Bij deze dus, dit topic is voor mensen die zwaarder willen worden (of er van overtuigt zijn dat ze dat niet kunnenquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een paar posts terug was er ook al iemand die wilde aankomen, waarom openen jullie geen eigen topic waar mensen tips kunnen geven? Het lijkt mij niet echt handig om die dingen samen te voegen, maar ik weet natuurlijk niet hoe de rest erover denkt.
Omdat sommige mensen het een probleem vinden (net als dikke mensen), en ondergewicht is niet gezond natuurlijk.quote:
Dankjewel, ik denk dat ik mensen kan helpen om zwaarder te worden omdat ik zelf al 9 jaar met voeding bezig ben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:40 schreef Old_Skool het volgende:
Bent u dat op die foto? Dan hoeft er niets bij toch? Ziet er netjes uit.
Als je van nature erg mager bent is dat helemaal niet ongezondquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het een probleem vinden (net als dikke mensen), en ondergewicht is niet gezond natuurlijk.
[..]
Dankjewel, ik denk dat ik mensen kan helpen om zwaarder te worden omdat ik zelf al 9 jaar met voeding bezig ben.
Dan moet je gaan sporten en spierballen kwekenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:43 schreef BertV het volgende:
vet worden kan iedereen... (kom-maar kom-maar) het gaat om aankomen zonder vet te worden wat wel een uitdaging is.
Leuk dat iedereen denkt dat het gaat over de TS of over mij...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dan moet je gaan sporten en spierballen kweken
Ik sprak in het algemeen , ik heb het niet over jou persoonlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:45 schreef BertV het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen denkt dat het gaat over de TS of over mij...
Ik voel me altijd direct aangesproken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen , ik heb het niet over jou persoonlijk
Beetje groot ego?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik voel me altijd direct aangesproken.
Als je van nature dik bent is het ook niet ongezond? Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar ik kan me best voorstellen dat als je mager bent dat je dat niet tof vindt en zwaarder wil worden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je van nature erg mager bent is dat helemaal niet ongezond
Mensen zijn niet van nature te dikquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je van nature dik bent is het ook niet ongezond? Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar ik kan me best voorstellen dat als je mager bent dat je dat niet tof vindt en zwaarder wil worden.
Wat gaat jou dat nou aan hoe ik eruit zie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat doe je in me topic? Ben je dun? Heb je verstand van voeding?
Nee juist te klein...quote:
Maar wel van nature te mager? Vreemd...quote:
Ik heb geen discipline voor de sportschool. Ik weet dat het zwak is, maar ik heb het druk met m'n baan en wil 's avonds lekker lui op de bank hangen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben afgelopen 2 jaar gelukkig 13kg aangekomen door sportschool
1 - Omdat je te weinig gewicht hebt (ondergewicht is schadelijker dan overgewicht)quote:
Mager en dik zeggen overigens niet altijd iets over gewicht. Je zou mij van nature mager kunnen noemen, daar ik zelf met een relatief hoog (gezond) gewicht soms nog botten kan tellen. Zo zijn er ook mensen met een gezond gewicht die dik ogen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar wel van nature te mager? Vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |