quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Jij lijkt er wel wat van te weten, wat is een beetje fatsoenlijk gewicht voor iemand van 2 meter 4
![]()
Dat kan ik niet zo 1,2,3 zeggen hoor
![]()
Ik ben zelf maar 1.73 dus dat scheelt nogal wat!
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 16:43 schreef MusicGenious het volgende:@pappie culo volgens de BMI calculator op internet is het een bmi van 22, en vanaf 20 is het gezond....
ja ik train goed, ik heb eerst een jaar gefitnesset dus weet wel hoe en wat ik moet doen, maar toen kwam ik ook niet echt veel verder....
Mjah... wie weet zit ik er naast hoor. Maar ik weeg nu 76kg bij 1.73 en wil zeker naar 80 toe. Ben van mezelf heel ielig gebouwd en train en eet me de kolere om er wat van te maken. Nu een jaar en 3 maanden bezig
![]()
Ik meen me te herinneren dat bij 1.75 je toch wel een killootje of 72 zou moeten wegen. Maakt verder ook niet zoveel uit, je geeft zelf aan dat je graag wat meer body wil krijgen.
Goed trainen en eten is dan belangrijk. Ik raad je toch aan je over het onderwerp in te lezen. Misschien weet je er genoeg van, misschien blijkt dit tegen te vallen. Het kan sowieso geen kwaad om qua kennis over een goede basis te beschikken omdat er geen keiharde regels zijn. Voor iedereen werkt alles net effe anders en dus zul je moeten experimenteren na verloop van tijd. Dan is het m.i. belangrijk dat je de basis onder de knie hebt (zowel qua theorie als praktijk, maar het begint natuurlijk met theorie).
Zelf vind ik het prettig om veel te lezen over dit soort zaken. Mijn ervaring is dat het toch iets is dat tijd, inzet en doorzettingsvermogen vergt. Vooral in het begin heb ik mezelf er toe moeten zetten... Het moet m.i. een lichtelijke obsessie worden voor je echt lekker in het ritme kan komen. Je zult je op sommige punten toch moeten gaan aanpassen om tot de gewenste resultaten te komen. Sommigen kunnen dit van de een op de andere dag... ik ben beetje voor beetje mijn gewoontes gaan aanpassen en heb nog genoeg aan te passen om tot de optimale levensstijl te komen. Sommige mensen kunnen makkelijk veel winst boeken zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen, maar de meesten helaas niet. Is ook niet erg... beetje karakter kweken is ook best leuk. Maar zodra je resultaten begint te boeken.... dan wordt het echt leuk.
Ik ben het als hobby erg gaan waarderen en heb alleen maar vreselijk spijt dat ik niet een paar jaar eerder over eenzelfde dosis karakter beschikte om door te gaan