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Denk het wel, denk ook dat ze er al kilo's heeft af getennist en gesprongen.
***Levi was here***
pi_59334787
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Dat wordt dus gehaktprut met groenten en fruitsalade toe, Spruit
Klinkt als een plan! Maar dan verdwijnt de helft in de vriezer, want krijg het nooit allemaal op...
Volgende keer lijstje maken! (zegt ze nu vol overtuiging en goede voornemens...)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 14:26:16 #202
13151 crew  Rewimo
pi_59335520
Kun je prima invriezen
pi_59335638
Ik wil niet veel zeggen hoor..
Ik zie hier overal afslanktopics, maar zijn er ook kom-aan-topics?:s
Niet aan kunnen komen is net zo vervelend als niet af kunnen vallen!

Mijn bmi is 16,5
En ben 180 groot
Met een gewicht van 53

Maar zo superdun ben ik dus eignlijk helemaal niet..
En ben ook best trots op me voorgevel en me kontje:p
Zou alleen wel wat aan willen komen, staat tenminste nog effe wat vrouwelijker.!
Een vetje hebben:D

Liefs..
pi_59336779
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:30 schreef myrose1 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor..
Ik zie hier overal afslanktopics, maar zijn er ook kom-aan-topics?:s
Niet aan kunnen komen is net zo vervelend als niet af kunnen vallen!

Mijn bmi is 16,5
En ben 180 groot
Met een gewicht van 53

Maar zo superdun ben ik dus eignlijk helemaal niet..
En ben ook best trots op me voorgevel en me kontje:p
Zou alleen wel wat aan willen komen, staat tenminste nog effe wat vrouwelijker.!
Een vetje hebben:D

Liefs..
ik heb even voor je gezocht ik weet niet of er een reeks is met aankomers, maar er zijn wel een aantal losse topics

Ondergewicht!! help!, ik wil aankomen
Hoe kan ik kilo's aankomen?
Gewicht aankomen
Ik moet eten (aankomen in gewicht)
gezond gewicht aankomen... om mooier in vorm te komen

misschien kun je hier vinden wat je zoekt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 17:09:43 #205
13151 crew  Rewimo
pi_59339973
Mijn mannen zijn de tuin in om een emmer kersen te plukken, voor jam en om zo te eten

En ik ga naar de fysio om in mijn schouder te laten knijpen
pi_59341281
Rewimo, terug knijpen

Nee gein, niet fijn. Succes.
pi_59343853
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Rewimo het volgende:
nee ik was op dat tijdstip aant werk nu ff rust want heb spierpijn. wel vandaag nog meer spellen gekocht. heb nu sonic op de olympische spelen, wii play, big brain academy en shrek en natuurlijk sports pack
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:22:44 #208
43556 miss_dynastie
pi_59344911
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:43 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

nee ik was op dat tijdstip aant werk nu ff rust want heb spierpijn. wel vandaag nog meer spellen gekocht. heb nu sonic op de olympische spelen, wii play, big brain academy en shrek en natuurlijk sports pack
Ben benieuwd naar sonic!! Ik heb vorige week ratatouille meegenomen, die is ook errug leuk (en maar 2 tientjes inc bij de Makro, daarvoor kon ik hem echt niet laten liggen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 21:18:25 #209
13151 crew  Rewimo
pi_59346674
't Is heel stil hier op straat Ik moest naar les vanavond en verwachtte eigenlijk allemaal feestende mensen op straat en zo (had alleen de eerste helft gezien), maar toen ik naar huis reed was er geen kip te zien
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:41:18 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_59347450
Dat komt omdat ze verloren hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 juni 2008 @ 21:43:37 #211
13151 crew  Rewimo
pi_59347537
Zou je denken

donderdag 12 juni 2008 @ 21:50:09 #212
4177 Jojogirl
pi_59347746
Gisteren verklaarde me voor gek toen ie zag dat ik 3-1 voorspeld had voor die wedstrijd in de poule op m'n werk. Vandaag was ik degene het hardst lachte. Ben benieuwd of ik gestegen ben, want volgensmij heb ik gisterenavond en vandaag aardig gescoord.
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:51:25 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_59347778
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Zou je denken

Ja en ik snap dat niet. Als Nederland verloren zou hebben, zou ik JUIST naar buiten gaan en toeteren enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59348310
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar sonic!! Ik heb vorige week ratatouille meegenomen, die is ook errug leuk (en maar 2 tientjes inc bij de Makro, daarvoor kon ik hem echt niet laten liggen )
sonic is leuk maar wel spierpijnopwekkend zeg maar en als je met twee personen wil spelen is ook 2 nunchucks wel handig (heb er daar nog maar eentje van )
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:02:39 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59350431
Het lijkt wel alsof de duvel er mee speelt!
Net vanmiddag hier gepost dat ik het eindelijk eens vol weet te houden ondanks hier posten, krijg ik me toch een snaaitrek vanavond!
Maar... ik heb me ingehouden, ben lekker met Sasha de stad in gewandeld, heb een uur gelopen en heb alleen maar een kauwgompje gekauwd!

Had vandaag al 2 koekjes op dus ik vond het wel genoeg.
pi_59352580
You go girl!!
Ja doei.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:25:49 #217
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59352654
Al tijdje hier niet meer geweest! Vandaag was sporten weer lekker. Ik ben vandaag eindelijk op de 110 geweest. (Noot: ik begon met 115 ongeveer ).

En totaal offtopic, maar ik vertel het toch want jullie zijn liev ;D: Ik ben vandaag out gegaan richting me klas, alleen maar toffe reacties gehad. En en en! Bas heeft een dateeee. ;D Zomg. Hijs zo leuk, woont in Zuidhorn, is 17 en totaal leuk en alles. Zomg, Bas likes. (Klink ik nu als een hysterisch blond meisje bij een backstreetboys concert? ). Hijs leuk.
Oh noes!
pi_59353362
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:25 schreef jhvhprotocol het volgende:
Al tijdje hier niet meer geweest! Vandaag was sporten weer lekker. Ik ben vandaag eindelijk op de 110 geweest. (Noot: ik begon met 115 ongeveer ).

En totaal offtopic, maar ik vertel het toch want jullie zijn liev ;D: Ik ben vandaag out gegaan richting me klas, alleen maar toffe reacties gehad. En en en! Bas heeft een dateeee. ;D Zomg. Hijs zo leuk, woont in Zuidhorn, is 17 en totaal leuk en alles. Zomg, Bas likes. (Klink ik nu als een hysterisch blond meisje bij een backstreetboys concert? ). Hijs leuk.
Beetje blond misschien, maar dat doet er niet toe! Het is duidelijk dat je zooooo straalt dat het alleen maar geweldig kan zijn
Ik duim alvast dat het goed gaat!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:28:40 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59354982
jhvh! Wat goed joh!

Hmmm... na mijn lyrische berichtje gisterenavond heb ik toch nog chippies mee zitten eten met manlief. Ik moet die zooi ook gewoon echt niet in huis halen...
Maar goed, ik zit nog steeds op -10 en een beetje, dus er is niks te klagen verder.

Ik heb straks een afspraak met een vriendin die ik al 5 jaar niet meer gezien heb ofzo. En ik knijp hem wel een beetje want de laatste keer dat we elkaar zagen was ik zo'n 30 kilo lichter! Maar goed, ik geef gewoon Sasha de schuld.
pi_59355075
jhvh, leuk data je klas er ook goed op reageerde, en een date is altijd spannend/leuk...
ben wel benieuwd op welke school jij zit in Groningen eigenlijk...

BE, dan zou ik hem ook wel knijpen denk ik... maar hou jezelf voor ogen dat je al een eind op de goede weg bent, misschien ben je over 5 jaar nog wel lichter dan eerst ook!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:50:54 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59359672
Ben al bijna een week niet thuis geweest en waar ik nu zit is geen weegschaal.
Wel eet ik NOG meer als wat ik al deed, met zijn tweeen eten aan tafel is toch lekkerder. Dat heb ik al in geen jaren meer gedaan. Maar ik beweeg wel ruim een uur per dag, hetzij wandelen, hardlopen of fietsen. Ik ben benieuwd.

jhvh! Lief

BE, gisteren heb ik cashewnootjes mee zitten smikkelen, voor we het wisten was er 200 gr. verdwenen... Pfff
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:55:04 #222
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59359800
noten zijn gezond
Doei.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:35:07 #223
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59360649
als het maar niet gezouten zijn..

Nou ik begin met poging 1230987362.. Vanaf vanavond ( jaja extra moeilijk met de wk ) geen alcohol ( lijkt net alsof ik een alcoholist ben hehe ) en de komende 2 weken geen pasta, brood, aardappels enz.
Oftwel geen suikers.. dat word afkicken.. maar ik merk dat ik weer de verkeerde kant op ga. Gister nog een bord pasta klaargemaakt om 13.00 uur. Dus.. we gaan weer proberen..

Dadelijk koelkast ophalen en tapijt + zeil uitzoeken voor boven.. leuk!
Vanavond werken met groot scherm dus kan ik frankrijk tegen nederland zien!!!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:44:01 #224
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59360838
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:35 schreef Zeeltje het volgende:

Vanavond werken met groot scherm dus kan ik frankrijk tegen nederland zien!!!
En voor wie ben jij dan?
***Levi was here***
pi_59360859
Zout is ook niet zo'n drama hoor, als je gewoon gezond bent

Veel succes met je poging
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:45:12 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_59360867
Als ik nog langer ziek blijf, ga ik zelfs onder de 80
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:48:49 #227
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59360928
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

En voor wie ben jij dan?
frankrijk

Frankrijk was de vorige wedstrijd alleen niet zo geweldig dus.. ik vreesss....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:51:51 #228
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59360980
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:48 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

frankrijk

Dat dacht ik wel.
Dan wens ik je veel sterkte vanavond.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2008 @ 13:00:12 #229
13151 crew  Rewimo
pi_59361175
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:48 schreef Zeeltje het volgende:
frankrijk

Ik hoop dat je gelijk krijgt

Heb net nog een Welpie gescoord en een grote voor op de hoedenplank Staat echt leuk bij mijn Duitse nummerbord
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:01:22 #230
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59361204
'We' gaan 'jullie' inmaken vanavond

heb er zin in al vrees ik dat Nederland gewoon gaat verliezen
Doei.
pi_59361305
Ik heb vanavond een beauty-vrouwen-avond van onze kerk (zin in trouwens!) dus ik ben er niet eens!
En TARA is volgens mij aan het werk. Dus dat wordt hem ook niet echt

nuja, ik hoor het vanzelf wel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2008 @ 13:06:55 #232
13151 crew  Rewimo
pi_59361323
Ik hoop echt dat NL wint vanavond. Want morgen ga ik een weekendje kamperen met Christans voetbalclub Kan een leuk weekend worden nu DLD verloren heeft
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:07:14 #233
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59361332
beauty avond

lekker tutselen met make up en nagelshizzle?
Doei.
pi_59361517
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Faithy het volgende:
beauty avond

lekker tutselen met make up en nagelshizzle?
Het is in redelijk professionele workshops
Even denken, er was een workshop haaropsteken, een workshop make-up (de basis) een kleurentest, iets met voeten en pedicuren (en voetenbadjes)en iets met knutselen en nog een paar dingen. En zo ongeveer iedereen van de gemeente van mijn leeftijd gaat er heen, vet gezellig dus

En ik heb de workshop met voeten en voetenbadjes enzo als laatste, dus kan aan het einde van de avond relaxed met mijn voeten in een voetenbubbelbad en mijn eelt afraspen enzo.
Ik ben normaal niet zo'n tutter, maar af en toe vind ik het héérlijk!
pi_59364363
Vanvavond gaan wij weer heerlijk kijken in de kroeg
En morgen maar eens vlaggen scoren ergens. Want we opgehangen hadden, kun je niet meer oranje noemen, eerder wit/geen

En JA natuurlijk wint Nederland... Wij hebben Dirk
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:05:02 #236
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59364396
ergens hoop ik dat ze verliezen... dat is goed voor mn voetbalpoule
Doei.
pi_59364552
*foei*

Aan het werk jij.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:12:54 #238
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59364631
hé, ik kan 35 euro winnen dat is toch weer een keertje wokken
Doei.
pi_59364769
Kijk, dat maakt het verhaal anders
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:18:44 #240
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59364780
en daarbij, het is maar voetbal
Doei.
pi_59365198
Nee, het is maar een spelletje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:16:16 #242
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59367846
@teigan: Maartens.
Oh noes!
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 18:45:24 #243
43556 miss_dynastie
pi_59369924
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop echt dat NL wint vanavond. Want morgen ga ik een weekendje kamperen met Christans voetbalclub Kan een leuk weekend worden nu DLD verloren heeft
Jij bent lekker aan het integreren
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2008 @ 18:56:21 #244
13151 crew  Rewimo
pi_59370221
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij bent lekker aan het integreren
Ja goed hè
pi_59371011
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:16 schreef jhvhprotocol het volgende:
@teigan: Maartens.
ah, heb ik vorig jaar nog gesolliciteerd, gelukkig niet aangenomen, de vaksectie scheikunde vond ik maar een stel zuurpruimen....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 19:32:24 #246
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59371264
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:21 schreef teigan het volgende:

[..]

ah, heb ik vorig jaar nog gesolliciteerd, gelukkig niet aangenomen, de vaksectie scheikunde vond ik maar een stel zuurpruimen....
loop je daar niet vaak tegenaan? dat je toch een beetje in het oudere mannetjes ruitjesoverhemdencircout terechtkomt?
pi_59371341
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

loop je daar niet vaak tegenaan? dat je toch een beetje in het oudere mannetjes ruitjesoverhemdencircout terechtkomt?
mwah, ik ben wel vaak duidelijk de jongste, maar waar ik nu ga werken zitten wel meer redelijk jonge mensen, en ook wel een paar vrouwen... Maar op studiedagen zie ik wel vaak van die oudere mannetjes zitten...
pi_59371409
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Die bij ons waren ook echt eng
  vrijdag 13 juni 2008 @ 20:10:23 #249
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59372496
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:21 schreef teigan het volgende:

[..]

Rofl. Oud en uitgezakt, gevalletje van het Kastelijn kaliber?
Oh noes!
pi_59373030
Ze waren met zijn drieën, en ze hadden voor mijn gevoel al besloten dat ik te jong en te onervaren en te vrouwelijk was om aangenomen te worden.... Wel grappig, want de directie en de leerling vonden mij weer leuker... Maar het was ook maar een invalbaan geweest voor zwangerschapsverlof...
pi_59377568
Weet iemand of fruit goed in te vriezen is?
Ik heb fruitsalade gemaakt, alleen een beetje veel, dus wil een deel invriezen als het dan geen pulp wordt.

ingredienten: ananas, meloen, kiwi's, aardbeien, bananen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2008 @ 23:01:26 #252
13151 crew  Rewimo
pi_59377677
Kun je het niet gewoon morgen opeten?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:02:36 #253
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59377719
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 juni 2008 @ 23:08:30 #254
13151 crew  Rewimo
pi_59377951
Superwedstrijd
pi_59377955
Het is nogal veel, er zitten een hele ananas, hele meloen, 8 kiwi's, 500g aardbeien en 6 bananen in

Ik ben gek op fruitsalade, alleen te lui om het te maken. Dus ik dacht: laat ik eens veel maken. En pas daarna bedenken of ik het wel kan bewaren
pi_59377988
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Superwedstrijd
Ik heb in de keuken naar de verslaglegging van 3fm zitten luisteren, dat was erg hilarisch. Heb er verder niks van gezien.
pi_59379661
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef omearos het volgende:
Het is nogal veel, er zitten een hele ananas, hele meloen, 8 kiwi's, 500g aardbeien en 6 bananen in

Ik ben gek op fruitsalade, alleen te lui om het te maken. Dus ik dacht: laat ik eens veel maken. En pas daarna bedenken of ik het wel kan bewaren
Klinkt als twee porties.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 03:43:58 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_59382387
omearos, dat kan wel, maar dan moet je zorgen dat het erg droog is, hoe sappiger de boel is, hoe minder lekker het wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59382803
Goedemorgen allemaal allemaal al bijgekomen van de wedstrijd?
Ik ben alweer begonnen aan mijn laatste verslag (al 2 van de 9 hoofdstukken af) met een beetje geluk ben ik helemaal klaar vandaag

Zometeen maar eens ontbijten zonder dat ik dat vergeet
pi_59382889
Wat voor verslagen moet jij allemaal schrijven MIss S? En hoeveel?!
pi_59382897
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 08:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor verslagen moet jij allemaal schrijven MIss S? En hoeveel?!
Nou de afgelopen maand heb ik zo'n 10 verslagen moeten schrijven
De laatste 4 gingen vooral over de organisatie waar ik stageloop
Nu ben ik met mijn verantwoording bezig, die moet ik voor 9 competenties schrijven, heb er nu al 3 gedaan
pi_59382919
Ah, competenties! Welke competenties moet je beschrijven? En wat moet je er over vertellen? En wat moest je allemaal wel niet schrijven in 4 verslagen over de organisatie?
En wat moest je eigenlijk doen voor stage?
pi_59382984
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 08:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, competenties! Welke competenties moet je beschrijven? En wat moet je er over vertellen? En wat moest je allemaal wel niet schrijven in 4 verslagen over de organisatie?
En wat moest je eigenlijk doen voor stage?

Ik zat bij de buitenschoolse opvang, 2 verslagen gingen over signalen en de andere 2 over de beleidsnotitie

En de volgende competenties moet ik beschrijven
Contact leggen
Ontwerpen van een plan van aanpak
Methodisch handelen
Signaleren
Samenwerken
Leiding gven
Beheersen en organiseren
Bijdragen elveren aan ontwikkeling en kwaliteitsverbetering
Eigen professionaliteit

En dan moet ik beschrijven wat ik gedaan heb, waar ik sta en waar ik heen moet gaan
pi_59383050
Nooit meer competentieverslagen voor mij
Ik ben daar echt mee doodgegooid
pi_59383065
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 08:53 schreef freecell het volgende:
Nooit meer competentieverslagen voor mij
Ik ben daar echt mee doodgegooid
Ik ben bang dat ik nog even moet, maar goed dit is voor niveau 1 dus dan verwachten ze vast nog niet al te veel
Is ook de eerste keer dat ik het doe dus ben benieuwd, nu zijn er 4 klaar
pi_59383070
Ik vond competentiedingen ook heel vervelend...
Ik zag ook laatst een vacature waarin werd omschreven aan welke competenties je moest voldoen om bij hun te komen werken, ik heb toen eerst maar eens doorgevraagd hoeveel ze daar nou echt mee deden verder.....
pi_59383095
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 08:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zat bij de buitenschoolse opvang, 2 verslagen gingen over signalen en de andere 2 over de beleidsnotitie

En de volgende competenties moet ik beschrijven
Contact leggen
Ontwerpen van een plan van aanpak
Methodisch handelen
Signaleren
Samenwerken
Leiding gven
Beheersen en organiseren
Bijdragen elveren aan ontwikkeling en kwaliteitsverbetering
Eigen professionaliteit

En dan moet ik beschrijven wat ik gedaan heb, waar ik sta en waar ik heen moet gaan
Goh, dat zijn hele andere soorten competenties dan die worden toegepast in het reguliere competentiemanagement.
Maar volgens mij is het onderwijs tegenwoordig sowieso behoorlijk competentie gericht. Kun je dat ook merken in de lessen?

Wat deed je trouwens bij de BSO qua stage?
pi_59383131
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Goh, dat zijn hele andere soorten competenties dan die worden toegepast in het reguliere competentiemanagement.
Maar volgens mij is het onderwijs tegenwoordig sowieso behoorlijk competentie gericht. Kun je dat ook merken in de lessen?

Wat deed je trouwens bij de BSO qua stage?
In de lessen eigenlijk pas deze laatste periode, verder stond er altijd wel bij de verslagen welke competenties er bij hoorde

Bij de BSO liep ik echt gewoon mee (was een soort snuffelstage) dus deed vanalles, kinderen ophalen, met ze eten, kleine activiteiten opzetten
pi_59383202
Moest je bij deze opleiding gelijk al stage lopen? Ik dacht dat ze dat alleen maar deden op de PABO?

Is competentiegericht onderwijs leuk? En leer je daardoor ook echt je competenties te verbeteren? Of kun je gewoon nog steeds enorm goed je kop in het zand steken en je zwakke punten verbloemen?
pi_59383264
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Moest je bij deze opleiding gelijk al stage lopen? Ik dacht dat ze dat alleen maar deden op de PABO?

Is competentiegericht onderwijs leuk? En leer je daardoor ook echt je competenties te verbeteren? Of kun je gewoon nog steeds enorm goed je kop in het zand steken en je zwakke punten verbloemen?
Ik vind dat je dat nog steed erg goed kan verbloemen maar goed ik ben ook net pas begonnen
En ja wij begonnen meteen met stage daarom zal ik blij zijn als ik op de uni zit
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:07:12 #271
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59383523
stage heb ik met mijn letteren studie gelukkig nooit hoeven doen *steekt kop in zand* jaja...ikweet...goed voor je arbeidsperspectief en je ontwikkeling enzo, maar dat deed ik liever zelf bij leuke relevante bijbanen... ben je nu klaar met stage miss_s?

de lijn hier daalt weer gestaag, wat twee dagen gezond eten al niet kan doen voor mn energieniveau en mn gewicht... donderdag 85.7, vandaag 85.0....

vanavond misschien uit eten met vriendje...dat wordt nog wel even moeilijk... misschien dat ik wel t brood laat staan en verder lekker neem wat ik lekker vind (eet sowieso geen saus). ik merk dat ik om t vol te houden wel een soort trucjes moet toepassen. zo heb ik mini chocoladereepjes van AH in huis. 25 gram, 130 ckal. als ik in de winkel nu alerlei impulsaankoop en vreetneigingen krijg, is de gedachte dat ik straks een zo'n reepje van wel 12 stukjes mag voldoende om me op de been te houden. zo'n klein beetje cocola is nl. genoeg om de behoefte te stillen ben ik nu achter, terwijl 25 gram in de vorm van 3 normale blokjes chocolade van een grote reep me alleen maar hongerig naar meer maakt.

gek he? hoe je jezelf voor t lapje kunt houden...

verder wacht ik op de postbode met mn ped-egg.... *schiet ohop!!!*
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:08:51 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_59383536
Met stage beginnen

Ik weet nog dat bij Facilitaire Dienstverlening de stage pas in het derde jaar begon. Dat is toch niet uit te houden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59385137
Ik ben nu klaar met stage ja
Weet niet precies wanneer je moet stagelopen bij Pedagogische Wetenschappen in Nijmegen
pi_59385832
Goedemorgen dames!

Het mooie weer wordt gemist... wat een donkerte hier!!
Gisteravond genoten van een geweldig spannende wedstrijd met een stel malloten in Nijmegen, en vanmiddag naar een verjaardag in Oeuffelt mét BBQ. Heb de jarige mijn spare-ribs-marinade gemailed, dus dat komt vast goed

Zit nog steeds op 71,5kg, dus gaat goed hier. Nog anderhalve kilo en de 70 is bereikt.. het lijkt wel een droom!

Nu eerst maar eens douchen, aankleden en cadeau + boodschappen halen
Ja doei.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:05:14 #275
30252 Soempie
Procreating
pi_59386049
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

Zit nog steeds op 71,5kg, dus gaat goed hier. Nog anderhalve kilo en de 70 is bereikt.. het lijkt wel een droom!

Wauw, dat wil ik ook.

Net met m'n vriend, Sven, les 1 gelopen. Paar dagen terug les 4 gedaan, maar dat was wat te hoog gegrepen. Laatste minuten konden we niet uitlopen.

Nu les 1 wel uitgelopen. Sven werd nog bijna in z'n enkels gebeten door zo'n klein rothondje. Morgen gaan we nog een keer les 1 doen. Daarna ben ik 4 dagen weg. Daarom besloten om vrijdag nog een keer les 1 te doen en dan die zondag les 2.

Het gaat er om dat we in elk geval begonnen zijn.
pi_59386360
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:07 schreef kwakveense het volgende:

vanavond misschien uit eten met vriendje...dat wordt nog wel even moeilijk... misschien dat ik wel t brood laat staan en verder lekker neem wat ik lekker vind (eet sowieso geen saus). ik merk dat ik om t vol te houden wel een soort trucjes moet toepassen. zo heb ik mini chocoladereepjes van AH in huis. 25 gram, 130 ckal. als ik in de winkel nu alerlei impulsaankoop en vreetneigingen krijg, is de gedachte dat ik straks een zo'n reepje van wel 12 stukjes mag voldoende om me op de been te houden. zo'n klein beetje cocola is nl. genoeg om de behoefte te stillen ben ik nu achter, terwijl 25 gram in de vorm van 3 normale blokjes chocolade van een grote reep me alleen maar hongerig naar meer maakt.

gek he? hoe je jezelf voor t lapje kunt houden...

verder wacht ik op de postbode met mn ped-egg.... *schiet ohop!!!*
Hoevaak neem je dan zo'n reep?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:35:50 #277
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59386556
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoevaak neem je dan zo'n reep?
dat ligt er net aan. soms wel soms niet, nooit meer dan 1 per dag in elk geval.
bovendien: ik tel mijn calorieën en dit is dus een ingebouwd tussendoortje. naast mijn fruitje in de middag bijvoorbeeld. s avonds na het eten snoep ik niks meer.

en zeg maar reepje hoor. 25 gram is echt niet zo groot.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:39:51 #278
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59386628
*d'oh...ben ik me toch weer aan t verdedigen he?*

waar ik eigenlijk voor post: mn ped egg is er!!! en hij doet t onwijs goed. nog een paar keer s ochtends mn voetjes onde rhanden nemen en dan heb ik straks gewoon zachte voetjes deze zomer, in plaats van vieze eeltklompjes...

[ Bericht 16% gewijzigd door kwakveense op 14-06-2008 13:58:04 ]
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:02:46 #279
4177 Jojogirl
pi_59387016
Vraag gewoon aan miss_s hoeveel glazen wijn ze per week drinkt en hoeveel stokbroodjes ze wegkaant...

Stage lopen was bij ons trouwens pas in het 4e jaar. Maar ik deed iets laboratiumachtigs dus voor dat 4e jaar hadden we al een hele hoop practica gehad. Ik voel me trouwens wel oud als ik al die competentie-dingen lees, want dat hebben wij echt nooit gehad. Of ligt dat aan het feit dat ik een echte beta ben en is het meer iets voor alpha/gamma sectoren?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 juni 2008 @ 14:09:31 #280
13151 crew  Rewimo
pi_59387116
Jojo, ik kwam van de week terecht in een topic over eindcijfers en dat stond vol met afkortingen waar ik nog noooooooooooooooit van gehoord had En dat ging dus over vakken op de middelbare school

Wij hadden nog gewoon Frans, biologie en maatschappijleer en zo
pi_59387338
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:02 schreef Jojogirl het volgende:
Vraag gewoon aan miss_s hoeveel glazen wijn ze per week drinkt en hoeveel stokbroodjes ze wegkaant...

Het was gewoon een vraag, omdat het een goed idee van haar is maar dan is het natuurlijk wel belangrijk dat je het niet te vaak doet

Ga nu maar weer rustig in je stoel zitten
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:25:21 #282
4177 Jojogirl
pi_59387346
Zijn die vakken ook zo veranderd dan? M'n zwager en z'n vriendin hebben allebei pas 3/4 jaar geleden eindexamen gedaan, maar toen hadden ze nog steeds grotendeels dezelfde vakken als toen ik examen deed. Alleen waren sommigen vakken opgedeeld in een lichter en zwaarder deel (frans 1 en 2 bv.).
Ik had ook gewoon Frans en bio en natuurkunde enzo.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:30:32 #283
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59387439
Omg straks naar de BBQ... Heb er niet héél veel zin in.
Oh noes!
pi_59387478
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
Omg straks naar de BBQ... Heb er niet héél veel zin in.
door het eten of is er een andere reden?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:56:56 #285
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59387824
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

door het eten of is er een andere reden?
Both, eten zal nog wel meevallen want ik eet dan wel gewoon salade enzo, maar ik ga veel liever de hele dag bellen en SMS'en en MSN'en met de jongen waarmee ik naar de bioscoop ga deze vakantie.
Oh noes!
pi_59387990
gewoon gezellig doen.. dan wordt het vast ook gezellig.. als je laat merken dat je er geen zin in hebt wordt het er echt niet leuker op

veel plezier

ik ga nu ook lekker naar een BBQ, op mijn motor, met zn tweetjes. Heen rijdt René en mag ik 'lekker achterop' en terug rijd ik. Hoef niet zo nodig te drinken: morgen nog genoeg opdrachten en tentamenzooi te doen
Ja doei.
pi_59388043
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:56 schreef jhvhprotocol het volgende:

[..]

Both, eten zal nog wel meevallen want ik eet dan wel gewoon salade enzo, maar ik ga veel liever de hele dag bellen en SMS'en en MSN'en met de jongen waarmee ik naar de bioscoop ga deze vakantie.
Dat is natuurlijk veel leuker
Maar gewoon genieten van de BBQ joh hopelijk is het een beetje lekker weer

Ik hoef trouwens nog maar een competentie en dan ben ik klaar dan heb ik zo goed als vakantie
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:11:58 #288
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59388070
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het was gewoon een vraag, omdat het een goed idee van haar is maar dan is het natuurlijk wel belangrijk dat je het niet te vaak doet

ik schoot in de verdediging niet omdat ik dacht dat je t onaardig bedoelde, maar meer als automatisme.

ik doe t idd. niet te vaak. mn standaard tussendoortje is nog steeds rijstwafels met een plakje kipfilet o.i.d.

oeh en bijna vakantie! jeej! ik neit helaas.... werk als onderzoeker en dan heb je vaak congressen in augustus, de zomer wordt dus besteed aan het schrijven van een paper/presentatie
pi_59389126
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:11 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik schoot in de verdediging niet omdat ik dacht dat je t onaardig bedoelde, maar meer als automatisme.

ik doe t idd. niet te vaak. mn standaard tussendoortje is nog steeds rijstwafels met een plakje kipfilet o.i.d.

oeh en bijna vakantie! jeej! ik neit helaas.... werk als onderzoeker en dan heb je vaak congressen in augustus, de zomer wordt dus besteed aan het schrijven van een paper/presentatie
Rijstwafel met kipfilet is dat lekker? ik eet nu tussendoor van de snack a jacks

En ik ben klaar vanavond lekker naar mijn vriendje toe
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:33:43 #290
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59389319
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Rijstwafel met kipfilet is dat lekker? ik eet nu tussendoor van de snack a jacks

En ik ben klaar vanavond lekker naar mijn vriendje toe
euhm rijstwafel is lekker en kipfilet ook...ik eet t los van elkaar op ik hou niet van beleg op mijn brood/crackers...

gelefi! lekker vakantie!! ik ga zo mijn vriendje eens bellen of ie ver genoeg is met zn scriptie om nog naar een concert te gaan vanavond
pi_59389967
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef kwakveense het volgende:

[..]

euhm rijstwafel is lekker en kipfilet ook...ik eet t los van elkaar op ik hou niet van beleg op mijn brood/crackers...

gelefi! lekker vakantie!! ik ga zo mijn vriendje eens bellen of ie ver genoeg is met zn scriptie om nog naar een concert te gaan vanavond
Apart van elkaar klinkt het inderdaad nog wel lekker
Ik ga vanavond misschien nog met mijn vriendje in dordrecht naar een buitenmuziek iets, maar weet niet of ik er zin in heb
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:10:14 #292
4177 Jojogirl
pi_59392120
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

O, maar mijn tegenvraag was ook maar gewoon een vraag. Wijn en stokbrood zijn namelijk niet de meest logische onderdelen van een dieet, dus dan is het wel belangrijk dat je dat niet een aantal keer per week neemt.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:24:33 #293
30252 Soempie
Procreating
pi_59392366
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:10 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

O, maar mijn tegenvraag was ook maar gewoon een vraag. Wijn en stokbrood zijn namelijk niet de meest logische onderdelen van een dieet, dus dan is het wel belangrijk dat je dat niet een aantal keer per week neemt.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:24:11 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59393406
LOL....
ik heb weer nachtdiensten.. niet leuk, maar het eten gaat goed in elk geval.

en was vanmiddag 82,2, dus 15 kg kwijt sinds half januari!!!!! jippie
(nog 7 kg voor mijn ultieme doel.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:25:02 #295
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59393433
Ik ga zo wel aan de komkommer met cola light.
*OUD heilige*
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:40:51 #296
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59396725
Ik voel me niet zo lekker door de BBQ.
Oh noes!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:51:43 #297
4177 Jojogirl
pi_59396902
Te veel/vet gegeten of waren er dingen die slecht gaar waren jhvh?
pi_59398518
jhvh, jammer dat je je nu niet zo lekker voelt..

Ik heb vandaag mijn laatste dag examentraining gegeven...
Morgen de formulieren invullen en opsturen en cashen maar....
O ja, en nakijken...
  zondag 15 juni 2008 @ 00:14:46 #299
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59398603
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:51 schreef Jojogirl het volgende:
Te veel/vet gegeten of waren er dingen die slecht gaar waren jhvh?
Nee heb best weinig gegeten (daarom heb ik net ook nog lekker een bakje aardbeien met rabarber opgegeten ) , maar het was wel goed gaar geloof ik.. Maar het gaat nu alweer beter.
Oh noes!
  zondag 15 juni 2008 @ 13:12:22 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59404585
hallo allemaal, ik ben net weer thuis t was echt heel leuk en gezellig... we hebben gegeten bij de Bazar in de Albert Cuypstraat, echt heel erg leuk! Een oude kerk, verbouwd tot een soort multi-culti/ mediterraan/turks restaurant. heel gezellig, leuk aangekleed, en lekker gegeten. concert was ook erg mooi, strijkersensemble met solo-hoornist.

nu zo weer weg, concert vanmiddag geven met koor, en dan vanaond generale met een ander koor.

ik heb gisteren wel wat extra's gegeten en vanavond ga ik ook uit eten, maar ik heb in elk geval wel behoorlijk wat activiteit dit weekend om dat te compenseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')