Ik ben 26jaar, 1.82m lang en weeg rond 64kgquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe oud, lang en zwaar ben je dan??
Het kost mij toch meer energie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef sannydude het volgende:
medicijnen moet je iig niet nemen om aan te komen![]()
spieren kweken werkt opzich weloftewel, op naar de sportschool of kies een krachtsport uit
succes
Da's de verkeerde manier om aan te komen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef J_CDA het volgende:
Jeweetwel die gele M.
Dat zal ik doen, dank je wel!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:29 schreef Intergalactrick het volgende:
Gewoon, heel veel gezond eten. Eet een brood per dag en drink 2 liter melk op een dag. En dat is pas het begin. Maar dan gaat het waarschijnlijk wel vanzelf na een tijdje.
Ik vind van wel, driedaags heb ik een maaltijd wat varieerd van gezond tot vettig ontbijtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Da's de verkeerde manier om aan te komen...
@TS, heb je wel een gezond eetpatroon?
idd een rare vraag, iemand die lijdt aan overgewicht zou ook heel graag willen afvallen. Belangrijkste reden: gezondheid, ik heb vaak rugklachten en lijd aan vermoeidheid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Rare vraag, maar waarom zou je er iets aan willen doen??
Ja, maar je krijgt er ook gewicht in de vorm van spieren voor terug, dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:28 schreef Cops het volgende:
[..]
Ik ben 26jaar, 1.82m lang en weeg rond 64kg![]()
[..]
Het kost mij toch meer energie?
tanxquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
Check de volgende topics, daar staat genoeg info in:
Ondergewicht!! help!, ik wil aankomen
Dikker worden
Niet afvallen, maar aankomen
Centrale aankom topic
Ik ben te licht
hoe word ik dik
Dat is toch niet te licht? Ik ben zelf 1.82 en weeg 67 kilo en zit daarmee in het midden tussen het gemiddelde gezonde gewicht en een ongezond licht gewicht (ik weet niet of ik duidelijk ben). Dan lijkt het me sterk dat jou gewicht extreem te licht is. Je zit misschien op het randje? Zoek het eens op met zo'n BMI meter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:28 schreef Cops het volgende:
Pillen met jood op dokters recept.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Cops het volgende:
Voor mijn leeftijd en gewicht ben ik ondergewicht zeggen ze, iemand tips hoe ik kan aankomen en zijn er medicijnen die jou daarbij kunnen helpen?
als je smal gebouwd bent is 70kg prima hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef BuddyLove het volgende:
Even voor de duidelijkheid, 1.82 meter en dan 64 kilo wegen is ondergewicht. Het kan ook haast niet missen dat je dan een ectomorf lichaamstypte hebt. Normaal gesproken zou een volwassen man van 1.82 meter ongeveer 75 tot 80 kilo moeten weten. In het geval van een ectomorf schat ik het streefgewicht op 75 kilo. Wees niet ongerust, na je 30e zal het zwaarder worden waarschijnlijk geen problemen meer geven![]()
Mijn advies...(er van uitgaande dat veel eten en weinig sporten niet werkt) ... koop weight gain shakes en ga lekker fitnessen. Resultaat, zeker een kilotje of 5 er bij in een maand en een voller en gespierder lichaam. Als je eenmaal op dat gewicht zit dan is het ook een stuk gemakkelijker om op dat gewicht te blijven.
SmakelijK!
Vind je zelf ook niet dat het een beetje kort door de bocht om mensen ectomorf te gaan noemen zonder dat je hem ooit in levende lijve gezien hebt? Ik weet niet waar je al die kennis vandaan denkt te halen, maar volgens de BMI-calculator van het Voedingscentrum is zelfs 62 kilo voor een lengte van 182 nog een gezond gewicht. Niets aan het handje dus, de TS hoeft zich nergens zorgen om te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef BuddyLove het volgende:
Even voor de duidelijkheid, 1.82 meter en dan 64 kilo wegen is ondergewicht. Het kan ook haast niet missen dat je dan een ectomorf lichaamstypte hebt. Normaal gesproken zou een volwassen man van 1.82 meter ongeveer 75 tot 80 kilo moeten weten. In het geval van een ectomorf schat ik het streefgewicht op 75 kilo. Wees niet ongerust, na je 30e zal het zwaarder worden waarschijnlijk geen problemen meer geven![]()
Ik ben 25 jaar, 1m80 en weeg 65kg dus bijna hetzelfde als jijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:28 schreef Cops het volgende:
[..]
[..]
Raar antwoord want ik ken mensen met overgewicht die nooit zouden willen afvallen omdat ze lekker in hun vel zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Cops het volgende:
[..]
Dat zal ik doen, dank je wel!
[..]
Ik vind van wel, driedaags heb ik een maaltijd wat varieerd van gezond tot vettig ontbijt
[..]
idd een rare vraag, iemand die lijdt aan overgewicht zou ook heel graag willen afvallen. Belangrijkste reden: gezondheid, ik heb vaak rugklachten en lijd aan vermoeidheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |